Kuba Superlight Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Şubat 2015, 17:36
#101
MoKo777 adlı üyeden alıntı
çok güzel tipi hayırlı olsun
bindim bi arkadaşımızında vardı. ama performans olarak iyi değildi
eylülde satarken baya bi bekledi 2 ay sonra filan 3200 e satmıştı
arabanın yanına alayım diyorum bu mereti şehir içinde kullanayayım filanda
bi yandan da piyasası yok diye bulaşmak istemiyorum
5.500 6000 filan verdikten sonra apache yeni kasa gt 250 filan denk gelir diye düşünüyorum..
var mı başka fikri olan?
Reklamlar
-
17 Şubat 2015, 10:42
#102
Bu motoru kullanan arkadaşlara bir sorum olacak.Bu motoru ilk bakıma kaçıncı km de götürmeliyim ? Bir de ilk bakımın masrafı bana ne kadara mal olur ?
-
18 Şubat 2015, 18:41
#103
Ben ilk bakıma 500.km'de götürmüştüm. Rodaj döneminde motorun yağını kısa aralıklarla değiştirmek gerek o yüzden 1000 km'yi beklemeden 500'de gidip bakım yaptırdım ve yağımı değiştirdim.Daha sonra 1500, 2500 ve 3500'de yine yağ değiştirdim.İlk bakım bana 50 Tl'ye geldi.
-
20 Şubat 2015, 01:55
#104
beyler bu yaz 2.000 km lik bir ege turu düşünüyorum. bir türlüde bütcemi yükseltemedim buyuk ihtimal superlight200 alabilicem. bu motorla seyahatimi rahatca gerçekleştrebilirmiyim sorun yaşarmıyım görüşlerinizi merak ediyorum tesekkürler.
-
20 Şubat 2015, 02:04
#105
şimdi sıfır alır isen 2 şey seni sıkıntıya sokabilir;
1-makine yeni olduğu için 500 ve 1000 km bakımlarının yapılması gerektiğinden uzun yolda problem yaşarsın.Rodaj vakitlerinde bu motoru çok zorlamamak gerekir 1000km ye kadar.1000km bakımları oldukdan ve yağ değişimleri tamamlandıkdan sonra türkiye turu atabilirsiniz,problem değil ancak 1000km rodajı bittikden sonra tura çıkın derim.
2-lastikler sıkıntı,gerçi japonda alsanız lastikler ya irc oluyor ya batlax filan dolayısı ile yapacağınız şey kuba motorlara uygun marka olan meltzelder lastikleri alın ve yola öyle çıkın derim.
bunların haricinde motor yarı çin yapımı olsada yolda bırakmaz sizi,yeterki rodaj zamanında makineye iyi bakın..
-
21 Şubat 2015, 20:00
#106
Motorunu ve kendini dinlendirecek vakit ayırırsan uzun yolda SL ile hiçbir sorun yaşamassın dostum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------
Daha önce açtırmıştım egzozu ama bir video çekip koyayım dedim bakalım beğenecek misiniz https://www.youtube.com/watch?v=Z9gq...ature=youtu.be
-
21 Şubat 2015, 21:58
#107
egsoz güzel,ben yaza doğru farklı şeyler yapıcam motora,dur bakalım mayıs ayı gelsin bakalım
-
21 Şubat 2015, 23:31
#108
Benimde kafamda bir çok şey var ama para harcayıp harcamam konusunda kararsızım.Sen neler yapmayı düşünüyorsun.
-
arkadaşlar bu motordan almayı düşünüyorum rahatlığı yakıtı yedek parça sıkıntısı vs hakkında biraz bilgi verebilr misiniz?
forumu canlandırın azcık
-
Sele uzun yolda yoruyo alta bi minder koyman gerekebilir kullanimi cok rahat yakiti 3.5 lt son hizi 110 normal hizi 80-90 yedek parca sikintisi yok
-
EfecanTan adlı üyeden alıntı
Benimde kafamda bir çok şey var ama para harcayıp harcamam konusunda kararsızım.Sen neler yapmayı düşünüyorsun.
ben far ve çanta takımını değiştirmeyi düşünüyorum.sis farları ve angel eye xenon gibi eklentiler yapacağım.alacağım parçaları ebay üzerinden getirmeyi düşünüyorum.
-
Arkadaşlar sizce bu motora 6.6 bin tl vermek mantıklı mı? Bu fiyata daha iyi birşey alınabilir mi? Şimdiden teşekkürler
-
Herkese hayırlı forumlar. Birkaç sorum olacaktı. Motor almayı düşünüyorum. Seçeneklerim : Kuba superlight 200 , Mondial Sentor 150, Real Raptor 250. Tecrübeli abilerim ne der bu seçeneklere. Çünkü ilk motorum olacak. İkinci sorum ise bu kuba superlight 200 de , yandaki çantalar çıkıyor mu? çıkınca güzel bir görüntü oluşur mu onu merak ediyorum. Teşekkürler.
-
B2Berk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sizce bu motora 6.6 bin tl vermek mantıklı mı? Bu fiyata daha iyi birşey alınabilir mi? Şimdiden teşekkürler
daha aşşağı sıfır makinelerde mevcut,6000e kadar sıfır bulabilirsiniz,şuan için en uygun fiyatlı makinedir chopper areneasında kuba 200cc
-
04 Nisan 2015, 19:17
#115
Bu motorun kullanıcıları öldü mü ya iki başlıkta çok sessiz :D
-
05 Nisan 2015, 11:57
#116
problem yaşamıyor kimse ondandır
gerçekten bakımları yapıldığı sürece motor yarı yolda bırakmıyor.ben yağmur çamur demeden kullanıyorum aleti,çokda memnunum.motorun zaten çok büyük problemleri yok o yüzden başlığın sesszi olması normal.birde bu tarza yakın olanda çok yok,bir ybr yada cbr başlığı gibi canlı olmaz.
-
06 Nisan 2015, 09:51
#117
Problemlerin yaşanmaması gayet güzel bakalım biraz daha yorumları okuyalım belkide bu motoru almakta karar kılıcam :D kendisine aşık etti beni
-
08 Nisan 2015, 01:05
#118
Ben de 1 haftadır kullanıcısıyım. Fiyat performans hele ki görünüş olarak alınabilecek en iyi motorlardan biri bence.
Yeni alacak arkadaşlar için bir iki uyarım olacak :
1) Eğer daha önce bu tarz bir motor kullanmadıysanız, arka fren ve vites pedallarına (yerine) alışmak için mutlaka rahat alanda çalışma yapın. Özellikle touring bir motordan geçiş yapıyorsanız, ayak koyma ve pedallara erişim konusunda acemilik çekeceğiniz bir dönem olacaktır,
2) Aynaların açısı ne yazık ki zayıf. Ben "riderscan" (fotoğrafta konumunu görebilirsniz) takarak durumu çözdüm ancak o da gece çok iyi değil performans olarak. Aynalara mutlaka dışa ve yukarıya doğru uzatma aparatı gerekli,
3) Fabrika çıkışı lastiklerin yalnızca kuru zeminde tutuşu iyi. Özellikle "çiseleme" denilen türde yağışta ve hafif ıslak zeminlerde fren yaptığınızda (sert yapmak daha da arttırıyor bu durumu) hem ön hem de arka lastik kayıyor. Ben yaz sonunda mutlaka lastik değişeceğim, tam güvenli sürüş için bu şart,
4) 200 CC ve 14 beygir güç, doğal olarak özellikle otoban ve çevre yollarında, motosiklete saygının sıfır olduğu ülkemizde sürekli defansif sürüş gerektiriyor. Canınız sıkılınca gazlar geçerim ya da sıyrılırım diye güvenmeyip, gereken konumlanmayı önceden almanızı tavsiye ederim.
Bunların dışında keyifle seyredebileceğiniz ve özellikle agresif sürüş sevmeyenler için çok keyifli bir gezi motoru.
-
08 Nisan 2015, 16:54
#119
Shadow kaç kmye geldin, yakıtın nasıl ve rodajın bitti mi?
-
08 Nisan 2015, 21:46
#120
Henüz 350 km.
Yakıt ölçümü için erken
Motosikletle birlikte kullanım kitabı gelmediği için internetten bulduğum bir kullanıcı kitabı üzerinden rodaj aşamalarını yapıyorum. Şu anda 1.aşama tamam ikinci aşama 300-700 arası olacak.
Dediğim gibi arada özellikle farklı vites ve hızlarda sürdüğüm için yakıt konusunda birşey söylemek için erken ama şu kadarını söyleyebilirim, mağazadan çıkınca 50 TL'lik benzin aldım, depoyu sıfırlamadan 302 kilometrede aldığımda henüz bir uyarı vermiyordu. Rodaj btiitiğinde tam ölçüm yapacağım. Paylaşırım yeniden.
Bu arada elinde kullanım kılavuzu olan var mı aramızda ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)