Bu motoru kullanan arkadaşlar düşüncelerini yazabilirler mi piyasada ki en uygun motor bu galiba gv 250 fiyatı almış başını gidiyor .Karşılaştığınız önemli sorunlar var mı?
Bu motoru kullanan arkadaşlar düşüncelerini yazabilirler mi piyasada ki en uygun motor bu galiba gv 250 fiyatı almış başını gidiyor .Karşılaştığınız önemli sorunlar var mı?
şimdi söyleyeyim motoru alalı bi 15-20 gün kadar oldu 568 km yaptım. 500 bakımını aldığım yer olan karşıyaka motoşopta yaptılar. İlk bakım yağ değişti biraz zinciri gerdiler frenlere baktılar.
Motoru anlatmak gerekirse bir kere görünüş olarak çok güzel herkes beğeniyor , markasını kaç cc olduğunu ve ne kadar aldığımı soruyolar . 247 cc olması nedeniyle atak bir motor diyebilirim. 70-80 e kadar oldukça tatminkar hızlanması var. Fakat çok yüksek tork beklemeyin Biraz büyük viteste hızlanırken nazlanıyor ama yine de 5. vites 60-110 arası sorunsuz denebilir. Ben çok tecrübeli bir sürücü olmadığımdan 110 un üstüne çıkmadım. (Zaten rodajdayız :D ) Lastikler naylon , elim biraz bollanınca Pirelli route 66 ile değiştiricem. Bunların dışında su soğutmalı ve yaptığım en uzun yol 105 km izmir-karaburun arası beni üzmedi. Dur kalk trafikte fan açıyor arada :D O fan sıcak sıcak ayağınıza üflüyor tadından yenmez .
Genel anlamda motosiklet benim çok hoşuma gitti ama bu fiyat bandında tabi rakipleriyle karşılaştırıp detaylı incelemek gerekir.
rodajda olduğundan ilerde değişebilir ama şimdilik yakıt tüketimi nasıl çok yakmıyordur inşallah
yurtdışında aynı motor 23,1 beygir. türkiyede 25 beygir. hadi oradan bu tür firmalar neden uyduruk ve kafasına göre veri yazıyorlar bilmiyorum. aynı motoru birde sperspor modelinde kullanıyorlar. oldu mu şimdi? cruşser ve superspor? naked olsa anlarım. görünüş şık ama teknik kısım pek hoş değil.
evet 23,1 beygirmiş asya motorun işi ne kadar ciddiye aldığını görmüş olduk
http://www.daelim.co.uk/daystar_250cc.php
motorla ilgili videoları dafra horizon 250 yazıp aratarak bulabilirsiniz. daelim daystar 250 yazınca çıkan bilgi ve videolar çok az. diğer türlü de türkçe kaynak yok ama videolar da tatmin edebilir.
Motoru kullanan arkadaşlardan yorum alabilir miyim? Genel olarak memnun musunuz? Servis ile ilgili bir şikayetiniz var mı?
Özellikle şehir içi kullanım ve yakıt tüketimi ile ilgili bilgi verebilir misiniz?
Şimdiden teşekkürler.
cruiser olur çünkü cruiserın süratle bir ilgisi yoktur tamamen keyif gezi ve tork motorudur 250cc de cruiserda o işi gerektiği kadar görür yeterince...
supersportta katılırım ama ondada katılmıycak insanlar çıkabilir neticede super sportta avrupada 125cc katogorisinde bile cup lar var..
Selam
İlk motor olarak Daelim Daystar aldım
ilk bayiye gidip ver bana ordan bir motor demedim tabii ki
aylardır takip etmediğim forum, hafta sonları gitmediğim bayi kalmadı
İstanbulda ilk motoruna binecek 49 yaşında bir doktor olarak bu kadar araştırma yapmak da gerekiyordu
Hyosung GV 250, Regal Raptor ve Daystar 250 arasında haftalarca gidip geldim
Sadece bilgisayar başında değil bayilerde gidip üzerine oturmaktan da bahsediyorum
Motor hacimmleri aynı olan bu üç motorun performans, dayanıklılık, dış görünüş, yedek parça durumları vs vs farkları var elbette
Tecrübeli olmamam (hem binme hem de mekaniği konusunda) nedeniyle forumlarda sizlerin yazdıkları, bayilerdeki satıcıların söyledikleri
ve tabii ki yakın arkadaşlarımdan (motor kullanan) aldığım bilgilerle Daelim Daystar da karar kıldım.
Şimdilik trafiğin az olduğu (hafta içi sabah kargaların kahvaltı zamanı öncesi ve hafta sonları öğlen öncesi) zamanlarda kullanıyorum.
Öyle keyif alıyorum ki kendi kendime motosiklete binmek için niye bu kadar bekledim diye hayıflanıp duruyorum
Yıllarca bisiklet üzerinde idim. Benzer bir duygudur diye düşünmüştüm ama değilmiş.
Bir süre sonra sizlerle sizin merak edebileceği şeyleri paylaşabilirim (ne kadar yakıyor, nasıl hızlanıyor, virajları nasıl alıyor, servis hizmeti nasıl vs vs).
Şimdilik akşamları saat başı pencereden dışarıya bakıp motosikletim iyi mi diye bakma aşamasındayım.
Bu satırları okuyan herkese sevgi ve selamlarımı yolluyorum.
Motor çok hoş hatta piyasaya biraz daha makul bi fiyatla girmiş olsaydı Regale yönelen birçok insanı kendisine cekerdi.
Tanıtım yok, bi pazar stratejisi yok bodoslama daldılar o ufacıcık 250 cc chopper piyasasında çok güzel bi seçenek olurdu ama insanlar şuan tanımıyor ürküyor. Cüneyt bey sizin paylaşımlarınız bi çok insanı bu modele cekebilir merakla takipteyim. Ayriyetten dikkatimi çeken husus motor fotolardan çok daha güzel gerçekte.
Selam,
ilk izlenimlerimi merak eden arkadaşlar için,
100 km kadar kullandım motorumu. Kullanımının çok rahat olduğunu söylemeliyim. Oturma biçimi, ayakların pozisyonu kesinlikle yormuyor (uzun yol yapmadığımı söylemiştim henüz). Bu tarz hakikaten tam bana göre. Belki ileride enduro olabilir.
Motorumu kullanan bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine arka fren pedalı oldukça yukarıda idi (ayağım seyir halinde iken arka fren ışığı yanacak kadar basıyordu frene) bir kademe aşağıya düşürdüm, debriyaj pedalı ise tam tersine biraz aşağıda idi (vites büyütmek için ayağımı pedal altına sokmak ben tecrübesiz arkadaşınız için oldukça maharet gerektiriyordu) onu da iki kademe yükselttim. Bu ayarları tek el aleti ile bir kaç dakika içinde yardım almadan yapabilince çok keyif aldım. Ama yeni ayarları ile motora binince keyif almanın ne olduğunu anladım. Artık vites geçişlerim çok rahat, sağ ayağım da frene basmayayım diye kasılıp kalmıyor.
Akşamları artık pencereden saat başı bakma faslı bitti ama hava her bulutlandığında inip brandasını örtüyorum. Motor rodajda olduğundan yüksek hıza çıkmadım (en yüksek hızım 70 oldu). 300 km olduğunda bayiye gidip ilk kontrolünü yaptıracağım.
Şehir içinde uzun süre keyifle kullanabileceğim bir motor aldığımı düşünüyorum.
Bu satırları okuyan herkese iyi günler dileklerimle.
Merhaba arkadaşlar. motoru alalı yaklaşık 1 hafta oldu. ilk motorum ve çok yeni bir motor sürücüsüyüm. servisten ilk alışımda motoru kaldırmakta ve kontrol etmekte biraz zorlandım açıkçası ama alışmam 2 gün sürmedi. ilk yolculuğumu mersinden kıbrısa yaptım biraz deli cesaretiyle. çok şükür bir problem yaşamadım mersin-taşucu ve lefkoşa-magosa yollarında 100-120kmlere çıktım gayet güzel tepki verdi motor. 80-90km/hden sonra popoda biraz titreşim yaşanıyor ama o kadar da olur. bi kaç kere 1den 2ye ve 2den 1e atarken vitesi boşa attım. muhtemelen tecrübesizlikten yaptım motorla alakalı olduğunu düşünmüyorum. ilk bakımı 130kmde yaptım kıbrısta asya motor servisi olmadığı için ve uzun yola çıkacağım için. gidon turu bana biraz az geldi U dönüşleri biraz zorluyodu başlarda ama ona da alıştım gibi motorun tarzıyla mı alakalıdır gidon turu siz daha iyi bilirsiniz. söyliceklerim şimdilik bu kadar. herkese kazasız belasız güzel sürüşler diliyorum.
bunun yedek parçasını internetten bulursanız bizle de paylaşın
merhabalar kıymetli dostlar..
Bu motorda titreşim kaç km de başlıyor (Elciklerde ve ayaklıkta kaç km de ? ---- Koltuk yani selede kaç km de ? )
Uzun yolu nasıl ?
Birileri artık resimli bir anlatım zahmet edip paylaşsınlar lütfen !
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
merhabalar..
Daystarda titreşim kaç km'de baslıyor.. ?
Merhaba,
Bugün Fenerbahçede bir tane Daystar üzerine oturdum ve gerçekten hoşuma gitti aklımı karıştırdı. Sizlerden burada kullanan arkadaşların yorumlarını ihtiyacım var. İlk görünüşte malzeme kalitesi fena değildi ama yol yapan arkadaşların fikirlerinden sonra karar vermek daha doğru olur diye düşünüyorum. Son olarak titreşim nasıl acaba.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)