Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Nisan 2016, 08:27
#1581
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Kaç kmde değiştirdiniz balataları ?
daha önce değiştimi bilmiyorum 14000 de motor 12250 de aldım motoru , ön balatanın biri bitik biri yarı halde tutmuyor artık , yenisi aldıkta bu vida 5 alyan mı sizde yoksa 5 sallanıyor mu sizdede içinde birinin deneme şansı var mı ? 5.5 alyan soracam izeltaş mağazasına rezil olmayalım öyle bişey yok demesinler , ama buçuklu alyanlar vardı diye hatırlıyorum .
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
Reklamlar
-
25 Nisan 2016, 09:26
#1582
OZ@N-GT250R adlı üyeden alıntı
ön balatayı değiştirecektim balatanın saplamaları , 5 alyan ufak geliyor 6 sığmıyor 5.5 gibi bişey sizdede böyle mi ? 1 tanesini açamadık , kaldı öyle
Benim bildiğim 5,5 yok diye biliyorum başka bi anahtarı olması lazım oranın
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
-
25 Nisan 2016, 09:26
#1583
allen deil torks anahtar ile dene bence sen ..
-
25 Nisan 2016, 09:38
#1584
Yess 5 nolu torks ile dene
Ahanda kendisi bu oluyor
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
-
25 Nisan 2016, 11:39
#1585
arkadaşlar cevaplamış .evet kaydırmalı debrijaj var ve çift farlı.motorum 2015.
imamx adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Kawasaki'de kaydırmalı debriyaj mevcut mu?
Buggs bunny arkadaş o motor kaç model çift farlı kawasaki sıfır var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
hacı noldu resimler? motorla gezmekten forumu unutdun daaa..
GhostRıderTr adlı üyeden alıntı
Motosıkleti bir az önce araba ile getirdik abilerim.Yakından dahada bi büyük gözüktü gözüme çok güzel çok cici alet kazasız belasız yarın aksam üstü Fotorgraflarını çekip sizinle paylasacagım.
-
25 Nisan 2016, 19:45
#1586
keremkrmn adlı üyeden alıntı
hayda :D ondan alyan sallanıyor demekki sağolun arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------
değilmiş o söylediğiniz uçlar , angusun biri bunu nasıl sıktıysa vida pert şuan , nasıl çıkacak bilmiyorum , kaynakla felanda motora kaynak olur mu onuda bilmiyor
-
25 Nisan 2016, 21:55
#1587
Erken değişmiş. Ben de 30bine dayadım. Bin ikibine değişeceğim.
-
26 Nisan 2016, 08:15
#1588
OZ@N-GT250R adlı üyeden alıntı
hayda :D ondan alyan sallanıyor demekki sağolun arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------
değilmiş o söylediğiniz uçlar , angusun biri bunu nasıl sıktıysa vida pert şuan , nasıl çıkacak bilmiyorum , kaynakla felanda motora kaynak olur mu onuda bilmiyor
Hadi yaa
Benim aynı şey başıma gelse önce aynı yada oraya uyabilecek bir vida temin ederim.
Sonra ya kılavuz açarım vidaya ya da keski ile ufak ufak döndürmeye çalışırım.
Kaynak işi biraz urkunç geliyo bana
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
-
26 Nisan 2016, 10:53
#1589
kaliperin son hali , artık ters döndüğüne inanıyorum bi vida bu kadar direnemez :D
yada bu saplamanın içerdeki balatanın arasındaki kısımdan çevirecez ama onada açık ağaz pense felan lazım
-
26 Nisan 2016, 10:58
#1590
Hazır sökmüşsün de bence bi tornacıya götürüp kılavuz çektir.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
-
26 Nisan 2016, 16:10
#1591
keremkrmn adlı üyeden alıntı
Hazır sökmüşsün de bence bi tornacıya götürüp kılavuz çektir.
sorun şu iş yerim her yere uzak , pekte çıkamıyorum araç yok , istanbuluda bilmiyorum , büyükçekmece alkent 2000 konutlarının ordayım nereye nasıl götürecem sorun o , burda hertürlü alet var ustada var :D doğru adamı henüz bulamadım ,
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------
Vidayı kaynakla söktüler , ısı yemiş oldu doğal olarak pistonlar çalışacak mı bilmiyorum yağ bekliyorum , pek umudum yok ama dayak yemişe dönmüş :D kaliper
-
26 Nisan 2016, 16:35
#1592
Valla bende merak ettim inş bi sorun olmaz, pistonlar normalde de baya ısıya maruz kalıyo, çok bi bilgim yok ama olmaz diye düşünmekteyim.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
-
26 Nisan 2016, 18:33
#1593
keremkrmn adlı üyeden alıntı
Valla bende merak ettim inş bi sorun olmaz, pistonlar normalde de baya ısıya maruz kalıyo, çok bi bilgim yok ama olmaz diye düşünmekteyim.
Kerem diyorsa haklıdır bılmeseydı yorum yapmazdı ben keremın tarafını tutuyorum kerem dogru herkes kerem gıbı olmalı
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
27 Nisan 2016, 08:29
#1594
dün yağ ile epey uğraştım , önceden parmak ucuyla tutan fren şuan biraz daha yumuşak oldu , deneme fıırsatım olmadı ama tutuyor , kaliperi mengeneye sıkıştırmışlarya , mengeneye sıkıştırılan pistonun teki çalışıyor mu halen belirsiz , binmeden anlaşılmaz, ama fren şuan oldu tutuyor, dokununca tutan fren sert basınca tutan bir frene döndü , düzelmezse baktırırız servise yada tamirciye
-
27 Nisan 2016, 08:41
#1595
OZ@N-GT250R adlı üyeden alıntı
dün yağ ile epey uğraştım , önceden parmak ucuyla tutan fren şuan biraz daha yumuşak oldu , deneme fıırsatım olmadı ama tutuyor , kaliperi mengeneye sıkıştırmışlarya , mengeneye sıkıştırılan pistonun teki çalışıyor mu halen belirsiz , binmeden anlaşılmaz, ama fren şuan oldu tutuyor, dokununca tutan fren sert basınca tutan bir frene döndü , düzelmezse baktırırız servise yada tamirciye
dostum frenler ciddi konu aklına yatmadıysa frenlerde gariplik varsa dogru servise git göster. hiç bişey canından kıymetlı degil.
-
27 Nisan 2016, 15:37
#1596
son olarak :D ankaradaki ustamı aradım , manyak mısın dedi ne yenisi , pistonları tarif ettiği gibi balataları söküp; freni pompaladım pistonlar dışarı çıktı havasını aldım ,sonra pistonları temizleyip yağladım ,şu an ilk haline döndü , bence bu bakım her motora yapılmalı .
-
28 Nisan 2016, 15:14
#1597
Ninja 300 almayı düşünen ve kafasında soru işareti olan arkadaşlara kesin kesin tavsiye ederim. Bende 13 model abs'siz modeli vardı, 6-7.000 km kadar kullandım. Aynı zamanda Ninja300'üm varken mt07 sahibiydim de, 2 tane motosikletim vardı. Ninja300'de virajda aldığım keyfi hiç bir zaman mt'den alamadım. Bana göre mt7'de güzel olan tek şey gaza bastığınızda içinizin çekilmesi ve motorun yürümesiydi. Fren, viraj, insana verdiği güven olarak ninja'yı kendi sınıfında ve fiyat olarak mt7'yle karşılaştırdığımda tek geçerim.
2013 model ninja'mı sattıktan sonra gittim 2015 model aldım. 30. yıl Special Edition, Abs'li modeli. Şuanda motorum 1.000 km'de ve kullanılmıyor. Kullanılmıyor çünkü aynı zamanda şuanda birde MT-09 aldım. Ninja300'üm evin içinde öylece yatıyor garibim. Süspansiyon konusunda kesinlikle MT-09'dan daha iyi süspansiyonlara sahip. 2 motoruda kullanan birisi olarak bunu kesin kesin söyleyebilirim. Fren olarak MT-09'un arka lastiği çabuk kilitlediğini saymazsak ön fren çok çok iyi her 2 motorda da.
Şuan MT-09'u kullandığım için ninja300 boşta. Arada bir çıkarıp akü bitmesin diye 10-15 km yol yapıp tekrar evin içine sokuyorum.
Şuanda 2 motorum da satılık. Kısmetse sıfır GSXR600 alma düşüncem var.
Ninja300 düşünen olursa motorum;
2015 model,
1.000 km'de
ABS'li
Special Edition modelidir.
Almayı düşünen arkadaş olursa sahibinden.com üzerinde ilanım mevcut.
Bunların dışında kesinlikle 300-500cc klasmanında gözümü kırpmadan alacağım tek motordur ninja300. Yaşattığı kalite ve sürüş zevkiyle küçük hacimli motorlar arasında biçilmiş kaftan.
Osman abim saygılar sevgiler. Mutlaka görüşelim abicim bir ara özlettin kendini
-
28 Nisan 2016, 15:52
#1598
-
28 Nisan 2016, 17:32
#1599
GEÇMİŞ OLSUN KARDEŞ.DÜNDE BENİM ÖNÜME COCUK FIRLADI.ALLAHTAN SÜRATİM YOKTU VE abs kurtardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
YENİ MOTOR ALAN BİR ARKADAS VARDI.TRAFİK SİGORTASINI KAÇA YAPTIRDIN?
-
28 Nisan 2016, 17:46
#1600
Gecmis olsun, kazasiz belasiz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)