bu hata nasıl bişey anlayamadım, arka dişliden bahsederken zincirin bağlantı yerinden itibaren demişsin.
zincirdemi hata var dişlidemi ve nasıl bir hata bunu foto ile anlatabilirmisin
Asya 150 Elegant Hakkındaki görüşleriniz
Ne gibi sorunlarla karşılaştınız.
Bu motorla ilgili karşılaştırmalarınız.
bu hata nasıl bişey anlayamadım, arka dişliden bahsederken zincirin bağlantı yerinden itibaren demişsin.
zincirdemi hata var dişlidemi ve nasıl bir hata bunu foto ile anlatabilirmisin
zincirde herhangi bir hata yok dişlisinde 10-15 diş sonra 3 diş hatalı bu şekilde bir dişlisinde hata var ve toplam 9 dişi arızalı yani 10 diş say 1-2-3 diş arızalı tekrar 15 diş say 1-2-3 diş arısalı, arızalı dişler yan yana sıralı yani ama tehlikeli değil ama yinede kontrol edin arızalı ise mutlaka garantiden değiştirin garanti kapsamında ise. Hata kullanıcıdan olmicak kadar güçlü imalat hatası en kısa zamanda resim veya video çekerim ve burda sizlerle paylaşırım.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Dişli konusunda motorumu incelikle kontrol ettim herhangi bir sıkıntı yok tüm dişliler standart sanırım senin dişlide sıkıntı var arkadaşım seri üretimde gayet normal böyle hatalar geçmiş olsun en kısa zamanda servise bi götürüver.
Girmişken birde başka yerden muhabbet açayım normalde hayal gücüm geniş zevkine güvenen bir insanımdır ama şu motora bir türlü sticker uyduramadım orjinallik seven adamımda değişiklik lazım motora :D çok abartılmadan güzel birkaç birşey yapmak istiyorum önerileriniz bekliyorum arkadaşlar iyi akşamlar.
orjinal dışında ben bir fikir vermem. yapıştırma gibi cisimleri sevmiyorum ve orjinali benim için yeter sade ama orfinal.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Değiştir gitsin arka dişliyi abi, 10-15 lira bişey zaten garantiye girmez. Ama ben senin yerinde olsam dişlinin çıkıntı yapmış yerlerini eğeler yenisiyle değiştirmeden kullanmaya devam ederdim çünkü sorun çıkartacak bişey değil.
genel olarak işçilik nasıl bariz kalite düşüklüğü varmı acaba bu asyalarda.
Merhabalar dün hava yağmurluydu iş yerinden motorla atm ye gidim diye çıktım motor islak zeminde nasıl kayıyor siz siz olun sakın bu motorla islak zeminde hızlı kullanmayım, az kalsın tali yoldan ana yola çıkan clio nun ön kapısına tosluyordum arka frene basmamla tekerin kayması bir oldu ön frenede basarak durabildim mm reyle kurtardım şöför de mal mal bakıyor suçlu o değil benmişim sanki.ıslak zeminde bu lastiklere güvenmeyin.
---------- Post added at 16:44 ---------- Previous post was at 16:28 ----------
kendi motorumdan örnek verim, boyamadan kaynaklı bazı pürüzler var şase üzerindeki boyamalar ( kurumasını beklememişler ve birşey sürtmüşte boyasını çıkarmış gibi olmuş), grenaj boyomalarıda tabiki bir kaliteli motora göre biraz düşük özensiz boyama ( grnajlarda ise dıştaki boya hafif iç kısmada boyanmış gibi çok az miktarda) şimdilik bu kadar başka bir kötü işcilik görmedim ben bu motoru alırken 1) cantının şekli 2) motor bölümünün mavilimsi duruşu 3) birde kırmızı rengi olması sebebi ile birde uygun fiytta olması sebebi ile aldım.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
merhaba arkadaşlar benzin denemesi yapıyordum ve bunu tamamladım. jikle en alt konumda 15 litre 260 km motoru hor kullanan birisi değilim ve motor rodaj döneminde ve şunu fark ettim ilk aldığım zamanda jikle orta kısımda 190 km gitmiştim ve hala depoda yarım depodan fazla benzin vardı küçük kaza atlatmıştım ondan sonra jikleyi en alt kısma aldım (karbüratörde sorun yok ) fakat 260 km gitti şimdide orta konumda deneme yapıyorum, birde şu var bizim motorda jikle en alta zengin karışım orta normal, en üst se düşük karışım olarak çalışıyor. en üst konumda saten motorum çalışsada gaz vermeyince çalışmıyor ya ortada yada en altta çalıştırmak zorundasın. denemem bitince tekrar burdan bilgilendirme yapıcam.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
doğrudur ama jikle hangi konumda olmalı dediğim gibi en alt kısımda benzini içti buna göre bende orta konuma aldım ve deneme yapıyorum ne kadar benzin tüketimi olacak en üst kısımda gaz vermezsem çalışmıyor ister motor sıcak olsun isterse soğuk. bana deki jikle şu konumda olsun ve hava soğuk aşşağı veya yukarı kaldır çalıştır jikleyi eski konuma getir bu diyin yani.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Sıcak motorda o jikle kolunun en altta olması gerekiyor. Soğukken stop etmesini çok kafaya takmayın ama motor sıcakken sık sık stop ediyorsa rölantide bunun çözümü jikleyi çekmek değildir. Hava ayarı ve rölanti ayarı da var o karbüratörde.
en alt konumda tuttum ister sıcak olsun ister soğuk ama motor ful depoyla 260 km gitti. karbüratörümde hiç bir sorun yok, ne istop etme nede rolanti bozukluğu. en üst konumda motor çalışsada hemen istop ediyor. bana deki orta konumda olsun jiklen isindıktan sonra alt kademeye al eyvallah ama en alt kademede motor su gibi benzin içiyor yani bu bizim karbüratör diğerlerine göre tersi yani şöyle motoru ısıtmak için en alt konuma al motor ısınsın ve ısındıktan sonra orta kademeye al veya en üst kademeye, en üst kademede çalışmıyor mecburen orta kısımda kalıcak mecburen. orta kısımda denememi yapım sonuç ortaya çıkar sizin dediğiniz doğru veya benim dediğim doğru. motor yeni olduğu için belkide karbüratör ayarı gerkli veya sibop ayarı gerekli tabiki bu servis bakımlarında yapılması gereken bir olay.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Motor yeni olsa bile bu kadar çok yakmamalı. Motorda bir ayarsızlık olduğu belli muhtemelen de ondan bu kadar çok yakıyor. atıyorum 13 litre deposu varsa bununla 400km çok rahat gidebilmeli.
Hocam mzlerden daha fazla yakmış senin motor.17 km de 1 litre yakmış.en kötü ihtimal 30 km gitmesi gerekirdi.
Biraz garip olacak ama depo kapağında sorun ve aralık varsa,benzin oradan uçabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
Bunun motoru herhalde mr 150 ile aynıdır kasası aynı olduğuna göre.O zaman 3.5 litre yakar onlar gibiyse ama bu motor daha da anormal yakmış.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
dediğim gibi en alt konumda ful depo deneme yaptım ve 260 km gitti, şimdi orta konumda deneme yapıyorum ondan sonra zaten herşey belli olucak rolantisi yüksek kullanmıyorum rodaj da olduğu için 5000-5500 devri geçmiyorum. denemem bitsin herşey ortaya çıkar vede jikle konumu sizinkine göre ters orantılı olabilir veya hava gaz ayarlıda olmayabilir bakım zamanına az bi km kaldı bekleyip görcem.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
dün güneşli bir hava vardı bende bir yoros kalesi yapim dedim sahil kesimi güzeldi yukarıya doğru çıktıkca yoros kalesi etrafı çiseliydi göz gözü görmüyor bende tekrar geri döndüm ama güzeldi.
---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 11:11 ----------
birde 3 litre benzinle toplam 101km yol yaptım ve jikle orta kademede, en alt kademede bir depo benzinle (15 litre) 260 km yapmıştım ama orta kademede 101 km yol yaptım daha önce test yapıcam demiştim şehir içi kullanım da bu çıktı çengelköy beykoz ana baba günü kalabalık doğal olarak trafik berbat dur kalk ne bu çengelköyün durumu.
---------- Post added at 11:31 ---------- Previous post was at 11:16 ----------
geziye çıkmadan önce bir turlamıştım ön frenin tutmadığını fark ettim kolu sıkarken sıkılmıyo ama bazen işlevini görüyordu sanki balata basılı kalmışta kol sıkmıyor gibiydi öyle gezdim geldim ve tekrarladı bu sabah işe gelirken frende hiç bir şey yok takır takır çalışıyor, hidrolik yağını baktım sorun yok sanırsam balata tutup bırakmıyor konrol edicem bugün.
---------- Post added at 11:36 ---------- Previous post was at 11:34 ----------
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
ön fren olayını halletmiş bulunuyorum balatayı tutan sac plaka var o yerinden çıkmış, balatayı söktüm sacı balataya taktım monte işlemini yaptım işlem tamam no problem.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)