yani 2.5 -3 arasi 100 kmde? eger oyleyse gercekten cok iyi, bende motoran torro vardi,ust devirlerde arkciyi cok etkiliyordu,siz arkci ile deneme sansiniz oldu mu ? arkada cok hissediliyor mu peki? cevaplar icinde tesekkurler
yani 2.5 -3 arasi 100 kmde? eger oyleyse gercekten cok iyi, bende motoran torro vardi,ust devirlerde arkciyi cok etkiliyordu,siz arkci ile deneme sansiniz oldu mu ? arkada cok hissediliyor mu peki? cevaplar icinde tesekkurler
mesela ben "titremeden dolayi ayaklarim cok uyustu." sikayetini cok aliyordum boyle bir memnuniyetsizlik mi yoksa darliktan dolayi mi?
Darlıktan dolayı olduğu söylendi. Ben kendim artçı olsam mt-150'de, daha sağlıklı yorum yapabilirim fakat şikayet arka da sıkıştıklarından dolayı oldu genel de . Bir de motorun oturuş pozisyonu, uzun sürüşler de beni yoruyor. Özellikle diz kısmın da ağrılarımın olduğu zamanlar oldu. Bu dez avantajların dışında çok güzel bir motosiklet. Al, her yere git. Seni yarı yol da bırakmak...
Önce emniyet, sonra hareket...
Hayirlisiyla donersem ulkeme suan en cok bunda gonlum var, 3-4 ay var bu surecte bu konuyu takip edecegim,bu konu olmasa bu motoru almayi asla dusunmezdim hele ki o videonuzu 2 kere izledim Izmiri de ozlemisim, bu yeni motorlar icin firmalar boyle videolar ve konular acsa gercekten cok farkli yerlere gelirler
bu arada Izmirde hangi ustaya goturuyorsunuz?
Karamanlarda sanırım? Yanlış anlaşılma olmasın ben de izmirliyim yani orada doğup büyüdüm şimdi daha iyi anlıyorum değerini, bu çok iyi olur sağolun gerçekten
2.500'e yaklaştı sanırım İsmail kardeşim, tam hatırlamıyorum şu anda. Başka motosiklet olduğu için pek kullanma fırsatım olmuyor motoranı.
--------------------------------------------------------------------
Bugün lastik siparişlerimi geçtim. Orjinal ebatlarını bulamadık. Bu sebeple öne 3.00-18 (ojinali 2.75), arkaya ise 120/90-16 (orjinali 110/90-16) takacağım. Sanırım sıkıntı olmayacaktır. Marka olarak Bridgestone bulabildik. Öne Mag Mopus L303, arkaya ise Mag Mopus G514 takacağız.
Lastik işinden sonra genel bir bakım yaptırıp, motosikleti yazlığa bırakacağım.
Yazı yazmışken bir kaç resim paylaşımı yapalım bari .
Önce emniyet, sonra hareket...
Bugün motorana yeni lastiklerini taktırdım. Rot balansı da yaptırdım. Cillop gibi oldu. Tabi içine nitrojen sıktırtmayı ihmal etmedim . Frenler şimdi daha iyi oldu. Özellikle yağışlı havalar da sakata gelmeyelim diye değiştirdim lastikleri. Orjinal lastiklerin kuru zemin performansı iyi olsa da, ıslak zemin de bir o kadar kötüydü.
Önce emniyet, sonra hareket...
Özel mesaj yoluyla bir arkadaş bana akü hakkında soru sormuştu. Ben de cevaplayamadan yanlışlıkla tüm mesajları silmiştim. Sorusunun cevapsız kalmaması için buradan cevap vermek isterim kendisine .
Ben akü olarak motoran yuasa marka jel akü takmıştım. Kendisine de önerebilirim. Fiyat da gayet makul. Kuru aküyle filan uğraşmaya gerek yok.
Konuya yazı yazmışken, bir de resim ile destekleyelim.
Saygılar.
Önce emniyet, sonra hareket...
Sonunda bu motordan ben de aldım bir hafta falan oluyor alalı,ilk vitesli motorum alıştım sayılır,
eski motorum motoran 2010 torro idi,ona göre çok seri ve en önemli özelliklerden birisi titreşim kabul edilebilir seviyede.
motoru 2. el aldım 7500 de idi,
motorun aküsü bitik bir onu değiştireceğim,
yağını shell ax7 10 40 ile değiştirdim,
150 km kadar sürdüm yağışlı havalarda da sürdüm, tekerlekleri yağış için iyi değil yeni olmasına rağmen,genel orijinal lastik vakası,
hız olarak çok hız yapmasamda bastiğında ibreyi sonuna kadar dayatabiliyor.
sürdükçe burada paylaşım yaparak alacak olan arkadaşları ben de bilgilendirmeye çalışacağım
Bu motoru tanıtarak almamda büyük emeği olan Sonpol'a da buradan teşekkürler
Dostum hayırlı, uğurlu olsun. Mt 150 bu aralar çok kullanmıyorum fakat, gerçekten yağını suyunu koyduğun zaman, seni hiç bir zaman yarı yol da bırakmayacak bir motosiklet. Memnun kalacağını tahmin ediyorum. Benim hoşuma gitmeyen tak yanı, oturuş pozisyonundan dolayı uzun sürüşler de bel ağrısı çekiyorum. Bakalım sende de olacak mı öyle şeyler. Paylaşırsın ileri de. Lastiğin kuru zemin performansı çok iyi. O lastikler ile diz verdim diyebilirim . Fakat ıslak gördümü dediğin gibi, çok kötü oluyor. Bu sebeple en kısa sürede lastiklerini değiştir.
Akü dediğin gibi, benim de çok kalitesizdi. Onu değiştirirsen başka eksiğpin kalmaz. Yani lastik ve akü şimdilik seni uzun süre götürür. Yağ seçimin güzel. Ben de kışın ax7, yazın ise ax5 kullanıyorum motosiklete. Mt-150 için ideal yağlar bunlar. Vitesler zaten pamuk gibi. Titreşim ilk başlar olsa da, motor parçaları alıştıkça çok daha iyi kıvama gelecektir .
Aklına tkaılan bir şey olursa yazarsın. Hayırlı olsun tekrardan. Pişman olmayacaksın.
Önce emniyet, sonra hareket...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)