Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

BMW K1200S Kullanıcıları

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S


    K 1200 S TEKNİK ÖZELLİKLERİ
    Motor
    Kapasite cc 1,157
    Inme / Strok mm 79/59
    Çıktı kW / hp 123/167
    at rpm 10,250
    Tork Nm / lb-ft 130/96
    at rpm 8,250
    Yapılandırma Sıralı
    Silindir Sayısı 4
    Sıkıştırma oranı / yakıt cinsi 13:01 / premium plus (98 oktan)
    Vanalar / şarj yönetimi DOHC (üstten çift eksantrik mili)
    Silindir başına Vanalar 4
    Giriş / çıkış çapı Mm 32/27.5
    Yakıt besleme BMSK

    Elektrik Sistemi
    Alternatör W 580
    Pil V / Ah 12/14 bakım gerektirmeyen
    Farlar W Düşük ışın 1x H 7/55 W
    Yüksek ışın 2x H 7/55 W
    Starter kW 0.7

    Transmisyon
    Debriyaj Çok plakalı yağ banyosu debriyaj, çap 151 mm
    Vites kutusu Pençe kaymıştır altı-ileri şanzıman
    İlköğretim iletim 1.559
    Vites oranları I 2.521
    II 1.842
    III 1.455
    IV 1.287
    V 1.143
    VI 1.015
    Arkadan çekişli Mili
    Son tahrik oranı 2.82


    Süspansiyon ve Dişli Koşu
    Çerçeve Kompozit alüminyum çerçeve
    IHU / ekstrüzyon baskılı profiller ve kalıp bölümleri
    Ön tekerlek süspansiyonu BMW Duolever
    Arka tekerlek süspansiyonu BMW Paralever
    Bahar seyahat ön / arka mm 115/135
    Kamber mm 112
    Dingil açıklığı mm 1,571
    Gidon Centrepoint açısı 60.6
    Frenler ön Çift disk fren, çap 320 mm
    arka Dia Tek diskli fren, 265 mm
    BMW Motorrad Integral ABS standart (kısmen entegre sistem) olarak takılıdır
    Tekerlekler Hafif alaşımlı
    ön 3,50 x 17 MTH 2
    arka 600 x 17 MTH 2
    Lastikler ön 120/70 ZR 17
    arka 190/50 ZR 17

    Ölçüler ve Ağırlıklar
    Toplam uzunluk, mm 2,282
    Aynalar ile toplam genişlik, mm 905
    Gidon genişliği, w / o aynalar mm 786
    Koltuk yüksekliği mm 820 (790)
    Dolu depo ile Ağırlık, yüksüz, kg 248
    Azami ağırlığı kg 450
    Yakıt tankı ltr 19

    Performans verileri
    Yakıt tüketimi
    90 km / h ltr/100 km 4.7
    120 km / saat ltr/100 km 5.5
    Hızlanma
    0-100 km / s saniye 2.8
    Start / km Ayakta saniye -
    Azami hız km / h (mph) 200 (125) artı

    www.youtube.com/watch?v=0CxSvPMn5IQ" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    www.youtube.com/watch?v=eq_tUmzItBU" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    türkiyede k1200s kullanıcıları nerde yahu !
    temmuz07 bunu beğendi.
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:

  3. #3
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Hepsinin olmasa da hatırı sayılır bir kısmının burunları havada oluyor. Modele değil de markaya has bir semptom olsa gerek.
    makseli bunu beğendi.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ekim 2012
    grajda motorları onların sdece sıcak havalarda çıkarlar.Öbür günler land roverla dolanıyorlar.Kız tavlama motorcusu doktorların aldıgı araç işte

  5. #5

    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Motosikleti
    BMW K1200S
    vay havalı cücükler vay desene aralarındaki tek gariban benim :D
    SAZMAN ve halilom bunu beğendiler.
    VARMAK DEĞİL ! YOLDA OLMAKTIR ! :cat:

  6. #6

    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CM125 Custom 1993
    valla kimse yazmamış yıllardır. Sorun yaşanınca hep servise mi gidiyor bu motor? Ben elimden geldiğince kendim yapacağım, buradan da yazarım, belki ilerde biri okur...

    Bence en önemli sorunu 2005 modellerde (kaç yılına kadar sürdü bilmiyorum) trigger zincirinin (cam chain) kam mili dişlisinden çıkması/zıplaması problemi. Motorun ateşlemesinin tamamen bozulmasına ve motoru elinize almanıza neden oluyor.

    Bunu engellemek için bir plastik parça dişlinin etrafına konuluyor (cam chain guard). Garantiden yapılıyor (motorunuzun 2-3 yıllık garantisi bitmiş olsa bile).

    Guard'sız hali:




    Guard'lı hali:



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

    Kılavuzundan seçmeler, 2005 modeller için:

    Ön lastik basıncı: 2.5 bar (36 psi) (lastik soğukken, tek veya iki kişi, çantalarla veye çantalar olmadan)
    Arka lastik basıncı: 2.9 bar (42 psi) (lastik soğukken, tek veya iki kişi, çantalarla veye çantalar olmadan)

    Motor yağı Castrol GPS 10W-40 3.5 litre (filtre değimi olursa) diye yazıyor. Ancak ülkemizde bulamadım, bu yağın dengi Castrol Power 1 4T 10W-40

    http://yagcarsisi.com/asp/product/40...10W-40-4-LITRE

    4 litresi 94 lira.

    Yağ filtresi olarak K&N KN-160 filtre kullanılıyor:

    http://www.knfilters.com/oil_filter/bmw_k1200s.aspx

    http://www.knfilters.com/search/appl...px?prod=KN-160

    Filtre internet'te 50 lira civarında

    150 liraya filtre + yağ değişimi yapılabilir. Videoya çekip koymayı düşünüyorum.
    vitalx ve Herscel bunu beğendiler.

  7. #7
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Bunun yanında gerginin yağı geç alması sonucu ilk marşta egzantrik zincir seside gelebiliyor. Yeni tip, arkasında yağ haznesi olan bir gergi çıkardılar sonra. Bu sorun yağ basıncı ile çalışan gergilerin tümünde var sanırım. Benim motorda da çok çok nadir ilk marşta gergi yağı biraz geç alabiliyor. Zaten f650gs de de yeni tip ve eski tip gergi mevcut ancak k serisindeki gibi yağ hazneli değiller. Bu arada bu sorunun bende ortaya çıkma durumunu şöyle gözlemledim, yokuşta motorun önü yukarı bakar şekilde orta sehpaya alınca gergiye yağ gitmiyor sanırsam, marştan 1-2 saniye sonra herşey normale dönüyor.

  8. #8

    Üyelik
    10 Mart 2017
    Merhaba arkadaşlar, sabah Eskişehir yolunda Ankara'da yanımcan vınn diye geçen sanki k1200s motorlu arkadaş buralarda mı acaba? Tam da geçen akşam araştırmıştım motoru. Çok fena alasım var, acaba bu bir işaret mi diye düşündüm . Arkasından selektör yaptım ama görmedi herhalde. 1-2 soru soracaktım. k1200s modellerinde sorun var diyorlar okuduğum kadarı ile. Doğru mudur? 4'ten 5'e geçerken boşa düşüyor filan yazmışlar. Ya da başka poblemleri var mı? Alsam sorun çıkarır mı çok? Bilen birileri varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

    Alıntı Monty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, sabah Eskişehir yolunda Ankara'da yanımcan vınn diye geçen sanki k1200s motorlu arkadaş buralarda mı acaba? Tam da geçen akşam araştırmıştım motoru. Çok fena alasım var, acaba bu bir işaret mi diye düşündüm . Arkasından selektör yaptım ama görmedi herhalde. 1-2 soru soracaktım. k1200s modellerinde sorun var diyorlar okuduğum kadarı ile. Doğru mudur? 4'ten 5'e geçerken boşa düşüyor filan yazmışlar. Ya da başka poblemleri var mı? Alsam sorun çıkarır mı çok? Bilen birileri varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim.
    Kimse yok mu yav?

  9. #9

    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CM125 Custom 1993
    Selamlar, benim yaşadığım problem vardı, almadan önce satın aldığım kişi durumu saklamış gibiydi. ABS beyni bozulmuş ve servis bana 5000 TL olduğunu söyledi. Motora bineceğim diye ödedim, sonra üzülerek satmak zorunda kaldım. Elektronik konusunda servise bağımlısınız. Şu an çok daha basit bir makina kullanıyorum, daha mutluyum Başka bir motordan buna geçerseniz farkedeceğiniz bir kaç farklılıktan biri boştan 1'e geçerken şaft olduğundan ötürü TAK diye bir sert geçiş göreceksiniz. Almak istediğiniz motora binin, test edin, bütün viteslerde dolaşın, frenlerini iyice deneyin, ondan sonra alın derim tavsiye olarak. ABS dışında hiç problem yaşamadım. Ha bir de kronik olarak boşta dururken debriyaj tası illa ki gevşek oluyor ve içindeki yaylar gevşek gevşek sağda solda geziniyor ve ses yapıyorlar. Debriyajı çektiğinizde bu ses gidiyor. Yani bunlar minik mekanik ama kronik durumlar. Genel olarak bence güzel makina.

  10. #10
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    ciddi masraf çıkaracak kronik sorunları olan bir motor,

    BMW bu 1200 lük 4 silindirli makinayı Kawasaki den alıyor diye biliyorum,


    ikinci el fiyatları çok uygun gibi göründüğü için cezbediyor ama uzun yıllar bu motorları söküp takmış bir ustaya kapsamlı inceletmek gerek..

  11. #11

    Üyelik
    10 Mart 2017
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ciddi masraf çıkaracak kronik sorunları olan bir motor,

    BMW bu 1200 lük 4 silindirli makinayı Kawasaki den alıyor diye biliyorum,


    ikinci el fiyatları çok uygun gibi göründüğü için cezbediyor ama uzun yıllar bu motorları söküp takmış bir ustaya kapsamlı inceletmek gerek..
    Anladım, teşekkür ederim. Alınmaması gereken bir motor bu o zaman. Kimse güzel bir yorum yapmıyor. Ama tipini ben çok beğeniyorum. Keşke ikinci elleri 30-35 olsaydı da sorunsuz olsaydı...

  12. #12
    Herscel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KTM 1290 Super Duke GT - 2021
    Naked versiyonu K1200R ile yaklaşık 2aydır beraberiz.

    Güçlü torklu ve herşeyden daha önemlisi aşırı dengeli bir makine. İkinci eli bu kadar zayıf, kullanıcısının bu kadar az olması ilginç.

  13. #13
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Merhaba arkadaşlar,

    Elimde k1200 ve 1300'lere uyumlu yan çantalardan vardır.

    Kendi orjinal iç çantası ve orjinal anahtarı ile göndereceğim. Çok temiz durumda çantalar.




  14. #14
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Elimde k1200 ve 1300'lere uyumlu yan çantalardan vardır.

    Kendi orjinal iç çantası ve orjinal anahtarı ile göndereceğim. Çok temiz durumda çantalar.

    https://www.ascycles.com/images/prod...1607671401.jpg

    http://www.2040-motos.com/_content/c.../37432/001.jpg
    merhaba,

    çantalar duruyor mu ?

    özel mesaj atıyorum..
    What goes around, Comes back arround...

  15. #15
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Alıntı mehmet tufan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba,

    çantalar duruyor mu ?

    özel mesaj atıyorum..
    epey oldu satalı..

  16. #16
    Herscel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KTM 1290 Super Duke GT - 2021
    Yaklaşık 2 yıl önce, motoru yeni aldığım zaman yazmışım. Belki bilgi sahibi olmak isteyen olur. Düşünüp de hakkında kullanıcı yorumu bulamayan arkadaşlar için 2 yıllık süreçte karşılaştığım sorunları vs paylaşayım.

    Herşeyden önce bu motorları (R-S farketmez) alacaksanız motorun bakımlı olmasına dikkat edin. Motoru çalıştırdığım gibi gazlıyayım, sürekli çok yüksek devirlerde gideyim motoru değil bu.

    Motoru aldığımda 40xxx km'deydi. Şu an 60000'e yaklaştı. Şehir içi - kısa turlar için kullandım. Hiç yolda bırakmadı, hiç de üzmedi.

    Ortalama olarak 3-4bin civarı yağ değişimi yapmanızda fayda var. Ben şu an Motul 7100 kullanıyorum.

    10000km'de mutlaka şaft yağını değiştirip, bakımını yapın. Önlem almak iyidir. Yağın lt fiyatı 400TL civarı ve ortalama 4 kez kullanılabiliyor. Fakat 1 yıl süreniz var.

    2 bakıma 1 hava filtresi değiştiriyorum. 200TL civarı borusan fiyatı.

    50bin civarı egzantrik zinciri değiştirmeniz gerekiyor. Zincir dişli beraber set olarak alıyorsunuz. Yaklaşık 2bin TL gibi parça fiyatı var. 400TL'ye yakın da conta ve vida fiyatı var. Tek kullanımlık olduğu için her kapak açtığınızda değiştirmeniz öneriliyor.

    55000 km civarı bobinleri değiştirmekte fayda var. Set ortalama olarak 4bin TL'ye yakın. Çok ağır bir işçiliği yok.

    60000 civarı yatakları kontrol etmenizde fayda var. 4. yatak en çok aşınanı. Eğer 4. yatak sağlamsa, çok fazla ele takılan birşey yok ise idare eder.

    Şanzıman ve debriyaj tasından dert yanan arkadaşlar var. Borusandan 0 parça almak isterseniz gerçekten maliyetleri çok yüksek. Fakat dişli tamiri için iyi bir usta ile iyi yapılmış bir tadilat sizi çok uzun süre götürecektir. Korkmaya gerek yok. Debriyaj tasının ses yapması bunlarda normal çözümleri basit. Fakat düşük vites, yüksek devir kullanımlarında debriyaj tası yorgunluğu fazla oluyor. Birkaç ufak dokunuş ile sağlamlaştırma yapılabilir.

    2007-2008 modellerinde yeni nesil abs olduğu için bozamıyorsunuz Servo ABS gibi değil. Hidrolik bakımına özen gösterin yeter.

    Benzin deposundan çıkan bir T var. Araç bir bakıyorsunuz benzini damlatmaya başlıyor. Kesin çözümü o parçayı metalden ürettirip kurtulmak. Masrafı ortalama 50TL.

    Son olarak yakıt seviye sezicisi problemi var. Kronik. Ben 2 kere değiştirdim yine bozuldu. Kullanıma engel değil. Sadece yakıt seviyesini göremiyorsunuz. Zaten 4silindir 1200cc makina'yı boş depo tutmamak gerekli O yüzden sürekli dolu depo kullanıyorum.

    Bu motorlar şu anki fiyatlarını hakediyor mu? Bence fazlasıyla. Eğer temiz bakımlısını bulursanız 40000TL bandı 1200CC 163HP şaftlı bir makina için çok iyi rakam.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ayrıntılı paylaşım için teşekkürler. Şahsen uzak durmam gerektiğini bir kez daha anladım

    Anektodal bilgi güvenilir değil tabii ki ama benim de başımdan şu geçti: 30XXX km de CB900F Hornet aldım. 2 yıl kadar kullandım. O süre zarfında:

    Zincir bittiği için değiştirdim. Motor yağı ve filtresini değiştirdim 6000km'de bir, kitapçığında yazdığı gibi. Aküyü değiştirdim bir kez. Lastik bitti değiştirdim. Debriyaj sertleşmişti, gaz ve debriyaj telini komple değiştirdim.

    Sattığımda motorun sesi sıfır CB900F ile aynıydı hâlâ ve tek motor sorunu yaşamamıştım...

  18. #18
    Herscel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KTM 1290 Super Duke GT - 2021
    Elimden geldiğince objektif şekilde yaklaşmaya çalıştım Hasmet bey. Forumdaki yeni nesil konu veya yazılarda elle tutulur bilgi sayısı çok az. Halbuki eski yazılara baktığımda gayet faydalı yazılar, paylaşımlar bulabiliyorum. Bu duruma benim de katkım olsun istedim.

    Kullanıcı yorumları, başından geçen olaylar benim için kıymetli ve güvenilirdir. Tabi ki açık, doğru ve objektif olması kaydı ile...

    Dediğim gibi her motorda olduğu gibi K1200 serilerinde de bakımlısını bulmak önemli. Öte yandan 1300 serileri 1200 serilerindeki kronik problemler giderilmiş, daha kuvvetli hale gelmiş hali. Ama fiyatları da yaklaşık 2 katı seviyelerinde.

  19. #19
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Konu: BMW F800 GS S ST R GT / F700 GS / R1200 GS Benzin Regülatörü



    BMW motosikletlerinin bir çok modelinde başa bela olan benzin regülatörü ya da pompa kontrol ünitesi diyebileceğimiz parça.

    Kendi kullandığım F800ST motosikletimde de problem yarattığı için yeni baştan ürettim. 1,5 yıldır kullanıyorum ve hiç bir sorun yaşamadım. Eğer siz de böyle bir problem yaşıyor ve orijinali ile bire bir aynı olan SIFIR bir ürüne çıkma parça fiyatına sahip olmak istiyorsanız iletişime geçebilirsiniz.

    Kargo ücreti sizden olmak kaydı ile dilerseniz eski regülatörünüzün yerine montajını da yapabilirim.

    Gün içerisinde telefona bakamıyorum ancak mesaj atarsanız size en kısa sürede dönüş sağlarım.

    Aşağıdaki modeller ile bire bir uyumludur.

    PARÇA NUMARASI:

    16148523262


    16147720776


    BMW F650GS

    BMW F700GS

    BMW F800GS

    BMW F800GS Adventure

    BMW F800GT

    BMW F800R

    BMW F800S

    BMW F800ST

    BMW R1200GS

    BMW R1200GS Adventure

    BMW R1200R

    BMW R1200RS

    BMW R1200RT

    BMW S1000XR


    UYUM TABLOSU


    EME Part Number: FPC-776
    BMW Part Number: 16147720776
    16148523262
    Model Year
    K BIKE MODELS
    K1200GT 06-08 (K44) 11/04-09/08 USA
    K1200GT (K44) 11/04-09/08 ECE
    K1200R Sport (K43) 06/05-07/07 USA
    K1200R Sport (K43) 06/05-07/07 ECE
    K1200R (K43) 03/04-08/08 ECE
    K1200R (K43) 04/04-07/08 USA
    K1200S (K40) 04/03-08/08 USA
    K1200S (K40) 04/03-08/08 ECE

    K1300GT (K44) 12/07-08/10 USA
    K1300GT (K44) 12/07-10/10 ECE
    K1300R (K43) 11/07-07/15 ECE
    K1300R (K43) 12/07-01/12 USA
    K1300S (K40) 12/07-09/15 ECE
    K1300S (K40) 11/07-09/15 USA

    K1600GT (K48) 01/10-09/16 ECE
    K1600GT (K48) 02/10-03/16 USA
    K1600GTL EXCL (K48) 06/13-06/16 USA
    K1600GTL EXCL (K48) 06/13-08/16 ECE
    K1600GTL (K48) 01/10-04/16 USA
    K1600GTL (K48) 01/10-09/16 ECE

    HEXHEAD MODELS
    HP2 Enduro (K25H) 08/04-08/06 USA
    HP2 Enduro (K25H) 08/04-08/06 ECE
    HP2 Megamoto (K25H) 08/06-11/08 ECE
    HP2 Megamoto (K25H) 08/06-11/08 USA
    HP2 Sport (K29) 01/07-07/10 ECE
    HP2 Sport (K29) 01/07-04/10 USA

    R900RT 05-09 (K26) 04/05-09/09 ECE
    R900RT 05-09 (K26) 04/05-07/09 USA
    R900RT 09-10 (K26) 07/09-09/13 ECE
    R900RT 09-10 (K26) 03/09-05/10 USA

    R1200GS 05-07 (K25) 03/03-09/07 USA
    R1200GS 08-09 (K25) 11/06-09/09 USA
    R1200GS 10-13 (K25) 10/08-09/12 USA
    R1200GS ADV 06-07 (K255) 03/05-09/07 USA
    R1200GS ADV 08-09 (K255) 11/06-09/09 USA
    R1200GS ADV 10-13 (K255) 10/08-07/13 USA
    R1200GS ADV (K255) 11/06-09/09 ECE
    R1200GS ADV (K255) 03/05-09/07 ECE
    R1200GS ADV (K255) 10/08-07/13 ECE
    R1200GS (K25) 12/02-10/07 ECE
    R1200GS (K25) 11/06-09/09 ECE
    R1200GS (K25) 10/08-12/12 ECE
    R1200GSW 13-15 (K50) 10/11-11/16 USA
    R1200GSW 13-15 (K50) 10/11-12/16 ECE
    R1200GSW ADV 14-15 (K51) 09/12-05/17 USA
    R1200GSW ADV 14-15 (K51) 09/12-05/17 ECE
    R1200R 05-10 (K27) 11/05-10/10 ECE
    R1200R 05-10 (K27) 11/05-09/10 USA
    R1200R 10-14 (K27) 12/09-07/14 ECE
    R1200R 10-14 (K27) 12/09-07/14 USA
    R1200R 15 (K53) 11/13-05/17 USA
    R1200R 15 (K53) 11/13-05/17 ECE
    R1200RS (K54) 06/14-05/17 ECE
    R1200RS (K54) 06/14-05/17 USA
    R1200RT 05-09 (K26) 11/03-09/09 USA
    R1200RT 10-13 (K26) 07/08-06/14 ECE
    R1200RT 10-13 (K26) 07/08-05/14 USA
    R1200RT (K26) 11/03-11/09 ECE
    R1200RTW (K52) 01/13-05/17 ECE
    R1200RTW (K52) 01/13-05/17 USA
    R1200S (K29) 11/04-12/06 ECE
    R1200S (K29) 11/04-09/06 USA
    R1200ST (K28) 06/03-06/07 USA
    R1200ST (K28) 05/03-11/07 ECE

    S BIKE MODELS
    S1000R (K47) 03/13-07/16 ECE
    S1000R (K47) 02/13-07/16 USA
    S1000RR 10-11 (K46) 09/08-08/11 ECE
    S1000RR 10-11 (K46) 09/08-08/11 USA
    S1000RR 12-13 (K46) 10/10-07/14 ECE
    S1000RR 12-13 (K46) 10/10-07/14 USA
    S1000RR 15 (K46) 10/13-07/16 ECE
    S1000RR 15 (K46) 10/13-07/16 USA
    S1000XR (K49) 05/14-04/17 USA
    S1000XR (K49) 05/14-05/17 ECE

    HP4 (K42) 09/11-07/14 USA
    HP4 (K42) 09/11-07/14 ECE

    F & G MODELS
    F650GS(K72) 09+ (K72) 11/06-06/12 USA
    F650GS(K72) (K72) 10/06-06/12 ECE

    F700GS (K70) 07/11-07/16 ECE
    F700GS (K70) 06/11-06/16 USA

    F800GS 08 (K72) 10/06-06/12 ECE
    F800GS 08 (K72) 11/06-05/12 USA
    F800GS 13-15 (K72) 06/11-07/16 USA
    F800GS 13-15 (K72) 07/11-07/16 ECE
    F800GS ADV 13-15 (K75) 05/12-05/16 ECE
    F800GS ADV 13-15 (K75) 05/12-03/16 USA
    F800GT (K71) 10/11-09/16 ECE
    F800GT (K71) 10/11-04/16 USA
    F800R 05-14 (K73) 12/05-07/14 USA
    F800R 05-14 (K73) 12/05-09/14 ECE
    F800R 15 (K73) 11/13-09/16 ECE
    F800R 15 (K73) 11/13-07/16 USA
    F800S (K71) 12/04-05/10 ECE
    F800S (K71) 12/04-01/08 USA
    F800ST (K71) 12/04-07/12 ECE
    F800ST (K71) 12/04-07/12 USA


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)