Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Honda Integra NC700DC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #261
    gravis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    honda Africa 1100 l2 /piaggio liberty 150 abs
    drtimsah arkadaşımızın yazdıklarına noktası virgülüne kadar katılıp integra kullanıcısı olarak onaylıyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    modoxy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2011
    Şehir
    Muğla Menteşe
    Motosikleti
    SYM Fiddle 2
    Zevkler ve renkler... Arkadaş beğenmemiş anlaşılan, bir kaç yorum getirmiş.

  3. #263
    drtimsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    KSK
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA 2013
    Herkese iyi günler ve şimdiden iyi bayramlar dilemek isterim ....

    Forumu takip eden kimse var mı bilemiyorum ama paylaşmak istediğim çok önemli bir konu var ;

    2-3 hafta kadar önce abimi de İntegra sahibi yaptık az sonra bahsedeceğim durum daha çok onun motorunda olmakla birlikte kendi motorumda da nadiren meydana gelebiliyor ... Aslında anlatması biraz güç olmakla birlikte en anlaşılır biçimde anlatmaya çalışacağım ...

    Durum şu ki ; motorumuza bindik ve hareket etmek üzere D moduna aldık ... Harekete geçtik ancak daha vites 2 ye geçmeden önümüze dik bir iniş çıktı diyelim ... yani halen D modunda 1 inci viteste ve hareket halindeyiz ... İşte bu inişe geçtiğimizde çok ilginç bir durum oluyor ( Her zaman değil ama benim motorda zaman zaman abimin motorda daha sık. ) motor sanki boştaymışcasına hızlanmaya başlıyor herhangi bir devir artışı olmuyor ve dolayısıyla motorun kompresyonu olmadan tamamen frenlere yüklenerek inişi gerçekleştirmek zorunda kalıyoruz .

    Hafifce gaz verecek olursak motor devreye giriyor ve olması gerektiği gibi motor kompresyonu devreye girerek devir artışını görebiliyoruz.Ama bazen öyle inişler oluyor ki gaz vermeniz mümkün olamıyor ...

    Sadece deneme amacıyla acaba ne olacak diye merak ettim ve bu haliyle ( Yani D modunda ve 1 inci viteste ama motor devri artmadan yani boştaymış gibi ... ) motoru yokuş aşağı salarak hızlanmasına izin verdim ... Sonuç '' TAK '' diye şiddetli bir sesle birlikte vites 2 ye geçti ... ve beni çok korkuttu açıkçası bir daha da asla böyle bişeye müsade etmedim ...

    Durumu Yükseliş Servisinde ki ustalarıma anlattım onlar da anlam veremediler ve merkeze bu durumu mail atıp bilgi almaya çalışacaklarını belirttiler ...

    Yine gözlemlerime göre bu durum genellikle ve hatta nerdeyse her zaman aşırı dik inişlerde ve de artçı varken ortaya çıkıyor , tek başımayken ve artçı olmadığında (emin olmamakla birlikte) bu durumu yaşamadım diye hatırlıyorum ... Bu sebepden dolayı kendimce bir teori ortaya koydum ne derece doğrudur bilemiyorum ama bana öyle geliyor ki motor şanzıman sistemini aşırı yüke (aşırı kompresyona ) karşı korumak adına bi şekilde vitesi boşa alıyor diye tahmin ediyorum ...

    Bu konuda benzer tecrübeleriniz ve sebeplerini bilen arkadaşlar varsa paylaşmalarını rica ediyorum ....

    Hepinize saygılar ve sevgilerimle ...

  4. #264
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Scooter'larda belli bir hızda(10-20 km vicarı) gaz verilmiyorsa motor kendini boşa atar. Hafif gaz verildiğinde de kompresör devreye girer. Sizin başınıza gelen olay çok normal. O gelen gürültü de normal. 1'den 2' ye geçerken japon motorlarında alışılmış sestir. Şanzıman aşağı inecek gibi bir sestir. Ben de takardım eskiden baktım bir şey olmuyor, devam. 3 ten 2 ye geçerken de aynı ses gelebilir. Tiptronikte olur mu bilmiyorum ama sıkıntı değil diye düşünüyorum. Bence hiç bir sorun yok. Bu arada gaz verilemez dediğiniz yerlerde eliniz frendeyken hafif gaz verseniz kompresör devreye girer bir sıkıntı da çıkmaz. Keyifli sürüşler

  5. #265

    Üyelik
    07 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC 700 Integra
    Merhaba,

    Sele altı bagaja Givi dışında Zeus ZS-218 ve Nexx X60 Model kasklar da sığıyor. Bende Nexx X60 var ama artık distribütörü Motaks bu kaskları getirmiyor. Kısaca artık Türkiye'de bulanazsınız, ebay'den sipariş vs olabilir ama açık kaska göre gereksiz pahallı, Zeus ZS-218 Kaskları ise Mototr (Delta) ve Hudson Deri'de bulabillirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

    Merhaba,

    Çantalarınız hayırlı olsun. Yan çantalara açık kask sığıyor mu ? Yan çantalarınızı takarken motorun arka garenajlarına bir işlem yaptılar mı ? Kısaca delik vs açıldı mı ? Çanta bağlantı demirleri arka garenajlara sürtüyor veya degiyor mu ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

    Nexx X60, ZEUS ZS-218 ve Givi Jet Helmet kesin sığıyor.

  6. #266
    aloavera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mct 250 - nc700xa
    Arkadaşlar bayram tatili dolayısı ile çıkmış olduğum gezime devam ediyorum.sormak istediğim konu daha önce forumda geçmişti ancak cep telefonundan girdiğim icin bakma şansım yok. Şu anda Kuşadası'nda yım 5800km doldurdum acaba diyorum 6000bin bakımını Kuşadası'nda mı yaptirsam bu bakimda neler yapılıyor ve maliyeti nedir?

  7. #267
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    bu motorun 6000 diye bir bakımı yok. Çok isterseniz yağ, yağ filtresini değiştirin

  8. #268
    Schekill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    arkadaşlar ikinci el integra almayı düşünüyorum site içinde satan var mı ?

  9. #269
    matal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2007
    Philips ampul aldım.
    Ön farı nasıl değiştireceğim, bilen var mı?

  10. #270

    Üyelik
    18 Mayıs 2013
    Alıntı matal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Philips ampul aldım.
    Ön farı nasıl değiştireceğim, bilen var mı?
    slm.Servise götürüp taktırmayı düşünün derim.Kazasız sürüşler.

  11. #271
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı matal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Philips ampul aldım.
    Ön farı nasıl değiştireceğim, bilen var mı?
    Elinizi biraz zorlamanız gerekli,kendiniz deneyin,zor değil.

  12. #272
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Arkadaşlar ben yokken hareketlenmiş, malum motor üstündeydim.
    Rüzgarlı bir günde üçlü çanta ve tuoring ön cam ile

    http://youtu.be/Rqgj0HsL6Qw

  13. #273
    gravis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    honda Africa 1100 l2 /piaggio liberty 150 abs
    yapabileceği en üst limit yapılmış 183 yanlış görmediysem e yeter bu süratde

  14. #274
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Çantaları çıkardımmı, öncamda orijinali taktımmı yokuş aşağı 197 kesiciye giriyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

    GE yeni motorlar için %120 ampül çıkarmış, enson philips %100 çıkarmıştı. Tabiki 55w normal güç harcadığından motora zararı yok.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

    Hondaya bizim motorlara uygun 10w30 yağ gelmiş...


    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  15. #275
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    GE h4 %120 yi taktım sonuç,




  16. #276
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Alıntı drtimsah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi günler ve şimdiden iyi bayramlar dilemek isterim ....

    Forumu takip eden kimse var mı bilemiyorum ama paylaşmak istediğim çok önemli bir konu var ;

    2-3 hafta kadar önce abimi de İntegra sahibi yaptık az sonra bahsedeceğim durum daha çok onun motorunda olmakla birlikte kendi motorumda da nadiren meydana gelebiliyor ... Aslında anlatması biraz güç olmakla birlikte en anlaşılır biçimde anlatmaya çalışacağım ...

    Durum şu ki ; motorumuza bindik ve hareket etmek üzere D moduna aldık ... Harekete geçtik ancak daha vites 2 ye geçmeden önümüze dik bir iniş çıktı diyelim ... yani halen D modunda 1 inci viteste ve hareket halindeyiz ... İşte bu inişe geçtiğimizde çok ilginç bir durum oluyor ( Her zaman değil ama benim motorda zaman zaman abimin motorda daha sık. ) motor sanki boştaymışcasına hızlanmaya başlıyor herhangi bir devir artışı olmuyor ve dolayısıyla motorun kompresyonu olmadan tamamen frenlere yüklenerek inişi gerçekleştirmek zorunda kalıyoruz .

    Hafifce gaz verecek olursak motor devreye giriyor ve olması gerektiği gibi motor kompresyonu devreye girerek devir artışını görebiliyoruz.Ama bazen öyle inişler oluyor ki gaz vermeniz mümkün olamıyor ...

    Sadece deneme amacıyla acaba ne olacak diye merak ettim ve bu haliyle ( Yani D modunda ve 1 inci viteste ama motor devri artmadan yani boştaymış gibi ... ) motoru yokuş aşağı salarak hızlanmasına izin verdim ... Sonuç '' TAK '' diye şiddetli bir sesle birlikte vites 2 ye geçti ... ve beni çok korkuttu açıkçası bir daha da asla böyle bişeye müsade etmedim ...

    Durumu Yükseliş Servisinde ki ustalarıma anlattım onlar da anlam veremediler ve merkeze bu durumu mail atıp bilgi almaya çalışacaklarını belirttiler ...

    Yine gözlemlerime göre bu durum genellikle ve hatta nerdeyse her zaman aşırı dik inişlerde ve de artçı varken ortaya çıkıyor , tek başımayken ve artçı olmadığında (emin olmamakla birlikte) bu durumu yaşamadım diye hatırlıyorum ... Bu sebepden dolayı kendimce bir teori ortaya koydum ne derece doğrudur bilemiyorum ama bana öyle geliyor ki motor şanzıman sistemini aşırı yüke (aşırı kompresyona ) karşı korumak adına bi şekilde vitesi boşa alıyor diye tahmin ediyorum ...

    Bu konuda benzer tecrübeleriniz ve sebeplerini bilen arkadaşlar varsa paylaşmalarını rica ediyorum ....

    Hepinize saygılar ve sevgilerimle ...
    Motorda eğim sensörü var, sizin yokuş çıkıp indiğinizi bilmektedir. İnişte vites düşüremiyeceinden 2 ye atmaz.
    Ayrıca yokuş aşağı motor hareket ettikten sonra D ye alıyorsun muhtemelen, vitesi D ye alırken motor 1 km bile hız yapması şanzımana zarar verir. Zaten attırmaz.
    Motoru sürerken S modunda kullanın, yoksa virajda virajın ortasında D modu vites atar ve dengenizi bozar. D modu sabit hızlı düz uzun yol ve yağmurlu havalar içindir.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  17. #277
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Shad Integra için koltuk










    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

    Rüzgarlıydı bugünde rüzgarda deneme 2, bu sefe 185 ama iyi esiyordu...



    http://www.youtube.com/watch?v=AKenglvpZVE

  18. #278
    fofer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2006
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 400
    Yamaha x-city kullanıyorum ve bu makinaya geçiş yapmayı düşünüyorum.
    Vites olayı kafamı karıştırıyor, otomatik vites (opsiyonel) olarak belirtilmiş. Ne demek oluyor acaba?

  19. #279

    Üyelik
    18 Mayıs 2013
    Alıntı fofer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha x-city kullanıyorum ve bu makinaya geçiş yapmayı düşünüyorum.
    Vites olayı kafamı karıştırıyor, otomatik vites (opsiyonel) olarak belirtilmiş. Ne demek oluyor acaba?
    Triptonik şanzıman(vites)Yani isterseniz tam otomatik olarak kullanabilirsiniz(scooter gibi),isterseniz debriyaj olmadan vitesi manuel olarak arttırıp eksiltebilirsiniz.(bazı otomatik arabalar gibi)
    fofer bunu beğendi.

  20. #280
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    İntegrada kombine abs ve dct şanzuman opsiyon değil standart


14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler