Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Eylül 2013, 13:47
#601
Merhabalar foruma uzun süredir girmiyorum pek takip edemedim yani.Benim superboyumla 5000 km olmak üzere.Alalı yaklaşık 6 ay oldu.Motorumu yağını falan düzenli aralıkla kaliteli bir marka ile değiştirdim.İlk bakımını serviste yaptırdım.(Ki sadece yağını değiştirdi zannımca) diğer bakımları bizim buraların en iyi ustalarından birine yaptırdım.(mondial servisine bi daha gitseydim kavga edecektim muhtemelen).Özetle motor ustam bu motorun gerçekten güzel bir motor olduğunu söyledi.Ve bu motorun hakkı 125 liktir istersen 130 tl ye yapalım daha iyi olur kullanımı dedi.Ama bunu derken para kazanma amacıyla değil samimi düşüncesini söyledi.Son bakımından önce hafif egzosta patlama ve gaz yeme problemi vardı ustam bu sorunu halletti saolsun bujisini fln değiştirttim ve sonuç motorum ilk günkünden daha güzel oldu.Keşke baştan beri bu ayarları yaptırsaymışım dedim içimden.İnanın motor daha yeni kendine geldi ve sürüş zevki bayağı bir arttı.Motor ön far ampulunun patlaması dışında hiç bir sorun çıkarmadı.Şu durumdada 125 lik yapmaya hiç gerek duymuyorum.Yalnız bu motorla 120 basan arkadaşlar bunu nasıl başarmış bilmiyorum.Çünkü çok eğimli bir yokuştan aşağı salarsan belki o hıza çıkabilmek mümkün.Bugün 125 lik bir motor alsan en az 600-700 lira fazla veriyorsun ama bu motor 130 tl ye 125 lik oluyor.Düşününce bu modeli almak gerçekten çok mantıklı.Üstelik vergi free..
Reklamlar
-
12 Eylül 2013, 14:36
#602
şimdiden teşekkürler başka sebep olsada ben yinede karbüratöre baktırırım
-
14 Eylül 2013, 20:57
#603
6000 devirde 80 i gördüğünü söylemişti bir forum üyesi, ben bugün kontrol ettim de, 6500 devirde 75 yaptığını gördüm. benim motorum da mı bi sıkıntı var yoksa hakkı bu mudur yardımcı olur musunuz ?
-
14 Eylül 2013, 22:12
#604
lickup adlı üyeden alıntı
Bugün yolda bir Superboy kullanıcısıyla karşılaştım. 700 km'deymiş, rodajı falan yaptın mı diye sordum bana cevabı "o ney" oldu. Açıkladım ne olduğunu, bana "valla ilk aldığımdan beri Allah ne verdiyse basıyorum" dedi. Peki şimdi yüklendiğinde kaç yapıyor dedim hafif eğimli yolda 120 gördüğünü söyledi.
aşınmış motor halk tabiri ile açılmış motor gazı çektiğinde kalkışı yavaş olur yavaş hızlanır limiti olmaz hızlanabildiği kadar hızlanır. o 120 gören arkadaş motorunu yemiş... taş çatlasın 3 seneye o motor çalışır ama çekmez. rampayı bırak kalkışta bile zorlanır. sağlam olan motor kuvvetlidir kalkışı iyidir ancak belirli bir hıza gelince o hız motorun son hızıdır son devridir. önceden aşınma olmadığı için o hıza kadar gelir ve orda kalır. sen o arkadaşla bi kapış bak bakalım kim en iyi kalkışı hanginiz yapıyor. ne araba ne motor nede başka bir motorlu araç, siz siz olun gaz sonuna kadar çekili şekilde kullanmayın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
the_cool adlı üyeden alıntı
6000 devirde 80 i gördüğünü söylemişti bir forum üyesi, ben bugün kontrol ettim de, 6500 devirde 75 yaptığını gördüm. benim motorum da mı bi sıkıntı var yoksa hakkı bu mudur yardımcı olur musunuz ?
cup surat dişlisi adı altında standart çaplı dişlilerin büyük çaplısını takmıştır o 6000 devirde 80 yapan kişi. ben Allah izin verirse suberboyu aldıktan sonra ilk dişli takımı değişimimde 16 diş ön dişli takacağım. düz araziler için ideal. arazi rampa ise hiç denemeyin motor ve şanzuman zorlanır. özellikle klakışta hep iki ile kalkıyor gibi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------
antiate adlı üyeden alıntı
Merhabalar foruma uzun süredir girmiyorum pek takip edemedim yani.Benim superboyumla 5000 km olmak üzere.Alalı yaklaşık 6 ay oldu.Motorumu yağını falan düzenli aralıkla kaliteli bir marka ile değiştirdim.İlk bakımını serviste yaptırdım.(Ki sadece yağını değiştirdi zannımca) diğer bakımları bizim buraların en iyi ustalarından birine yaptırdım.(mondial servisine bi daha gitseydim kavga edecektim muhtemelen).Özetle motor ustam bu motorun gerçekten güzel bir motor olduğunu söyledi.Ve bu motorun hakkı 125 liktir istersen 130 tl ye yapalım daha iyi olur kullanımı dedi.Ama bunu derken para kazanma amacıyla değil samimi düşüncesini söyledi.Son bakımından önce hafif egzosta patlama ve gaz yeme problemi vardı ustam bu sorunu halletti saolsun bujisini fln değiştirttim ve sonuç motorum ilk günkünden daha güzel oldu.Keşke baştan beri bu ayarları yaptırsaymışım dedim içimden.İnanın motor daha yeni kendine geldi ve sürüş zevki bayağı bir arttı.Motor ön far ampulunun patlaması dışında hiç bir sorun çıkarmadı.Şu durumdada 125 lik yapmaya hiç gerek duymuyorum.Yalnız bu motorla 120 basan arkadaşlar bunu nasıl başarmış bilmiyorum.Çünkü çok eğimli bir yokuştan aşağı salarsan belki o hıza çıkabilmek mümkün.Bugün 125 lik bir motor alsan en az 600-700 lira fazla veriyorsun ama bu motor 130 tl ye 125 lik oluyor.Düşününce bu modeli almak gerçekten çok mantıklı.Üstelik vergi free..
neden gaz yememezlik yapıyormuş ?
Motosiklet kullanmak bir sanattır. kamil55
-
15 Eylül 2013, 19:45
#605
the_cool adlı üyeden alıntı
6000 devirde 80 i gördüğünü söylemişti bir forum üyesi, ben bugün kontrol ettim de, 6500 devirde 75 yaptığını gördüm. benim motorum da mı bi sıkıntı var yoksa hakkı bu mudur yardımcı olur musunuz ?
Kaçıncı viteste yapmış? Sen 6500 devri kaçıncı viteste yaptın?
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...
-
16 Eylül 2013, 22:50
#606
herkese selam bu motoru almayı düşünüyorum okula gidip gelirken kullanacağız biraderle yolumuzda herhangi bir rampa yokuş yok acaba ikimizi rahat taşırmı benim kilo 90 biraderin ki 70 yoksa daha yüksek cc lere mi baksak
-
18 Eylül 2013, 13:16
#607
şahin007 adlı üyeden alıntı
herkese selam bu motoru almayı düşünüyorum okula gidip gelirken kullanacağız biraderle yolumuzda herhangi bir rampa yokuş yok acaba ikimizi rahat taşırmı benim kilo 90 biraderin ki 70 yoksa daha yüksek cc lere mi baksak
taşır. .........
Motosiklet kullanmak bir sanattır. kamil55
-
21 Eylül 2013, 17:39
#608
Bilmiyorum sormadım ama eksoz patlamasını giderdi hava filtresini falan temizledi galiba ama motor gerçekten kendine geldi.
-
26 Eylül 2013, 00:49
#609
Konu ölmüş yaa... Fotoğraf falan atın bişeyler yapın canlansın konu
-
26 Eylül 2013, 01:01
#610
abi ben yenıyım ıkı saattr sana mesaj atmaya çalışıyorum ulaşmaya çalışıyorum çözemedm olayı musaıtsen bişi sorcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------
s.a forumdakı mesajların yuzde seksenını okudum ama sıze genel olarak danısmak ıstedıgım bırsey var oncelıkle kendımı tanıtayım kısaca. adım ıbrahım bursadanım 180 7o kilo çırpı gıbı adamım. ucretlı ogretmenlıge basladım motor alma hevesndeym size basıt kucuk bırkaç sorum olacak
hız delisi apaçi falan degılım tın tın tın dede stayla gezmek için alcam motoru. 100 u geçmem hayatta yanı. az yakması onemlı benım ıcın bı de saglamlıgı. 125 drft 100 prınce 100 superboy arasında kaldım. dede işi cup ıstemıyorum ogretmen adamız okula onla gıdemem malum pek hoş olmaz. bana onerınız ne olur ? forumda yenıyım çözmeye çalışıyorum teşekkürler şimdiden... inş aranıza bnde katılırım motorum ile...
arkadaşmda drft var çok guzel hızlı ama bıraz yakan ve vergısı olan bı motor sanırım... superboyun tıpını anlatmışsınız prınce ın de frenını... kararsz kaldm yardmcı olun lutfen :S
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
GÖNDEN adlı üyeden alıntı
Selam Arkadaşlar,
Foruma Yeni Üye oldum inşallah neşeli ve bol muhabbetli sohbetler ve paylaşımlar geçiririz.
20.07.2013 cumartesi akşam saat 5.30 da mondial 100 superboy'umu yeni teslim aldım, bugün 59 km de rodaj aşamasındayım.
Sizlerden rica rodaj bölümünde nasıl bir yol edinmeliyim sağlıklı bir motor için?
Bunun yanında motor beklentimin çok çok üzerinde çıktı. Trabzon da ki mondial bayisinden satın aldım ve bana Aslan usta bu motor ile rodajını tamamla 0,07 kuruş civarı yani cup'lar dan bile az yakıt sarfiyatın olacağını söyledi. Motor samimiyetimle söleyeyim çok güzel rahat cup'lar da ki kadar gürültülü ve sarsıntılı değil titreşim yok denecek kadar az, rahatsız etmiyor , aynadan arkada olan biteni net olarak görebiliyorsunuz. depom yaklaşık 60 tl ye doldu(içinde 1,5 lt vardı 11.lt daha aldı). Trabzon'da benzin lt fiyatı 4.95 bazı yerlerde 5 tl. motorumun resimlerini en kısa zamanda sizler ile paylaşmak istiyorum.gün geçtikçe motorumu size elimden geldiğince tüm samimiyetimle anlatıp kafalardaki karmaşık sorulara netlik kazandırmaya çalışacağım.
Allahtan Herkese Kazasız ve tatlı, neşeli, sevgi dolu sürüşleri içtenlikle Dilerim.
Tüm Arkadaşlarıma Selamlar Olsun...
kardesım merhaba hayırlı olsun kazasız belasız kullan ıns. bnde almayı dusunuyorum yakıt ve kullanım kolaylıgı memnunıyet onemlı benım ıcın.. drft ıle superboy bı de prınce arasndaym samımı yorumlarını beklıyorum aeol
-
26 Eylül 2013, 01:04
#611
Burdan devam edebiliriz Ibrahim hocam.
-
26 Eylül 2013, 01:25
#612
çok teşekkürler ilginiz cevabınız için hocam sorularıma bir cevabınız varmı acaba musaıtsenız cevaplarmısınız
-
26 Eylül 2013, 01:25
#613
ibrahim155 adlı üyeden alıntı
abi ben yenıyım ıkı saattr sana mesaj atmaya çalışıyorum ulaşmaya çalışıyorum çözemedm olayı musaıtsen bişi sorcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------
s.a forumdakı mesajların yuzde seksenını okudum ama sıze genel olarak danısmak ıstedıgım bırsey var oncelıkle kendımı tanıtayım kısaca. adım ıbrahım bursadanım 180 7o kilo çırpı gıbı adamım. ucretlı ogretmenlıge basladım motor alma hevesndeym size basıt kucuk bırkaç sorum olacak
hız delisi apaçi falan degılım tın tın tın dede stayla gezmek için alcam motoru. 100 u geçmem hayatta yanı. az yakması onemlı benım ıcın bı de saglamlıgı. 125 drft 100 prınce 100 superboy arasında kaldım. dede işi cup ıstemıyorum ogretmen adamız okula onla gıdemem malum pek hoş olmaz. bana onerınız ne olur ? forumda yenıyım çözmeye çalışıyorum teşekkürler şimdiden... inş aranıza bnde katılırım motorum ile...
arkadaşmda drft var çok guzel hızlı ama bıraz yakan ve vergısı olan bı motor sanırım... superboyun tıpını anlatmışsınız prınce ın de frenını... kararsz kaldm yardmcı olun lutfen :S
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
kardesım merhaba hayırlı olsun kazasız belasız kullan ıns. bnde almayı dusunuyorum yakıt ve kullanım kolaylıgı memnunıyet onemlı benım ıcın.. drft ıle superboy bı de prınce arasndaym samımı yorumlarını beklıyorum aeol
Maddi sıkıntınız yoksa drift alın derim. Ha ben biraz daha şekil ve güç için 700 lira veremem diyorsanız Superboy alın.
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...
-
26 Eylül 2013, 01:26
#614
ibrahim155 adlı üyeden alıntı
çok teşekkürler ilginiz cevabınız için hocam sorularıma bir cevabınız varmı acaba musaıtsenız cevaplarmısınız
Özelden cevap attım.
-
26 Eylül 2013, 01:34
#615
anladm lakin bakıyorum mesajlarda hiçbirsey ypk :( daha once de forum sıtelerınde bulundum ama burayı bı turlu çözemedım aktıvasyon da yaptm oysaki
-
26 Eylül 2013, 01:37
#616
Bilgisayardan baglanıyorsanız, en üstte bildirimler diye bir bölüm var. Oraya bir sefer tıklayıp, size gelen özel mesajları okuyabilirsiniz.
-
26 Eylül 2013, 01:42
#617
vallahı bıllahı bulamadım :( uzgunum ctrl f yaptım aradm hem yok yanı... mesaj kutuma da baktım yok yok yok burdan rıca etsem dıger arkadasların da faydalanöaları adına burdan akratabılırmısınız? ılk gunden fazla oluyorum ama kusura bakmayn artk acemılıgıme vern
-
26 Eylül 2013, 01:44
#618
Rica ederim, biraz uzun bir mesajdı. Daha sade yazıyorum.
-
26 Eylül 2013, 01:45
#619
rs_guven adlı üyeden alıntı
Rica ederim, biraz uzun bir mesajdı. Daha sade yazıyorum.
teşekkürler bekliyorum ilgi ve merakla..
-
26 Eylül 2013, 02:07
#620
Öncelikle siteye hoşgeldiniz, iltifatlarınız için teşekkür ederim. Drift'i hiç kullanmadım, onunla ilgili yorumlarım, okuyarak öğrendigim bilgilerdir.
Superboy'un avantajları, vergisiz olması, daha ucuz olması ve daha az yakması. Yani kısaca daha ekonomik olması.
Drift ise, daha güçlü ve daha konforlu.
Yakıt konusu kullanıma baglı olarak; superboy 2.3-3 litre arası, drift ise, 2.5-3.5 litre arası yakar.
Ilk zamanlarda ekonomi daha önemli olur. Ancak tecrübe kazandıkça, güç ve konfor ekonominin önüne geçer.
Ben olsam, hiç düşünmez drift alırdım. Daha güçlü ve daha konforlu olduğu için, çok daha uzun süre sıkılmadan kullanırsınız.
Zaten yüksek devirde kullanmazsanız o da çok ekonomik. Yinede siz gönlünüzden geçeni alın. Hangisini alırsanız, şimdiden hayırlı olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)