Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1321
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Cbr250'yi 5.000 km'den fazla kullandım. Tam hatırlamıyorum ama 7.000-8.000 km civarında kullanmıştım. Minimum 5.000 diyorum. Kesinlikle dağ kadar fark var. Bende hep aynı ikilemde kaldım. Acaba o fiyat farkına değer mi? Acaba pişman olur muyum? Cbr tamam kötü motor değil ama benim için frenleri 5 para etmez. Hele ön fren hiç etmez. Tren gibi hep gidiyorsun. Motorumu 4.000 km'de aldım, balata da değiştirmiştim acaba balatalar mı bitik, bozuk vs diye ama hiç fayda etmedi. Kalite farkı ciddi manada var. Tamam belki grenajların bağlantı yerleri ayrılıyor vs (Çok az bir ayrılma oluyor oda göze batıyor ama bilen insan için batıyor, elinizde çok ufak bastırmanızla hemen yerine oturuyor. Öyle laçka olmuş zırt pırt olan bir olay değil) ama ne olursa olsun kalite olarak yine cbr'dan çok daha üstün. Ninja'da fren çok çok iyi. Ön fren "oofff hastasıyım" Yolda gidişi, yani gazı açtığınızda 170+ hızlarda cbr250'ye nazaran verdiği güven "cidden çok başka" gerçekten diyorsunuz ki ben cbr'ı bunca zaman nasıl kullanmışım. Allah beni korumuş. Meğerse büyük bir hatadan dönmüşüm, keşke önceden böyle bir imkanım olsaydı da alsaydım dersiniz. Virajı ben pek beğenmedim Ninja'da. Motorumda Michelin sıfır lastik vardı. Lastiklerden dicem ama Cbr250'imde Orj irc lastikler varken pegleri bitirdim, lastikte yatıcak yer kalmadı, Sym wolf250 almıştım sıfır, onun üzerinde olan maxxis lastiklerle de aynı şekilde fena viraj yapıyordum. Ama ninja'da her ne sebepten ise "viraj delisi, düz yolda gazlamayı sevmeyen birisi olarak" virajdan kesinlikle memnun kalmamıştım. Hiç viraj almıyor demiyorum, ben pegler, dizler yerde gezen birisiyim. Viraj gördüğümde şartlar olumluysa (Yol, Zemin, Lastik sıcaklığı-basıncı) sınırları sonuna kadar zorlarım ama ninja'da yarısını bile yapamadım virajda. Tam yatarken motor resmen "Aha yattı viraja kaç kaç" dercesine kayıyordu her seferinde. Hep bir altımdan gitme eğilimindeydi. Onun harici bendeki Ninja Abs'sizdi, ön fren "EFSANE" Düz yolda yüksek hızlarda 160-170+ verdiği güven "MUHTEŞEM"

    Şimdi mt 07'ye geçtim, ilk zamanlar alışamamıştım galiba pek memnun değildim (Sırf ön fren sebebine tekrar mt'yi satıp Ninja300 almayı düşünmedim değil hatta motorumu ilan bile vermiştim. Benim için her şeyden önemlisi motorumun durması, bana o güveni, duracağının hissiyatını vermesi. Motorum gitmesin ama dursun bana yeter) ama şu sıralar aman aman. Maşallah, Allah'ım kazadan beladan korusun. Çok memnunum. Şeytan kulağına kurşun. Allah'ım hepimizi korusun tabiki.

    Merak edip sormak istediğiniz başka bir şey olursa elimden geldiğince objektif olarak yardımcı olmaya çalışırım. Umarım yorumları okuyan arkadaşlar bana kızmazlar. Ninja kullanırkende virajından şikayet ediyordum, yazmıştım. Yine yaşadıklarımı birer birer yazdım.



    Uzun yazdığımı fark edince daha kolay okunması, göz yormaması için yazıyı biraz büyüttüm umarım sorun olmaz. Aksi takdirde hemen düzenleyip orjinale çevirebilirim.
    Detayli degerlendirme ve yorumunuz icin tesekkur ederim. Yeni motorunuzla da tekeriniz hep duz bassin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1322
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    arkadaşlar yorumlerınızı sağlam motosiklet'ler üzerinden yaparsanız daha sağlıklı olur haşadı çıkmış motorrları kıyaslamayın
    braveguy bunu beğendi.

  3. #1323
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yorumlerınızı sağlam motosiklet'ler üzerinden yaparsanız daha sağlıklı olur haşadı çıkmış motorrları kıyaslamayın
    Sözünüzü kime söylediniz tam olarak bilmiyorum ama eğer bana yönelikse biraz açık olarak konuşursanız daha iyi olur

  4. #1324
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Herkes için
    braveguy bunu beğendi.

  5. #1325

    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja300
    Arkadaşlar birden ikiye geçerken haşırt diye bi ses cıkıyır zincir ayarı yaptırdım yağlattım yok o ses yine var yardımcı olabilecek var mı?

  6. #1326
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Alıntı Ozgurgungor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar birden ikiye geçerken haşırt diye bi ses cıkıyır zincir ayarı yaptırdım yağlattım yok o ses yine var yardımcı olabilecek var mı?
    O çıkan ses gayet normal boştan 1 e alırkende gelir hatta onun bi anlamı vardıda şuan unuttum :(

  7. #1327
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Bayram sonrası artcili uzun yol yapacağım. Ortalama 8-9bin devirde kaç yakıyor paylaşacağım arkadaslar
    braveguy bunu beğendi.

  8. #1328
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yorumlerınızı sağlam motosiklet'ler üzerinden yaparsanız daha sağlıklı olur haşadı çıkmış motorrları kıyaslamayın
    hay ağzına sağlık. zaten millet aeanın denediği dökük ninja 300 videosunda ne kadar olumsuz özellik varsa ezberledi. kimse demiyor ki "o motor dökük böyle şeyler olması normal"...
    hiç sıfır alınmış tek kullanıcı tarafından düzgün kullanılmış motorla 2-3 kez el değiştirmiş canı alınmış motor bir olur mu, karşılaştırılır mı?

  9. #1329

    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Avusturya , Wien
    Motosikleti
    Şuan yok
    Güner hocam lastiği 160 yapmışsınız jantla birliktemi değiştirdiniz yoksa varolan jantın üstünemi taktınız ve sürüş'teki eksi ve artılarını söylerseniz sevinirim

    Edit: Lastik o Biçim olmuş

  10. #1330

    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja300
    Eyv kral teşekkürler servise gidicektim az kalsın Bu arada rodaj bitti ist Ankara yaptım çok keyifliydi bol bol dinlenerek tabii ))

  11. #1331

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Herkeze selamlar, yaklaşık 1500km şehir içi tecrübeli 1 yıldır motor kullanan biriyim(Ybr 125 esd kullanıcısıyım). Özellikle uzun yolda beni yormayacak ve ABS li bir motor ararken dikkatimi ninja 300 çekti. Özellikler ve genel görüntü çok hoşuma gitti. Merak ettiğim şeyler ise uzun yolda sırt,kalça ağrısı gibi sıkıntılar yaşarmıyım. Oturuş pozisyonu çok yatık değil gibi ancak yinede siz kullanıcılara sormakta fayda var. Bu arada 2015 special edition neymiş öyle ya bayıldım

  12. #1332
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı kudret87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze selamlar, yaklaşık 1500km şehir içi tecrübeli 1 yıldır motor kullanan biriyim(Ybr 125 esd kullanıcısıyım). Özellikle uzun yolda beni yormayacak ve ABS li bir motor ararken dikkatimi ninja 300 çekti. Özellikler ve genel görüntü çok hoşuma gitti. Merak ettiğim şeyler ise uzun yolda sırt,kalça ağrısı gibi sıkıntılar yaşarmıyım. Oturuş pozisyonu çok yatık değil gibi ancak yinede siz kullanıcılara sormakta fayda var. Bu arada 2015 special edition neymiş öyle ya bayıldım
    Oturuş pozisyonu yavas gidersen ağrı yapmaz. (90 km )Ama uzun yolda ninja 300'e binip nasıl yavaş gideceksin hızlı giderkende rüzgardan kurtulmak için eğilmen lazım o da ağrıya neden olur.

  13. #1333
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Bu ağrı olayı kişiden kişiye değişiyor gibi bence ben tek günde 1000 km yol gittim ağrı sızı olmadı sadece yorgunluk oldu oda normal bence.

  14. #1334
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    MT'yi satıp hayırlısı ile Ninja'ya dönüş yaptım. Allah utandırmasın inşallah. Amin...

  15. #1335
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Temmuz 2015
    Evet arkadaşlar ninja montları geldi, haydi haydi haydi gel al 450 lira gel al 450 lira, akşam pazarı bunlar... L beden 450 lira, 1 tane 450 gel al gel al gel al alalallalalalalaalla gel gel gel seçmeceee.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

    L beden Motor üzerinde 3 defa anca giyildi, kawasaki yeşilidir, Icon markadır. Brn motorda 1100 gibi bir fiyatı var. Etiketi üzerinde satıyorum sıfır gibi. Kawasakiciler ilgilendiği için konuyu buraya açtım.
    braveguy bunu beğendi.

  16. #1336
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Hayırlı olsun can. Hayrola ninja ufak gelmesin

  17. #1337

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2012 cbr 125
    Aea nın kullandığı ninja 300ün sahibiyim. Motorda ne gibi bir döküklük gördünüz merak ettim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

    Alıntı braveguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hay ağzına sağlık. zaten millet aeanın denediği dökük ninja 300 videosunda ne kadar olumsuz özellik varsa ezberledi. kimse demiyor ki "o motor dökük böyle şeyler olması normal"...
    hiç sıfır alınmış tek kullanıcı tarafından düzgün kullanılmış motorla 2-3 kez el değiştirmiş canı alınmış motor bir olur mu, karşılaştırılır mı?
    Aea nın kullandığı ninja 300ün sahibiyim. Motorda ne gibi bir döküklük gördünüz merak ettim?

  18. #1338
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Can maşallahın var

  19. #1339
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun can. Hayrola ninja ufak gelmesin
    Tatmin ediyor ninja iyidir böyle 😀
    Alıntı Tech_N9ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Can maşallahın var
    Sağol abi teşekkür ederim. 😁😀

  20. #1340
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı volkantoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aea nın kullandığı ninja 300ün sahibiyim. Motorda ne gibi bir döküklük gördünüz merak ettim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------



    Aea nın kullandığı ninja 300ün sahibiyim. Motorda ne gibi bir döküklük gördünüz merak ettim?
    o yorum bana ait, merakınızı gidermek için videoyu tekrar izledim, bu arada görüntüler ve aeanın pozları süper .
    sanıyorum siz doruk özmensiniz.
    spesifik olarak sizin motora has yani sizin motoru dökük olarak nitelendirme sebebine gelince;
    videonun 5.25 ~ 6.38 arasında bahsi geçen amortisörlerin yol tutuş performansı sizin motora has bir durum. arka amortisörün sertliğinden bahsetmiyorum, videoda bahsi geçen "düşük performanslı yol tutuş"tan bahsediyorum,
    7.03 ve 7.42 de bahsedilen/gösterilen kafa karenajlarının 1 cmye yakın birbirinden ayrılması, kullanım, kötü bakım(döküklük) göstergesi. bu gruptan bazı arkadaşlarda da -dikkat tümünde değil- 1-2mm ayrılmalar oluyor ama hiçbiri videodaki kadar vahim ve geniş değil.
    7.09 da bahsedilen far altı bölgenin renk atması, mekanik bir temas yoksa(sürtme çarpma vs) böyle bir durum yok, bu da başka bir "döküklük" belirtisi.
    7.59 da bahsedilen kabloların karenaj altında ortada olması/ele gelme ihtimali; bizde pek görülmeyen yine videodaki motora has sorun.

    benim belirleyebildiklerim bu kadar. yani akrapoviçe motorun %10u gibi bir para vermek güzel tabii de motoru kırmadan dökmeden binmek daha bir önemli sanki.
    bu arada motorun ilk sahibi olup olmadığınızdan videoda bahsedilmiyor. büyük ihtimalle ilk/tek sahibi değilseniz sizden önceki sahibi de motoru "dökük" hale getirmiş olabilir.
    forumda ikinci el alıp tüketiminden yakınan arkadaşlar da vardı büyük ihtimal motoru ile ilgili önceki sahibi/sahipleri majör sıkıntılar yaşamışlardır(yüksek hararet, sürekli zorlayarak kullanma, yanlış rodaj aklıma ilk gelen sebepler). bir motor için (hatta araba, motor, makina gibi tüm mekanik aletler için) "şöyle böyle çünkü ben bu sıkıntıları yaşıyorum" gibi yorumlar o aletle ilgili genel sıkıntıları göstermiyor maalesef. genel kullanıcının ortak sıkıntısı varsa onlardan bahsetmek ve varsa kronik sıkıntıları belirlemek daha doğru bence.
    umarım merakınızı giderebilmişimdir. tüm arkadaşlara kazasız sürüşler dilerim.
    Tech_N9ne ve bulut59 bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)