Kuba Superlight Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Mayıs 2015, 19:50
#161
Reklamlar
-
24 Mayıs 2015, 20:09
#162
-
24 Mayıs 2015, 20:55
#163
Güzel video olmuş
-
24 Mayıs 2015, 21:38
#164
Bir daha ki video Kuba SL150 için olacak..
-
11 Haziran 2015, 21:50
#165
-
11 Haziran 2015, 22:30
#166
vites olayı herkezde olan bir durum ama sürdükçe ve rodaj süresi bittikden sonraki 1000 km içinde vites dişlilerinin oturması lazım,yağda önemli etken tabiki,kalite yağlar ile bu geçiş sürecini atlatabilirsiniz.yağ tipide etken olabilir yani normalde 10-40 yağlar standart bizim motorda ama 15-50 tip yağlarıda denemek lazım.
-
11 Haziran 2015, 22:36
#167
Boşa alacakken motoru bir tık öne doğru itiniz geçmeme oranı %50'ye düşecek, SL200 sahiplerinin sol el parmak eklemlerinin 1 yıl sonra ciddi güçleneceğini düşünüyorum çünkü hissiyatım bu işin düzelmesi için 6-7 binleri bulmamız gerekli 😊
Yine de bakımda Motul 15w-50 yağ koymanızı öneririm, yarı sentetik olanından. Hayırlı olsun.
-
11 Haziran 2015, 23:21
#168
BlackGhost adlı üyeden alıntı
vites olayı herkezde olan bir durum ama sürdükçe ve rodaj süresi bittikden sonraki 1000 km içinde vites dişlilerinin oturması lazım,yağda önemli etken tabiki,kalite yağlar ile bu geçiş sürecini atlatabilirsiniz.yağ tipide etken olabilir yani normalde 10-40 yağlar standart bizim motorda ama 15-50 tip yağlarıda denemek lazım.
Teşekkürler kardeşim, biraz sabredicez artık, bakımda yağ değişimini de o şekilde yapicaz artık
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Boşa alacakken motoru bir tık öne doğru itiniz geçmeme oranı %50'ye düşecek, SL200 sahiplerinin sol el parmak eklemlerinin 1 yıl sonra ciddi güçleneceğini düşünüyorum çünkü hissiyatım bu işin düzelmesi için 6-7 binleri bulmamız gerekli
Yine de bakımda Motul 15w-50 yağ koymanızı öneririm, yarı sentetik olanından. Hayırlı olsun.
Eyvallah kadeş, ilk bikaç kullanımda zaten sol elde kas yapıcağımı hissetmiştim
Bu arda 31 mayıstaki riva gezisini kaçırdım, ilerde benzer geziler olursa katılmak istiyorum. Herkese keyifli sürüşler
-
11 Haziran 2015, 23:43
#169
pazar günü yeni bir gezimiz var,dilerseniz katılabilirsinz.
-
11 Haziran 2015, 23:51
#170
BlackGhost'un dediği gibi bu Pazar gezisine katılabilirsiniz, rodaj sınırları içinde sürüş yapacağız, hız vs problem olmaz, bizim lastikleri, ayna uzatma çözümlerimizi, teknik uygulama ve modifiyeleri de görme şansınız olur.
-
12 Haziran 2015, 00:15
#171
Pazar benim için uygun gibi görünüyor, gezi yeri, buluşma noktası gibi yerleri bu konu üzerinden mi paylaşıyorsunuz?
-
12 Haziran 2015, 00:47
#172
-
12 Haziran 2015, 01:09
#173
mhmetozy adlı üyeden alıntı
Pazar benim için uygun gibi görünüyor, gezi yeri, buluşma noktası gibi yerleri bu konu üzerinden mi paylaşıyorsunuz?
Gezi başlığını BlackGhost vermiş, aslında baştan iki farklı başlık açılmış bunu bir türlü birleştiremedik "modlara" yine de teknik bilgi paylaşımlarımızı aşağıdaki başlıktan yapıyoruz daha yoğun olarak. İkisine de bakıyoruz gerçi
http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1
-
03 Temmuz 2015, 23:10
#174
yaw arkadaş ikiye atamıyorum yolda giderken vğğğğğgnnn diye kitlenio, indiriyorum vitesi tekrar yükseltiyorum, okudğum kadarı ile herkesde olan bir sorun ama yol ortasında sıkıntı yaratabilir ben ilk bakım olmadan bir götürmek istiyorum..
far bana çok zayıf geldi, tavsiye edeceğiniz bir ampl var mı ?
ayrıca anadolu yakasında, sele derisi değiştiren bir yer varmı? kızıltoprakta fiyat sordum 240 tl dediler, acıkcası tipografik olrak küba yazısı hos gelmedigi icin sadece o kısmı kapatmak icin 240 tl bana fazla geldi, yani bilemedim..
-
04 Temmuz 2015, 01:56
#175
skullz adlı üyeden alıntı
...acıkcası tipografik olrak küba yazısı hos gelmedigi icin sadece o kısmı kapatmak icin 240 tl bana fazla geldi, yani bilemedim..
Yazı selülozik tiner ile 10 saniyede çıkıyor. Aseton kullananlar da var ama ben tinerle çıkarttım ;
1-Üstüpü ya da yumuşak bir beze tiner dökülüyor,
2-Çamurluğa damlamadan yazı üstünde hızlı bir silme işlemi,
3-Nemli bir bezle durulama,
4-Çıkmadıysa bir kez daha hızla silme işlemi,
5-Nemli bezle durulama,
6-Deri koruyucu/parlatıcı ile yalnızca selenin yan yüzündeki deriyi besleyip siliyorsun, hepsi bu kadar
-
04 Temmuz 2015, 03:08
#176
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Yazı selülozik tiner ile 10 saniyede çıkıyor. Aseton kullananlar da var ama ben tinerle çıkarttım ;
1-Üstüpü ya da yumuşak bir beze tiner dökülüyor,
2-Çamurluğa damlamadan yazı üstünde hızlı bir silme işlemi,
3-Nemli bir bezle durulama,
4-Çıkmadıysa bir kez daha hızla silme işlemi,
5-Nemli bezle durulama,
6-Deri koruyucu/parlatıcı ile yalnızca selenin yan yüzündeki deriyi besleyip siliyorsun, hepsi bu kadar
hahaa bu benim hic aklıma gelmedi!! dostum çok teşekkür ederim!
-
06 Temmuz 2015, 16:35
#177
Herkese selamlar. Bu hafta ben de sl200 almayı düşünüyorum. Fakat 1 ay sonra garaja koyacağım ve 8-9 ay bekleyecek motor olduğu yerde. Bu durumda 9 ay sonunda bir sıkıntı yaşar mıyım? Ne yapmam gerekir 9 ay muhafaza ederken? Döndüğümde büyük bir sıkıntı olur mu sizce?
-
06 Temmuz 2015, 20:38
#178
Akü dışında bir sıkıntı yaşamazsın, bence otomatik şarjör vs para harcama döndüğünde sezon da kış olacak yeni bir akü alırsın en kötü ihtimalle eğer akü şarj tutmazsa.
-
06 Temmuz 2015, 21:43
#179
Karburatorde benzin birakma suz filan dedi bir kaçı sorduğum. Yoksa sadece aku degisikligi ile halledilecek bir mesele ise çok iyi oyle diyorsanız tesekkurler.
-
06 Temmuz 2015, 22:07
#180
Burjuva_ adlı üyeden alıntı
Karburatorde benzin birakma suz filan dedi bir kaçı sorduğum. Yoksa sadece aku degisikligi ile halledilecek bir mesele ise çok iyi oyle diyorsanız tesekkurler.
Evet teorik olarak öyle söylenir benzin plastik parçalara uzun vadede zarar vermesin diye, benim 4 ay bırakıp sonra tek kontakta çalıştırmışlığım vardır bir problem yaşamadım. Asıl mesele motor nemsiz bir alanda mı kalacak ? Eğer nemli ya da açık alanda kalıyorsa mutlaka bazı parçaları pas oluşumuna karşı korumaya almalısınız.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)