Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Haziran 2014, 01:01
#281
GP500-1st, 20 yaşındayım hocam, sakinim ama tecrübesizim işte ilk başlarda ben açıkcası ben motoru almışken bir kere alayım, hem öğrenebileyim hem de öğrendikten sonra da bana yeten keyif alacağım tarzda bir motor olmasını istediğimden bu modele yönelmiştim, fakat kawasakinin yedek parça fiyatlarının yüksek olması beni caydırdı. Her ne kadar bu motora içim gitse de pulsar 200ns alıcam ve en az 1 yıl kullanmayı düşünüyorum. 1 yıl boyunca bu konu altında yorumlarınızı ve motor hakkındaki paylaşımlarınızı takip etmeye devam Samimi yorumunuz için teşekkürler
07mehmet07, Ağırlığı akan trafikte dert olcağını bende zannetmiyorum lakin trafikte düşük hızda hele ki yokuşlarda kalkar ederken naparım ne ederim diye kafamı kurcalıyordu. Tecrübe olmayınca stres ekleniyor kafan stresle doluyken trafik daha da riskli hale geliyor insan için. Yan yatırcaz grenaja motora bişi olcak diye strese girmemek kendimi rahatlatmak adına pulsar 200ns almaya karar verdim. Samimi yorumunuz için teşekkürler
Reklamlar
-
14 Haziran 2014, 01:38
#282
Akmina adlı üyeden alıntı
GP500-1st, 20 yaşındayım hocam, sakinim ama tecrübesizim işte ilk başlarda ben açıkcası ben motoru almışken bir kere alayım, hem öğrenebileyim hem de öğrendikten sonra da bana yeten keyif alacağım tarzda bir motor olmasını istediğimden bu modele yönelmiştim, fakat kawasakinin yedek parça fiyatlarının yüksek olması beni caydırdı. Her ne kadar bu motora içim gitse de pulsar 200ns alıcam ve en az 1 yıl kullanmayı düşünüyorum. 1 yıl boyunca bu konu altında yorumlarınızı ve motor hakkındaki paylaşımlarınızı takip etmeye devam Samimi yorumunuz için teşekkürler
07mehmet07, Ağırlığı akan trafikte dert olcağını bende zannetmiyorum lakin trafikte düşük hızda hele ki yokuşlarda kalkar ederken naparım ne ederim diye kafamı kurcalıyordu. Tecrübe olmayınca stres ekleniyor kafan stresle doluyken trafik daha da riskli hale geliyor insan için. Yan yatırcaz grenaja motora bişi olcak diye strese girmemek kendimi rahatlatmak adına pulsar 200ns almaya karar verdim. Samimi yorumunuz için teşekkürler
Hocam kararına saygımız sonsuz bajaj'da iyi bir markadır bakmayın uzun zamandır piyasada olmadıkları için 30 yaş alrı pek bilmez eski bir markadır yani, lakin şunu da söylemeden edemeyeceğim eğer tek derdin motorun ağırlığıysa, pulsar 135kg. , cbr125 137kg. , arada 2 kiloluk bir fark var, motorun kilosu seni asla korkutmasın, benim yaşadığım ilçede sevdiğim bir abim var boyu 168 kilo 59 bindiği motor 1000rr (sen hiç 1000rr'ı canlı gördünmü bilmiyorum ama neredeyse iki tane ninja300 eder) ve düşün bu adam o motora binip üstüne birde 190'la tek tekere kalkıyo inan çok insanın arkasına oturdum ama onun arkasına oturunca kafamı yan çevirip gözlerimi kapatıyorum öyle bir motor kullanma şekli yok, hatta ben ilk tanıştığımız zamanlar takılıyodum "abi sen motora binerken topuklu mu giyiyosun" diye bence sen hemen karar verme, git bi honda bayisine 250r'ın bir üstüne otur, motoru tam dik konuma getirdiğinde ayaklarını hafifçe yerden kaldır ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksın, unutma motorlarda teker büyüdükçe denge artar, cbr 125 ondan biraz daha küçüktür hatta varsa ona da bin, ondan sonra git bir de pulsarın üzerine otur ona göre kararını ver derim ben... ama acele etme...
-
18 Haziran 2014, 11:20
#283
Arkadaşlar sizin oralarda servisler hangi yağı kullanıyor burada Repsol kullanıyorlar ben iphone'la motul'e alışığım ancak repsol'ü hiç bilmiyorum diğer ikisine göre iyi midir kötü müdür, kullanan var mı aranızda ?
-
18 Haziran 2014, 17:38
#284
z-moto motul kullanıyor. repsol hakkında maalesef bilgim yok.
-
18 Haziran 2014, 18:48
#285
Yalnız pulsarın selesi oldukça yüksek.
-
19 Haziran 2014, 01:50
#286
Tiger egzoz kullanan bilgisi olan varmı
-
20 Haziran 2014, 00:57
#287
Performans egsoztları canlı canlı dinleyen varmı ben de baktım internetten ama ses çok kötü geliyodu vazgeçtim
https://www.facebook.com/ukba1?fref=ts
bu usta sağlam egsozt yapıyo diyolar, kendi yapıyomuş egsoztları, sorayım dedim ama diyaloğa geçemedim mesaj yazdım cevap gelmedi. Avcrom Egsozcu Halil diye biri irtibata geçebilen olursa bizede söylesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------
internetten m4 egsoztlara baktım ses süper izleyin derim videolarını
-
21 Haziran 2014, 01:39
#288
fish does not think, cause fish knows everything
-
21 Haziran 2014, 21:57
#289
-
22 Haziran 2014, 00:11
#290
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
Amerika'da satılan bazı 2013-2014 Ninja 300 leri, fren kaliperleriyle ilgili olarak, servise çağırmış. Şurası biraz teknik birşey olduğu ve frenler hakkında çok bilgim olmadığı için doğru bir çeviri yapamayabilirim ama orjinali şu:
"a clamp welded to the swingarm may interfere with the rear brake caliper"
tahminen şöyle birşey söylemek istiyor: arka maşayaya bağlı kelepçe/bağ, arka fren kaliperlerine sürtüyormuş.
Bu ABS'siz model için, ABS'li modelin karın ağrısı başkaymış. Nissin'in ABS sistemi kullanan başka motosikletlerde de bu problem olmuş. ABS sensörünün ana (ya da ön, ya da en önemli, başı çeken) dirseği/desteği ön fren kaliperine sürtebiliyormuş. Bu da dıştaki fren pad lerinin içteki padlere göre daha hızlı ya da normal olmayan birşekilde eskimesine/erimesine (yok olmasına) neden oluyormuş.
Avustralya'da bu iki fren hatasıyla ilgili geri çağırma duyurulmuş.
Japonya'da ise Ninja 250 için servis kampanyası başlatmış (bazı ülkelerde hala ninja300 yerine 250 satıldığı için). Japonya'da Z250 modeli de aynı şekilde servise kampanyasına alınmış.
(Sanırım artık) Kawasaki bayileri, bu iki hatanın olup olmadığını inceliyip, gerekli değişikliği yapıyorlarmış.
Lakin Türkiye'de durum nedir, bu teknik detaylardan anlayan birine, ya da distribütöre sormak lazım. Türkiye'deki modelleri etkilemiyor olabilir ya da kimsenin bundan haberi olmayabilir.
Ben yukardaki linki olan motorcycle.com blog daki yazıyı çevirdim, forum da bir sürü mesaj olduğu için, o kadar detaylı bir çeviri yapacak vaktim bulunmuyor malesef.
fish does not think, cause fish knows everything
-
22 Haziran 2014, 19:57
#291
Haftaiçi rodaj bitiyo bakıma gideceğim bu firen olayını sorayım bakalım, onlardan net cevap alamazsam kawasaki türkiye'ye sorarım bakalım ne diyecekler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
http://www.calibrex.com.tr diye bir site buldum güzel ürünleri var, online sistemlerinde sorun varmış ama mail atınca baya bir ilgililer hemen dönüş yapıyorlar resimdeki tankpad'i sipariş ettim bakalım nasıl bişey, tavsiye ederim girin bakın tankpad anlamında baya güzel şeyler var
-
24 Haziran 2014, 12:44
#292
arkadaşlar tekirdağ dan merhaba, geçen hafta bende 2014 model bir ninja 300 sahibi oldum öncelikle belirteyim ki mutluyum bir ninja 300 sahibi olmaktan. çok motosiklet tecrübem yok geçen senelerde 3000 km lik bir 250 cc kymco scoter tecrübem oldu ve ilk kez vitesli motor kullanıyorum biraz zorlanmıyorum değil ama bir kaç günü var daha rahat edecem. görüşmek üzere
-
24 Haziran 2014, 19:54
#293
hayırlı olsun.
Arkdaşlar bu motoru zmoto dışında alma şansım varmı. motorun 0 olarak satıldıgı başka bayiler biliyormusunuz abs'li, special edition almak istiyorum.zmoto elimizde yok dedi nezaman geleceği konusuda muamma !
-
24 Haziran 2014, 20:54
#294
İlk defa canlı gördüm bugün muhacir pazarının orda, sesi çok iyi gerçekten stock egzoz vardı.
-
24 Haziran 2014, 21:43
#295
TimFx adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun.
Arkdaşlar bu motoru zmoto dışında alma şansım varmı. motorun 0 olarak satıldıgı başka bayiler biliyormusunuz abs'li, special edition almak istiyorum.zmoto elimizde yok dedi nezaman geleceği konusuda muamma !
Ortaköy daytona motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
Karalı adlı üyeden alıntı
Ortaköy daytona motor
Biryer daha vardı adını hatırlamıyorum Fatih de yada Sirkeci'de kesin vardır
-
24 Haziran 2014, 23:05
#296
-
24 Haziran 2014, 23:40
#297
ihb adlı üyeden alıntı
arkadaşlar tekirdağ dan merhaba, geçen hafta bende 2014 model bir ninja 300 sahibi oldum öncelikle belirteyim ki mutluyum bir ninja 300 sahibi olmaktan. çok motosiklet tecrübem yok geçen senelerde 3000 km lik bir 250 cc kymco scoter tecrübem oldu ve ilk kez vitesli motor kullanıyorum biraz zorlanmıyorum değil ama bir kaç günü var daha rahat edecem. görüşmek üzere
Hayırlı uğurlu olsun daha önce de motorun olduğu için ekipmanlarının tam olduğunu varsıyorum, vites olayına çabuk alışırsın, şehir içinde yapacağın 1000 km sonunda acemiliğini atmış olursun.
-
26 Haziran 2014, 12:58
#298
07mehmet07 teşekkürler. ekipman var ama yenilenmesi gerekiyor aslında ama imkanlar nedeniyle bir müddet bekleyecek sanırım. bu arada shark marka kasklar hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar, bende eski motordan kalma ls2 ff351 chrono ıı var ama çok hoşuma gitmiyor değiştirmeyi düşünüyorum. düşünce ve önerilerinizi bekliyorum
-
26 Haziran 2014, 16:57
#299
ihb adlı üyeden alıntı
07mehmet07 teşekkürler. ekipman var ama yenilenmesi gerekiyor aslında ama imkanlar nedeniyle bir müddet bekleyecek sanırım. bu arada shark marka kasklar hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar, bende eski motordan kalma ls2 ff351 chrono ıı var ama çok hoşuma gitmiyor değiştirmeyi düşünüyorum. düşünce ve önerilerinizi bekliyorum
Onda da ben yardımcı olucam Shark Speed-r kullandım, tek kelimeyle harika bir kask ama dik oturuşlu yani naked motorlarda harika bizim motorlar için performansı çok kötü ls2'den sonra rahat gibi gelebilir ama zamanla anlarsın rahat olmadığını ve şikayetçi olmaya başlarsın bence shoei, agv veya nolan'a bak derim onu da o kaskları kullanan arkadaşlar anlatsın ben hiç kullanmadım...
-
26 Haziran 2014, 19:39
#300
Teşekkürler. Yazdigin markalar iyi markalar yalniz sanirim biraz beklemem gerekecek. Farkli bir konu danisayim sizlere motoru 1 veya 2 viteste kullandigim da egzostan ıslık sesine benzer ses çıkıyor bu normal mi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)