Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2019, 03:18
#901
tolgacan adlı üyeden alıntı
bende aldım bu motoru 3 ay önce 2013 modelini eniştemden motor çok güzel her şeyi ilk günkü parçası çok temiz 2013 dediğimde şaşırıyorlar 2 kişi 100 tek kişi 105-110 yapıyorum orijinal haliyle uzun yol filan da yaptım 80 km gitmiyorum demiyor her şeyi iyi güzel de benim yaşadığım yerde yollar çok kötü tek başıma takır takır gidiyorum arka amortisör çok sert mecbur artçı bulmak zorunda kalıyorum bir yere giderken amortisörleri yumuşatamıyor muyuz ? ana servise gittiğimde bana oradaki adam bu yumuşamaz ancak aşa iner çevirirsem amortisörü dedi ne yapabilirim biri bana yardımcı olsun lütfen kilom 70 bu arada boyum 1.74
Amortisörlerde ayar yerleri var ordan sertliğini ayarlayabilirsiniz
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
-
20 Temmuz 2019, 22:04
#902
Diver07 adlı üyeden alıntı
Merhaba bu motorun 2013 modeli var ve 4 yıldır bende. CC hacmini arttırmak istiyorum, Silindir piston harici üst kapak ve krank değişimi yapmadınız mı?
Silindir ve piston için hangi perno ürün almamız gerekiyor? (13 sanırım) bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.
Kimseden ses çıkmayınca kendi göbeğimi kestim arkadaşlar. 150CC silindir seti ve üst kapat aldım. parçaların tamamını kendim söküp yenilerini taktım ve subab ayarını kendim yaptım. karbürator hava ayarı ve rolaanti de yaptıktan sonra motorun 2 nci vitesi 1 oldu, 1 nci vitese zaten gerek kalmıyordu.
2 nci viteste zolandığı yokuşta 3 ncü viteste rahat çıkmaya başladı.
ön dişli orj 14t ten 15t yaptım yetmedi 16t yaptım arka dişliyi orj 38 den 36 ya çetim. ön dişliyi 17T yaptım motorun kalkışı ve ivmelenmesi oldukça iyi. yokuşta çekişi düşük devirlerde dahi serileşti.
350 km dir yeni parçalar ile sürüyorum. yakıt artmadı aynı gidiyor şehir içinde. bu arada daha önce ön lastik ebadını 2,75 yapmıştım. 500-600km bittikten sonra 9bin devir üzeri son hızıda deniyeceğim ancak zaten 4 ncü vites 6-7 bin devirlerde 2 kişi ile düz yolda ibre 100 lere vurdu. ben 95kg artçı ise 70kg.
17 Dişli yaptıktan sonra özellikle 4 ve 5 nci viteste titreşim çok azaldı.
-
29 Haziran 2021, 20:40
#903
Diver07 adlı üyeden alıntı
Kimseden ses çıkmayınca kendi göbeğimi kestim arkadaşlar. 150CC silindir seti ve üst kapat aldım. parçaların tamamını kendim söküp yenilerini taktım ve subab ayarını kendim yaptım. karbürator hava ayarı ve rolaanti de yaptıktan sonra motorun 2 nci vitesi 1 oldu, 1 nci vitese zaten gerek kalmıyordu.
2 nci viteste zolandığı yokuşta 3 ncü viteste rahat çıkmaya başladı.
ön dişli orj 14t ten 15t yaptım yetmedi 16t yaptım arka dişliyi orj 38 den 36 ya çetim. ön dişliyi 17T yaptım motorun kalkışı ve ivmelenmesi oldukça iyi. yokuşta çekişi düşük devirlerde dahi serileşti.
350 km dir yeni parçalar ile sürüyorum. yakıt artmadı aynı gidiyor şehir içinde. bu arada daha önce ön lastik ebadını 2,75 yapmıştım. 500-600km bittikten sonra 9bin devir üzeri son hızıda deniyeceğim ancak zaten 4 ncü vites 6-7 bin devirlerde 2 kişi ile düz yolda ibre 100 lere vurdu. ben 95kg artçı ise 70kg.
17 Dişli yaptıktan sonra özellikle 4 ve 5 nci viteste titreşim çok azaldı.
evet aradan geçen zamanda kışları bisiklet yazları motosiklet derken kendi yaptığım 150cc superboy ile +4500 km yol yaptım şehir içi. Maşşallahı var hiçbir sıkıntı vermedi. ustaya yaptırsam bu kadar olurmuydu bilmiyorum
1 ay olmadı vizeye gittim 150cc olarak adam hiçbirşeyden şüphe etmedi gerçi etse ne olacak ta?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)