hmm saol abı bılgılendırme ıcn Allah kaza bela vermesın
hmm saol abı bılgılendırme ıcn Allah kaza bela vermesın
motosiklet tamircisine gitsem duzler mi amortisor milini
sanayide pres e ver diyorlar
kimi de sağlıklı olmaz diyor
az bise bindim motora ön amortisör tam yaylanmiyor
amortisör milini sordum motor parcasi satan yerlere
amortisör mili 35 tl
100 cg direksiyon 12.5 tl, mondialde 17.24 tl
yav cg direksiyon ne kadar kalin yapmışlar çinli kalitesiz derler bir de
o carpmayka o kalin demir nasil yamuldu hayret
on lastigi değiştirmek mantıklı duruyor
nylon lastikten genel olarak memnundum ama kaydi gitti iste
idare falan edilmiyor kardesim o lastikle
irc lastik var aklimda
irc nf25 ic lastikli 50 tl 2.75x18 bizim motora uyuyormus az daha kalini
irc nr25 ic lastikli olan 55 tl 80x90 18 miydi 90 90 18 miydi 3.0x18 ile aynı ebat dedi Satıcı
tubeless olan irc fiyatları 60 tl ön
70 tl arka
NYLON değil
bu lastik deseni honda titan da vardi
yamaha ybr de de vardı
dublex lastik havasi az olunca virajda havasi inip kazaya sebep olabiliyor deniyor
tube olan dan alsam daha iyi sanırım
s.a can sıkıntısıyla demir su borusu ve çanak anten baglantı borusuyla egzoz yaptım tamamen acık sizlede paylasmak ıstedım hayırlı gunler hayırlı surusler cumleten..
arkadaşlar bu motordan almak istiyorum bir kaç sorum var
1.motorda çok titreme var mı ? 100km yi geçince titreşimi nasıl olur ?
2.yokuşlarda 2. viteste tek kişi çıkabilirmiyim motor boğuluyor mu ?
3.kampana frenler motoru durdurmaya yetiyor mu ?
Ben hiç sıkıntı yaşamadım. Masallah 100cc de bundan yükseği yok.
Yaklaşık olarak ilk 300 km titreşim çok azdı fakat boğulma sorunu vardı. 300 den sonra titreşim rahatsız edici derecede arttı, vidaları sıkıldı 500 bakımı yapıldı çekişi iyi, boğulma sorunu artık yok ama titreşim hala ilk zamanlardakine göre fazla. Neden arttı acaba titreşim? Tüm vidalar sıkıldı oysa. Bu arada size tavsiyem yağ olarak castrol koydurun çok farkediyor..
Şunların motor bloğunu niye siyah yapıyolar anlamıyorum 125'lik 150'lik silindir takınca trafik polisi anlasın diye mi acaba. siyah silindirler az bulunuyo bide mondial orjinal yedek parçaları kadar kaliteli bulamazsın. Bu arada bunun balansörlü 150 cc ve disk frenli olanını çıkardılar 2950 fiyatı var.
S.a arkadaşlar bende prince aldım fakat princenin konusu ölmüş cevap yazan yok ikiside aynı motor sayılır biraz burada takılayım bende.Size bi sorum var şu eski kasa ybrlerdeki depo altı kapakları bizim motorlara takabilirmiyiz?bi princede gördüm hoş duruyordu soramadım ne gibi bi islem gerekirmi bunu takmak icin dedigim urun bu ; http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-...i-2009-kirmizi
Allah can sağlığı versin, gerisi kolay. Tez zamanda gönlünden geçen motosikleti alırsın inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
Bence bunu takamazsın. Depo altında takılması için uydurulucak bir yer bile yok.
Herkesin lastikler dubleks mi?
https://imagizer.imageshack.us/v2/32...538/o6cPvM.jpg rsguven bu nasıl yapmış sence acaba kelepçeyle falanmı tutturdu?
Valla hiç fikrim yok. Her ne kadar bence yakışmamış olsa da, takma işini güzel yapmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------
Orijinali soruyorsan iç lastikli. Dubleks ile değiştirenler de vardır tabi.
Benim anlamadığım konu orjinalde dubleks geldi lastikler. Hatta emin olmak için 500 bakımında tamirciye sordum , benim motordaki lastiklerin dubleks olduğunu söyledi..
merhaba,
malum istanbul trafiği benim kamyonun yanına birde ufaklık alma isteği doğurdu. sizlerin yazdıklarından dolayı bu motosikletten almayı planlıyorum. sonuçta vergi olmaması gücü diğerlerine göre iyi olması aklıma takılan unsurları. test etmeden almak istemiyorum bu motosikleti test edeceğim bir yer varmıdır bildiğiniz?
şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
arkadaşlar motorun hızlanması için ne yapmak lazım ön dişli 16, arka dişli 36, 150'lik silindir, 200'lük silindir kapağı,200'lük karburatör ve performans egzoz var ama 100 ü geçemiyorum
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)