Yüz milyarlarca galaksiden sadece biri olan Samanyolu adlı bir galaksinin ücra bir köşesindeki bir yıldızın, yani güneşin çevresinde dolanan bir toz zerreciği üzerinde yaşıyoruz. Bir daha Düşünün DEĞERMİ...
Motor fotoğrafta kırmızı gibi çıkmış ama gerçekte turuncu/kavuniçi benzeri hoş bir renk Depo tamamen boş iken 50 liralık benzin aldım ve gösterge deponun yaklaşık %75 dolu olduğunu işaret etti. Rodaj konusunda çok hassas olduğumdan kullandığım 50 km boyunca kesinlikle 5000 devri geçmedim. En iyi rodajın şehir içinde yapılan rodaj olacağından hareketle otobana çıkıp uzun süre aynı süratte kullanmaktan uzak durup; mümkün olduğunca vites değiştirmeye ani hızlanmalardan ve ani frenden kaçınmaya dikkat ediyorum. Motorun şekli, en ufak bir tereddüt bırakmayacak kadar başarılı. Kalın lastikleri üst sınıf bir motormuş havası veriyor. Malzeme kalitesi sınıfındaki diğer motorlarla aynı, titreşim düşük devirlerde hissedilmese de malesef var ancak sizi korkutmasın bu tip motorların ister istemez bir gerçeği olan titreşim bu motorda oldukça makul seviyelerde diyebilirim. Kullanılan 170 cc'lik üstten egzantrikli motor tatmin edici olsa da çoğu insanın beklentisinin altında kalabilir. Eğer derdiniz süratse kendinizi boşuna yormayın, bu motordan yüksek bir sürat beklememelisiniz belki bazı 125 cc lik motorlar bundan daha süratli olabilir fakat motorun tork konusunda müthiş bir performans gösterdiği de aşikar. Özellikle yokuş yukarı performansı görülmeli, iş yokuşa gelince 170 cc ben buradayım diyor. Motor, sahip olduğu hacmin limitleri zorlanmadan kullanıma sunulmuş, bu sayede uzun ömürlü olma ihtimali daha da artıyor. Motosikletin montajını yapan bayii motoru uzun uzun inceleyip fiyat / performans ekseninde değerlendirdi ve şaşkınlığını belirtti. Verilen paraya alınabilecek en iyi motorlardan olduğu tartışmasız bir gerçek. Bunun yanında küçük ayrıntılar da hoş durmuyor değil. Örneğin ledli sinyaller ve stop lambası gibi. Şanzumanın biraz sert olduğunu da belirtmek gerekiyor vites küçültürken biraz daha sert olmak lazım ancak rodaj sonrası bunun da rahatlayacağını düşünüyorum ayrıca boşa alma konusunda da herhangi bir problem yaşanmıyor. Frenlerin iyi olduğu da söylenebilir fakat disk olan arka frene dikkat etmekte fayda var ani yüklenmelerde arka tekerlek çabuk kitleniyor. Yakıt konusunda detaylı yorumlarımı 1-2 depo tükettikten sonra yapacağım ama ilk izlenimlerim tüketimin normal olduğu yönünde. Son olarak söyleyeceğim gt 170'in "parasına göre" oldukça başarılı bir motor olduğudur, yakın zamanda video da paylaşacağım her türlü sorularınıza da cevap vermeye çalışacağım...
Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun.Aman rodajını iyi yapın.
Kimsenin gazına gelipte motoru zorlamayın.Denildiği gibi rodajda sürekli aynı devirde sürmeyin.Kısaca agresif kullanmayın.
Eğer agresif kullanmaya alıştıysanız verin bir tanıdığınız tecrübeli motorcuya rodaj dönemini geçirsin. Ayrıca ilk yağ değişimi çok önemli.Bakımlarını kaçırmayın kanuni motorlarında sıkıntı çıkmaz. Satarken de kullanırken de sıkıntı yaşamazsın.
180 km oldu 4 5 kere 100 vurdum daha zorlamadım kıyamıyorum basmaya 25 tl lik benzinle tam 150 km yol yaptı mahalledeyken benzin bitti arkadasda ybr var dio sanki benimkinin kalkişi daha iyi carsı merkezınde yan yana bi kalkma kalktım dedim ne oluyo ya heralde vitesi 4 e çektim sandım acayip kalktım ybr ye bu şase yi bu tekerleri koysak yerinden kalkmaz valla
Benim hesaplamalarima gore, km de 0.16 kr. civari yakiyo arkadaslar.
bugun çok kötü gaza geldim motoru bi (35+30) 65 km yolda baya zorladım sanırım gerçe 90-100 arası yaptım ama içim yanıyo yapmasam iyiydi ama inşallah sorun çıkmaz
:(
Bol bol resim koyun arkadaşlar vidyolar çekin.. kafaya koydum bundan alacagım
Motoruna kavuşan herkese gözün aydın diyorum Beklediniz ama umarım değmiştir Gerçekten güzel motorlar.Bu arada şanzıman sertliğini kafya pek takmayın derim.Zira bir süre Kanuni Tiger kullandım Şanzımanı oldukça sertti Debriyajıda öyle.Bir süre sonra siz vites değişimlerine alışır sorunsuz geçişler yaprsınız.Kalın sağlıcakla.
arkadaşlar bide motoru yan sehbaya alıp çekseniz bizler de görebilsek yan sehba da nasıl duruyo demişsiniz ya yan sehba güven vermiyor die bide resimde gösderseniz zahmet olmazsa şimdiden teşekkürler
beyler videolar koysanız bi zahmet benim motor haziran da gelecek heyecandan duramıyorum.gazımızı alsın biraz
“Deneyen başaramayabilir lakin denemeyen zaten kaybetmiştir.”
Motor alan ve alacak olan arkadaşlara tavsiyem. Motorunuzu teslim almadan önce mutlaka bayideki ustalardan birine test sürüşü yaptırın. Bağlantıları teker teker ısrarla kontrol ettirin. Rodaj konusu zaten defalarca dile getirildi bununla ilgili söyleyecek bir şey yok. Kullanmaya başladıktan sonra somun ve civataları sık sık kontrol edin. Zincir gevşeyebilir kontrolünü devamlı yapın. Özellikle disk bağlantılarına sık sık bakın. Motor kendine gelinceye kadar civata ve somun taşıyan aksamlar devamlı gevşeme eğilimi gösterecektir.
Arkadaşlar GT170 için arka çanta yok bende biraz soft çantaları araştırdım. aşağıda linki olan çantayı bilen varmıdır. Soft çanta kullanımı iyimidir. bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
http://www.kappamoto.com/Soft-Luggage/Tail-bags/RA300
http://www.gungormotor.com/RA-300-De...a,PR-2729.html
Bu motora arka çanta gitmez bence dediğin gibi soft çantalar daha hoş durur.
Selam arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım, çoktandır bu forumu takip ediyorum.. nasipse gt 170 almayı düşünüyorum . şekilde 10 numara motor ama yakıt konusunda biraz tereddüt deyim alan arkadaşlar ne kadar yaktıgı konusunda bilgi verirlerse sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)