Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2014, 23:27
#721
şimdiden sağol kardeşim adamsın
Reklamlar
-
09 Haziran 2014, 22:17
#722
[IMG][/IMG]
Buda benım mg bıraz degıstırdım tabı
-
09 Haziran 2014, 22:39
#723
furkan58aga adlı üyeden alıntı
Kazasız bin kardeşim, güzelmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
Mondial Süperboy çalışma sesleri, yeni alacak olan arkadaşlara bir nebze olsun yardımcı olduysak ne mutlu...
-
11 Haziran 2014, 16:15
#724
Süperboy kullanıcılar nerde yaavv Km niz kaç oldu performans nasıl, konu canlansın yaaa
Hakimiyet Kayıtsız Şartsız ALLAHINDIR...
-
11 Haziran 2014, 17:39
#725
-
11 Haziran 2014, 22:28
#726
Zincirleri nasıl yağlayacağız arkadaşlar ve başka nereleri yağlayacağız? ve hangi yağları kullanacağız. Rodajı tamamlamadım, daha km 400. 100 km den sonra servise gideceğiz ALLAH izin verirse. Kazasız sürüşler dilerim...
Hakimiyet Kayıtsız Şartsız ALLAHINDIR...
-
12 Haziran 2014, 00:06
#727
AsiLGirdap adlı üyeden alıntı
Zincirleri nasıl yağlayacağız arkadaşlar ve başka nereleri yağlayacağız? ve hangi yağları kullanacağız. Rodajı tamamlamadım, daha km 400. 100 km den sonra servise gideceğiz ALLAH izin verirse. Kazasız sürüşler dilerim...
zinciri gres yağıyla veya kaucuklu gress ile dis fircasi yardımıyla yagla
motor calisir vaziyette olmasın cok tehlikeli
fren teli
gaz teli
şırınga ya kullanılmış motor yağını çek
ustten sık fren teline gaz teline vs.
devir teli
km teli
bunlara ise söküp gress ile yaglamak gerek
zirt pirt kopabiliyor yaglamazsan telleri
km teli kargaburun penseyle cok kolay sokuluyor
alttan da yildiz tornavidayla sok içindeki teli cikar ver gresi geri yerine tak
sıvı yag koyarsan akıyor bunlara
fren gaz tellerine sivi yag sürülebilir
gaz ve fren teline debriyaj teline en ust yerine ve en alt yerine gress sür daha iyi olur
gaz telinin karbüratör icine giren yerine de gress sür daha hassas gaz teli oluyor
salıncak yanlardan sivi yag damlat
veya söküp gress ile yagla
-
12 Haziran 2014, 00:38
#728
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
zinciri gres yağıyla veya kaucuklu gress ile dis fircasi yardımıyla yagla
motor calisir vaziyette olmasın cok tehlikeli
fren teli
gaz teli
şırınga ya kullanılmış motor yağını çek
ustten sık fren teline gaz teline vs.
devir teli
km teli
bunlara ise söküp gress ile yaglamak gerek
zirt pirt kopabiliyor yaglamazsan telleri
km teli kargaburun penseyle cok kolay sokuluyor
alttan da yildiz tornavidayla sok içindeki teli cikar ver gresi geri yerine tak
sıvı yag koyarsan akıyor bunlara
fren gaz tellerine sivi yag sürülebilir
gaz ve fren teline debriyaj teline en ust yerine ve en alt yerine gress sür daha iyi olur
gaz telinin karbüratör icine giren yerine de gress sür daha hassas gaz teli oluyor
salıncak yanlardan sivi yag damlat
veya söküp gress ile yagla
Eyvallah Ekonomi kardeşim bilgilerin süper çok sağol...
Hakimiyet Kayıtsız Şartsız ALLAHINDIR...
-
12 Haziran 2014, 18:51
#729
Konu canlanmis ya hele sukur bende bu motordan alan yok diye uzuluyordum evet arkadaslar ben superboyumu 125 cc cevirttim egzosu degistrdim zenon far var elimde ama daha monte etmedim 5550 km hic sorunsuz kullaniyorum ayrica su anda bi tork canavari eger bugun musait olursam disliyi de degistiricem rahat gitmek icin
-
12 Haziran 2014, 20:15
#730
superboy529 adlı üyeden alıntı
Konu canlanmis ya hele sukur bende bu motordan alan yok diye uzuluyordum evet arkadaslar ben superboyumu 125 cc cevirttim egzosu degistrdim zenon far var elimde ama daha monte etmedim 5550 km hic sorunsuz kullaniyorum ayrica su anda bi tork canavari eger bugun musait olursam disliyi de degistiricem rahat gitmek icin
Kardeş 125 cc yakıtı nasıl etkiledi ve motorun sesi nasıl çıkıyor.
Hakimiyet Kayıtsız Şartsız ALLAHINDIR...
-
12 Haziran 2014, 21:16
#731
Kardes su anda benim motor asiri yakiyor ama bunun 125 cc ile alakasi yok cunku onceden daha cok yakiyordu mesela bir depo ile 320 km anca gidiyordu hava ayarini oynadim galiba iyice bozdum o yuzden oyle kaldi yakit konusunda bisey diyemiyorum isim geregi bi turlu tamire goturemedim
-
12 Haziran 2014, 21:22
#732
superboy529 adlı üyeden alıntı
Kardes su anda benim motor asiri yakiyor ama bunun 125 cc ile alakasi yok cunku onceden daha cok yakiyordu mesela bir depo ile 320 km anca gidiyordu hava ayarini oynadim galiba iyice bozdum o yuzden oyle kaldi yakit konusunda bisey diyemiyorum isim geregi bi turlu tamire goturemedim
ALLAH yardımcın olsun kardeşim, tez vakitte bir tamirciye gitde ayarlarını yaptırırsın. Kazasız sürüşler dilerim.
Hakimiyet Kayıtsız Şartsız ALLAHINDIR...
-
12 Haziran 2014, 23:23
#733
AsiLGirdap adlı üyeden alıntı
ALLAH yardımcın olsun kardeşim, tez vakitte bir tamirciye gitde ayarlarını yaptırırsın. Kazasız sürüşler dilerim.
Sagol kardes isim erken bitmiyor belirli bir saati yok o yuzden gidemedim ama soyle soyliyeyim herkese tavsiye ederim gazin tepkisi bile degisti performans egzosu performansi icin degil ses icin almistim zaten felaket ses cikiyo herkes bana bakiyor resmen tek sikintim 100 gecince vibrator gibi masaj yapiyo kendimi atasim geliyor motordan onun icin disliyi kucultmeyi dusunuyorum bide 125cc oldugundan rahatca kaldirir diye dusunuyorum
-
12 Haziran 2014, 23:38
#734
hava ayarını 3 tur ayarlıyorlar normalde
125 cc olunca 1 tur diye aklımda kalmış
bir de rolantiyi ayarla 1500 e tamam işin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
superboy529 adlı üyeden alıntı
Sagol kardes isim erken bitmiyor belirli bir saati yok o yuzden gidemedim ama soyle soyliyeyim herkese tavsiye ederim gazin tepkisi bile degisti performans egzosu performansi icin degil ses icin almistim zaten felaket ses cikiyo herkes bana bakiyor resmen tek sikintim 100 gecince vibrator gibi masaj yapiyo kendimi atasim geliyor motordan onun icin disliyi kucultmeyi dusunuyorum bide 125cc oldugundan rahatca kaldirir diye dusunuyorum
titreşim onlemek icin motor vidalarini söküp arasına lastik conta takıyorlar
bir de gevseme yapmayan vida tak işlem tamam
(ucunda mavi renk plastik oluyor vidanin gevsememesi icin)
5 x 2 10 conta lazım
üstüne de kalin metal pul gerekebilir
hirdavatcilarda oluyor
olmadı musluk contasi deliğini genisletip onu da takabilirsin
veya hirdavatcidan en uygun contayi seç
-
12 Haziran 2014, 23:41
#735
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
hava ayarını 3 tur ayarlıyorlar normalde
125 cc olunca 1 tur diye aklımda kalmış
bir de rolantiyi ayarla 1500 e tamam işin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
titreşim onlemek icin motor vidalarini söküp arasına lastik conta takıyorlar
bir de gevseme yapmayan vida tak işlem tamam
(ucunda mavi renk plastik oluyor vidanin gevsememesi icin)
5 x 2 10 conta lazım
üstüne de kalin metal pul gerekebilir
hirdavatcilarda oluyor
olmadı musluk contasi deliğini genisletip onu da takabilirsin
veya hirdavatcidan en uygun contayi seç
İlk once verdigin bilgiler icin tesekkur ederim Bu dedikleriniz aklimda ama is yogunlugu beni bitirdi bir turlu vakit bulup yapamadim yaptiramadim tek sorunum su hava ayari zaten rolenti bile duzensiz su anda ama yinede biniyorum nasil olacak cozemedim
-
13 Haziran 2014, 04:33
#736
arkadaşların çoğu şanzıman yağını sormuş . yaz kış fark etmeksizin 15-40 kullanın . mükemmel performansı sizde fark edeceksiniz .
-
13 Haziran 2014, 08:58
#737
zanix23 adlı üyeden alıntı
arkadaşların çoğu şanzıman yağını sormuş . yaz kış fark etmeksizin 15-40 kullanın . mükemmel performansı sizde fark edeceksiniz .
15-40 tamam da hangi markayi kullanalim ben mesela motul kullaniyorum gayet iyi
-
13 Haziran 2014, 09:04
#738
zanix23 adlı üyeden alıntı
arkadaşların çoğu şanzıman yağını sormuş . yaz kış fark etmeksizin 15-40 kullanın . mükemmel performansı sizde fark edeceksiniz .
shell ax3 20w50 kalın kacar mı ? /Adana
gerçi 20 50 yi bizim bura kullanmiyorsa baska nere kullanacak
petrol ofisi 10 40 sentetik kullanıyorum API SL koruma sınıfı
fiyati da uygun toptan aldım koliyle
şehiriçi kisa mesafe kullandığım için sorun olmaz diye düşünüyorum
bir daha ki bakıma 20 50 mi koyayim
yoksa 10 40 a devam mi
20 50 den de var elimde
-
13 Haziran 2014, 10:47
#739
EKONOMİ adlı üyeden alıntı
shell ax3 20w50 kalın kacar mı ? /Adana
gerçi 20 50 yi bizim bura kullanmiyorsa baska nere kullanacak
petrol ofisi 10 40 sentetik kullanıyorum API SL koruma sınıfı
fiyati da uygun toptan aldım koliyle
şehiriçi kisa mesafe kullandığım için sorun olmaz diye düşünüyorum
bir daha ki bakıma 20 50 mi koyayim
yoksa 10 40 a devam mi
20 50 den de var elimde
20-50 biraz kalin gelebilir fiyat sorun degilse 15-40 motul kullanmani tavsiye ederim biraz pahali ama motorda yagin onemi cok
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------
Pardon 15-50 diyecektim
-
14 Haziran 2014, 16:44
#740
Arkadaslar hepinize hayirli forumlar. Kisa zaman once aldigim mavi renk 380 kmde motorum koruma demiri ve cantasiyla birlikte satiliktir. Daha tozlanmadi bile :( ruhsat plaka vardir. Motor izmir dedir. Ilgilenen arkadas olursa iletisime gecebilir. Iyi gunler dilerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)