Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Temmuz 2014, 00:51
#341
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
Hocam vites göstergesine 415 tl'mi verdin benmi yanlış anladım
resmi falan varmı bunun nasıl bişeymiş ki bu 415 tl ediyomuş merak ettim doğrusu
Evet malesef :( ürün çok basit aslında.
http://www.kawasaki.co.uk/en/accesso...WFlbXEYNBkU9Iw
takılınca böyle görünüyor.
http://www.kawasakininja300.com/foru...Eoqi5830R1.jpg
sanausbe adlı üyeden alıntı
Evet bu modeli biliyorum fakat içinde içten güneş vizörü yok. o kadar para verdikten sonra güneş vizorsuz almak pek mantıklı değil tavsiye için teşekkür ederim.
http://www.hondamototal.com/resim_go...2107_buyuk.jpg
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
Shoei nin avrupa sitesine baktım. o kask tedavülden kalkmış üretimi durmuş bir yerlerde varsa da kavun gibi içi geçmiştir artık onun :D
Diğer kask çok güzel benimde çok hoşuma gidiyor ancak o kask sanırım polikarbonat. Bütçe varken fiberglass almak daha mantıklı görünüyor. önerilerin için çok teşekkürler.
Reklamlar
-
14 Temmuz 2014, 13:35
#342
TimFx adlı üyeden alıntı
neye ihtiyacınız olduğunu en iyi siz bilirsiniz. naçizane tavsiyem madem acemisiniz, gözlerinizi mümkün olduğunca yoldan ayırmayın. gösterge tablosu -özellikle ilk kullanmaya başladığınızda- dikkatinizi dağıtır.
motora trafikte binmeye başladınız mı?
-
14 Temmuz 2014, 13:56
#343
braveguy adlı üyeden alıntı
neye ihtiyacınız olduğunu en iyi siz bilirsiniz. naçizane tavsiyem madem acemisiniz, gözlerinizi mümkün olduğunca yoldan ayırmayın. gösterge tablosu -özellikle ilk kullanmaya başladığınızda- dikkatinizi dağıtır.
motora trafikte binmeye başladınız mı?
Evet haklısınız motor, bisiklet gibi değil ne kadar yavas gitseniz bile kaşla göz arasında ciddi mesafe katediyorsunuz sürekli ileriye bakmanız gerekiyor. Bu haftayı trafiğe kapalı bir alanda eğitmen huzurunda geçireceğim. Daha sonrada onlarla birlikte trafiğe çıkacağım. Konuyu ciddiye alıyorum acele etmiyorum.
-
15 Temmuz 2014, 11:25
#344
slm.irtibat telefonum 5354166209.avcrom egsozcuhalil.facem
-
16 Temmuz 2014, 18:52
#345
Hyosung GT250R 13bin TL
Honda CBR 250R 13.500 TL
Kawasaki Ninja 300 5860 Euro
uzun süren karar verme aşamasından sonra hyo'ya 13 verecegime honda alırım fikri bana daha mantıklı gelmişti. şimdi bakıyorum ve içime sinmeyen bir cbr almaktansa ninja 300 almaya karar vermiş bulunuyorum.
ancak olay abs'ye de girince fiyatı çok tuzlu gibi geldi bana ? sebebi ötv ama bu parayı hakediyor mu inanın bilmiyorum ... Türkçe şekilde detaylı incelemeler bulamadım .
burada kullanan arkadaşlarım yorumlarınızı severek okuyorum ancak daha hepsini okuyamadım.
sizlerden ricam size göre hoş olan beğendiğiniz özellikleri ve motor üzerinde fotograflarınızı paylaşabilir misiniz ?
-
16 Temmuz 2014, 19:51
#346
Çok seri
140 rahat gittiği hız uzun yolda rahat edersin
300-340 arası gidiyor bir depoyla gibi gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------
Titreşim yok
şehir içi geçen araba bir tek lambo oldu orta sıkışıklıktaki trafikte😁
181 gördüm rahat 160a çıkıyor
kullanımı cbrdrn daha eğik
-
16 Temmuz 2014, 23:39
#347
eod adlı üyeden alıntı
Hyosung GT250R 13bin TL
Honda CBR 250R 13.500 TL
Kawasaki Ninja 300 5860 Euro
uzun süren karar verme aşamasından sonra hyo'ya 13 verecegime honda alırım fikri bana daha mantıklı gelmişti. şimdi bakıyorum ve içime sinmeyen bir cbr almaktansa ninja 300 almaya karar vermiş bulunuyorum.
ancak olay abs'ye de girince fiyatı çok tuzlu gibi geldi bana ? sebebi ötv ama bu parayı hakediyor mu inanın bilmiyorum ... Türkçe şekilde detaylı incelemeler bulamadım .
burada kullanan arkadaşlarım yorumlarınızı severek okuyorum ancak daha hepsini okuyamadım.
sizlerden ricam size göre hoş olan beğendiğiniz özellikleri ve motor üzerinde fotograflarınızı paylaşabilir misiniz ?
14.sayfada motorla ilgili nacizane fikirlerimi paylaşmıştım oradan bakabilirsin, halâ söylediklerimin arkasındayım, şu an motorla 1200 km yol yaptım gittiğim en uzun mesafe antalya-alanya arası 130 km civarı bir yol sele sertliğini saymazsak hiç yormadı, motor zamanla daha da açılıyo, kırmızıda debriyajı diraz sert bırakırsan çok rahat tek tekere kalkıyo, sese gelince 2000 km'den sonra hava filtresini değiştiricem seste bir nebze de olsa değişecektir şimdilik aynı ses, hatta dün mecburiyetten motoru kasksıksız kullanmak zorunda kaldım ve şu haliyle bile cidden baya gürültü yapıyomuş, sormak istediğin başka birşey olursa elimizden geldiği kadar yardımcı oluruz
-
17 Temmuz 2014, 12:54
#348
eod adlı üyeden alıntı
Hyosung GT250R 13bin TL
Honda CBR 250R 13.500 TL
Kawasaki Ninja 300 5860 Euro
uzun süren karar verme aşamasından sonra hyo'ya 13 verecegime honda alırım fikri bana daha mantıklı gelmişti. şimdi bakıyorum ve içime sinmeyen bir cbr almaktansa ninja 300 almaya karar vermiş bulunuyorum.
ancak olay abs'ye de girince fiyatı çok tuzlu gibi geldi bana ? sebebi ötv ama bu parayı hakediyor mu inanın bilmiyorum ... Türkçe şekilde detaylı incelemeler bulamadım .
burada kullanan arkadaşlarım yorumlarınızı severek okuyorum ancak daha hepsini okuyamadım.
sizlerden ricam size göre hoş olan beğendiğiniz özellikleri ve motor üzerinde fotograflarınızı paylaşabilir misiniz ?
eğer kısa zamanda satmayı düşünmüyorsanız, kawasaki,
bir sezon biner satarım diyorsanız honda alın.
bende abs'siz se modeli var, mart sonu aldım, 1300km oldu çok memnunum.
ilk yaptığüım değişiklik pirelli diablo rosso 2 lastik almak oldu, zira fabrika çıkış lastiklerle abs'li/ abs'siz güven vermiyor. (30 km sürdüm fabrika lastikleriyle, bir kez yolu tutmadığı için kavşakta düşme tehlikesi atlattım)
abs'siz modeli özellikle aldım, sebebine gelince doğru fren yapmayı öğrenmek/unutmamak için.
her marka hatta modelin abs tepkileri değişik.
motorların absleri arasında stanart yok, fakat tekerin kilitlenmesi öyle değil, tamamen fizik kuralları geçerli.
dolayısıyla tekerleğin nerede nasıl kilitlendiğini öğrenmeyi, ona göre sürmeyi tercih ettim.
-
18 Temmuz 2014, 02:28
#349
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Çok seri
140 rahat gittiği hız uzun yolda rahat edersin
300-340 arası gidiyor bir depoyla gibi gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------
Titreşim yok
şehir içi geçen araba bir tek lambo oldu orta sıkışıklıktaki trafikte
181 gördüm rahat 160a çıkıyor
kullanımı cbrdrn daha eğik
Volkan buralardamısın
-
18 Temmuz 2014, 07:08
#350
-
18 Temmuz 2014, 09:06
#351
Dün gece tesadüfen egzoz cu buldum acayip egzoz yapıyolar ninja 250vardı çocukta sesini duysan fena bugün gidip görüşücem adamlarla 2günde yapıyorlarmış.özelde yazamadım
-
18 Temmuz 2014, 10:59
#352
Karalı adlı üyeden alıntı
Dün gece tesadüfen egzoz cu buldum acayip egzoz yapıyolar ninja 250vardı çocukta sesini duysan fena bugün gidip görüşücem adamlarla 2günde yapıyorlarmış.özelde yazamadım
Bizide bilgilendirseniz kimdir necidir egzozcu halil usta değil demi ? video falan varmı, aşağıya bir video ekledim bu sesle aralarındaki fark nasıl bu da ninja 250
http://www.youtube.com/watch?v=FzPF-mjbojw
-
18 Temmuz 2014, 11:29
#353
viDEO dakinden daha güzel halil degül ben yaptırdıktan sonra sizede yardımcı olurum
-
18 Temmuz 2014, 15:42
#354
Karalı adlı üyeden alıntı
viDEO dakinden daha güzel halil degül ben yaptırdıktan sonra sizede yardımcı olurum
Merakla bekliyoruz, bu arada sende ninja 250'mi var
-
18 Temmuz 2014, 19:48
#355
Yaptır abi ben de meraklardayım bakalım sesini dinleme maksatlı buluşalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
Tatile çıkacaktık ne oldu abi iptal mi ? Arada çıkıyorum akşamları
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
Çıkacaktın olacaktı
-
18 Temmuz 2014, 20:02
#356
Tatil bayramdan sonra iş'e uyması gerekiyor.akşamları iftara çağıran çok hergün biyere aile kalabalıkyarın egzozcunun yerine gigicem taktırdığımda haberin olur
-
19 Temmuz 2014, 12:25
#357
Arkadaşlar Merhaba Kaan ben
Dün itibarı ile bende aranıza katılmış bulunmaktayım. Motorum Ninja 300 SE Abs
Bir sorum olacak sizlere. Kilom 110 ninja 250r larda amartisörle ilgili bir problem vardı ayarını değiştirmeden binilince bir problem oluyordu. Ninja 300 de aynı olay geçerli mi? Neye dikkat etmeliyim. Son olarakta ilk kullanımlar İçin tavsiye, öneri, önerme yapabilirsiniz (örn. diikat edilmesi gerekenler, şunu şöyle yaparsan ileride iyi olur gibi vs.) Forum kurallarını pek bilmiyorum bir yanlış yaptıysam kusura bakmayın.
-
19 Temmuz 2014, 23:53
#358
akm046 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba Kaan ben
Dün itibarı ile bende aranıza katılmış bulunmaktayım. Motorum Ninja 300 SE Abs
Bir sorum olacak sizlere. Kilom 110 ninja 250r larda amartisörle ilgili bir problem vardı ayarını değiştirmeden binilince bir problem oluyordu. Ninja 300 de aynı olay geçerli mi? Neye dikkat etmeliyim. Son olarakta ilk kullanımlar İçin tavsiye, öneri, önerme yapabilirsiniz (örn. diikat edilmesi gerekenler, şunu şöyle yaparsan ileride iyi olur gibi vs.) Forum kurallarını pek bilmiyorum bir yanlış yaptıysam kusura bakmayın.
Hayırlı olsun kardeşim, öncelikle asla ama asla lastiklere güvenme özellikle ilk 400-500 km'de bildiğin sabun gibi kayıyor daha sonrasında biraz toparlıyor ama neticede ırc pek fazla bişey bekleme mümkünse değiştir sana brigestone evo s20'yi öneririm sınıfının en iyisi diyorlar alırsam bende ondan alıcam, ilk bakıma kadar pek 90 km'yi geçme, amortisör konusuna gelincede bu kullanım koşullarına göre değişir artçı ile binerken ayrı artçı olmadan ayrı ayar yapılır bunu sen belirleyeceksin, ninja 250r'larda olan amortisör patlatma sorunu bildiğim kadarıyla bizim motorlarda yok, onun dışında da kılık kıyafetine dikkat o kadar, haa bir de forumdayken uslubuna dikkat et şimdi yaptığın gibi dikeleniyormuş soru sorarsan napar eder seni bulur tepene çökerler demedi deme... şaka şaka rahat ol hakaret etmediğin müdteçce burda herkez çok samimidir, iyi geçinirler sorun olmaz yani hoşgeldin şakasınıda yaptıkya alınmadın umarım
-
20 Temmuz 2014, 00:49
#359
Teşekkürler verdiğin bilgiler için. Yok alınmadım neden alınayım :p . Bu arada belirteyim kask mont pantolon eldiven tamam bur bot kaldı ondada karasız kaldım oda uzun sürmez. Yani gerçekten koruma konusunda biraz katıyım bence o konuda kimsenin taviz vermemesi gerekli diye düşünüyorum sadece 1 canımız var sonuçta. Dediğine katılıyorum lastik konusunda ama ekipmandı motordu işlemlerdi derken bütçeyi bayağı zora zoktum zaten o bir iki ay sonra olur inş. Başka tavsiye önerileriniz var mı?
-
20 Temmuz 2014, 02:05
#360
akm046 adlı üyeden alıntı
Teşekkürler verdiğin bilgiler için. Yok alınmadım neden alınayım :p . Bu arada belirteyim kask mont pantolon eldiven tamam bur bot kaldı ondada karasız kaldım oda uzun sürmez. Yani gerçekten koruma konusunda biraz katıyım bence o konuda kimsenin taviz vermemesi gerekli diye düşünüyorum sadece 1 canımız var sonuçta. Dediğine katılıyorum lastik konusunda ama ekipmandı motordu işlemlerdi derken bütçeyi bayağı zora zoktum zaten o bir iki ay sonra olur inş. Başka tavsiye önerileriniz var mı?
Ekipman çok önemli ben sırf kask yüzünden emek emek uzattığım saçlarımı kestirdim, lastiğe gelince motoru ilk teslim aldığımda lastik yüzünden ilk 5 km'de iki kaza atlattım, Allah'tan olacak ki panik yapmadım yoksa arkadan geçiriyodum, bot olayı yaz aylarında biraz sıkıntı oluyor kaliteli birşey almalısınki terletse bile koku yapmasın, başka tavsiyeye gelince de motor tecrübeni bilmediğim için bişey diyemiyeceğim ama sırf bu motor için ekstradan bir tavsiye verileceğini zannetmiyorum, çok fazla tecrüben yoksa kırmızı ışıklarda debriyajı bırakırken dikkatli ol, yoksa tek tekere kaldırıp dengeni yitirebilirsin ya da gidonu tutamayıp elinden kaçarabilirsin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)