ibooo bunlar seni yer
Çok etkileyici bir misyonu varmış grubun @TimFx
hahah fotolar güzel olmuş,abi bir sorum var rodaj döneminde 5.000 deviri geçmiyorum ara sıra dikkatten kaçsa 6.000 oluyor ama vites küçültürken gerektiğinde 5.000 e kadar aragaz verip vitesi düşürüyorum şanzımanın sağlıklı olası için ama bir nevi aragaz bi keleği olurmu sizce bilginiz varsa paylaşırsanız makbule geçer,teşekkürler.
ihhşş dedi. benim de içim ihhşetti
Ben rodajin %50 sinde 4-5bin de kullanmaya calıstım, ama trafikte cokta mümkün değil.( benimle gezen arkadaslara illallah getirtiyordum) mecburen arkadaslara yetişmek için 6000'i rahat görüyordum. Rodajı yarıladığımda 6 bin civarında takılmaya hatta arasıra 7bin civarınıda 6-7 saniye sürmeye başlamıştım. Bir kaç kezde dalgınlıkla 8bini gördüğümde oldu hemen kıstım gazı. Zati ustada rodajda arada bir 6-7 bin'e çıkıp inmelisin demişti. Motor şimdilerde gayet güzel gidiyor bir sıkıntısı yok maşallah.
bende neden bahsediyor bu diyorum video'nun sonundaki sesmiş o
hatun katana ile bir o kadar ciddiyken sonunda japon animelerindeki gibi bir seviniyor pir seviniyor gönülleri hoplatıyor o sempatiklikle...
@TimFx cevabın için teşekkür ederim,nazar değmesin.
Hava bugün süperdi İyi gazladık...
Önce Beşiktaşdan Sarıyer'e aktik.
Sonra oradan Sırasıyla Bakırköy ve Florya'ya
Yaklaşık 4 ay içinde ehliyetime kavuşup Ninja 300 alıyorum inşallah 3 4 sene boyunca istanbulda cbf 150 kullanmışlığım var avusturyaya gelmedende 1 sene kadar cbr 250 falan arkadaşlardan sürmüşlüğüm var yaklaşık 18 000 km lik istanbuldan kalan bi tecrübem var size sormak istiyorum ehliyetimi alıp ninja 300 ü 2 sene kullanıp büyük hacimli motor ehliyetini alsam ve direk aklımdaki 1000 liği alsam sıkıntı yaşarmıyım yoksa 600 lük 1000 lik tablosunumu göz önünde bulundurmalıyım ?
Cevaplarınız benim için önemli
Şimdiden herkese teşekkür ediyorum
İstediğin cevabı bu kısımdan alabileceğini sanmıyorum kendimden örnek vereyim. Şahsen ben 300cc'nin üzerine çıkmayı planlamıyorum. Bu alet zati 180+ hizlarda gidiyor, güzel hızlanıyor, kıvrak ve seri. Spor motor olarak zaten beklentimi üst düzeyde karşılıyor. Daha fazlasına hiç gerek yok. Tip desen zati 600'luk motor tipi var. Tek eksiği motorun sesiydi onuda güzel bir egzosla halletim. Bir sonraki motorum enduro olucak. (dağ, bayır, ormanda aksiyon yapmak istiyorum)
İnsan ister istemez cc artıkca daha fazla risk almak (sürat yapmak) istiyor çünkü, "1000cc'lik bir canavara bineceksin ona istesende bir kuzu muamelesi yapmak eşyanın tabiyatına aykırı" . Ben bu nedenle spor motorlarda daha yükses cc'yi düşünmüyorum. İnsan hıza doymuyor. Fakat zevkler renkler tartışılmaz hani sen illada ben 1000'lik motoru hedef yaptım diyorsan o senin bileceğin iş.
600 den geçiş yapmak bir şey kaybettirmez, aksine kazandırır. Limitlerini ve yapabileceklerini görürsün. O yüzden bence önce 600 sonra gerekirse büyütmeyi düşün derim.
Hocam 300ü alıp iki yıl kullandıktan sonra düşünsen bunları daha iyi olmamı hem sorunun cevabını'da kendin bulursun 300 kullandıkca
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
Bu sorunu 1000lik kullananlara sor;)
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
Tesekkurler peki bu gecise 600 cc sinifinda ducati 848 evo dahilmidir 2 silindir oldugu icin fark ettirirmi yoksa tatmin edici bir geçiş motosikletimidir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Tesekkurler hocam 1000 lik topiclere yazicam mutlaka
Rica ederim, ama 848 CBF 150'den sonra biraz fazla gibi geldi bana. Çünkü iki silindir olmasına aldanma, Ducati'nin motorları agresiftir. 170 kilo ortalama, 140 küsür beygir. Bir de motor supersport sınıfında. Yani oturuşu falan daha farklı CBF 150'ye göre. Tavsiyem, Bir ER 6 olsun, Hornet 600 olsun, MT 07 olsun, XJ 6 olsun bu tarz biraz daha iyi huylu ama güçlü motorlar ile çitayı yükseltmeniz. Yanlış anlamadıysam, CBF 150 den 848'e geçmek biraz tehlikeli bir iş olacaktır.
Hocam dedikleriniz kelimesi kelimesinr uygundur ama ben yanlış okudunuz sanırım çünkü ben cbf 150 ile istanbulda o yolu yaptim şimdi ehliyer alıp burda ninja 300 e 2 sene binip sonra direk 1000 cc ye gecebilirmiyim yoksa 600 cc 1000 cc yimi takip etmeliyim sormustum siz yazarken onu hesaba katmadınız sanırım hocam
Cevap icin tesekkurler
Abilerim hepinize iyi akşamlar )))) 15 yaşındayım ve çocukluğumdan beri (!) motor hastasıyım. Mahalledeki tüpçünün mobileti ile deneyim kazandım. Şimdi nerden buldun diye sormayın 20 bin TL var. )) Tipi çok güzel olduğu için, binlik reyzing sansınlar diye bu motoru alacam, aynaları ve egsozu söküp gezcem. Ama diyorlar ki grenalar düşüyormuş. Bu doğru mu ???? Eve vardığımda mesela bi baktığımda sol grenaj yolda düşmüş olur mu. Veya benzin deposunu bi yerde bırakmayayım. Bir de Kawazakinin servis fiyatları çok pahalıymış. öğrenci bütçem var yeter mi ? hepinize iyi akşamlar
Şaka bi yana beyler, fuarda Kawasaki olacak mı, var mı bir bilgi ?
Hiç tavsiye etmiyorum. Çok masraflı motor her turlamamdan sonra karenajlar dökülüyor ustamın yaninda alıyorum soluğu düşen parçaların yenisini taktırıyorum sırt çantamda yedek karenajla geziyorum
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)