ben 2 egsoz dedildirdim çok tatlı ses veriyor giderken hafif patlama yapıyor rahatsız edecek şekilde değil arkadaş yaptırmıştı bende ondan görerek veya kopya çekerek yaptırdım
ben 2 egsoz dedildirdim çok tatlı ses veriyor giderken hafif patlama yapıyor rahatsız edecek şekilde değil arkadaş yaptırmıştı bende ondan görerek veya kopya çekerek yaptırdım
tam olarak neresinden deldirdiniz, detay verebilirmisiniz, burda yapan yok kendim delmeye çalışıcam.
egsoz içindeki siyahlık olan yere 3 tane delik açtırdım perçinleri ortalayarak alt ve üst egsozda aynı işlemi yaptım
bir soruda ben sorayım müsadenizle sizin yaptırdığınız işlem muayenede sorun olur mu? olursa muayene için ne gibi önlem almak gerekir ? bilginiz dahilinde ise vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkürederim.
bu ülkede mavi ışık bile sorun muayenede hocam onuda hafif kusurlu olarak geçer diye düşünüyorum denemedim ama baya uzun bir süre sonra deneyecem :D
senden özenip bende yaptırtayım ozaman
abartı bi değişim olmuyor ama gaz açtığında veya normal giderken güzel patlama sesleri çıkıyor egsozdan yeterli oluyor
bugün motorla çıkmadım eve gidince resim çekip koyucam hocam içindeki siyahlık olan yere 3 delik açtım okadar
konuyu hortlatalım oturdum motorun üstüne kafamı bi çeldi kullanıcıları eksisiyle artısıyla bi yorumlarsa sevinirim.
5.000 km'de benim ki. Gönül rahatlığıyla soyleyebilirim ki hiçbir problemini aksakligini eksisini görmedim. Cok memnunum. Gerek performansi gerek yakıt masrafi gerek görüntüsu acisindan beni pisman etmedi aldigima. Uzun yol tecrubem sirasinda da tam not aldi benden. Hic mi eksisi yok dersen. Bi cok motorda oldugu gibi lastik problemi var. Yas asfaltta naylon oldugunu belli ediyor.
Merhaba arkadaşlar herkese selamlar, ilk motorumu Daystar alarak aranıza katıldım. İçimdeki motorsiklet ateşi biraz ısıttı heralde kış sezonuna girerken bi delilik yaptım. Yeni başlayanlar ve bu motoru almak isteyenler için biraz yorum yapmak istedim.
Daha önce çok kısa pulsar 200ns tecrübem vardı(500km). Sport cruiser tarzı motorlar ilgimi çektiği için, 250cc, kalite ve fiyatından dolayı Daystar'ı tercih ettim. Bu kriterlerde rakibi olduğunu zannetmiyorum. 2. el olarak 2014 9.800km aldım, yaklaşık olarak 1000 km yol yaptım.
Kısaca yorumlarsam (acemice);
- Oturuş pozisyonu ve sele
İlk günler bacaklarım ağrıyarak motordan indim. Bacakları öne atma pozisyonu beni çok zorladı ama her geçen gün biraz daha rahat ediyorum. Selesi gayet rahat artçı arkadaşlar da olumlu konuştular ben artçı olmadım. Selede biraz geriye doğru gitmek istiyorum ama sele buna izin vermiyor. Bu biraz rahatsız ediyor. Aynalar mükemmel, aynaların açısı çok geniş olduğu için ben genellikle tek ayna kullanıyorum
- Süspansiyon ve titreşim
Ön amortisör güzel arka da güzeldi taki ben arka lastik basıncını 29 psi yapana kadar muhtemelen biraz düşüreceğim. (ön 29 psi, arka 29 psi doğrumudur bilmiyorum katalogda 2 bar yazıyor.) Titreşim rahatsız etmiyor, 1 saatten fazla trafikte üzerinde kalırsam (yüksek devir) rahatsız olmaya başlıyorum.
- Gaz Tepkisi (Torku) ve Son Hız
Motorun torku gayet yeterli pulsardan daha iyi olduğunu söyleyebilirim(özellikle 60-110km arası). Ara hızlanmalarda gayet güzel ve yeterli. Son hız 125 km gördüm daha fazla yapabilirdi ben denemedim.
- Denge
Genel anlamda dengesi güzel özellikle 60-100 km hız aralığında çok zevkli bir sürüş sunuyor.
- Fren ve Lastikler
Aldığımda orjinal lastikler vardı. Hala iyi durumdalar ama en kısa zamanda değiştireceğim. Kaymadan dolayı küçük bi yan yatma durumum oldu. Arka fren çok hoşuma gitmedi. Ön fren iyi gibi tam emin değilim.
- Vites Geçişleri
Başta gayet güzel gibiydi ama son zamanlarda 1. vitesi bulamıyorum. Kırmızıda duracağım zaman yüksek vitesten düşerken 1. vitese geçmiyor ve kalkarken 1. viteste olmadığım için stop ediyor. Can sıkıcı bir durum. ( belki beim bi hatam vardır bilmiyorum)
Genel olarak zevk alarak kullanıyorum. Bu arada motoru bıraktığımda soğurken motor bloğundan garip sesler geliyor. Biraz araştırdım normalmiş heralde çok takılmadım.
Haftasonu Bursa gezisi yapmayı planlıyorum. Dönüşte uzun yol performansını paylaşabilirim.
Soru sormak isteyen arkadaşlar olursa cevaplayabilirim.
Herkese kazasız belasız sürüşler...
daystarın parça bulunabilirliği ve fiyatları ne alemde aceba?
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
2014 9800 km de kazasız (ufak yan yatmalar var)bayiden 9 taksit olarak 8250 ye aldım. Taksit olunca çok alternatifim yoktu :( şuana kadar memnunum. Parça ihtiyacım daha olmadı o konuda çok olumlu olduğunu düşünmüyorum. Tecrübeli arkadaşlar daha iyi bir fikir verebilir.
kullanıcı arkadaşlara ; yağ filitrenizi kaç kilometrede değiştiriyorsunuz ?
Sevgili arkadaşlar ben de yeni bir Daelim Daystar 250 (VL250) sahibi oldum. Kontak anahtarıyla açılan sağ taraftaki kapağın iç tarafında 4 vida ile tutturulmuş bir plaka var. Bu plakanın arkasında, içinde buji anahtarı da dahil olan 7-8 tool bulunana bir tool box olması lazım. Benimkinden çıkmadı. Alındı mı, yoksa hiç mi yoktu bilmiyorum. Sizinkini kontrol edebilir misiniz, böyle bir tool box var mı? Ayrıca, motoru alırken, ingilizce veya Türkçe, soft veya hard formatta User manual, Maintenance Manual gibi bir kitapçık verdiler mi? Aşağıda VL250 parça katalogu linki veriyorum, pdf indiriniz işinize yarayacaktır. Bu tool box'ın varlığını buradan anladım.
Herkese sevgiler, kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım.
http://www.motorlegend.com.my/daelim...age-74-12.aspx
Ben motoru sıfır aldım 10500 tl ye , yani okadar para verdim adamlar ne kitapçık , ne kullanım kılavuzu verdiler ayrıca tool box veremeyecek kadar da acizler bende de yoktu.
Sevgili arkadaşlar'
2016 motorlu araç trafik sigorta ücretlerinin ne olduğu hakkında bir fikriniz var mı. % 200'ūn üzerinde zamlanmış diye bir duyum aldım. Geçen yıl 101 TL ödemiştim motosiklet için. Şimdi 300'ü geçiyormuş. Lütfen araştıralım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)