Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Temmuz 2017, 12:23
#1921
brooklynnn adlı üyeden alıntı
selam
acık konusmak gerekirse neden degıstıgı hakkında fıkrım yok
gkn motora gıttıgımde zıncırın durus seklınden kaynaklı arka dıslıye bıraz guc uyguladı
cok hafıf oynama vardı
zıncır de hafıf ustten salık gıbı durunca degısırse ıyı olur dedı
degıstırdım
eskısıne baktım cok da eskı ya da yıpranmıs gıbı degıldı
Gökhan yanlış yönlendirmiş ve tahmin ettiğim gibi boşuna değişmiş.Belli bir miktar esneme olması lazım zaten ondan kauçuk kaplin kullanılıyor.
Yoksa her ileri- geri güç dişliye ve zincire binerdi.
Yırtık kopuk parçalar olmadıktan sonra ömrü çok uzundur. Salık zincir uzamış zincir demektir.Gerilir düzelir ancak farklı noktalarda gerginlik uzunluk farkları var ise değişir.
Bazen biraz yapılanı soruşturmak açıklama istemek gerekir...
Reklamlar
-
31 Temmuz 2017, 22:38
#1922
49800 km oldu
50de foto atacagım
-
01 Ağustos 2017, 00:51
#1923
50de kutlayalım volkancım
-
01 Ağustos 2017, 04:02
#1924
Maşallah diyelim
2013 Cbr 250 ile 0'dan 45k'ya gelen bir arkadaşım var (xcom isimli üye) sürece tamamiyle ben de şahit oldum.Seceresini foruma yazmıştı. Periyodik bakımlar dışında bir kez statör yaktı, bir kez gidon rulmanı değişti benim bildiğim. 30binlerdeyken ben de sürdüm, sıfır makineden farkı yoktu. Sen de fotoğrafla beraber periyodik değişim dışında yaptığın bakımları yazabilir misin ?
7-8 binde zincir, 15 binde debriyaj balatası değişen ilanları görünce üzülüyorum.
Motorunuzun kıymetini bildiğiniz için ikinize de tebrikler, nice vukuatsız binlerce kmler.
-
01 Ağustos 2017, 19:33
#1925
kutlayalım abi
gelirim mertere bi cay kahve kutlarız
rutin bakımlar harici ekstra bir sey yapılmadı
vaktinde hidrolikler lastikler zincirler değişti
yag degisimini kitapcıgında dediği gibi 6 binde 1 yaptım
tam sentetik kullandım
-
01 Ağustos 2017, 23:10
#1926
Özledim valla ayar çekelim bir ara
-
08 Ağustos 2017, 20:05
#1927
50.000 oldu
resim atarım buraya
ne zaman kutluyoruz
-
10 Ağustos 2017, 10:41
#1928
-
11 Ağustos 2017, 08:26
#1929
on dişli tutması kronik
maalesef çok zorlamakta
benimkini 2 kişi zor değişti
-
06 Ekim 2017, 13:05
#1930
-
07 Ekim 2017, 11:44
#1931
En sağdaki arkadaş gene bi ninja grubu bulmuş :D
-
07 Ekim 2017, 18:40
#1932
brooklynnn adlı üyeden alıntı
En sağdaki arkadaş gene bi ninja grubu bulmuş :D
bende ordaydım
-
14 Ekim 2017, 20:16
#1933
Merhabalar, İstanbul’dan ninja300’e arka sele arıyoruz arkadaşlar varmı yardımcı olabilecek birileri ?
-
21 Ekim 2017, 18:23
#1934
Merhaba arkadaslar bende aranıza yeni katıldım 2014 model 20 binde kawasaki ninja 300 aldım 1 haftadır bende bakalım suanlık iyi gibiyiz kawasaki candır ✌🏿✌🏿✌🏿
-
23 Ekim 2017, 12:21
#1935
Hayırlı olsun
İyi günlerde kazasız belasız kullanın
-
25 Ekim 2017, 11:58
#1936
Selamlar herkese, Ninja 300 2016 modeli için dijital gösterge ekranı kendi kendine mil olarak değişti bunu km olarak nasıl değiştireceğiz bilen var mı? kitapçıktan baktım ama yapmadım. Teşekkürler
-
25 Ekim 2017, 18:15
#1937
_ismailcayır adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese, Ninja 300 2016 modeli için dijital gösterge ekranı kendi kendine mil olarak değişti bunu km olarak nasıl değiştireceğiz bilen var mı? kitapçıktan baktım ama yapmadım. Teşekkürler
Bugüne kadar toplam kaç km yaptığını gösteren ekrana gel. Daha sonra SOL düğmeye basarken SAĞ düğmeye bas değişiklik gerçekleşicek.
-
28 Ekim 2017, 02:16
#1938
Selamlar,
Bende sonunda bizde ninja(cı) oldum ve aranıza katıldım.
Farları değişmeyi düşünüyorum. Ne önerirsiniz?
Birde yağ,zincir,fren balatası değişimlerini kendim yapmak istiyorum. Hangi soketleri almam gerekiyor acaba? Birde arka shock 'u ayarlamak için soketi nerden bulabilirim?
-
28 Ekim 2017, 11:44
#1939
Arka ayarlaması için avadanliktan hilal şeklinde anahtar çıkması lazim
Camurlugu sökerek seri bicimde ayarlayabilirsin. Benim 6. Kademede
Farlara led tavsiye ederim bende beyaz ışık var yanınca led ile değişim yapacağım
Kolay gelsin hayırlı olsun
-
30 Ekim 2017, 01:14
#1940
68charger adlı üyeden alıntı
Gökhan yanlış yönlendirmiş ve tahmin ettiğim gibi boşuna değişmiş.Belli bir miktar esneme olması lazım zaten ondan kauçuk kaplin kullanılıyor.
Yoksa her ileri- geri güç dişliye ve zincire binerdi.
Yırtık kopuk parçalar olmadıktan sonra ömrü çok uzundur. Salık zincir uzamış zincir demektir.Gerilir düzelir ancak farklı noktalarda gerginlik uzunluk farkları var ise değişir.
Bazen biraz yapılanı soruşturmak açıklama istemek gerekir...
Perşembe Bursa'dan motoru alıp, Ankara'ya getirirken yaklaşık bir 200-300km sonra zincirden ses gelmeye başlamıştı. Bende temizlik ve yağlama yapıldıktan sonra düzelir diye çok şey yapmamıştım. Ankara'ya döndüğümde ertesi gün biraz sürüşe çıktım. Motor biraz hızlanmaya başladığında kendini ileri geri atmaya başladı sanki böyle arka taraf yalpalıyor gibi oluyordu. Eve döndüm zincire baktım servis kitapçığında internette gevşeklik oranı en fazla 2cm ila 3cm olabilir denmiş benim ki 5.5cm kadardı. Dün'de işten sonra ustama götürdüm gerdireyim diye. Zinciri gerdi padoktayken lastiği çevirip kontrol ederken zinciri, zincir bir bölüme geliyor gerginleşiyor, gerginleştirme yapılmasına rağmen bir bölümde kendini gene salıyor. Zinciri temizleyip baktı artık bu zincir gitmiş dedi ve mecburen değiştik. Haliyle zincir değişince motor kendine geldi ve herhangi bir sıkıntı kalmadı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)