Bende Kozan Kalesi'ne gittiğimde çok rüzgar vardı. Ne kadar zorlasam da motosiklet 50 km hızı geçmedi.
60 km'lik yolu 2 saatte gittik. Üzerine birde rüzgardan dolayı, dayak yemiş gibi olduk.
Bende Kozan Kalesi'ne gittiğimde çok rüzgar vardı. Ne kadar zorlasam da motosiklet 50 km hızı geçmedi.
60 km'lik yolu 2 saatte gittik. Üzerine birde rüzgardan dolayı, dayak yemiş gibi olduk.
sanırım rüzgarda enduro tip motorlarda molaya çekiyor otobanda görmüştüm , 100cc motora hgs nasıl takarız acaba sizde varmı otobana girebiliyormuyuz.
Aynen hele rüzgarlı havada kamyon arkasında motor sürünce dayak yemişten farkın kalmıyo, birisi yakama yapışmış silkeliyor gibiydi rüzgarın dayağından bunaldığımdan yavaşlamak hatta durmak zorunda kaldım.
Bende HGS yok ama girebiliriz tabi ki. Kulanım şekli ile ilgili ayrıntılı bir konu var zaten sitede.
tamam pozantıyı çıkarsa bu motor niğde yol çatına kadar sanırım 4 defa 30 dakika molayla desek yol çatından sonra hava kararmaya yüztutsa bir caminin imamından konaklamak için yardım istesek imam odası falan sabah bir manavdan dometes salatalık biraz peynir fırından yeni çıkmış pide tutmayın giderim haaa lastiği gümletirsek otoban ortasında dublex olması lazım daha iyi.
hz mevlanaya giderimde gözüme kestiremiyorum civataları yolda dökmezsek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
birşey soracağım bugün fark ettim zincir dişlisini sabit tutup oynatmadan arka tekeri 3-4 mm ileri geri oynatabiliyormusun sanki boşluk var gibi alüminyum jant diyemi böyle ilk bakımda servisede soracağım
Hemen bakıyorum.
---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:18 ----------
Evet, dişli dönmese de jant çok hafif dönüyor.
arka jant göbeği dişliye civatalarla bağlı orası oynamıyor jantın kendisi oynuyor kaç parçaysa artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
normaldir diyorum ozaman fakat sebebi vardır muhakkak
Ben hiç dikkat etmemiştim. O kadar ince eleyip sık dokuma.
aman hemşerim motoru silerken falan bak şasede çatlakmı var tekerlerin jantların durumu motorun tamiri kolaydır fakat bizde kertenkele gibi yeniden çıkmıyor kol bacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
herkeze kazasız sürüşler rüyanızda ninjayı ,inazumayı görün binin gezin türkiyeyi benden bu akşam bukadar.
merak etmeyin arkadaslar, o dişliyi tutan vidalar ile jant göbegi arasında kaucuk takozlar vardır(bizde öyle ), yada kaplin lastiği denilen ara eleman,
gücün arka tekere iletimini yumusatmak içindir, normaldir yani,
bunlar orjınal olanlar görüldüğü gibi iki demir yüzük arasında kaucuk darbe yumusatıcı var
bunlarda piyasa malı çin malı takozlar, ama çakma parca sadece sert plastik
---------- Post added at 00:34 ---------- Previous post was at 00:14 ----------
bu resimde neyi kasteddiğimi daha iyi görürsünüz
bizimkiler biraz farklı içinde galiba , alüminyum jant olduğundan göbek yapısı farklı birde lastikleri elimizin kuvvetiyle oynata bileceğimizi sanmıyorum başka birşey ilk lastik sökümünde inceleyeceğim ama bilinçli yapıldığı kesin rs-güven in motorundada var. beyaz plastiklerin gerçektende orjinalıyla hiç alakası yok traktör lastiğinden kesip koyarım daha iyi. bu arada 180 oldu km.....devam bayırlardan devamm
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
bu resimleri nasıl koyuyorsun yazdığımız yere bir ara yazıver sana zahmet bende motorun resimlerini atayım ..... görende harley resimleri koyacak sanır
yukle.tc'ye giriyoruz. Öncelikle resmi oraya yüklüyoruz. Yükleme tamamlandıktan sonra,
çıkan dört satır linkten en üsttekini kopyalayıp, mesaj yazdığımız yere (yani buraya) yarıştırıyoruz. Hepsi bu.
evet arkadaslar sizinkiler dediğim gibi kaplinli imiş , ya takozlu yada kaplin lastiklidir demiştim
mondial yedek parcadan baktım, o boslugu lastik yıpranınca yapar yada normal bosluguda olabilir hiç o tarz motorum olmadı, daha dogrusu ilk motorum şimdiki zaten
aynen böyle bir yapı eline sağlık sen iyisin bu konularda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
aynen böyle bir yapı eline sağlık sen iyisin bu konularda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
oldu galiba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
bukadarcık idare eder sanırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
gidermi bu mavi ceylan mevlanaya açılsın bakalım kıyafetlerimide tamamlayalım belli olmaz benim sağım solum yalnız nereye koyacağız çantaları birşeyler tasarlamam lazım.
Çanta işi masraflı iş. Hazırları benim bütçemi aşar. Tasarım işini de beceremem. En iyisi sırt çantası ve az eşya.
kısa yolda az eşya olur da uzun yolda en azından uyku tulumu yedek kıyafet küçük yangın söndürücü birkaç alet edevat lastik içi yada tamir malzemeleri küçük pompa enaz 1lt su vay vay heybe gibi birşey olmalı ama önce destek demirlerini ayarlamak lazım elimden gelirde çelik boruları bükmek için ısıtmak lazım kaynak makinası lazım mecburen boşta kaportacı bulmak lazım oda bakar 3 kuruş için ince iş uğraşırmı bilmem demirler olsa herhangi bir valiz falan plastik kelepçelerle tutturulur süper iş görür maksat tekerlerden ve süspansiyondan uzak tutmak egzostanda tabiki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------
biraz ızdırap çektirdim bugün mavişe nasıl anlatsam asfalt yok yumuşak kumlu zemin 2 cm batan cisten sanırım 29-30 derece açı 1.vites artçı da var 5500 deviri geçmeden 1.5 km ayaklarım açık yere yakın arada bir ön teker sağa sola çekiyor ön hafiflediği için tutuş zayıf benden 100cc motor için aldığı puan yok tarif edemiyorum eve dönüşte gevşeme ve sızıntı testi normal sorun göremedim. zaten daha fazlada aşırıya kaçmam çünkü herzaman göreceği yollar değil bunlar yılda belki 1 defa gücünü test etmek istedim.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)