22500De bakıma soktum. Subap ayarı yapılacaktı. Gerek kalmadığı söylendi. Alette hic sıkıntı yok. Alacaklara selam olsun. Problemsiz makina alacaklar.
22500De bakıma soktum. Subap ayarı yapılacaktı. Gerek kalmadığı söylendi. Alette hic sıkıntı yok. Alacaklara selam olsun. Problemsiz makina alacaklar.
Herkese selam. Arkadaşlar motorumun kilometresi 35000'e gelmek üzere. Geldiğinde bakıma sokacağım. Bugüne kadar yağ olarak motul 5100 10/40 kullandım. Balata olarak organik balata kullandım. Bu bakımında ön arka fren balatası, bujiler, hava filtresi, yağ ve yağ filtresi değişecek. Birkaç sorum olacak. Hava filtresi olarak orjinali değil de k&n ya da bmc düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar performansta değişiklik hissetiler mi? Diğer sorum ise bujiler hakkında. Ngk iridyum bujilerin ömürlerinin uzun olduğunu biliyorum okuduğum ve duyduğum kadarıyla. Bunun haricinde bujilerin performansa bir etkisi olur mu? Açıkcası motorun performansından çok memnunum fakat bakımında farklı markaları deneyip değişiklik yapmak istiyorum. Yapacağım değişiklikler rutin olanların haricinde hava filtresi ve bujiler olacak. Düşününce bile bir beklentiye sokuyor açıkcası merakım bu yüzden. Dişlilerle oynamayı düşünmüyorum. Uzun lafın kısası, aracın ivmelenmesinde bir değişim farkeder miyim? Telefondan bağlandığım için yazımın düzenlemesini yapamıyorum. Herkese kazasız günler dilerim.
Eski motorumda kn hava filtresi vardı. Performans farketmedi. Fakat ses bariz toktu. İki duke yanyana iken benimki buradayım diyordu.
Orjinal filtresi çok iyi. Temizle temizle kullan.
Yaf filtresini her yağ değişiminde değiştiriyor musunuz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
Arka 43 dişli motora çok daha iyi oluyor. 42 yerine tavsiye ederim.
Maasallah nice bin kmlere Buji veya hava filtresi hakkinda yorumum yok fren balatasi olarak EBC organik denedim, memnun kalmistim. Cbr250 fabrika cikis buji lazer iridyum oldugu icin standard buji kullanmadim. Hava filtresi degisimi de eklenince yakit sarfiyatinda olumlu bir gelisim olabilir.
Sen 40bin oldun mu
2bin de yag degisiyorum bi kez filtre degistirmeden ikincisi de filtre ile. 4bin de mutlaka yag filtre degisiyor yanii.
Tabi ninja300 kullanicilarina sorulduysa bu yorum kimseyi baglamaz
Ben 6binde bakim yapıyorum kitapçığındaki gibi. Her seferinde değişi yorum. Ana kitapçıkta 12binde değiş diyor. Obdan sordun. 2Binde yağ değişimi yapma bence. Yazık paraya. Castrol kullanma kafi. İpone akar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------
23Bin oldum bu arada
Rahat ol, ipone 10/40' 10/30 castrol, motul ,eneos hepsini denedim.
Inazuma kitapcigi 5bin de bir yag ve filtre degisimi 15binde bir hava filtresi degisimi diyordu, aynen uyguladim hic bir sikinti cikmadi.motul ile 5bin km sonunda bile ayni yumusak vitesler ve performansi veriyordu.
Cbr icin ipone ve eneos cok iyi. 3 tane 1 litre alinca 2 yag degisimi yapiyorum 1,5 litre aliyor cunku. Cbr biraz daha erken yag degisimi istiyor sanki, kitapcik 6bin diyor evet, ve cok devir cevirmeme ragmen huzursuz oluyorum asiri yogun trafikte kullanilinca.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Bende arkadaşların son kazalarindan sonra bir depoyla 390 on gittiğim oluyor. Yedekle se bi 70 80 gitsem 450yi rahat geçiyor.
Devirli devirsiz. Yağın isi bu. 6000Den önce değişme.
Yağ değişimini 4000km de yapıyorum ve her seferinde filtreyi de değiştiriyorum. Balata olarak bende ebc kullanıyorum. 43 dişlide top speed ne kadar düşüyor peki?
Arkadaşlar merhabalar çok kararsızım edirne'de yaşıyorum küçük bir şehir bilen bilir mt07 ve ninja 300 arasındayım şöyle sıralıyım mt07 isteme sebeplerim
-Yüksek cc ve tork
-Uygun fiyat
-Elimin altında servisi bulunması
Ninja 300 isteme sebeplerime gelirsek
-Dikkat çekici tasarım
-SS olması
-Rüzgar almaması arada uzun yol yapmak istiyorum
-İki kişi daha rahat olduğunu düşünmem
-Şehir içi daha az yakıcak olması
-İyi frenler
Arkadaşlar kawasaki servisi falan yok edirne'de servis konusunda sıkıntı çekiceğim için kararsızlık yaşıyorum ve fiyatı yüksek tabiki ne yapsam çok kararsızım 2016 motosiklet fuarını bekliyorum orada görüp karar vericem ama yardımlarınıza ihtiyacım var şehir içinde kullanıcam daha çok üniversite öğrencisiyim benzin parası ve parça fiyatları gözümü korkutuyor açıkçası arada uzun yol yapmak istiyorum ve en önemlisi ben genelde motora 2 kişi binerim top speed takıntım yoktur 130 ile gidiyim ama konforlu gidiyim isterim kıçım başım titremesin 150-200 km'de bir mola verip geze geze gitmek isterim hızlı gitmek değil kısacası ikiside çok kıvrak şehir içinde sıkıntı yaşamam biliyorum uzun yoldada rahatlık isterim ama ss hastasıyım touring falan ilgimi çekmiyor hele yine o zx636 yok mu ah , lütfen yardımcı olun , bu arada 20 bin km motorsiklet tecrübem var ilk motorum falan değil yanlış anlamayın
43 dişli ile top speed 3-4 km düştü.
Birşey farketmedi.
arkadaşlar bende bir süredir ninja 300üm ile vlog çekmeye başladım destek ve düşüncelerinizi esirgemeyin, tavsiyelerinize açığım teşekkürler.
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar şuan ikinci el bir ninja 300le ilgileniyorum sahibi ilk motoru olduğu için 2 defa yan yatırmış ve beceremediği için sattığını söylüyor yalnız gösterge panelindeki lcd ekran içten kırılmış ve yarım yamalak gösteriyor bunun maliyeti ne olur ayriyetten test etmek için sürdüğümde ön fren yapınca motor tank slappera düşer gibi oldu sahibine sorduğumda lastiklerin bitik olduğu hatta kendisininde bu yüzden düştüğünü söyledi sizce bunun sebebi başka bir şey olabilirmi teşekkürler
Kaca birakiyor
Giderken el birakinca duz gidiyor mu
açıkçası cok yogun bi trafikte kullanma şansım oldu sadece vitesleri kontrol edebildim geri kalanlarla 12.5 fiyat istiyor
2016 modelleri tanitildi. Fakat memlekete hangisi gelir bilmiyorum. Hepsi birbirinden guzel. 30 yil versiyonuna hastaydim ancak 2016 modeller ondan da guzel. Ikinci el bir tane 30 yil versiyonu ile ilgileniyordum ama 2016 lari gorunce seneyi beklesem mi diye oldukca kararsiz kaldim
Motordan 75-85 km hızları arası vuvuvu diye ses geliyor. Bu sesin nedeni ne olabilir ? En son yaptırdigim bakımdan sonra boyle oldu. Zincir gerdirme kısmına bakıyorum oradaki ölçü eşit değil. Bundan dolayı olabilir mi ?
Motordan gelen ses değil. Öyle olaydı debriyajı çektim mi ses susardi
.
Selam brooklynn. Bahsettiğin sesi bende duymuştum bundan birkaç ay önce. Başıma geleni şöyle anlatayım. Araçtan garip bir ses geldiğini sezdim. Acaba şu viteste geliyormu acaba bu devirde geliyormu diye her viteste her devri denedim. Ustaya götürdüm birşey duymadığı söyledi. Yaklaşık 1 hafta böyle sürdüm. Bu bir hafta içinde hiç gece sürmemiştim. Birgün gece sürdüm ve kısa far ampülünün patladığını gördüm. Ampülü değiştirdim ve önden gelen o ses kesildi. Ne alakadır bilmiyorum fakat benim deneyimim böyle olmuştu. Zincir sesi şırıltı yapar bildiğim.
Bakim her zamanki gibi yapıldı. Bloktan gelmediğine yüzde yuz eminim. Her vites her deviri denedim. Debriyajı sıkınca vuvuvu sadece o aralıkta geliyor. Tekerden geldiğini düşünüyorum. Balansı mi bozuldu acaba ?
Ya da dediim gibi zincir ayar ölçüsü iki masada da eşit değil. Zincirden mi dicem ama neden 75-85 arası. Dar ampulü ne alaka diye sordum içimden. Çok rahatsız edici. Dikkati dağıtıyor. Gicigimdir biraz bu konularda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
Lastik de bitti denebilir. Lastikten olabilir mi ?
Aklıma ilk gelen zincirin artık km gereği bitmiş olması ve biyerde bollaşma yapmış olabilir sehpaya alarak bi kontrol etmeni tavsiye ederim
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)