Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #721
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    ibooo bunlar seni yer


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı ibooo adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bu WhatsApp grubunun amacı nedir? İçeride neler konuşuluyor?
    Gündüzleri ortamlara akıyoruz...


    Geceleri Ninja olarak adaleti sağlıyoruz
    Sj's, Karalı ve neonxc bunu beğendiler.

  3. #723
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Çok etkileyici bir misyonu varmış grubun @TimFx

  4. #724
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı ibooo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok etkileyici bir misyonu varmış grubun @TimFx
    Katana kullanmayı bilmeyeni gruba almıyoruz Motor kullanırken, tek eliylede katanayı savurabilmeli...



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

    Karalı ve braveguy bunu beğendiler.

  5. #725
    delifişek2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja300 30.th anniversary
    hahah fotolar güzel olmuş,abi bir sorum var rodaj döneminde 5.000 deviri geçmiyorum ara sıra dikkatten kaçsa 6.000 oluyor ama vites küçültürken gerektiğinde 5.000 e kadar aragaz verip vitesi düşürüyorum şanzımanın sağlıklı olası için ama bir nevi aragaz bi keleği olurmu sizce bilginiz varsa paylaşırsanız makbule geçer,teşekkürler.

  6. #726

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    ihhşş dedi. benim de içim ihhşetti

  7. #727
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı delifişek2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hahah fotolar güzel olmuş,abi bir sorum var rodaj döneminde 5.000 deviri geçmiyorum ara sıra dikkatten kaçsa 6.000 oluyor ama vites küçültürken gerektiğinde 5.000 e kadar aragaz verip vitesi düşürüyorum şanzımanın sağlıklı olası için ama bir nevi aragaz bi keleği olurmu sizce bilginiz varsa paylaşırsanız makbule geçer,teşekkürler.
    Ben rodajin %50 sinde 4-5bin de kullanmaya calıstım, ama trafikte cokta mümkün değil.( benimle gezen arkadaslara illallah getirtiyordum) mecburen arkadaslara yetişmek için 6000'i rahat görüyordum. Rodajı yarıladığımda 6 bin civarında takılmaya hatta arasıra 7bin civarınıda 6-7 saniye sürmeye başlamıştım. Bir kaç kezde dalgınlıkla 8bini gördüğümde oldu hemen kıstım gazı. Zati ustada rodajda arada bir 6-7 bin'e çıkıp inmelisin demişti. Motor şimdilerde gayet güzel gidiyor bir sıkıntısı yok maşallah.


    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ihhşş dedi. benim de içim ihhşetti
    bende neden bahsediyor bu diyorum video'nun sonundaki sesmiş o
    hatun katana ile bir o kadar ciddiyken sonunda japon animelerindeki gibi bir seviniyor pir seviniyor gönülleri hoplatıyor o sempatiklikle...

  8. #728
    delifişek2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja300 30.th anniversary
    @TimFx cevabın için teşekkür ederim,nazar değmesin.
    TimFx bunu beğendi.

  9. #729
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Hava bugün süperdi İyi gazladık...

    Önce Beşiktaşdan Sarıyer'e aktik.



    Sonra oradan Sırasıyla Bakırköy ve Florya'ya

    Karalı, delifişek2, braveguy ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #730
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Osman abi grenajın düşmüş
    braveguy, TimFx ve Sj's bunu beğendiler.

  11. #731

    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Avusturya , Wien
    Motosikleti
    Şuan yok
    Yaklaşık 4 ay içinde ehliyetime kavuşup Ninja 300 alıyorum inşallah 3 4 sene boyunca istanbulda cbf 150 kullanmışlığım var avusturyaya gelmedende 1 sene kadar cbr 250 falan arkadaşlardan sürmüşlüğüm var yaklaşık 18 000 km lik istanbuldan kalan bi tecrübem var size sormak istiyorum ehliyetimi alıp ninja 300 ü 2 sene kullanıp büyük hacimli motor ehliyetini alsam ve direk aklımdaki 1000 liği alsam sıkıntı yaşarmıyım yoksa 600 lük 1000 lik tablosunumu göz önünde bulundurmalıyım ?

    Cevaplarınız benim için önemli
    Şimdiden herkese teşekkür ediyorum

  12. #732
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı avusturya1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 4 ay içinde ehliyetime kavuşup Ninja 300 alıyorum inşallah 3 4 sene boyunca istanbulda cbf 150 kullanmışlığım var avusturyaya gelmedende 1 sene kadar cbr 250 falan arkadaşlardan sürmüşlüğüm var yaklaşık 18 000 km lik istanbuldan kalan bi tecrübem var size sormak istiyorum ehliyetimi alıp ninja 300 ü 2 sene kullanıp büyük hacimli motor ehliyetini alsam ve direk aklımdaki 1000 liği alsam sıkıntı yaşarmıyım yoksa 600 lük 1000 lik tablosunumu göz önünde bulundurmalıyım ?

    Cevaplarınız benim için önemli
    Şimdiden herkese teşekkür ediyorum
    İstediğin cevabı bu kısımdan alabileceğini sanmıyorum kendimden örnek vereyim. Şahsen ben 300cc'nin üzerine çıkmayı planlamıyorum. Bu alet zati 180+ hizlarda gidiyor, güzel hızlanıyor, kıvrak ve seri. Spor motor olarak zaten beklentimi üst düzeyde karşılıyor. Daha fazlasına hiç gerek yok. Tip desen zati 600'luk motor tipi var. Tek eksiği motorun sesiydi onuda güzel bir egzosla halletim. Bir sonraki motorum enduro olucak. (dağ, bayır, ormanda aksiyon yapmak istiyorum)

    İnsan ister istemez cc artıkca daha fazla risk almak (sürat yapmak) istiyor çünkü, "1000cc'lik bir canavara bineceksin ona istesende bir kuzu muamelesi yapmak eşyanın tabiyatına aykırı" . Ben bu nedenle spor motorlarda daha yükses cc'yi düşünmüyorum. İnsan hıza doymuyor. Fakat zevkler renkler tartışılmaz hani sen illada ben 1000'lik motoru hedef yaptım diyorsan o senin bileceğin iş.
    braveguy ve Siyah&Beyaz bunu beğendiler.

  13. #733

    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Avusturya , Wien
    Motosikleti
    Şuan yok
    Alıntı TimFx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstediğin cevabı bu kısımdan alabileceğini sanmıyorum kendimden örnek vereyim. Şahsen ben 300cc'nin üzerine çıkmayı planlamıyorum. Bu alet zati 180+ hizlarda gidiyor, güzel hızlanıyor, kıvrak ve seri. Spor motor olarak zaten beklentimi üst düzeyde karşılıyor. Daha fazlasına hiç gerek yok. Tip desen zati 600'luk motor tipi var. Tek eksiği motorun sesiydi onuda güzel bir egzosla halletim. Bir sonraki motorum enduro olucak. (dağ, bayır, ormanda aksiyon yapmak istiyorum)

    İnsan ister istemez cc artıkca daha fazla risk almak (sürat yapmak) istiyor çünkü, "1000cc'lik bir canavara bineceksin ona istesende bir kuzu muamelesi yapmak eşyanın tabiyatına aykırı" . Ben bu nedenle spor motorlarda daha yükses cc'yi düşünmüyorum. İnsan hıza doymuyor. Fakat zevkler renkler tartışılmaz hani sen illada ben 1000'lik motoru hedef yaptım diyorsan o senin bileceğin iş.
    Teşekkürler cevabın için benim öğrenmek istediğim şu direk 1000 cc ye geçsem zorluk çekermiyim yoksa rahatça sürermiyim

    Cevap atcak başka biri çıkar belki ?

  14. #734
    Wehrmacht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    MT 09 / 2019 / Matte Raven Black
    600 den geçiş yapmak bir şey kaybettirmez, aksine kazandırır. Limitlerini ve yapabileceklerini görürsün. O yüzden bence önce 600 sonra gerekirse büyütmeyi düşün derim.

  15. #735
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı avusturya1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 4 ay içinde ehliyetime kavuşup Ninja 300 alıyorum inşallah 3 4 sene boyunca istanbulda cbf 150 kullanmışlığım var avusturyaya gelmedende 1 sene kadar cbr 250 falan arkadaşlardan sürmüşlüğüm var yaklaşık 18 000 km lik istanbuldan kalan bi tecrübem var size sormak istiyorum ehliyetimi alıp ninja 300 ü 2 sene kullanıp büyük hacimli motor ehliyetini alsam ve direk aklımdaki 1000 liği alsam sıkıntı yaşarmıyım yoksa 600 lük 1000 lik tablosunumu göz önünde bulundurmalıyım ?

    Cevaplarınız benim için önemli
    Şimdiden herkese teşekkür ediyorum
    Hocam 300ü alıp iki yıl kullandıktan sonra düşünsen bunları daha iyi olmamı hem sorunun cevabını'da kendin bulursun 300 kullandıkca

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

    Alıntı avusturya1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler cevabın için benim öğrenmek istediğim şu direk 1000 cc ye geçsem zorluk çekermiyim yoksa rahatça sürermiyim

    Cevap atcak başka biri çıkar belki ?
    Bu sorunu 1000lik kullananlara sor;)
    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  16. #736

    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Avusturya , Wien
    Motosikleti
    Şuan yok
    Alıntı Wehrmacht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 den geçiş yapmak bir şey kaybettirmez, aksine kazandırır. Limitlerini ve yapabileceklerini görürsün. O yüzden bence önce 600 sonra gerekirse büyütmeyi düşün derim.
    Tesekkurler peki bu gecise 600 cc sinifinda ducati 848 evo dahilmidir 2 silindir oldugu icin fark ettirirmi yoksa tatmin edici bir geçiş motosikletimidir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 300ü alıp iki yıl kullandıktan sonra düşünsen bunları daha iyi olmamı hem sorunun cevabını'da kendin bulursun 300 kullandıkca

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------



    Bu sorunu 1000lik kullananlara sor;)
    Tesekkurler hocam 1000 lik topiclere yazicam mutlaka

  17. #737
    Wehrmacht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    MT 09 / 2019 / Matte Raven Black
    Alıntı avusturya1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkurler peki bu gecise 600 cc sinifinda ducati 848 evo dahilmidir 2 silindir oldugu icin fark ettirirmi yoksa tatmin edici bir geçiş motosikletimidir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------



    Tesekkurler hocam 1000 lik topiclere yazicam mutlaka

    Rica ederim, ama 848 CBF 150'den sonra biraz fazla gibi geldi bana. Çünkü iki silindir olmasına aldanma, Ducati'nin motorları agresiftir. 170 kilo ortalama, 140 küsür beygir. Bir de motor supersport sınıfında. Yani oturuşu falan daha farklı CBF 150'ye göre. Tavsiyem, Bir ER 6 olsun, Hornet 600 olsun, MT 07 olsun, XJ 6 olsun bu tarz biraz daha iyi huylu ama güçlü motorlar ile çitayı yükseltmeniz. Yanlış anlamadıysam, CBF 150 den 848'e geçmek biraz tehlikeli bir iş olacaktır.

  18. #738

    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Avusturya , Wien
    Motosikleti
    Şuan yok
    Alıntı Wehrmacht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim, ama 848 CBF 150'den sonra biraz fazla gibi geldi bana. Çünkü iki silindir olmasına aldanma, Ducati'nin motorları agresiftir. 170 kilo ortalama, 140 küsür beygir. Bir de motor supersport sınıfında. Yani oturuşu falan daha farklı CBF 150'ye göre. Tavsiyem, Bir ER 6 olsun, Hornet 600 olsun, MT 07 olsun, XJ 6 olsun bu tarz biraz daha iyi huylu ama güçlü motorlar ile çitayı yükseltmeniz. Yanlış anlamadıysam, CBF 150 den 848'e geçmek biraz tehlikeli bir iş olacaktır.
    Hocam dedikleriniz kelimesi kelimesinr uygundur ama ben yanlış okudunuz sanırım çünkü ben cbf 150 ile istanbulda o yolu yaptim şimdi ehliyer alıp burda ninja 300 e 2 sene binip sonra direk 1000 cc ye gecebilirmiyim yoksa 600 cc 1000 cc yimi takip etmeliyim sormustum siz yazarken onu hesaba katmadınız sanırım hocam
    Cevap icin tesekkurler

  19. #739
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Osman abi grenajın düşmüş
    Abilerim hepinize iyi akşamlar )))) 15 yaşındayım ve çocukluğumdan beri (!) motor hastasıyım. Mahalledeki tüpçünün mobileti ile deneyim kazandım. Şimdi nerden buldun diye sormayın 20 bin TL var. )) Tipi çok güzel olduğu için, binlik reyzing sansınlar diye bu motoru alacam, aynaları ve egsozu söküp gezcem. Ama diyorlar ki grenalar düşüyormuş. Bu doğru mu ???? Eve vardığımda mesela bi baktığımda sol grenaj yolda düşmüş olur mu. Veya benzin deposunu bi yerde bırakmayayım. Bir de Kawazakinin servis fiyatları çok pahalıymış. öğrenci bütçem var yeter mi ? hepinize iyi akşamlar

    Şaka bi yana beyler, fuarda Kawasaki olacak mı, var mı bir bilgi ?

  20. #740
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS


    Hiç tavsiye etmiyorum. Çok masraflı motor her turlamamdan sonra karenajlar dökülüyor ustamın yaninda alıyorum soluğu düşen parçaların yenisini taktırıyorum sırt çantamda yedek karenajla geziyorum

    Siyah&Beyaz, Sokollu ve braveguy bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)