Bu aralar eksoz a bende kafayı taktım yolda insanların aracların önüme atlamasından bıktım ama bide işin trafik polisi yanı var 163 tl ve trafikten men ediyorlar onu nasıl önlicez ? Diğer motoruma taktıktan 2 Saat sonra ceza yemiştim
Bu aralar eksoz a bende kafayı taktım yolda insanların aracların önüme atlamasından bıktım ama bide işin trafik polisi yanı var 163 tl ve trafikten men ediyorlar onu nasıl önlicez ? Diğer motoruma taktıktan 2 Saat sonra ceza yemiştim
Tomass
zamanında derbi sayfasını baştan sona okumuştum. Bir gecede. O zamanlar vay be ne motor diyordum.
sende naked vardı galiba
buluşma organize ediyordunuz
Evet o günler çok güzeldi, bir de öğrenciliğin - gençliğin getirdiği heyecan vardı diyelim
Geziler çok eğlenceli geçiyordu.
Zaten o zaman küçük segmentte alternatif olmadığı için de motosikletler bizi gayet tatmin ediyordu
Bende racing modeli vardı, 125cc ile 170 km hızlara çıkıyordu ufaklık
Sonuçta motosikletin ecu su üzerindeki orjinal egsoz a göre ayarlanmış tek takıldıgım nokta bu
Bu egzoz Full, yani performans egzozsu değil, sadece ucundaki boru değişiyor. Motora pek etikisi olduğunu sanmıyorum. Bahsettiğin konu benim bildigim kadarıyla tüm egzoz sistemi değiştirildiğinde geçerli ona göre ECU'yu yeniden programlamak gerekiyor , benzin hava karışımını yeniden ayarlıyorlar performansı artırmak için v.s
Evet sanırom öyle slıp-on eksoz larda gerek yok dediğiniz gibi olmadı alıcaz bi eksoz denicez beğenmezsem söker duvara asarım
Peki abi bu egzoz işi çetrefilli iş diye biliyordum mesela egzozu taktınmı nefes veren motosikletinin nefes alması için hava filtreside takacaksın ki ciğersiz kalıp koanfizem olmasın :-) bunu birde bazzaz yada power commander la destekleyip iridyum buji takıp buji pipolarını değiştirip dinamometreye çıkaracan ki 1 yada 2 beygir diye biliyorum yada rodajını yersin makinenin çoluk çocuk aç kalır sonra doğruluk payı nedir bilgisi olan arkadaş varmı? ama kaşıntıda var egzoz eğer ful sistem değilse yada sılip on olup bi problem sıkıntı yaratmıyorsa bu trafikte gerekli bence de o araba şöförü bir cismin yaklaşım arabasına vurmaması için çekilecektir severler arabalarını @Tech_N9ne duvara asma biz onu sanayide okuturuz baba :D
Headers egzozu takmayacaksaniz bujiydi falandı filandı gerek yok diye biliyorum sade tüp egzoz için ekstra bir şey gerekmiyor sadece sesi değişiyor bir iki beygir hikaye
Olur böyle vakalar Ninja 300 affeder
Geçende kameranın gazına gelince ben Dolmabahçe sarayının ordaki S viraj. O hızla virajın birini alsam diğer tarafa dönen ters virajda kendimi karşıdan gelen araçların kucağında bulacaktım. O nedenle viraj tam girerken vazgeçip frenledim.
Videonun sonunda Ali kinik güzel olmuş
Aslında alabilecegin bi viraj gibi duruyor
Ucuz yırtmışın abi yatırsaydın da kaldırırdı lastikler
Eyvallah ! Mesele o basit ilk virajı almak değil zaten , yolu biliyorum hemen peşinden diğer tarafa daha keskin bir viraj var ondan tırstım. O ivmelenmeyle o kadar sağlı sollu motoru yatıracak kapasitede değilim kameranı gazına geldik işte
İki handikabı vardı bu işin. Diğer viraja yanlış açıyla girip o hızda motoru yeteri kadar yatıramazsam ya ters şeritdeki araçlara girecem yada fren yapıp arkadaşımın önünde kalıcam ve birikte düşecegiz. Ne gerek var bukadar maceraya dedim son anda vazgeçtim
Not : ABS'nin devreye girmesi için freni köklemeniz gerekir. Bu frenlemede abs yok Ben sadece yavaşlamaya çaliştim hafif eğim yaratıp bundan vazgeçtiğim için de doğal olarak arka teker : " - ne oluyoruzlan bir karar ver !" deyip sağa sola yalpaladı
Arkadaşlar malum kış ayları geliyor motosikletin rodajını 4 5 ayda bitirsek uzun sürede bir sorun teşkil edermi bilen duyan fikri olan kardeş abi varmı ? saygılar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)