Binanin bodrumuna indirecegim hocam. Nem olmaz serin olur orası yaz kış. Aku degisikligi yeterli olur umarım geldikten sonra. Suzme işini de nasıl yapacağım onda da pek bir fikrim yok ama bakacagiz artik. Tesekkurler ilginize.
Binanin bodrumuna indirecegim hocam. Nem olmaz serin olur orası yaz kış. Aku degisikligi yeterli olur umarım geldikten sonra. Suzme işini de nasıl yapacağım onda da pek bir fikrim yok ama bakacagiz artik. Tesekkurler ilginize.
Rica ederim, buradan tarifi zor, servisinize yedek depo dahil nasıl tahliye edeceğinizi sorarsanız daha doğru olur. Bir de mutlaka orta sehpaya alın , vites boşta kalsın ve lastiklerin altına ince köpük koyun zemine temas etmesin, bir tanıdık haftada bir lastiği çeyrek tur çevirirse çok sağlıklı olur.
Arkadaşlar merhaba, ben de ikinci el bir superlight aldım. Fakat sanırım rodajı yapılamamış güzel. 85 i anca görüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim acaba
@mkama ; hayırlı olsun, SL200 mü, SL150 mi ? Kaç model, kaç km'de ?
@shadowmaster Teşşekkür ederim hocam 2014 model şu an 4000 de. Bi çözümü vardır umuyorum
Muhtemel ayarlarla ilgili bir problemdir, serviste inceletmekte fayda var, rodajı yapılmasa da rahat 100 km/h görmen lazım, bir şekilde karbüratör ve hava emiş ayarlarına bakılmalı diye düşünüyorum. Modern teknolojide artık motor sağır kaldı diye bir kavram yok çünkü çok eskiden öyleydi ...
Bi servise götüreyim o zaman bu durum için. Yokuşta bile inerken 100 ü görünce zorluyor kendini. Aldığım kişi egzozu açtırmış ama sanmıyorum o yüzden olacağını.
sizin motor 150cc mi yoksa 200cc mi ?
-buji ve buji piposunu değiştirin,size 30-40 tl maliyeti olacakdır.ngk buji ve buji piposu alacaksınız
-değişimi yapmadıysanız 10-40 motul yağ ile değişim yapın.
-bu işlemlerle beraber debriyaj senkromeç ayarlarınıda kontrol ettirin,devirlerde bir bozukluk var ise hem vites geçişleri hemde devir süreçleri düzelecekdir.
-zincir bakımlarını mutlaka yaptırın.zincir yağ tazelemesi ve gerginliği kontrol ettirin.
-karbüratör sibob ve hava filitresi ayarlarınıda kontrol ettirin.
bu işlemleri yaptırmanız halinde zaten performansın artması gerekmekde,servisinizde problem yok ise bu işlemler sonunda düzelmesi lazım motorun.
Öncelikle konuyu canlandıran arkadaşlara çok teşekkürler. Uzun zamandır foruma yazamıyordum. Gerçekten bilinçli arkadaşların yardım, tavsiyelerini keyifle okudum. Yalnız küçük bir konu dikkatimi çekti. Zamanı mıdır bilmiyorum ama apartman bodrumları her koşulda nemli olur. gözle görülmez belki ancak korozyon riski yüksek olan motorlarımızda bodrumda uzun süre bekletmek çok sağlıklı olmaz diye düşünüyorum. Çok küçük bir not olarak ta genel bakımlarda düğme ekipmanlarına (sinyal, far v.s.) wd40 sıkarsanız platinler paslanmaz ve daha sağlam kalır. Kazasız sürüşler.
Not: Siyah incinin son revizyonu ile beyaz rat design çalışması yaptık. depo, sele ve sissy bar beyaz deri kaplandı. ancak çantalarımızı henüz monte edemediğimiz için resimlerini çekmedim. en kısa zamanda yeni fotolarla sizlerleyiz.
Bizim motorlarda yalnızca kontak yerleri değil, şase kaynak yerleri ve genel metal aksam da bakımsız kalırsa yüksek paslanöa riski taşıyor. Ucuz olsun diye kullanılan cıvataların metal kalitesi bile düşük, özellikle kış aylarında her daim elimiz üstünde olmalı. Güzel hatırlatma, fotoları bekliyoruz
Herkese merhabalar,
Elinde dijital olarak SL200 için Kullanma Klavuzu ya da Servis Manueli olan var mı acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
Bu arada biraz kendimi tanıtayım. Aranıza yeni katıldım. Yaklaşık bir ay önce ikinci el 2012 model SL200 (6.500km) satın aldım. Şuana kadar 1000km yol yaptım ve motora alışmaya devam ediyorum. Ufak tefek işlerini kendim çözmeye seviyorum, bir taraftan da mekanik aksamı anlamaya çalışıyorum. Ankarada yaşıyorum. Herkese selamlar..
SELAM ARKADAŞLAR BENİM KUBA SL 150 LİK BUGÜN MUAYENEYE GİTTİM 2012 MODEL MUAYENEDE ÖN FARDAKİ KÜÇÜKLAMBA YANMIYORDİYE AGIR KUSURDAN GECEMEDİM SORUM O KÜCÜK PARKLAMBASI KISA FARLARLAMI YANIYOR YOKSA ANAHTARI CEVİRİNCEMİ BEN KISA FARLA YANACAK ŞEKİLDE YAPTIM BÖYLE OLUNCA MUAYENEDEN GECERMİ.
Neden kısa farla yakılır yaptığınızı anlamadım ? Bir çok motorda marşa basınca yanar o lamba, bu şekilde sorun çıkartabilirler.
yi Günler Arkadaşlar.
İyi mi etim, kötü mü etim bilmem ama bir haftadan beri bende bir Kuba Superlight 150 sahibiyim.
Motosiklet konusunda acemi olduğum için 2 el ve düşük cc ile başlamam bana daha mantıklı geldi.
Uzun lafın kısası, bir acemi olarak sizin değiril deneyimize danışmak isterim, birkaç sorum olacak
1. Sele ‘deki meşhur KUBA yazısı nasıl silinir.
2. İstanbul Anadolu yakasında servis tavsiyesi
3. Her türlü ‘’akıl ‘’seve seve kabul edelir .
Peşinen teşekkürler
KUBA Superlight 150...
@Gotin ; hayırlı olsun ...
Bu başlıkta bir iki sayfa önce gerekli talimatları yazmıştım @Skulz arkadaşımız için, oradan okuyabilirsiniz.
Benim servisim ; Maltepe Motor, Nazım Usta
0 (530) 510 30 63
İsmim Şenol, benim adımı verebilirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)