tvs de balansor yok.. HIZLI OLmasının sebebi birazda bu, kaybı yok..
tvs yle kıyaslamayın gencler bunu..
tvs saglamlık olarak kendini kanıtladı.. cok fazla ezber bozdu..
bu makinenin titreşim sorunu var diyolar yabancı forumlarda..
geliş tarihi nisan değil bu arada MAYISMIŞ
# motosikletle.blogspot
geliş tarihi çok geç bide bu gt 200 r sitede değiştirmişler gt 200r da gt 170 r olmuş oda 170 cc lik makineyle gelcek bide şu tork fln belirtilseydı neden bu kadar geç getiriolar şu motorları yaa
kanuni kırk yılın basında guzel bı iş yapıyım dedi onda da sıctı sımdı de sıvıyor afedersiniz.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Sifir sifirdir 10 bin kmye gelmeden elden cikartmali
Yoksa basa bela kalir
Arkadaslar ilk motor olarak bu motoru veya gv modelini almayi planliyorum fakat motor performansi hakkinda bi fikir yurutemiyorum. Kagit uzerinde rahat cikabilecegi hiz nedir. Uzun yol yapilabilir mi. Uzun yol maksimum kac km gidilebilir gibi konular hakkinda yorumlariniz varsa paylasabilirseniz sevinirim.
motor tecrubem olmadigindan bu konular hakkinda tahmin yapamiyorum.
Motosiklet hakkında bildiğimiz 170cc ve 15 beygir olduğu.Diğer bütün soruları kullanıcılar çıkana kadar öğrenemiyeceğiz gibi.Kapalı kutu yani.Fakat tahmin yürütmek gerekirse uzun yolda maksimum 110-120km hızla seyir edilebilir.Uzun yola tabiki gider hemen hemen bütün motosikletler gibi.Önemli olan senin uzun yoldan kastın ne kadarlık mesafeler.Titreşim sorunu olmazsa uzun yolda da fazla zorluk çekileceğini sanmıyorum.
herkes gelıs tarıhıyle ılgılı yorum yapıo kafam ıyıce karıstı bırı dıo nısanın ılk haftası bır dıo mayıs da gelcek nerden haber alıosunuz banada soleyınde bende bılım
15beygirse bu GT170, rahatlıkla 135-140ı gorebılecegını dusunuyorum
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.
Peki benim boy 185 ve kilo 110. Acaba motor çok mu küçük kalır bana göre. Ben daha motor sürmeyi bilmediğimden fiyatının cazibesi sebebiyle de bu motoru tercih etmeyi düşünüyorum. Sıfır olması da henüz motordan anlamadığım için nispeten daha az sorun çıkaracağından avantaj diye düşündüm. Hız sorduğuma bakmayın ben sadece motorun performansını kavrayabilmek için sordum onu, yoksa hız yapmak gibi bir düşüncem yok zaten. Uzun yoldan kastım da şu seviyede maksimum bursaya gidip gelmektir istanbuldan. Yaz sonuna doğru yeterli tecrübeyi kazandığımı düşünürsem akdenize doğru da planlarım var ama bu motorla zor olur diye tahmin ediyorum o iş. Yine de yorumlarınız alabilirsem sevinirim.
15 bg se 130 lar yalan bence hyo gtr250 ler o cc de 135-140 ı idealde görürken bu motor için benim tahminim 100-110 olur zorlasan belki130 lar anca oda ki piyasada titanic 200 gibi bir alet 135-140 ları redlineda görüo (görmeside mümkün ama motorda bariz bir teknolojik gelişme olmalı)
Ben Mondialin Drift modelinden yola cıkarak yazdım. Drift 13 beygirle 130 redline yapıyor 120yi de 9-10bin devir diye biliyorum. Eğer GT170 15beygirse, hertürlü Drift'in performansının ustune cıkacaktır. tekrar soyluyorum rahatlıkla 130-140 yapabılıcektır bu motosıklet normal sartlarda.
bi daka bi dka. gt 250r 135-140 idealde mi görüyor diyosunuz? ınsallah elınız kaymıstır veya tam bılgı sahıbı degılsınız sanırım. 250cc bı makına 130-140 cok az degıl mı mantık olarak bıle. videoları heryerde var izlemenizi tavsiye ederim.
burada 170yi geçiyor Hyo gt250R
http://www.youtube.com/watch?v=KRN4X-GmyQs
Driftse 170kilo gibi bir yukle, 110 yapıyor redline girmeden ki gitse gider motor yemiyor o yükü. normal bence yememesi 170kiloyla.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
http://www.youtube.com/watch?v=JGThfB2a_u4
hyosung 170-180 arası son hız
buda kanımca son hızı 125-135 arası bişey olur
yakıt ne olur acaba onu merak ediyorum yakıt 2,5-3,5 yakacagından emin olup motoru görsem siparişi verirdim.yıllardır motosiklet işinde olan bir şirket için bu kadar belirsizlik yakışmıyor.sırf belirsizlikler yüzünden cok müsteri kaybediyor kanuni
şöyle söyliim kuzenim 2 tane gt 250 r eskitti biri enjeksyonlu diğeri 2006 ki bu motorla çeşme yolunda rüzgarı arkasına redlineda 170 gördü ama bu cihaz zaten 150 den sonra redline girioki 130 140 kullanım hızı olarak en idali zorlamadan
paylaşılan videolarda yanlış olmasın rüzgarın etkisini bilmiyoruz ki bu çok büyük bir etken 125cclik daelim history motorumda rüzgarı arkama aldığım zaman en son 125 civarı bir hız görüyorum ki bu bir scooter standartta zorlayarak gördüğü 110-115 civarı
2 ay önce cbf 500 kullanan arkadaşım cc ve güzel görünüşüne aldanarak ayak işlerinde kullanım için mr destro aldıki onun tabiri ile sadece motorun heybeti var hız konusunda vasatın altında yorum yapıyor ki üstüne basarak şunuda söylüyor sadece görüntü isteseydim 2. el megelli alırdım hiç yokttan durduğu yerde forsu olurda dedi :D
benim demek istediğim kullanınan teknolojinin cc ile doğru orantılı olarak performans verdiği ki ben zannetmiyorum ki kanuni o paraya o ccnin hakkını vericek şekilde motoru donatmış olduğu ama inşallah yanılırım ne diim benimde bu motoru almaya bi hevesim var yanıldğımı görürsem ilk tercihime gelir ama ne diyim denek olmakta gelmiyor içimden
yakıt konusunda ise 3 ten fazla ise 2. el apche ye yönelmek daha mantıklı olabir ama tabiki zevk meselesi
bu arda mondial drift hakkında pek bilgim yok ona bişi diyemiceğim
benim 2 arkadaşmda mondial drift war 135 cc ye göre torku cok güzel gücü fln tek kişi 130 görür fakat 130unda ustune cıkması zor 2 kişi duz yolda 120 fln ruzgar olursa 115 110 cok hafıf egımlı yolda 140 goruo bu gt 170 gerçekten 15 hp ve torku da iyiyse cok guzel motor olur fakat torku az da olabilir deniyor gerçekten 15 hp se 140 gorur belkı zorlarsan 145 fln ama 150 nın ustune cıkmaz sanmıyorum arkadaşımda 200 lük suzuki makinalı pioneer marka bir motor war torku cok felaket çok seri bir motor fakat tek kişi 135 140 görüyor yani ole 200 lük diye 160 170 goreceğini zannetmeyin
Bu forumda defalarca yazdim yine yazayim; motorun hizini kac cc oldugu degil, gucu belirler. 2 - 3 BG, lik farklar da son hizi 3 - 5 km,den fazla etkilemez. Tork ise tamamen hacimle ilgilidir ve 170 cc'nin torku 135 cc'ye gore bariz fazladir. Ozetle :
- Son hiz - guc - ruzgar direnci - ruzgar hizi
- Hizlanma - tork - agirlik - yokus
birbiriyle iliskilidir.
Apache nerede üretiliyor? Her üretimi kötüleyecek isek, belli başlı markalar dışındaki tüm markaları oyuncak olarak görmek lazım.
Honda CBF 150 maksimum 95km hız yapabilir. Şimdi sen asılıp hızı 120km çıkartmak istersen boşuna uğramış olursun. (Eğer biri, ben 120 km gördüm demiş ise gösterge gerçek hızı göstermiyor anlamı vardır.) Bence bu motor da yeterli tork ve güç var gibi görünüyor. Alanlar makinalarını teslim aldığında fikirlerini paylaşacaktır. Ancak bu motordan 140km beklemek biraz zor olabilir.
tekrar dıyorum rahat 130-140 gorucektır. rahat dedıgım 6-7 bin devir degil tabiki. 9-10bin devirde gorur bu hızları. redline girdi mi 140 ustune cıkar herturlu.
bu arada CBF 150 max 95km hızla mı gıdıyor ? bı bılgım yok CBF ıcın fakat sanmıyorum oyle olsun. 110 goreydı barı ? 150cc diyoruk.
he bide beyler, diyosunuz max hız ıstıyosan CBR250 al ne blıyım nınja al R6 al. Max hız demek ıllakı apacılık demek degıl. max hıza cıkmak basıt degıl zaten oyle hemen adrenalın yaratsın vucutta tekrar ısteyesın. bos yolda max hız denenebılır, acele varsa 10bin devir gidilir. yoksa da yarı apacılık yarı adrenalınle yapılır max hız denılen sey. Bunun harıcınde, eger bı motosiklet 140ı gorebılıyorsan 10bin devirde, 3 rakamlı km'li gezilerde rahat rahat motoru zorlamadan 120km hızla gidebilir. Bu da otobanda kamyon trafigiyle olum korkusu yasatmaz ınsana.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)