Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Motoran MT 150 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    TEKNİK ÖZELLİKLER

    MOTOR TİPİ: Tek Silindirli, 4 Zamanlı
    SİLİNDİR HACMİ: 149 cc
    ATEŞLEME: Elektronik CDI
    ÇALIŞTIRMA: Elektronik / Ayaktan Marşlı
    SOĞUTMA: Hava Soğutmalı
    MAX GÜÇ: 9000 d/d 9 kW / 12,2 HP
    MAX HIZ: 90 Km /H
    VİTES: 5 Vites Manuel
    BOYUTLAR: 2015x850x1125
    AĞIRLIK: 117 Kg.
    YAKIT DEPOSU: 10,3 Lt. ± 0,3 Lt.
    FRENLER: Ön Disk / Arka Kampana
    LASTİK ÖLÇÜLERİ: Ön: 2,75-18 / Arka: 110/90-16
    AKÜ: 12 V 7 Ah

    http://www.motoran.com.tr/urun/mt-150-cruiser/



    Arkadaşlar merhaba.

    Bugün itibari ile bu motoru yazlığımız da sağa, sola gitmek adına almış bulunuyorum. Almamdaki nedene gelirsek, açık hesap ile gayet uygun olan ödeme koşulları. İzmir'de Özşanal mağazaları vardır. Bilen, bilir. Tesadüfen broşürlerini inceledim ve bir kaç modeli gayet cazip fiyatlardan 30 ay taksitle verdiklerini gördüm. Şu anda bu motoru ayda 100 TL taksit ile 30 ay ödeme yaparak alacağım. İnternet sitesin de satış rakamı 2.620 TL olan bu model, 30 ay da bana 3.000 TL'ye mal olacak. Yani bu iş için vereceğim fark sadece 380 TL'dir. Normal şartlar da peşin alacak olsam, daha farklı modellere yönelirdim fakat kampanya ile hiç aklım da yokken alayım, yazlıkta dursun dedim :). Haftaiçi motorumu teslim almayı umuyorum. İlerleyen zamanlar da bu model hakkında bilgilerimi bu forum altında paylaşacağım...
    Önce emniyet, sonra hareket...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Dün itibari ile motorumu almış bulunuyorum. Motorumu teslim almadan önce, servis motorumun hazır olduğunu söylemişti. Fakat teslim alıp yola çıktığım da montaj dışında hiç bir şeyin yapılmadığını gördüm. Ne ön fren tutuyor, ne civatalar sıkılmış, ne de rölanti ayarı yapılmış. Ve bana motor hazır denilip, tarafıma teslim ediliyor? Bir de arkadaşlar niyetliymiş! Sen beni bu şekil de ölüme gönder, sonra gel oruç tut, dua et. Allah kabul etsin . Kendileri ile tartıştım ve çok kızdım. Hemen yapmaya başladılar ve sorunlu olan kısımları hallettiler. Bugün ise gerekli evraklarımı takipçime verdim. Yarın plakalarımı alacağım. Dün ve bugün itibari ile 40 km. küsur dolaştım. Şimdi biraz resim paylaşımlarının yanında, size motordan söz etmek isterim.

    Motor commuter ve chopper arası bir görüntüye sahip. Motorumuz fabrikadan sissy barlı geliyor. Ayriyeten arkada çanta bağlatı yeri bulunuyor. Motorun yağ seviyesini, yağ seviye camından görebiliyoruz.



    Yanlara deri çanta takmak istiyorum fakat sinyal grubu bu isteğimi engelleyecek gibi. Sizin de bu konu da fikirlerinizi alabilirim.



    Ön kısım da iki adet sinyal ve far grubu bizi karşılıyor. Önümüzdeki günler de ön kısıma sosis çanta takacağım .



    Arka stop görsel olarak göze pek hitap etmese de, durma anında yeterli ışık sunuyor. Aynaların görüş mesafesi ayarlandığı taktir de yeterli.



    Sol gidon da sinyal, uzun far ve korna butonları bulunuyor.



    Sağ gidon da far ayarı (kapalı, park, kısa), ateşleme düğmesi ve motor kapatma butonu bulunuyor. Ön disk frenin hidrolik sıvı kutusu da resim de görüldüğü gibi sağ gidon tarafın da yer alıyor.



    Direksiyon kiliti, sağ ön amortisörün arkasından yapılıyor. Bunun yanında kaynakta kötü işçilik göze çarpıyor.



    Asgari ihtiyaç duyacağımız her şey gösterge de yer alırken, vites göstergesine de yer verilmiş. Vites değişim sırasın da dijital göstergesi şaşma yapmıyor ve hızlı bir şekil de hereket ediyor.



    Sol motorun iç kısmın da jikle ve benzin musluk ayarları yer alıyor.



    ARTILAR

    1. Kullanım rahatlığı ve konforu umduğumdan iyi.
    2.
    Vites geçişleri sarsıntısız ve yumuşak.
    3.
    Titreşim kabul edilebilir seviye de.
    4. Motorun üstün de gelen orjinal lastiklerin kuru zemin performansı iyi seviye de. Yağışlı havalar da nasıl olduklarını ilerleyen zamanlar da göreceğiz.
    5. Düzgün bakıldığın da beklentileri karşılayacak bir motor.
    6. Makul bir fiyat etiketine sahip olması.

    EKSİLER

    1. Motor boşta olsa bile ayaklığın açık olması durumun da motorun çalışmaması. Bu sorunu ayaklık müşürünü iptal ettirerek hallettim.
    2. Motor ateşleme butonu kapalı olsa bile motorun ateşmele yapması. Merak etmeyin çalışmıyor. Sadece ateşleme yapıyor.
    3. Zayıf frenler. Frenlerin ilerleyen zamanlar da daha iyi olacağını düşünüyorum.
    4. Benzin depo kapağını açtığınız da, eski motorum cbr250r'da olduğu gibi el de kalması.
    5. Kitapçığın da yer alan anlatımlar da ayrıntı eksikliği. Kısacası anlatım özürlülüğü diyelim biz buna. Kitapçıkta yer alan şekiller ile motorun üstündekiler ayırt edilemiyor.

    İlerleyen zamanlar da görüşlerimi aktarmaya devam edeceğim.

    Saygılarımla.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  3. #3
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Hayırlı olsun abi güzel anlatmışsın kazasız belasız
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  4. #4
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun abi güzel anlatmışsın kazasız belasız
    Sağol Ahmet'im. Teşekkür ederim.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EKSİLER

    1. Motor boşta olsa bile ayaklığın açık olması durumun da motorun çalışmaması. Bu sorunu ayaklık müşürünü iptal ettirerek hallettim.
    2. Motor ateşleme butonu kapalı olsa bile motorun ateşmele yapması. Merak etmeyin çalışmıyor. Sadece ateşleme yapıyor.
    3. Zayıf frenler. Frenlerin ilerleyen zamanlar da daha iyi olacağını düşünüyorum.
    4. Benzin depo kapağını açtığınız da, eski motorum cbr250r'da olduğu gibi el de kalması.
    5. Kitapçığın da yer alan anlatımlar da ayrıntı eksikliği. Kısacası anlatım özürlülüğü diyelim biz buna. Kitapçıkta yer alan şekiller ile motorun üstündekiler ayırt edilemiyor.

    İlerleyen zamanlar da görüşlerimi aktarmaya devam edeceğim.

    Saygılarımla.
    Ateşleme butonu kapalı olsa bile ateşleme yapmak derken heralde, marş basıyor demek istediniz. Ateşleme butonu kapalıyken marş basması çok normal, ancak motor çalışmaz, çalışıyorsa da stop eder.
    Yeni motorun frenleri 400-500km kadar iyi tutmaz. Ani fren yapmanız gerekecek durumlardan kaçınmanız gerekir. Frenleri zorlamayın yumuşakça kullanın bir süre sonra frenler iyi tutmaya başlayacaktır.

  6. #6
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ateşleme butonu kapalı olsa bile ateşleme yapmak derken heralde, marş basıyor demek istediniz. Ateşleme butonu kapalıyken marş basması çok normal, ancak motor çalışmaz, çalışıyorsa da stop eder.
    Yeni motorun frenleri 400-500km kadar iyi tutmaz. Ani fren yapmanız gerekecek durumlardan kaçınmanız gerekir. Frenleri zorlamayın yumuşakça kullanın bir süre sonra frenler iyi tutmaya başlayacaktır.
    Usta nerelerdesin sen ya
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  7. #7
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ateşleme butonu kapalı olsa bile ateşleme yapmak derken heralde, marş basıyor demek istediniz. Ateşleme butonu kapalıyken marş basması çok normal, ancak motor çalışmaz, çalışıyorsa da stop eder.
    Yeni motorun frenleri 400-500km kadar iyi tutmaz. Ani fren yapmanız gerekecek durumlardan kaçınmanız gerekir. Frenleri zorlamayın yumuşakça kullanın bir süre sonra frenler iyi tutmaya başlayacaktır.
    Cevaplarınız için teşekkür ederim . İlk motor bana teslim edildiğin de, motor üstüne daha binememiş halde motorun ön freni sıkın ve motoru ittirin, motor o şekil de gidiyordu. Biraz fırçadan sonra tekrar söküp yaptılar. Ateşleme olayına gelirsek, cbr 250r'da buton kaplıyken ateşleme yapmıyordu. Doğal olarak bu motor da böyle olduğunu görünce garibime gitti .

    Saygılarımla.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  8. #8
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Yanlara deri çanta isteriz
    SonpoL bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  9. #9
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun süredir işlerimden ve tatil olaylarından dolayı aktif olmadım. Bu arada fırsat buldukça MT 150 ile kaynaşmakla beraber, motora bir takım değişiklikler yaptım. Değişiliklere gelmeden evvel motor hakkında konuşmam gerekirse, motorumun genel olarak beni tatmin ettiğini söyleyebilirim. 1.000 km'ye yakın yol yaptığım motorumun frenlerin de fark edilir derece iyileşme ve motor çekişinde gelişmeler oldu. Zaten rodaj'a önem veren bir insanım. Motor ucuz diye canını alırcasına kullanmaya gerek yok . Bugün yazlığımdan, İzmir'e dönüş yaptım. Yazlığa giderken ve dönerken, toplam 400 km. yol katettim. Ortalama 80-90-100 km/sn hız ile motorum şişme yapmadan yolculuklarımı tamamladım. Sadece 100 km.'de 1, 10 dk'lık hem ihtiyaç, hem de sigara molası verdim. Motorumdan genel olarak memnun olmakla beraber iyi ki tercihimi scooter'dan yana değil, bu motordan yana kullanmışım. Aksi halde 100 veya 150cc'lik bir hava soğutmalı scooter tercihi yapsaydım, uzun yolcularda hem çok zor (zaten yapmazdım), hem de yeni alacağım motoruma kavuşana dek bu denli beni tatmin etmezdi. Kısacası yazlığa götürür, bırakırdım orada .

    Gelelim yaptığım değişikliklere; Servislerin ilgisizliği ve beceriksizliği üzerine, İzmir'de motorumu kendi güvendiğim ustama götürüyorum. Öncelikle diğer arkadaşlarımın beni uyarması üzerine arka lastiğimin hareket sırasında 8 döndüğünü fark ettim ve bu sorunu hallettirdim. Daha sonra arkadaşlarımla Çeşme yolculuğuna çıkmıştık. Bu yolculukta km. telim koptu. Meğerse km. telim yanlış bağlanmış. Bunların yanında;

    1. Tüm sinyaller değiştirildi. Arka sinyaller daha arkaya alınarak, yan çantalar için yer ayarlandı. Daha fırsatını bulamadığım için yan çantaları taktıramadım.
    2. Ön far gurunu değiştirilerek, mercekli xenon far takıldı. Işıklar parktayken mavi renk verdiği için, biraz apaçi ruhunu barındırıyor . Fakat fark edilebilirlik adına gayet iyi ışık veriyor . Gündüz far açma ihtiyacı hissetmiyorum. Bu arada xenon 6.000 kelvin.
    3. Arka stop lambası değiştirildi.
    4. İnciraltı gezim sırasın da, ayna camımın düştüğünü fark etmem üzerine, aynaları komple değiştirdim.
    5. Öne sosis çanta takıldı. İleri de yanlara da takılacak.

    Motorun üzerinde ki orjinal lastiklerden şu anlık memnunum. Yağışlı bir hava görmedik henüz fakat kuru zemin performansı gayet yeterli. Şu ana kadar her hangi bir salma yapmadı motor. Buna toprak yol da dahil. Bunun yanında motorun arka kısmı artçılar için biraz dar açıkçası. Özellikle biraz kalıplı birini arkaya oturtursanız, neredeyse benzi deposu üzerinde sürüyorsunuz . Normal yapı da olanlar için problem yok . Bunun dışında, egzoz ucunda parlama mevcut. Tabi ki bu halledilebilir bir şey. Başka bir şey gelmiyor aklıma şu anlık . Bu motoru alın, her yerde tepe tepe kullanın. Öyle bir şey. İleri de paylaşımlarım devam edecektir. Şimdilik yazıyı fazla uzatmayıp, resim ve vidyo paylaşımı yapmak istiyorum. Vidyo'da orjinal sesini dinleyebilirsiniz.

    ÇEŞİTLİ RESİMLER

    Ön far grubu (gece)



    Xenon kesit noktası



    Diğer çeşitli resimler















    Orjinal egzoz sesini dinlemek için youtube paylaşmım



    Saygılarımla.
    seyyid47 bunu beğendi.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Arka stop'u rialli'den mi aldınız ? komple led'lisini bana göndermeyip size gönderdilerse daha da kızarım şikayetime cevap da vermedi duyarsızlar.

  11. #11
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka stop'u rialli'den mi aldınız ? komple led'lisini bana göndermeyip size gönderdilerse daha da kızarım şikayetime cevap da vermedi duyarsızlar.
    Evet rialliden aldım. Komple led'li. Fiyatı zaten çok ucuz. Canınızı sıkmanıza değmez .
    Önce emniyet, sonra hareket...

  12. #12
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet rialliden aldım. Komple led'li. Fiyatı zaten çok ucuz. Canınızı sıkmanıza değmez .
    Tamam da ben komple led'li olanın parasını ödedim ama uyduruk bir bi sıra kayar ledi olan stop yolladılar arada 5 lira fark var. Tek bu yanlış olsa iyi bir de amortisör körüklerini yanlış yollamışlar. Mal bu adamlar ya her siparişim en az bir ürün sitedeki resminde görüldüğü gibi değil. Şu ana kadar 400 lira alışveriş yaptım ama müşterinin şikayetiyle ilgilenmeleri sıfır.

  13. #13
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam da ben komple led'li olanın parasını ödedim ama uyduruk bir bi sıra kayar ledi olan stop yolladılar arada 5 lira fark var. Tek bu yanlış olsa iyi bir de amortisör körüklerini yanlış yollamışlar. Mal bu adamlar ya her siparişim en az bir ürün sitedeki resminde görüldüğü gibi değil. Şu ana kadar 400 lira alışveriş yaptım ama müşterinin şikayetiyle ilgilenmeleri sıfır.
    Telefonla irtibata geçin bence
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  14. #14
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Telefonla irtibata geçin bence
    Hani şu mondial'in meşhur geri dönüşlerinden var ya ondan yapıcam bi tane

  15. #15
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam da ben komple led'li olanın parasını ödedim ama uyduruk bir bi sıra kayar ledi olan stop yolladılar arada 5 lira fark var. Tek bu yanlış olsa iyi bir de amortisör körüklerini yanlış yollamışlar. Mal bu adamlar ya her siparişim en az bir ürün sitedeki resminde görüldüğü gibi değil. Şu ana kadar 400 lira alışveriş yaptım ama müşterinin şikayetiyle ilgilenmeleri sıfır.
    Hmm anladım. Siz sonuna kadar haklısınız. Ben kalabalık bir sipariş gerçekleştirdim ve eksiksiz teslim aldım. Kendilerine telefon ile ulaşmayı denediniz mi? Ben xenonla ilgili ufak bir montaj sorunu yaşamıştım. O vesile ile aradığımda yardımcı olmaya çalıştılar telefondan. Fakat 1-2 sorumuz askı da kalarak bize dönüş yapacaklarını söylediklerine rağmen, dönüş yapmadılar. Allahtan sorunu biz halettik. Bu yazımdan anlayacağınız üzere, sat ve unut mantığı güdüyorlar maalesef.

    Görüşlerinizi telefon aracılığı ile bildirip, tepkinizi gösterin bence. Sonuçta biz internetten alış-veriş yapan insanlarız. Onlardan internet üzerinden para kazanan bir kuruluş. Bunu size belli etmeseler bile, mutlaka kendilerini çeki düzene sokmaya çalışacaklardır. Gerekirse tüm motosiklet forumların da bu ilgisizliğinizi ve dolandırıcılığınızı yazarım diyerek tehdit edin. Hatta gereken şikayetleri ilgili forumlara yapın. Burada mevzu para olmaktan çıkıyor. Ben keriz yerine konmayı hiç sevmem, bunun için çok kötü de kalp kırarım açıkçası.
    viper17 bunu beğendi.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  16. #16
    EnesBeyter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2011
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SalcanoWolfS125 Memleketi:Mudurnu/Bolu
    Motor hayırlı olsun öncelikle. güzel değişiklikler yapmışsın motora kendini göstermiş maaşallah. yan çantalar da ayrı bi hava katacaktır.

    Benim merak ettiğim farlar. rialli'den mi aldınız onları da? bağlantı işi nasıl, kendiniz mi yaptınız, 160 lira mı neydi galiba parasını hakediyomu
    Kazasız belasız keyifli sürüşler.
    facebook.com/SalcanoMotosiklet

  17. #17
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı EnesBeyter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor hayırlı olsun öncelikle. güzel değişiklikler yapmışsın motora kendini göstermiş maaşallah. yan çantalar da ayrı bi hava katacaktır.

    Benim merak ettiğim farlar. rialli'den mi aldınız onları da? bağlantı işi nasıl, kendiniz mi yaptınız, 160 lira mı neydi galiba parasını hakediyomu
    Kazasız belasız keyifli sürüşler.
    Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Tüm parçalarım rialli'den alındı. Almış olduğum far normal de ybr 125 modeli uyumlu deniliyor. Zaten gözünüze çarpmıştır mutlaka siteden. Benim orjinal farıma göre ebatları bunun biraz daha büyük fakat sıkıntı yaratmadı hiç bir açıdan. Bağlantısını İzmir'de kendi ustama yaptırdım. Parasını kesinlikle hakediyor. Ben cbr 250r için sadece xenona montajıyla beraber 400 TL'ye yakın para verdim. Elbette kaliteli olanından taktırdığım için o fiyatı vermiştim fakat motorana baktığınız da her şey dahil 170 TL. Far grubu çok iyi. Mercekler görevini çok iyi yerine getiriyor. Zaten işin cezbedici yanı farın mercekli olması. Öteki türlü bir esprisi kalmazdı işin . Sağlamlığını zaman geçtikçe daha iyi yorumlayacağım. Zira henüz parçalar çok yeni. En fazla xenon ampulu veya beyni arızalanır, bu vesile ile daha iyi bir xenon takar yoluma devam ederim. Fakat böyle bir şey olacağını sanmıyorum. Xenonu işin dışında tutarsak, far grubuna bir şey olacağını sanmıyorum.

    http://www.rialli.com/urunler/motors...00k-ybr-125cc/

    *Bu arada motora yaptığım değişiklikler arasın da akü de yer alıyor. Şimdi aklıma geldiği için yazmak istedim. Orjinal akü'yü, jel akü ile değiştirdim.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  18. #18
    EnesBeyter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2011
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SalcanoWolfS125 Memleketi:Mudurnu/Bolu
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Tüm parçalarım rialli'den alındı. Almış olduğum far normal de ybr 125 modeli uyumlu deniliyor. Zaten gözünüze çarpmıştır mutlaka siteden. Benim orjinal farıma göre ebatları bunun biraz daha büyük fakat sıkıntı yaratmadı hiç bir açıdan. Bağlantısını İzmir'de kendi ustama yaptırdım. Parasını kesinlikle hakediyor. Ben cbr 250r için sadece xenona montajıyla beraber 400 TL'ye yakın para verdim. Elbette kaliteli olanından taktırdığım için o fiyatı vermiştim fakat motorana baktığınız da her şey dahil 170 TL. Far grubu çok iyi. Mercekler görevini çok iyi yerine getiriyor. Zaten işin cezbedici yanı farın mercekli olması. Öteki türlü bir esprisi kalmazdı işin . Sağlamlığını zaman geçtikçe daha iyi yorumlayacağım. Zira henüz parçalar çok yeni. En fazla xenon ampulu veya beyni arızalanır, bu vesile ile daha iyi bir xenon takar yoluma devam ederim. Fakat böyle bir şey olacağını sanmıyorum. Xenonu işin dışında tutarsak, far grubuna bir şey olacağını sanmıyorum.

    http://www.rialli.com/urunler/motors...00k-ybr-125cc/

    *Bu arada motora yaptığım değişiklikler arasın da akü de yer alıyor. Şimdi aklıma geldiği için yazmak istedim. Orjinal akü'yü, jel akü ile değiştirdim.
    Bilgiler için sağol tahmin ettiğim ilanmış

    Aküyü değiştirmenizin sebebi farları xenon yapmanız mı peki?
    facebook.com/SalcanoMotosiklet

  19. #19
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı EnesBeyter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgiler için sağol tahmin ettiğim ilanmış

    Aküyü değiştirmenizin sebebi farları xenon yapmanız mı peki?
    Rica ederim. Akü'yü xenon taktırdığım için değil, motorun üstündeki akünün beş para etmeyişinden dolayı değiştirdim . Xenon zaten normal ampul'den daha az watt tüketmektedir. Aküyü çıkardığımız da içinde neredeyse su bile yokmuş. Siz buradan anlayın nasıl bir hizmet anlyaşı olduklarını . Diğer yandan istiyordum jel akü taktırmak. Bahanesi oldu.

    Konuyu inceleyen ve motoranın her hangi bir motorunu almak isteyen arkadaşlara tek uyarım motorun servislerine güvenmemeliridir. Onun dışında bakımı aksatılmadığı sürece, yol da bırakacak bir motor değil. En azından MT 150 için konuşuyorum.
    ybf55 bunu beğendi.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  20. #20

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    sonpol hayırlı olsun....
    kaynak olayını pek beğenmemişsin...eski meslek icabı yanıtlayalım...çatlak olmadıktan sonra şekil,sağlamlığı etkileyen bi unsur değildir...
    bilgin olsun...
    SonpoL bunu beğendi.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler