Arkadaşlar bu motorun modifiyeli halini çok merak ediyorum...Bizi fazla bekletmeyin...
Arkadaşlar bu motorun modifiyeli halini çok merak ediyorum...Bizi fazla bekletmeyin...
yarın sabah götüreceğim servise modifiye yapacaklar dişli değişecek ama serviste farlarıda serviste değiştirdiler çok güzel oldu gece yolculuklarımda çok rahat ediyor insan yarında zaten bursa ve şehir içinde bayaaa yol yapıcam sonuçları yazarım yarınki tahmini yolum gidiş dönüş 180 km felan olacak
ramzey 125 cc sport scooter
kanuni motocar 200 cc
Yeni resimler bekliyoruz.
gelcek olan parçalar gelmediği için hala bekleme konumundayım ama e kısa sürede geleceklerini tahmin ediyorum bu arada normal hali ile ybr ce şu chappır 200 cc lik olan motorlardan daha hızlı gittiğini keşfettim ama sonuçta buda 200 cc farkı var ama 200 cc olmasına rağmen yakıtı o kadar rahtsız edici değil km 2.2 - 2.7 lt reyi bende geçmedi yakında geiz fotolarınıda göndereceğim bu arada özel soru sormak isteyen arkadaşlar msn im birolbirinc@yahoo.com akşamları takılıyorum genelde aynı adresi email adresi olarak kullanmaktayım.
ramzey 125 cc sport scooter
kanuni motocar 200 cc
ben bir mondial kullanıcısıyım ve bu motoru uzun uzun arastırdım diger alternatifleri ile kıyaslaladım
bence guc dayanıklık ve ivmelenme acısından kusursuz bi motor
bir ktm gibi bozuk yolları yiyior
bir kanuni racerdan daha guclu bir ivmelenmesi var
ve en onemlisi bi omur seni tasıyabilcek bi motor bence
amma hep aklıma takılıyo su viraj kabileyeti işte
benim motorun tekerlekleri 130/70/13 luk
yani tekerlekleri bi hafif racer gibi yeterince kalın
buda motoru yatırma acısını direk etkiliyo
lakın motocarın lastikleri bisiklet tekeri gibi ince buda bu alet keskinimsi virajı bile senle beraber alamaz gibi gosteriyo
acaba siz ne diyosunuz? bu viraj olayına!
bide ne tur modifiye yaptırıyosunuz ve bilincsiz modifiye motorun uyumun ve dengesini bozabilir
motorun parcaları hep bir biri ile uyum icinde calısır birisini degisimi diger hepsini mutlaka bi miktar etkileyecektir.
bu gün bitti karbüratör ve dişlide değişiklikler yaıldı va parçalar kanuniden geldi serviste yapıldı ama uzun yolda deneme fırsatım olmadı rüzgardan dolayı ama rahatlamsını hissettim viraj kabiliyetine gelince çok iyi şu ana kadar beni üzmedi mümkün olan sınırlada yatırdı beraber gezdiğim arkadaşlarda hyosun 650 commer ve 650gtr var ortalama onlarla beraber giderken çoğu viraja 80 - 90 km ile giriyorum herhangi bir problemide yok savrulma ve kontrolden çıkma yok rüzgarlı havada kullandığımda rüzgara karşı 8500 dev - dakikayı 2 kişi ile gidiyor bu da yaklaşık 110 km ye denk geliyor viraşlara örnek siteden arkadaşlar bilirler erdeğe giderken o keskin virajlarda arkadaşlarımdan kopmadan sorunsuz alabiliyorum olumsuz yönü frenleri diskler kadar sert durmuyor ama hiç kayma ve dengesiz tutma yapmıyor ustamın söylediği kullandığı 200 cc ler içinde en iyisi imiş benim motor bunu bir kaç 200 cc kullanan arkadaşında içinde söyledi modifiye olayınıda kendisi istediği için yaptırdım benim şimdilik diyeceklerim bunlar sorunlarla karşılaştıkca yazacağım size iyi geziler
ramzey 125 cc sport scooter
kanuni motocar 200 cc
arkadas motorda kac ibre var ve kac yapiyor
160 dıye bılıodum belkı yannıstır
Yeni yine yeniden
140 ibre var modifiyeden önce hyosung 650 gtr ile ölçtüğümüzde 130 kmde rahat rahay yol almıştı şimdi tahmini yolun şartlarına göre 140 - 150 km görür görmesi lazım kullanımı yapılan değişikliklerden sonra çok hoş oldu.
ramzey 125 cc sport scooter
kanuni motocar 200 cc
Uzun süredir ses sade çıkmıyor motocar 200 forumundan, bu nedenle artık ben yazayım dedim. Bu almayı düşündüğüm ilk motordu. Sonra ybr 125 e yöneldim. Nedeni malum, Çin di, sorun çıkarırdı falan. Ama 200 cc olması nedeniyle hala aklımın bir köşesindedir. Kullanan arkadaşlar deneyimlerini aktarmayı sürdürürse, kim bilir tekrar bu ilk göz ağrıma dönüveririm, ne de olsa fiyatı da daha uygun. Bir de motorla uzun yol özlemim için 125cc ye göre 200 cc daha makul. Hadi, deneyimlerinizi gözlemlerinizi bekliyoruz arkadaşlar ... tşk ler herkese şimdiden
genelde benim çok fotoğrafım yok çünkü resimleri ben çekiyorum o yüzden erdek gezisinden bir kaç resim göndereyim size bir kaç tanesinin de çözünürlüğü yüksek
http://birolbirinc.sitemynet.com/resim_011.jpg
yukarıda verdiğim adreste göreceğiniz örnek resimdeki gibi siteye girip bakabilirsiniz şu anda 5000 kmyi bayaa geçti sorunu yok arada yakıttan kaynaklanan bir çalışma probleminin dışında gayet memnunum titreşim sorunuda bulunmamakta. Yakıtını hala hesaplamıyorum. Gevşeyen hiç bir yeride yok o kadar inceledim hala bulamadım. Ben hiç bir yerini sıkmak zorundada kalmadım. yağını km geldiğinde değiştirip kullanıyorum. Motorumun bir arada bujisini değiştireceğim. eyong'un testinde 13000 kmdeki motoru kullanmış ve gayet güzeldi diyor. Benim gibi motorunun bakımlarını düzenli ve muntazam yapan birinde herhalde motor daha çook yol yapar. Bir ara motokarı satıp büyük motor alayım dedim ama kıyamadım. Zaten motora ilerleyen zamanlarda babam el koyacak gibi görünüyor. Oda motoru çok beğendi ben buna sepet takarım sen kendine ne istersen al diye tutturdu. Kimi artçı alsam arkama çok rahat ve memnunum diyor. Motorun referansı çok çevremdeki herkes tur atan alan kullanan herkes. Bir arkadaşım kanuni racer den aldı eşi benim motoru görünce neden bu modelden almadın ne güzel hem korumaları var hemde selesinde oturmak daha rahat, bende rahat binerdim dedi. başkada yazacak bir şey yok motor güzel dişli değişiminden sonra çok rahat uzun yol yapılıyor erdek gezisinde test için zeytin bahçesine daldım motorum o arazide rahat gidiyor. motorum traktör gibi istediğim bozuk zeminde ilerliyor. bir tek kumda iyi gitmiyor plajlarda test ettim çok zorlanıyor. fiyatı en ucuz 200 cc lik adı belli olmayan ithalatçı motorlarından bile ucuz. karacabeyde arkadaşlar için test amaçlı pek çok motoru kullandım. Bu motoru almadan önce ayağıma üşenmedim bursada bandırmada kemalpaşada bulunan pek çok motor satış bayisinde toplam 35 motoru kısada olsa test ettim bana en rahatı ve ideali bu geldi bu şekilde aldığım motorumdan ben memnunum bu sezonda beni sorunsuz gezdirdi. motorumu seneyede değiştirmeyi planlamıyorum ilk grup gezilerim (bulunduğum çevredeki doğal tarihi ve önemli yerlerin hepsi 200 km alan) bitene kadar bu motorla gezeceğim daha sonra 2. grup gezilerim başladığında(ege ve bütün marmara) belki bir hyosung 250 gt ve ya 2. el bir aprilla pegaso alabilirim ama bu motorların altında bir motor alacaksam şu anda kullandığım motor benim için ideali hem yakıt hemde serviz yönünden bir tek ön siperlik takarsam kışın rüzgarda kullanımı benim açımdan daha rahat olacak kanattindeyim. bütün arkadaşlara gezilerinde ve motor seçimlerinde başarılar.
ramzey 125 cc sport scooter
kanuni motocar 200 cc
e kimse yazmayalı bir sene olmuş bu motoru başka kulanan yokmu yaw kaç gündür pc başında gözlerim patladı takıldım bu motora önce cbf 150 den vazgeçtim sonra ybr den bundan vazgeçmem için birileri bana neden göztersin
yerli üretim olarak geçtiği için vergisi olukça düşük
göreceli olarak 200 cc olduğu için daha atak
eksi yönleri bence kampana frenler
freedom 200 tip olarak daha düzgün ona bir bak derim
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
kanunı motocar 200 u 2006 yılından berı kullanıyorum askerden önce almiştım hafta sonları 300 km uzerınde yol yapıyorum corlu lüleburgaz uzunköprü arası şu ana kadar hıç problem cıkarmadı govdesı cok saglam uzun yolda yolla oturuyor hantal gıbı gorunuyor ama cok serı bır motor tıtreşım de yok dıger modellerde varmış ama başka motorlarla karsılastırmadım ybr ye bındım bir kere cok kucuk ve yavas geldı bır elektırık problemı cıktı kısalarda bır de göstergelerde kesiklik oldu ihtiyacla karşılayan bır motor
140 ıbre var
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)