Senin zihniyetinde derken çözemedim tam olarak ne anlatmak istediğini. Biraz acar misin ?
Senin zihniyetinde derken çözemedim tam olarak ne anlatmak istediğini. Biraz acar misin ?
Samimi olmadigim fakat muhabbetimin oldugu kişilerle şakalaşma ya da dalga geçme gibi huylarım yoktur can.
Önemli değil.
arkadaşlar bu ninja 300 krt edition ile normal ninja 300 arasında ne fark var bende ninja 300 almayı düşünüyorum ama arasındaki farkı bilmiyorum
Merhabalar.. Arkadaslar bu aralar ninja 300 düsünüyorum ancak kafamda soru isaretleri var. Kullanici olarak yanitliyabilicek arkadaslara bikaç sorum olucak.. Öncelikle artcı ile yolculuk ne derece ? 1.86 boy icin ne kadar uygun ? Bu boylarda kullanici varsa özellikle sürüş konforunu merak ediyorum. Esasen r25 dusunuyordum ancak cok kemiksiz bir makina. Birde beni düşündürenler arasında 22 bine yakin bi rakam verip 15 binlik r25'e yollarda maskara olmayalım ? Şimdiden ilginize teşekkür ederim.
Kazasız belasız.
1.88 boyunda 110 kiloyum , r25 i ilk çıktığından beri takip ediyorum agresif sürüşte vitesler çok sarsıntılı geçiyor ağır olduğumdan bindim pek beğenmedim ,ninja 300 ü hiç binmeden aldım oturuşu çok rahatsız depoya yaslıyorsun penisinden kan geçmiyor :D ankaraya gittim geldim hayatımın en büyük işkencesi idi. bugün yine ankaraya gideceğim 2.5 saat aralıksız dayanabiliyorsunuz sonrasında sürekli mola vermek zorunda kalıyorsunuz . artçı için kuyruk çok ufak ve arkaya binen için yolculuk epey korkutucu oluyormuş giç binmedim . ama boyuna oranla ayaklıklarda dizlerin çok katlanıyor . koltuktada totondan kan geçmiyor , kendi kilom için söylüyorum .ben kadar ağır değilsen bu kadar çile çekmezsin.gidişi harika , imkansızlıktan lastik alamamıştım şuan yeni lastiklerle süper oldu motor , 2. el az km li temiz absli bişey al bence r25 ten çok iyi ama , biraz fazla yakar parçası pahalı dediklerinde bişey olmaz demiştim , aldığıma pişman oldum .herşeyi acaip pahalı bakımı bile deli pahalı kendin bile yapsan . alırken ona göre al ekonomik durumun iyi ise ama mutlaka bunu al derim yeşil bir ninja her yerde acaip dikkat çekiyor ,zx10r zanneden çok oluyor :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------
ninjanın vitesler inanılamaz seri geçiyor hızlı atınca , 8 bin devirden sonra kuduruyor motor ama ben hep 7000 devirlerde kullanıyorum , 4-5 bin devirde bile çok rahat gidiyor gaz açınca, vites geçirmen gerekmiyor. ekranda eco yazısı çıkıyor öyle gidersen sabit hızda normal yakıyor , gazlarsan sömürüyor.
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
Hocam bilgilendirme icin tesekkur ederim. Kilom 75 beni tedirgin eden tek sey boy. Motorun uzerinde bayrak gibi dalgalanmak istemiyorum. Yapabildigi son hiz nedir zorlanmadan ?
Arkadaşlar dün farkettim motoru çalsıtırıyom 10dk ısıttıktan sonra devir 1.5 düşüyor yola çıkıyorum.Sonra bi yerde durdugumda motor boşta iken devir 1.9 bin devirde oluyor normalde 360kmde daha motor ?
1000 1500 km kullanın bakıma gittiğinizde söyleyin
İlk ısıtmada benimki 1000 devire kadar neredeyse düşüp gazladiktan sonra 1300 gibi görünüyor.
Kardeş 1.83 olarak yazıyorum. Eğer yavaş gideceksen 120km 'ye kadar bir sıkıntı çekmez dik oturuş ile seyahat edebilirsiniz. Ninja agresiftir insanı gaza getiren bir motordur. Yol boş diye son hızda gitmek isterseniz, eğilmeniz gerekir. Bu nedenle uzun yolda bel ağrısı çekersiniz. Artçı kısmı kendi sınıfının en konforlusu. (Bu bir seyahat motoru değil bunu unutmamak gerek.)
Dip not: Artçı oturmayı, sürücüde kullanmayı bilirse gayet uzun yolda yapılabilir.(Artçı düzgün tutunmaz ise her dur kalkta size yüklenir bellinize yük biner. Motoru kullanan arkadaşda, gaz fren geçişlerini yumuşak yapmazsa artçıyı ve kendini boşa yorar.)
1.83 + 110 kilo bir kardeşin olarak yazıyorum motora çok yanlış oturuyorsunuz. İlk bir kaç ay bende o hatayı yapmış virajlar sıkıntı yaşamıştım istediğim gibi güvenle viraj alamıyordum. Totoyu motorun en arkasına yolcu koltuğu sınırına dayamalısınız. Daha sonrada motoru bacaklarınızla sıkmalısınız. Evet cok rahat bir poziyon değil bacaklar yoruluyor, ama hem hakimiyetiniz artar hemde bahsetiğiniz yerleriniz ağrımaz. Bu arada kollarınızda gergin olmayacak. Bu pozisyonda 120 ile giderken bir sıkıntı olmaz. Taki dur kalk ve fren yapana kadar. Çünkü dizleriniz depoyu ucucuna kavrar ,frenlemede dizler o ağırlı kaldıramaz öne depoya dogru kayarsınız. (o motora göre fazla uzun ve ağırız) Bunun tek çözümü deri paltolon ve motor çizmesidir. Deri (motor kıyafeti) motor üzerinde kaymanızı %85 azaltıyor. Bir anda mucizevi bir konfor geliyor motorunuza. o saniyeden sonra motorunuz bir başka keyifli olucak.
Bu motor uzun yol motoru değil tarzı Racing. Eğer fıtı fıtı 120 ile giderseniz uzun yolda eziyetiniz az olur. Nekadar saglıklı bir fit vücuda sahipseniz konfor ve sürüş dinamikleri o kadar keyifli oluyor. Bende kilo aldım göbeğim motoradaki hakimiyetimi azaltı (eğildiğimde canım yanıyor) bu nedenle yüksek hızlara pek çıkmıyorum.
Hey gidi nerde 80 kilo 180 km ortalama giden osman abi :D
Arkadaşalr motorla giderken ön taraftan tak tak diye sürekli bi ses gelıyor amortısor falan patlak değil biliyorum amortısorun patlamıştır diyenler olacak nedir bu bilen varmı ?
Gaz kolunu çevirince çıkıyor olması lazim dikkat et
bi bakıcam mesaj yazarım dostum
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)