Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1341

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2012 cbr 125
    Alıntı braveguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o yorum bana ait, merakınızı gidermek için videoyu tekrar izledim, bu arada görüntüler ve aeanın pozları süper .
    sanıyorum siz doruk özmensiniz.
    spesifik olarak sizin motora has yani sizin motoru dökük olarak nitelendirme sebebine gelince;
    videonun 5.25 ~ 6.38 arasında bahsi geçen amortisörlerin yol tutuş performansı sizin motora has bir durum. arka amortisörün sertliğinden bahsetmiyorum, videoda bahsi geçen "düşük performanslı yol tutuş"tan bahsediyorum,
    7.03 ve 7.42 de bahsedilen/gösterilen kafa karenajlarının 1 cmye yakın birbirinden ayrılması, kullanım, kötü bakım(döküklük) göstergesi. bu gruptan bazı arkadaşlarda da -dikkat tümünde değil- 1-2mm ayrılmalar oluyor ama hiçbiri videodaki kadar vahim ve geniş değil.
    7.09 da bahsedilen far altı bölgenin renk atması, mekanik bir temas yoksa(sürtme çarpma vs) böyle bir durum yok, bu da başka bir "döküklük" belirtisi.
    7.59 da bahsedilen kabloların karenaj altında ortada olması/ele gelme ihtimali; bizde pek görülmeyen yine videodaki motora has sorun.

    benim belirleyebildiklerim bu kadar. yani akrapoviçe motorun %10u gibi bir para vermek güzel tabii de motoru kırmadan dökmeden binmek daha bir önemli sanki.
    bu arada motorun ilk sahibi olup olmadığınızdan videoda bahsedilmiyor. büyük ihtimalle ilk/tek sahibi değilseniz sizden önceki sahibi de motoru "dökük" hale getirmiş olabilir.
    forumda ikinci el alıp tüketiminden yakınan arkadaşlar da vardı büyük ihtimal motoru ile ilgili önceki sahibi/sahipleri majör sıkıntılar yaşamışlardır(yüksek hararet, sürekli zorlayarak kullanma, yanlış rodaj aklıma ilk gelen sebepler). bir motor için (hatta araba, motor, makina gibi tüm mekanik aletler için) "şöyle böyle çünkü ben bu sıkıntıları yaşıyorum" gibi yorumlar o aletle ilgili genel sıkıntıları göstermiyor maalesef. genel kullanıcının ortak sıkıntısı varsa onlardan bahsetmek ve varsa kronik sıkıntıları belirlemek daha doğru bence.
    umarım merakınızı giderebilmişimdir. tüm arkadaşlara kazasız sürüşler dilerim.
    Çok yanlış yorumlar yapıyorsun. Doruk motorun ilk sahibiydi ben alalı yaklaşık 1 buçuk ay oldu.
    Karenaj konusuna geleyim. Mantıklı düşün bakayım hangi karenaj 1cm ayrılabilir? Zaten bunun tırnakları yarım cm arkadaşım. Videoda da farklı birşey görünmüyor. 3k km yi geçmiş bütün ninjalarda ayrılıyor. (1cm miş yok devenin nalı. Başkasının malına laf atmayın ayıp).
    Far etrafındaki boya kalkmasına geleyim. Evet boya kalkması var fakat doruk yanlış anlatmış kalitesizlikten değil döküklükten değil, bildiğiniz taş çarpmasından.
    Amörtisör konusuna geleyim. Ben motoru almadan önce farkli ninja300ler de sürdüm hepsinde aynı dostum. Bi r25 cbr500r ya da ne bileyim duke-rc serisine otur sür bak anlayacaksın ninjanın hafif dalgalı bir yolda bile ne kadar güvensiz bir sürüşü olguğunu. Yok senin ninja kötü yok tutuyor yok benimki daha iyi gibi bir komiklik yapma hepsi aynı mal.
    Konuda bahsedilen termostatın fişi sağ karenajın yanındaki hava kanalından içeriye doğru derin bak görürsün. Tamam elle ulaşılması zor biraz abartılmış fakan orda işte görülüyor daha niye benimkinde yok diyon arkadaşım senin motorunda o fiş yokmu güldürme allah aşkına
    Bu motorla değil de başka bir ninja ile çekimler yapılsaydı aea nın söyledikleri değişmeyecekti.
    Akrapoviçe ne kadar verilir verilmez orası sizin bileceğiniz iş değil adamın parası varmış onu da takmış stopm gripe de 500lira vermiş yani zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.
    Özet olarak 1cm bir karenaj ayrılığı yok. Farın önünde 3-4 adet taş çarpması(uzun yolda taş sinek böcek kuş kakası çarpması)ndan dolayı çizik gibi boya kalkması dünyadaki bütün motorlarda olur. Amörtisörler 2. kademedeyken çukurlu yolda çok rahatsız ve yol tutuşu kötü(1 ay önce takım rosso2 almama rağmen kötü) bütün ninja300lerde aynı. Termostatın fişine takılmamak lazım yapan fabrika öyle yapmış kullanış farklılıklarıyla o oraya gelmez. Velhasıl benim "dökük" motorum dahil incelediğin bütün ninjalar aynıdır. Aksini iddaa eden de hayatında hiç ninja300 görmemiş-sürmemiştir(3k km+ diyelim). Sana göre çiziği olan motor döküktür başkasına göre irc lastiği olan motor döküktür.
    Dökük kelimesi de hiç yakışmıyor. Motorun sahibi olarak benim canımı sıktı-üzdü açıkcası. Siz olsanız sizin dr canınızı sıkardı. Benim motora ait döküklük diye genel olarak ninja 300ün kusurlarını videodaki dakikalar ile birlikte özet geçtiğiniz iyi oldu. Gelen okuyan merak eden arkadaşlar için öğretici.
    Herkese kazasız sürüşler dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1342
    rebelrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2012
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    kawasaki ninja 300
    Alıntı volkantoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok yanlış yorumlar yapıyorsun. Doruk motorun ilk sahibiydi ben alalı yaklaşık 1 buçuk ay oldu.
    Karenaj konusuna geleyim. Mantıklı düşün bakayım hangi karenaj 1cm ayrılabilir? Zaten bunun tırnakları yarım cm arkadaşım. Videoda da farklı birşey görünmüyor. 3k km yi geçmiş bütün ninjalarda ayrılıyor. (1cm miş yok devenin nalı. Başkasının malına laf atmayın ayıp).
    Far etrafındaki boya kalkmasına geleyim. Evet boya kalkması var fakat doruk yanlış anlatmış kalitesizlikten değil döküklükten değil, bildiğiniz taş çarpmasından.
    Amörtisör konusuna geleyim. Ben motoru almadan önce farkli ninja300ler de sürdüm hepsinde aynı dostum. Bi r25 cbr500r ya da ne bileyim duke-rc serisine otur sür bak anlayacaksın ninjanın hafif dalgalı bir yolda bile ne kadar güvensiz bir sürüşü olguğunu. Yok senin ninja kötü yok tutuyor yok benimki daha iyi gibi bir komiklik yapma hepsi aynı mal.
    Konuda bahsedilen termostatın fişi sağ karenajın yanındaki hava kanalından içeriye doğru derin bak görürsün. Tamam elle ulaşılması zor biraz abartılmış fakan orda işte görülüyor daha niye benimkinde yok diyon arkadaşım senin motorunda o fiş yokmu güldürme allah aşkına
    Bu motorla değil de başka bir ninja ile çekimler yapılsaydı aea nın söyledikleri değişmeyecekti.
    Akrapoviçe ne kadar verilir verilmez orası sizin bileceğiniz iş değil adamın parası varmış onu da takmış stopm gripe de 500lira vermiş yani zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.
    Özet olarak 1cm bir karenaj ayrılığı yok. Farın önünde 3-4 adet taş çarpması(uzun yolda taş sinek böcek kuş kakası çarpması)ndan dolayı çizik gibi boya kalkması dünyadaki bütün motorlarda olur. Amörtisörler 2. kademedeyken çukurlu yolda çok rahatsız ve yol tutuşu kötü(1 ay önce takım rosso2 almama rağmen kötü) bütün ninja300lerde aynı. Termostatın fişine takılmamak lazım yapan fabrika öyle yapmış kullanış farklılıklarıyla o oraya gelmez. Velhasıl benim "dökük" motorum dahil incelediğin bütün ninjalar aynıdır. Aksini iddaa eden de hayatında hiç ninja300 görmemiş-sürmemiştir(3k km+ diyelim). Sana göre çiziği olan motor döküktür başkasına göre irc lastiği olan motor döküktür.
    Dökük kelimesi de hiç yakışmıyor. Motorun sahibi olarak benim canımı sıktı-üzdü açıkcası. Siz olsanız sizin dr canınızı sıkardı. Benim motora ait döküklük diye genel olarak ninja 300ün kusurlarını videodaki dakikalar ile birlikte özet geçtiğiniz iyi oldu. Gelen okuyan merak eden arkadaşlar için öğretici.
    Herkese kazasız sürüşler dilerim.
    Bizim grup ta 3 yaşadıgımız şehir alanya da toplam 6 ninja var ve hiç birin de sonra dan grenaj açıklıgı diye bişey yok bu konu bence grenajları sökülüp takarken tırnakların yerine oturmaması ile alakalı çünkü özellikle panzotla birleşen grenaj tırnakları çok küçük kullanıcı titizse bunu önleyebilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla abi ben naked motoru seviyorum. Zaten düz yolda hız yapmak bana göre değil. Sevmediğim bir şey. Bassanda gittiğin yer aynı yer değişen bir şey yok. O yüzden naked tercih ettim. Bunun en büyük sebebi ninja ve cbr'dan önce naked motor alıp onun etkisinde kalmış olmam oldu. Ben o motordan aldığım zevki ne ninja ne de cbr'dan aldım bunuda arkadaşlarım arasında hep dile getiriyordum zaten. Ona sebep gittim naked aldım çok memnunum yine. Tam benlik makine. Rüzgar 160-180'e kadar sıkıntı çekmedim. Sonrasında tabiki hafif bir eğilmek istiyor. Frenleri ben biraz asabi kullanıyorum o yüzden şikayet ettiğim olmuştu ama benim ninja'da brembo balata ve çelik fren hortumu vardı. Haliyle ninja kadar olmasını beklemek haksızlık olur ama kötü bir fren yok kesinlikle.

    Gidiş konusuna gelirsek alet deli bozuk. Harbi öyle. O torkun insana verdiği zevk çok başka. Motora her bindiğinde gazı açtığında o tepkiyi yaşamak sanki ilk defa binermişcesine ilk günkü heyecanı her seferinde yaşatıyor. 7 tane motorum oldu şimdiye kadar. Hepsine alıştım. İlk zamanlar gazı açınca vaaaoww dediğim motorlar sonradan o heyecanı yitirdi bende. Ama mt öyle değil. Hala daha o heyecanı yitirmedim. Her gazı açtığımda "Laan olum çoook iyi beee" diyorum kendi kendime ve kaskın içinde sebepsizce çok gülüyorum. O mutluluk harbi çok başka. Viraj konusunda dediğim gibi ilk zamanlar sıkıntı yaşadım ama şuanda bir sıkıntım yok. Pegler bitmeye yakın. Cazur cuzur yerlerde geziyorum haliyle peg dayanmıyor.

    Verdiği hissiyat bence çooook çoook güzel. Diyorum ya o torku yaşamak cidden çok başka. 600F, Er6N/F, Fazer600 bunların hepsini kullandım ama o mt'de ki çılgın deli bozuk hissiyat hiç birinde yok. Mt kullanıp bunlara binince büyük hayal kırıklığı oluyor. Gazı açıp ister istemez alıştığınız tepkiyi bekliyorsunuz gazı bir açıyorsunuz "Anaaa gitmiyor laa bu" tepkisi anında geliyor yüzünüzde bir şaşkınlık bir hayal kırıklığı beliriyor hemen.

    Merak ettiğiniz başka bir şey olursa tekrar yardımcı olmaya çalışırım.
    Can yukardaki yorumlardan sonra tekrar ninja ya dönmen beni şaşırttı yinede hayırlı olsun kazasız belasız inşallah
    braveguy bunu beğendi.

  3. #1343
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    yaw beyler yol tutuşu kötü derken nedemek istiyorsunuz anlamadım açıklarsanız sevinirim motor havadamı gidiyor
    iki üç hafta önce bir arkadaşım otobanda yolu ayıran dubalara sol pegi vurup dibinden kırdı attı ortalama hızını tam olarak bılmiyoruz bu motor nasıl ayakta kaldı hala düşününüyorum
    braveguy bunu beğendi.

  4. #1344
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Alıntı volkantoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok yanlış yorumlar yapıyorsun. Doruk motorun ilk sahibiydi ben alalı yaklaşık 1 buçuk ay oldu.
    Karenaj konusuna geleyim. Mantıklı düşün bakayım hangi karenaj 1cm ayrılabilir? Zaten bunun tırnakları yarım cm arkadaşım. Videoda da farklı birşey görünmüyor. 3k km yi geçmiş bütün ninjalarda ayrılıyor. (1cm miş yok devenin nalı. Başkasının malına laf atmayın ayıp).
    Far etrafındaki boya kalkmasına geleyim. Evet boya kalkması var fakat doruk yanlış anlatmış kalitesizlikten değil döküklükten değil, bildiğiniz taş çarpmasından.
    Amörtisör konusuna geleyim. Ben motoru almadan önce farkli ninja300ler de sürdüm hepsinde aynı dostum. Bi r25 cbr500r ya da ne bileyim duke-rc serisine otur sür bak anlayacaksın ninjanın hafif dalgalı bir yolda bile ne kadar güvensiz bir sürüşü olguğunu. Yok senin ninja kötü yok tutuyor yok benimki daha iyi gibi bir komiklik yapma hepsi aynı mal.
    Konuda bahsedilen termostatın fişi sağ karenajın yanındaki hava kanalından içeriye doğru derin bak görürsün. Tamam elle ulaşılması zor biraz abartılmış fakan orda işte görülüyor daha niye benimkinde yok diyon arkadaşım senin motorunda o fiş yokmu güldürme allah aşkına
    Bu motorla değil de başka bir ninja ile çekimler yapılsaydı aea nın söyledikleri değişmeyecekti.
    Akrapoviçe ne kadar verilir verilmez orası sizin bileceğiniz iş değil adamın parası varmış onu da takmış stopm gripe de 500lira vermiş yani zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.
    Özet olarak 1cm bir karenaj ayrılığı yok. Farın önünde 3-4 adet taş çarpması(uzun yolda taş sinek böcek kuş kakası çarpması)ndan dolayı çizik gibi boya kalkması dünyadaki bütün motorlarda olur. Amörtisörler 2. kademedeyken çukurlu yolda çok rahatsız ve yol tutuşu kötü(1 ay önce takım rosso2 almama rağmen kötü) bütün ninja300lerde aynı. Termostatın fişine takılmamak lazım yapan fabrika öyle yapmış kullanış farklılıklarıyla o oraya gelmez. Velhasıl benim "dökük" motorum dahil incelediğin bütün ninjalar aynıdır. Aksini iddaa eden de hayatında hiç ninja300 görmemiş-sürmemiştir(3k km+ diyelim). Sana göre çiziği olan motor döküktür başkasına göre irc lastiği olan motor döküktür.
    Dökük kelimesi de hiç yakışmıyor. Motorun sahibi olarak benim canımı sıktı-üzdü açıkcası. Siz olsanız sizin dr canınızı sıkardı. Benim motora ait döküklük diye genel olarak ninja 300ün kusurlarını videodaki dakikalar ile birlikte özet geçtiğiniz iyi oldu. Gelen okuyan merak eden arkadaşlar için öğretici.
    Herkese kazasız sürüşler dilerim.
    11 bin km deyim ve motorum şuanda tam 11 aylık grenajlarda ayrılma çatlama patlama söz konusu değil ?
    braveguy bunu beğendi.

  5. #1345
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı volkantoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok yanlış yorumlar yapıyorsun. Doruk motorun ilk sahibiydi ben alalı yaklaşık 1 buçuk ay oldu.
    Karenaj konusuna geleyim. Mantıklı düşün bakayım hangi karenaj 1cm ayrılabilir? Zaten bunun tırnakları yarım cm arkadaşım. Videoda da farklı birşey görünmüyor. 3k km yi geçmiş bütün ninjalarda ayrılıyor. (1cm miş yok devenin nalı. Başkasının malına laf atmayın ayıp).
    Far etrafındaki boya kalkmasına geleyim. Evet boya kalkması var fakat doruk yanlış anlatmış kalitesizlikten değil döküklükten değil, bildiğiniz taş çarpmasından.
    Amörtisör konusuna geleyim. Ben motoru almadan önce farkli ninja300ler de sürdüm hepsinde aynı dostum. Bi r25 cbr500r ya da ne bileyim duke-rc serisine otur sür bak anlayacaksın ninjanın hafif dalgalı bir yolda bile ne kadar güvensiz bir sürüşü olguğunu. Yok senin ninja kötü yok tutuyor yok benimki daha iyi gibi bir komiklik yapma hepsi aynı mal.
    Konuda bahsedilen termostatın fişi sağ karenajın yanındaki hava kanalından içeriye doğru derin bak görürsün. Tamam elle ulaşılması zor biraz abartılmış fakan orda işte görülüyor daha niye benimkinde yok diyon arkadaşım senin motorunda o fiş yokmu güldürme allah aşkına
    Bu motorla değil de başka bir ninja ile çekimler yapılsaydı aea nın söyledikleri değişmeyecekti.
    Akrapoviçe ne kadar verilir verilmez orası sizin bileceğiniz iş değil adamın parası varmış onu da takmış stopm gripe de 500lira vermiş yani zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.
    Özet olarak 1cm bir karenaj ayrılığı yok. Farın önünde 3-4 adet taş çarpması(uzun yolda taş sinek böcek kuş kakası çarpması)ndan dolayı çizik gibi boya kalkması dünyadaki bütün motorlarda olur. Amörtisörler 2. kademedeyken çukurlu yolda çok rahatsız ve yol tutuşu kötü(1 ay önce takım rosso2 almama rağmen kötü) bütün ninja300lerde aynı. Termostatın fişine takılmamak lazım yapan fabrika öyle yapmış kullanış farklılıklarıyla o oraya gelmez. Velhasıl benim "dökük" motorum dahil incelediğin bütün ninjalar aynıdır. Aksini iddaa eden de hayatında hiç ninja300 görmemiş-sürmemiştir(3k km+ diyelim). Sana göre çiziği olan motor döküktür başkasına göre irc lastiği olan motor döküktür.
    Dökük kelimesi de hiç yakışmıyor. Motorun sahibi olarak benim canımı sıktı-üzdü açıkcası. Siz olsanız sizin dr canınızı sıkardı. Benim motora ait döküklük diye genel olarak ninja 300ün kusurlarını videodaki dakikalar ile birlikte özet geçtiğiniz iyi oldu. Gelen okuyan merak eden arkadaşlar için öğretici.
    Herkese kazasız sürüşler dilerim.
    önce; size "siz" diye hitap eden birine "sen" diye hitap edilmez.

    ben sizi tanımıyorum, soru sormuşsunuz neden motorunuzu "dökük" olarak nitelendiğimi merak etmişsiniz, anlatmaya çalıştım.
    madem doruk bey değilsiniz, sizin gerçekçi yorumlarınızı ancak motoru sattığınızda öğrenebiliriz.
    genelde motoru satana kadar savunuyor, satınca arkasından şusu da vardı, busu da vardı diye rahat rahat yazıyor memleketimizdeki motosiklet sürücüleri.
    yukarıdaki cümlelerinizden sizin de tarzınızın örneklediğim gibi olabileceği izlenimini edindim işin açıkçası.

    buradaki çoğu takipçi motorunun ilk sahibi ve sizin yorumdan sonra göreceğiniz üzere sizin yaşadığınız sıkıntıları yaşayan pek yok.
    siz de muhtemelen ilk sahibi olsaydınız büyük ihtimalle bu sorunları ya yaşamayacaktınız ya da çok daha düşük ölçekli yaşayacaktınız. (örnekse karenaj açıklığı belki çok daha kabul edilebilir oranda olurdu, motoru tanıyanlar sizin motordaki karenaj açıklığını motorun üzerindeki herhangi bir noktayı kerteriz alarak ölçeklendirebilir.)
    arka amorisöre gelince ben 82 kiloyum 5.kademede (en sert kademe) kullanıyorum, yaylanmasındaki sertlik beni rahatsız etmiyor, yol tutuşunda da-bozuk yollarda girilen virajlar dahil- hiç bir sıkıntı yok. eğer sizinkinde yol tutuşla ilgili sıkıntı varsa, hayati bir durum söz konusu. bence hemen tüv türke gidin yol tutuşunu test ettirin. eğer standart dışıysa hemen trafikten men etsinler hayati bir durum maazallah.
    kaça aldığınızı bilmiyorum belki çok makul bir fiyata almışsınızdır, alınmayın ama dökük bir motor.
    "diri" ve "dökük" piyasadaki motorları tarif etmek için kullanılan ve hemen hemen tüm sürücülerin kullandığı tanımlardır bu arada.
    alınmaya gerek yok yani.

    bu arada 500 liraya stomp grip alan da çok büyük kazık yemiş onu belirteyim ninja300e uygun stomp grip 60 eurodur.
    hepimiz belli bir miktar (ninja 300 almayı tercih etmeyen çoğu sürücüye göre çok) para ödeyip aldık bu motoru dolayısıyla "zenginin malı /züğürdün çenesi" muhabbeti saçma olmuş.
    benim orada vurgulamaya çalıştığım; eksoza para harcanacağına boyaların dökülmesi rahatsız ediyorsa, ön tarafa koruyucu film kaplatılabilirdi. umarım anlatabilmişimdir.

  6. #1346
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Evet Arkadaşlar Size Ağır Apaçi Rebelrideri Deşifre Ediyorum

    NOT: Motorları yıkadıktan sonra Makara Amaçlı Çekilen Fotodur Saçma yorumları Kendinize Saklayın.

    Grenaj Koruma Takozu değilde Poşet Taşıma Takozu )
    braveguy ve Karalı bunu beğendiler.

  7. #1347
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı Tech_N9ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Arkadaşlar Size Ağır Apaçi Rebelrideri Deşifre Ediyorum

    NOT: Motorları yıkadıktan sonra Makara Amaçlı Çekilen Fotodur Saçma yorumları Kendinize Saklayın.
    https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net...c7&oe=5653E887
    Grenaj Koruma Takozu değilde Poşet Taşıma Takozu )
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...8ef186b069e988
    koruma takozu vespanın poşet askısının ikamesi olmuş.
    maşallah, motor güzel.
    kazasız sürüşler antalya
    Tech_N9ne bunu beğendi.

  8. #1348
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Alıntı braveguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koruma takozu vespanın poşet askısının ikamesi olmuş.
    maşallah, motor güzel.
    kazasız sürüşler antalya
    Müsait bir zamanda Diğer arkadaşın Bahsettiği Şu 3 aydan sonra ayrılan grenajın resimlerini paylaşacam onuda burada paylaşırım aslında bugün çekcektim Unuttum maalesef :(
    braveguy bunu beğendi.

  9. #1349
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı Tech_N9ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Müsait bir zamanda Diğer arkadaşın Bahsettiği Şu 3 aydan sonra ayrılan grenajın resimlerini paylaşacam onuda burada paylaşırım aslında bugün çekcektim Unuttum maalesef :(

    buralar karışır...
    heyecanla bekliyoruz.

  10. #1350
    rebelrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2012
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    kawasaki ninja 300
    Ne kadar gizlesek de bazan apaçiligimiz tutuyor işte ...sezai foto olmaz konulu video çekelim :D daha inandırı olur

  11. #1351
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Kawa tırt motor yapmaz arkadaşlar
    Binin motorlara takılmayın
    braveguy bunu beğendi.

  12. #1352

    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja300
    Selam arkadaşlar keyifle bindiğim 2015 special edition abs motorumu satmaya karar verdim 3000 km yaptım cc değişmeyi düşünüyorum herkese selam olsun

  13. #1353
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı Ozgurgungor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar keyifle bindiğim 2015 special edition abs motorumu satmaya karar verdim 3000 km yaptım cc değişmeyi düşünüyorum herkese selam olsun
    hayırlı olsun. siz ne alacaksınız ninjayı satınca?

  14. #1354

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Hayırlısı olsun , benim gibi ninja 300 almayı düşünen birine 3000 km deki tecrübelerini kısaca özetlermisin ? Özellikle nelerini sevdiğini nelerin yetersiz kaldığını hangi motora geçiş yapacağını merak ediyorum.
    İyi günler.

  15. #1355
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Zincir ve dişliler değişti. Dıd ve sunstar ürünleri kullanıldı. İpone yağ ve komple amortisör yağ kır temizliği yapıldı. İlk günkü haline geldi.

    43 disli kullanıldı. Gaza tepkimesi daha iyi hale geldi.

  16. #1356
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir ve dişliler değişti. Dıd ve sunstar ürünleri kullanıldı. İpone yağ ve komple amortisör yağ kır temizliği yapıldı. İlk günkü haline geldi.

    43 disli kullanıldı. Gaza tepkimesi daha iyi hale geldi.
    Volkanin yavrunun bakımdan bir kare;)
    brooklynnn bunu beğendi.

  17. #1357

    Üyelik
    28 Şubat 2015
    Motosikleti
    kawasaki ninja 300
    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/philips-h7-x-treme-vision-far-ampulu-130-fazla-179881488#product-information

    Arkadaşlar bu ampülden takmak istiyorum yorumlarınız nelerdir acaba

  18. #1358
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Alıntı guner1271 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/philips-h7-x-treme-vision-far-ampulu-130-fazla-179881488#product-information
    Arkadaşlar bu ampülden takmak istiyorum yorumlarınız nelerdir acaba
    valla bende gelecek cevapları beklemekteyim. ona göre takabilirim.

  19. #1359
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    selam arkadaşlar geçtiğimiz pazar şile ardından kerpeye yüzmeye gittik (bravaguy,iboo,süleyman)bizim topice giren çıkan yok ondan burada paylaşıyorum videoyu video editlemeyi bana öğreten timefx abiye selam olsun 2 tane ninja300 var bu video ne arıyor burda demeyi;)
    https://youtu.be/WfyhRf5BEP8" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------


    tüh ya olmadı yine yardım

  20. #1360
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar geçtiğimiz pazar şile ardından kerpeye yüzmeye gittik (bravaguy,iboo,süleyman)bizim topice giren çıkan yok ondan burada paylaşıyorum videoyu video editlemeyi bana öğreten timefx abiye selam olsun 2 tane ninja300 var bu video ne arıyor burda demeyi;)
    [video]https://youtu.be/WfyhRf5BEP8[/url]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    [video]https://youtu.be/WfyhRf5BEP8[/url]
    tüh ya olmadı yine yardım
    Karalı bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)