Kawasaki Z800 - 2013 / Bilgi Paylaşımı
Reklamlar
-
09 Mayıs 2016, 11:20
#101
Twin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese merhabalar. Biraz kafam karışık sizin de fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Aslında 1000cc racing bir makine arayışındaydım ama 2013 model altı bir motosiklet istemiyorum. Benim bütçeme de motosiklet kalmıyor bu durumda. Bende naked motor arayışına girdim.
Şuanda mt7 kullanıyorum. 14. Motorum 2. Mt07'im.
Arkadaşlarımla Tekirdağ gittiğimde 2 hornet, z800 ve mt09 olarak yola çıktık. Ben arkadaşımdan z800 almıştım ve motor o gün için bende kalmıştı.
Benim tamamen düşüncem diğer bir arkadaşımda olan akrep egzozlu 09'u test edip, döndüğüm de kesin olarak kısmette varsa 09 sahibi olmaktı.
Tabi yol uzun, gazlıyoruz ediyoruz felan her şey çok güzel. Z800 hep bende. Z800, mt07'ye göre hantal ama dehşet bir fren ve viraj kabiliyeti, 250'yle giderken öyle bir stabilitesi aerodinamiği var ki resmen deliricem motor tepesinde. Bir naked bu kadar iyi olamaz bu kadar stabil olamaz diyorum kendi kendime. Her virajda içimden hayvan çıkıyor bağırıyorum kask içinde öyle zevk veriyor yerlerde geziyorum resmen lastikte çizgi denilen bir şey kalmadı.
Tekirdağ Aytepe'de motosikletleri değiştirdik. Mt09 önce bir cılız ve çok güvensiz geldi. Ben z800'le 160-170 giderken aynı hızda arkadaşım yanımda mt09'la motosiklet deli gibi kafa sallıyor. Bende bu durumu yaşadım ve çok huzursuz oldum motosiklet güven vermedi. Ama muazzam bir hızlanması, ivmelenmesi vardı. Viraj konusunda yine z800 kadar hissedemedim motoru, frenler aynı mt7 gibi durmuyor etmiyor. Yani hard kullanımlarda frene yapıştığınızda arka lastik hemen boşa çıkıp sekmeye başlıyor, zaten sonrasında ön lastik kaymasın diye korkudan depo üzerine yüklenip ön frenle kendimi kurtarmaya çalışıyorum.
Mt09 aerodinamik olarakta z800 yanında deli rüzgar alıyor. Z800'de 250'yle giderken makine ip gibi, önünde ufacık bir cam var ve her nasıl oluyorsa kapandığımda rüzgardan hiç ama hiç etkilenmiyordum.
Z800 hantal ama felaket derece de güven veriyor. Gerek yüksek hızda, gerekse virajda. Frenleri zaten laf söylenemez. Stabilite 252'yle giderken ip gibi gidiyor makine.
09'da bildiğimiz üzere deli makine zaten. Ama makine hafif frenler o yüzden tırt. Viraj z800 gibi değil, yüksek hıza 160-170 sonrası kafa başlıyor sallanmaya. Taş maş gelse hepten slaper'ı yeriz herhalde Allah korusun.
Bunlara rağmen makineyle oynamayı sevdiğim için 09'un gücü ve hafifliği düşündürüyor beni bir yandan da z800'ün o muhteşem stabilite, viraj kabiliyeti ve fren performansı 09'la kıyaslayınca parmak ısırtıyor.
Anlicanız çok büyük ikilemde kaldım. Bir yanda 09'un güncel teknolojisi diğer yanda z800 stabilitesi ve vermiş olduğu güven. Çok kararsızım çooook. Sizler ne söylersiniz bu konuda. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
sen hafif makineye üstünde bunlar olmasına rağmen frenler tırt diyosan mt09 alma
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Reklamlar
-
24 Haziran 2016, 01:11
#102
Gençler merhaba.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2013-model-kawasaki-z800-zr800c-full-303846515/detay
Bu motor beygiri kırpılmış olan versiyonumu acaba? öyle ise 113 beygirlik olan ile arasında çok fark varmı? verilen parayı hak edermi? teşekkür ederim.
-
24 Haziran 2016, 02:17
#103
ilandaki motorda ABS yok. Yiene de o fiyat çok düşük. motorun bir sıkıntısı olabilir, trammer kaydı gibi
“Dava adamı olmak için, önce adam olmak lazım. Dava öğretilir ama adamlık öğretilmez. “ Alparslan Türkeş
-
24 Haziran 2016, 14:41
#104
metecel adlı üyeden alıntı
ilandaki motorda ABS yok. Yiene de o fiyat çok düşük. motorun bir sıkıntısı olabilir, trammer kaydı gibi
Arayıp konuşucam kazası belası yoksa iyi yani. Abs olsun olmasın fark etmez benim için peki bu motor beygiri kırpılmış olan versiyonu dimi? çünkü diğerlerinin selesinde logolar falan var alt sakal varmış 113bg olanlarda demişti birisi.
Peki bunu alsam pişman edermi? :D fiyatıda bu yüzden düşüktür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
@metecel Hocam adamla konuştum dedi ki biz oto alım satıma bakıyoruz araba takas yaparken üzerine bu motoru verdiler bize 8 bin liralık tramer kaydı var demişlerdi 22.500tl civarı hasar çıkmış sonradan öğrendik dediler. Motor üzerinde en ufak masraf şu anda yok dediler sıfır gibi dediler.
22 buçukluk bir hasar ne olabilir ki? acaba bu kadar hasarı olan bir motor alınırmı? o kadar hasarlı motoru sanayide yaptıramazlar mutlaka kawanın yetkili servisine gitmiştir motoruda o servise götürüp orda bi konuşsammı kontrole falan soksammı yoksa hiç bulaşmadan direk başka motorlaramı yöneliyim? çünkü şu anda bütçeme en uygun olan bu motor max alabileceğim.
Ayriyetten 96-98 beygir civarı olanıymış z800'ün yani 113 lük değilmiş.
NE diyorsunuz arkadaşlar ne yapmamı önerirsiniz? ona göre adamla konuşmaya gidicem birazdan?
-
24 Haziran 2016, 14:58
#105
Aman uzak dur o motordan. zaten oto galericinin eline geçmiş. O motor artık o.kadın hükmündedir.
“Dava adamı olmak için, önce adam olmak lazım. Dava öğretilir ama adamlık öğretilmez. “ Alparslan Türkeş
-
24 Haziran 2016, 17:14
#106
Yok arkadaşlar vazgeçtim ben kazalı mal almıyorum 26 bin tlmiş tramer şeyi habire yükseltiyorlar ilk başta normal hasar dediler sonra ağır hasar sonra pert mert konuşuyorlar dedim eyv kalsın. En uygun z800 25'e satılıyor beni aşar z800 yalan olur.
Xj6 alıyorum anlaşılan yada z750 olabilir eski model yüksek km sorun yaratırmı 4 yıl beni götürürmü rahatça acaba? bakalım...
-
17 Ağustos 2016, 20:44
#107
Arkadaşlar herkese merhabalar.
Geçen hafta itibari ile z800'ü almış bulunmaktayım. Daha öncesinde er6n ile devam ettiğimiz yolculuğa yeni canavarla devam edicez inşallah. Motor şu ana kadar gayet rahat bir sürüş keyfi verdi diyebilirim. Gazı açınca akışı, fren sisteminin verdiği güven,virajlardaki kabiliyeti ve yol tutuşu, sürücüsüne gayet rahat bir sürüş keyfi sunuyor. Yüksek hızlarda öyle er6n de olduğu gibi aman aman bir rüzgar hissettirmiyor ancak sürerken naked rüzgarı sizinle
Şu an içim ısınmış bir şekilde makinayı kullanıyorum. Tabi bunların yanında makinanın dezavantajları da bulunmakta ilk olarak makina acayip ağır park halinde çıkarmak, manevra yapmak biraz zor açıkcası ama zamanla alışıyorsunuz. Bir diğer konu ise artçı konforu; sürücü selesi gayet konforlu ancak artçı için aynı şeyi söylemem. Kullandıkça sizinle deneyimlerimi paylaşırım..
-
16 Aralık 2016, 11:44
#108
istanbuldaki z800cüler buluşalım
-
Herkese merhaba konu ölmüş ama ben yine de sorayım.Yakın zamanda z800 almayı düşünüyorum hala kullanan varsa tavsiye eder mi?Alırken şuna dikkat et dediğiniz birşey var mı?
-
25 Mayıs 2021, 00:27
#110
Öneririm piyasa kötü olduktan sonra tekrar aldım memnunum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
Gayet güzel öneririm
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------
Bu kadar güzel bir motorun piyasada fazla olmamasını anlamıyorum uzun bir aradan sonra orjinal buldum da aldım piyasadakiler son orjinal z800ler
-
21 Mayıs 2023, 10:47
#111
Kawasaki Z800 2013 Yedek Parçaları
Merhaba yeni 2013 kawasakiZ800 aldım değiştireceğim bazı parçaları var örneğin gaz takılı kalıyor gibi gaz teli bulamadım, birde arka fren diski bulamadım yardımcı olabilecek var mı teşekkürler şimdiden
-
10 Temmuz 2023, 11:51
#112
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0956047/detay/
NOT: FİYATI UYGUN TUTTUM…!
NOT: SIFIR MOTOSİKLET ALACAĞIM İÇİN SATIYORUM MOTOSİKLET PİYASASINI BİLDİĞİNİZ İÇİN ANCA SIRA BANA GELDİ NORMALDE MOTORUMDAN MEMNUNUM SATMAZDIM…
2013 MODEL Z800 E
KM ORJİNALDİR.
MUAYENE 2025 01.01 DE
AKRAPOVİÇ ORJİNAL EGZOZ VARDIR (SUSTURUCU YOK) ORJİNAL EGZOZU YOKTUR.
Alacak kişi tek kuruş masraf yapmadan sorunsuz binecektir.
BAKIMLAR:
Ön ve arka fren balatası ebc sinterli
Arka disk sıfır
Hava filtresi
Yağ ve yağ filtresi
Fren hidrolik yağları ön arka
İridyum buji
Egzoz bakımı
Hepsi eksiksiz yapıldı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)