Arkadaşlar, plaka ve ruhsat işlemlerini tamamladım. Dün biraz gezme fırsatım oldu. Gerçekten çok güzel bir motosiklet, bayıldım. Bu kadar keyifli bir motosiklet olduğunu düşünmemiştim. Yakında video çekip youtube yüklerim, buradan paylaşırım.
Arkadaşlar, plaka ve ruhsat işlemlerini tamamladım. Dün biraz gezme fırsatım oldu. Gerçekten çok güzel bir motosiklet, bayıldım. Bu kadar keyifli bir motosiklet olduğunu düşünmemiştim. Yakında video çekip youtube yüklerim, buradan paylaşırım.
Hayırlı olsun. Ne olursunuz şu videoları telefonu dikine tutup çekmeyin. Neden öyle çekiliyor anlamıyorum ? Bakıyorum insanlar çocuklarının anaokulu videolarını bile dikey olarak çekiyorlar. Sanki ömür boyu cep telefonundan izlenecek o videolar. Yazık oluyor o güzelim hatıralara...
Motorun beyaz rengi de güzel ama onun sorunu jantlarının renginde. Ben gri jantı hiç sevmiyorum, keşke beyaz olana da siyah jant koysalardı.
Motoru 18 bin TL yaparlarsa satmaları imkansız olur. Bu durumda 11500 TL'ye son kalan RKS Cruiser'lar veya 14 bin TL'ye Bleackster, o da olmadı 8500 TL'ye Falcon Freedom alınabilir.
Teşekkürler. Avrupada 4.000 avroya satılıyor şu anda Daystar. 17.000 TL ye burada satılması zor görünüyor ama Türkye de tüm Asya Bayi ağına gelirse ve yedek parça vb. sıkıntıları çözülürse satar hocam. 250 cc Regal ve Hyosung şu anda 14.000 TL zaten. Onlarda 2015-2016 modelleri. RKS, Falcon vb tabiki iyi alternatifler ama farklı sınıflardalar. Bana kalırsa fiyat performans düşünürsek CBF 150 den daha iyi bir motor yok
Yedek parça yönünden sıkıntılar olduğunu duyuyorum doğrumu?
Bayiler sorun yok dediler. İnternette araştırınca yurtdışı sitelerde civatasına kadar var. Sanırım parça sorunu yok ama spesifik bir parça olursa temin edilmesi zaman alıyor olabilir. Ben daha yeni aldığım için bir ihtiyacım olmadı o yüzden net bişey söyleyemem. Tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------
Bu arada sahibinden.com da kalan son 2 adet sıfır Daystar ilanı kaldırılmış. Muhtemelen tamamı tükendi. Şimdi 2017 modellerinin gelmesini bekleyip görecez.
Yedek parçada sıkıntı yok, lazım olan herşey var neredeyse olmayanda siparişle geliyor.
daystarda iyidir gvde iyidir.. ama şunu unutmamak lazım gv çift silindirdir daha güzel gider atak bir motoru var ama daha fazla yakıcakdır daystara göre .. benim tahminim gazı açdığında gv de rahat 4.5 leri rahat görürsün..
daytstarda aea videosunda son gaz gitmesine devamlı gaz açmasına rağmen ortalama 3.2 yi geçemediğini söylemişdiki bu değerler çok çok iyi değerler .. demek ki ekonomik kullansan baya baya az yakıcak yakıtı koklıycak..
Gv250 nin;
Gidondaki komitatörler siyah plastik
Daystarında, metal ve kaliteli
Gv nin arka fren kampana, daystar ın disk
Gv nin ön tek disk, daystar ın çift disk
Daystar ın ön Amortisör kolları daha kalın
Gv hava soğutmalı, daystar su soğutmalı
Daystar daha az yakıyor
Gv250 nin enjeksiyon gürültülü ve elektroniği daha kötü, daystar ın enjeksiyonu daha sessiz çalışıyor
Gv çift, daystar tek silindir
Daystar ın arka lamba led, gv nin ampul
gv yağ doğutmalı değilmi şimdi yağ ne ile soğuyor diyiceksiniz ama neticede yağ soutmada ayrı bir soğutma sistemi su gibi.. yani safi hava soğutma değil gv ..
GV 250 tabi ki iyi bir alternatif. Ama 2 tane tamirci arkadasim var ikisi de alma dedi. Nedense surekli kronik sikintilarindan bahsediliyor. Ben motoru 2 gun once tamirci arkadasa goturdum orda gv250 vardi bi turlu stop etme sorununu cozememisler. Hala ugrasiyolardi. Ama daystar da boyle sorunlari pek duymuyorum. Gercekten kalitesi mukemmel. Tamirci de bi cok eski motorcu amca vardi hepsi de bayildi motora. Hatta servise girer girmez gelip daelim degil mi bu dediler cok sasirdim
gv250 nin kronikleri var ama çözülmiycek sorunlar değil .. hepsinin çözümü var usta çözememişdir.
Bugün itibari ile 2380 km oldu. Genel olarak beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor ve motosikletten memnunum.
Bugün arkadaş grubu ile 240 km ye yakın bir gezi yaptık.
Performansı hakkında bir iki şey yazayım.
1. Vites 65 - 2.Vites de ise 85 - 3.Vites de ise 120 de kesiciye girdi. En son noktayı görmek istedim sonuç bu.
4. Vites de 120 den başlayarak 140 a doğru tırmanıyor. 130 dan sonra kesilmeye başlıyor.
5. Vites 130-140 civarında seyretmeye devam ediyor bir etkisi olmuyor. Daha çok motoru rahatlamak amaçlı.
(Bugüne kadar gördüğüm maksimum hız 150. O da yokuş aşağı bir yolda. Yani düz yolda en fazla 140 gördüm.)
Şu ana kadar bir kere bile motor kendisinden dolayı bir sorun yaratmadı.
Performans durumunu merak edenler için paylaşmak istedim.
Mr.Sticker'dan Route 66
Hoş ve uyumlu olduğunu düşünüyorum.
(Evet bir haftadır motoru yıkamadım )
Ben mart ayında aldım havalardan kaynaklı henüz250 km oldu bilemedim çok fazla.
Forumla ilgilenen kullanıcı sayısının artması sevindirdi. Yakın zamanda bende fotoğraf paylaşımında bulunucam. Ben ikinci el aldım geçen sene mayıs ayında 6700 kmde aldım şuan 12500 ün üstünde ve çok memnunum motordan uzun vadede üzmüycek bi seçim yaptığımı düşünüyorum. Tabi her motorda olduğu gibi motoru dinleyip ihtiyaçlarını karşılamak şartıyla. Kazasız iyi sürüşler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)