Yüz milyarlarca galaksiden sadece biri olan Samanyolu adlı bir galaksinin ücra bir köşesindeki bir yıldızın, yani güneşin çevresinde dolanan bir toz zerreciği üzerinde yaşıyoruz. Bir daha Düşünün DEĞERMİ...
Bugun yaklasik 200 km yol yaptim. Rahat yolculuk oldu, yormadi beni hic. Son hizi merak edenler karsidan ruzgar esmiyosa duz yolda 110 rahat goruyor fakat motor devir redlineda 10.000 devire dayaniyor. Ben biraz daha sıkıştırdım 11.000 devirin az ustunde 120 km gordu fakat redlineda nekadar uzun kullanabilirsiniz hic bilgim olmadigi icin uzun sure kullanmak istemedim. Birde arkaya canta demiri taktirdim, bu gece resimlerini yuklerim. Titreşim meselesine gelince, beni hic rahatsiz etmedi, oyle hani millet abartiyoya yok ayaklarim uyusuyo falan diye. Bu abartmanin yanindan gecmez.
Hakanmn bende bu gun senin gibi bir gezi yaptım yaklasik olarak 150 km oldu ve toplamda 650 oldu. Son hiz denememde 120yi biraz gecti ama devir saatini hatirlamiyorum. Ama kesinlikle cok keyifli ve rahatsiz etmeyen bir yolculuktu. Titresimi hic dikkate almadim bile. Canta demirini nereden ve kaca aldin fotograflarida yuklersen cok sevinirim.
onegi ve hakanmn süper yorumlamışsınız ben daha sizin dediğiniz olayı yapamadım benim motor biliyorsunuz vukaatlandı soğudum neredeyse ama eski heyacana kavuşmam için sizlerden gaz bekliyorum(resim ,foto gibi )aman dikkat edin hız tehlikeli arkadaşlar ben açıkcası korkuyorum :( yavaş yavaş tadını alarak gezmek daha cazip geliyor hem rahatsız edici durumda oluşmuyor .
çanta demirini çok merak ettim doğrusu görüşmek üzere
manisa bana yakın onegi ;)
Arkadaşın Dediklerine katılıyorum . Ben daha doğru düzgün birinci vitesi görmüş biri değilim. en az ikinci vitese düşüyorum birde kullandığım bölge dağ bayır düz yol değil. Arkadaşım sen 400-800 km arası bakımını yaptırdın mı ? Yaptırdıysan eğer masrafı nekadar tuttu acaba bizimle paylaşırsan iyi olur...
Canta demiri resimlerini dun paylasamadim firsatim olmadi kusura bakmayin. Bugun ilk firsatta paylasacam arkadaslar.
Birinin motoru 9 bin devirde 120 yaparken diğerininki 11 bin devirde yapıyor. Ya bu iki motorun dişli oranları aynı değil ya da birinin devir veya km saati yanlış gösteriyor.
Motor hiçbir zaman hele ki rodaj döneminde (en az 1000 km) asla kırmızı çizgili devir bölgesinde kullanılmamalıdır. Kullanmakta ısrar ederseniz kısa zamanda bazı arkadaşlar gibi piston silindir değişikliğine gidebilirsiniz.
Bu ara bilgisayari acamiyorum umarım cepten resimleri paylasabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
Benim motorun devir saatinde bi problem olabilir çünkü 8000 devirden sonra cok hizli 11.000e geliyor.
Demir hayırlı olsun.Ama bence çok kötü olmuş.Motorun şekli şemali gitmiş.
Hakanmn kardes bencede gayet güzel hatta artcinin tutacagi yerler bilevar. Ama sanirim orjinal degil nereden ve kaca aldin onuda soylermisin. Benimde almam lazim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
Ben daha ilk bakimi yaptirmadim ama sitede soylendigine gore sadece yag degisiyor ve oda 20tl imis.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
Hasan kardes ortada bir yerde bulusup tanisalim derdim ama burda verdigin bilgiye gore aramizda 400km varmış orta nokta bile git gel 400km
orjinal degil tabiki, orjinalini beklersek daha çoook bekleriz. Bunu yapan ustayı bu sitede araştırırken buldum. İrfan Karaman ismi, izmit karamürselde kendisi. Hatta asıl işi böyle demirle ilgili falanda değil. Evinin altında hurdalıktan buldugu değişik şeylerle farklı tasarımlar yaptıgı bir atölyesi var. Aslında bu demiri bi arkadaşı yeni aldığı suzuki inazuma marka motoruna istemiş. Oda biraz ugraşarak inazumaya uygun yapmış. Elinde malzeme fazla kalıncada bu demirlerden 20 tane kadar yapmış belki yine isteyen olur diye. Ben istanbulda yaşıyorum. Kendisini aradım gt170 modelini hiç bilmedigini ama oraya gidersem mutlaka yardımcı olacağını söyledi. Bu cumartesi motora atladım gittim. Benim aklımdaki bağlantı yerlerinin ölçüsünü eğim ölçüsünü falan alıp beni gönderir yapınca ben tekrar giderim gibilerinden düşünmüştüm. Ama daha önceki yaptıklarını denedi baktık inazumayla ölçüler neredeyse aynı. Hatta toplan 4 somundan ikisinin yerleri bire bir tutuyor. Bikaç saatlik ugraşmayla baglantı yerini biraz değiştirerek gt170e uydurdu. Aslında o arkadaşına 120 TL den vermiş. Ama gt170 e uydurmak için demir falan kaynatmak zorunda kaldıgı için ben ayrıyeten işçilik için 20 TL daha verdim. 140 TL ye mal oldu bana.
Irfan usta gerçekten ustalığı ve insanlığı 10 numara biri. İsteyen olursa yardımcı olacağına eminim.
Bu forumdaki niki piyanist_irf kendisine oradan ulaşabilirsiniz. Veya cep numarasınıda verebilirim ama önce kendisine sormam lazım. Belki sormadan buraya numarasını yazmamı istemeyebilir doğal olarak.
İrfan ustanin tel nosu 0532 683 2087 kendisiyle gorusurseniz yardimci olur.
merhaba arkadaşlar , öncelikle kanuni gt 170 cc motosikletin varlığından sevgili hakan arkadaşım sayesinde haberim oldu arka demir sıkıntısı varmış ve piyasada şu an yokmuş sanırım , sevgili hakan arkadaşımın benle iletişime geçerek motoruna koruma demiri bulamayışıyla ilgili sıkıntısını anlattı , verdiğim cevap ilk önce motorunu getirmesi ve kalıp ölçü alınması yönündeydi lakin bana gönderdiği link sayesinde motoru biraz görselini inceledeğimde daha önceden suzuki inozuma ya yaptığım çanta demirlerinin uydurabileceğim aklıma geldi zira kuyruk kısımları benzerlik gösteriyordu ,
olmaz diye bir şey yok helede bende , üretimini yaptığım bir demiri suzukiye yapan insan elbette bunu kanuniye de yapabilir lakin kafamdaki sıkıntılar onlar değildi alt vida bağlantı deliklerini parçaya çeşitli işlemler yaparak kanuniye uygun hale getirmek biraz hakanın avantajına oldu çünki ölçü almaya gelmişti 3-4 saatte koruma demirini boyayıp montajladık dolayısıyla tekrar git gel olmaması büyük avantaj olmuş oldu .
zira tüm estetik ve ölçüleri suzuki inazumaya göre tasarlandığı için kanunide bazı arkadaşlar kötü durduğu yönünde düşüncelere sevkolmuşlar , motosiklette koruma demiri güzelmi duruyor ? ama çok önemli vede gerekli bir parçadır tabi birazda eğimi bükümü göze kötü gelmeyecek şekilde olursa tabiki daha hoş olur
demiri taktığımızda yan artçı tutamaklarını içeriye doğru bükebilirdim aslında duruş olarak kötü gelebilir ama motorunuzu yan yatırdığınızda kuyruk gıranajını koruyacağı aşikar kanuni gt 170 e göre bir çanta demiri yapsaydım böyle olmazdı oda ayrı bir konu
hakan aynı benim gibi işlevsel ve sağlamlığa önem verip çok gerekli bir parça ise görünüşü o kadarda önemli değil işini tam yapsın düşüncesinde olan bir insan olarak bana tamam abi bu kadar işlem yeter demesiyle bu demiri o şekilde montajlayıp yola uğurladım , zaten takacağı çanta hacimli bir çanta olacağı için artçı tutamakları çanta montajlanınca o kadar abes durmayacaktır eminim
yahu çanta demirinin estetiği olsa ne olur olmasa ne olur çantayı adam gibi tutsunda , hakancım bu arada bende unuttuğun orjinal aparatınıda en kısa zamanda yollarım
ihtiyacı olan arkadaşlara yardımcı olurum bir kaç resimle devam edelim
buda inazuma
bu yukarıdaki karede acaba sağlammı sorularını kafalardan silmek amaçlıdır ben 60 kg mım
artçı tumaksız hali
konuyla alakalı sitedeki link
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...a-aparati.html
yapım ve geliştirme aşamaları konusu
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ti-yapimi.html
sahibinden ilan linki .
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6756213/detay/
not :motosiklet .net üyelerine bu fiyattır 120 tl.
cümleten kazasız sürüşler yolunuzda açık olsun farınızda
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
sevgili hakan o şekilde sorun etmedi lakin isteyen arkadaşlara üzerinde işlem ve düzeltmeleri yaparak kanuni gt 170 montajına uygun hale getirmiş ve tüm işlemleri bitmiş montaja hazır olarak yapabilirim bunun için buraya gelmenizede gerek yoktur arkadaşlar
öyle olduğuna sevindim hakancım sonuçta aynı motordan elimin atında olsa daha alasıda yapılabilir iş görsün ve sağlam güvenli olsunda gerisi teferruat , nihayetinde bu bir nevi arge çalışması gibi bir şey eksikler gedikler kullandıkça ortaya çıkacak ve giderilecektir bu işler hep böyledir , eğer çok sıkıntı oluşturacak bir şey olursa artık yolu öğrendin , adresi biliyorsun
aslında acele etmeseydin yan artçı tutamaklarına bir işlem yaparak içe alabilirdik sen memnunsan sorun yok ama bundan sonra üreteceklerim sanırım 3-4 cm daha içe dönük olacak güle güle kazasız günlerde kullan inşallah , kazasız sürüşler.
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Arkadaşlar ben Kanuni Müşteri Hizmetlerinden yakıt tüketimi hakkında bilgi istedim. Müşteri Hizmetlerinde çalışan kişi, aracın 100 km'de ortalama 3,8 litre yaktığını ayrıca yakıt tüketiminin aracın yük durumuna, hızına, harcadığı güce, şehir içi, şehir dışı kullanımına, duruş kalkış sıklığına, gerekli gereksiz frenleme sıklığına, lastik basıncına, karbüratör ayarına, yol şartlarına... gibi nedenlere de bağlı olduğunu söyledi. Ayrıca yakıt tüketimi konusunda kullanıcının da çok etkili olduğunun altını çizdi. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, Kanuni Müşteri Hizmetlerinden çok memnun kaldım, merak ettiklerimin cevabını fazlasıyla aldım.
Kontrol Edemediğin Güç, Güç Değildir!
?_? ACİL CEVAP ?_? Kanuni gt kullanan arkadaşlar motorsikletten memnunmusunuz her hangi bir sorunu varmı motorun ?_? benimkinin 400-800 km arası bakımı yapıldı fakat bakımdan sonra 1 vitesde kalkış yaparken ara sıra hafifden gırrr diye ses geliyor kısa süreli debriyajı bıraktığım zaman oluyor acaba debriyaj balatasında mı bi sıkıntı var ama sadece kalkışlarda oluyor. Bide motorun çıkış dişilisini ön dişliyi bir iki kademe büyültmek istiyorum bir sorun olurmu acaba görüşünüz nelerdir bu konuda ?_? ACİLLL CEVAPP ?_?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)