HGS yapıştıran varmı? Motorun nersine yapıştırdı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
Integranın motoru
http://www.youtube.com/watch?v=FWuL_...layer_embedded
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------
Başka aksesuarlar...
http://www.deprettomoto.com/dettagli...d_marca_moto=1
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------
Monster Paketi
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
Integra Alçaltma kiti
http://www.motorbikecomponents.it/Ma...da-Integra-700
Racing fren kolu
http://www.ebay.it/itm/Leve-abbattib...item35bd509f11
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
Integraya BMC Hava Filtresi
http://uk.bmcairfilters.com/standard...4_d1192_3.aspx
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Ahmet Abi,
Konuştuğumuz gibi touring ön camı laserle nerde kestirirsen banada haber ver bende biraz traşlatayım diyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:56 ----------
Çantaya gelen suyu engelleyen sistem.
Ebayde Ductail - Rear Spray Reducer: Honda NC 700 X / S / Integra diye aratın bir sürü var.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Integra için başka koltuk...
http://www.sellerie-jeanmarc-briant....da-700Integra#
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------
Başka bir koltuk
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:21 ----------
Koltuk yaptıkmak isteyenler... Daha doğrusu sırt dayamağı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:34 ----------
DNA Hava filtresi
http://www.dnafilters.com/en/news/pr...2012-2013.html
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Amortisör Koruması
RG Koruma
http://axo-shop.de/shop/category_643...aram=cid%3D%26
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Integrada var videoda...
https://www.youtube.com/watch?v=3prrQpdjMYo
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Bu motora sadece aksesuar takılıyo sanırım, binen gezen yok hiç çünkü
Benim motor 8000 km de hergün üzerindeyim. Üçlü çanta ve Ermax Touring cam var soğuk etkilemiyor. Cumartesi Ahmetbeyli üzerinden Ortaklar, Pazarda o soğukta Çeşme yaptık arkadaşlarla. Arkadaşlar bu arada DNA hava filtrem geldi yakında fotosunu koyarım buraya.
Son sürat yaptığım,
Yazın Standart Halde 10w30 yağ, 97 oktan ile düz yol 185, yokuş aşağı 195 (hız kesiciye girdi), yokuş aşağı bir başka denemde 195'i tam yolun ortasında bulunca 198 e kadar çıktım. 196 da devir kesicide kapanıyor motor sanki ateşleme kesmiş gibi sessiz sadece rüzgar sesiyle gitti.
Şimdi üçlü çanta, ermax touring büyük cam ile, 10w40 yağ ile, zincir yağsız, 95 oktan, yarı açık tayimoviç egzos ile düz yol 170, yokuş aşağı 180 yapıyor.
Birde DNA hava filtresi takıp farkı deniyeceğim.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
DNA hava filtrem geldi. Ama daha takmadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
DNA K&N TESTİ
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
nereden geldi filtreler
İnternetten aldım sitesi var online...
Linki bu buradan aldım, kargoyu Avrupaya UPS ile seçin. TR'ye Avrupa kabul ediyorlar.
http://www.dnafilters.com/en/news/pr...2012-2013.html
Satın aldığım online siteleri bu pardon aşağıda
http://www.e-dnafilters.com/Product.asp?ID=1681
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Arkadaşlar DNA hava filtremi taktım, ilk izlenimlerim. Rölanti düzeldi motor daha rahat sanki rölantide, deviri çevirmesi hızlandı, üst devirler canlandı.
Son sürat v.s. daha denemedim malum hava 0 derece bugün belki bir hızlanma denerim.
Yalnız denrken üzerine orijinal egzosu taktım, tayimoviçi boyaya vermiştim. Tayimoviçi söküp orijinalini takınca makina ağırlaştı, hava filtresi takmam ile tekrar canlandı ve üstteki yazdıklarım oldu. Tabi egzos + hava filtresi ile baya coşacak gibi görünüyor.
Egzosta mesela, orijinal egzosla ağır kalkarken, tayiminin sanayi işi yaptığını takınca hafif patinaj ile kalkıyorum.
Şimdi orijinal egzos + DNA filtre denedim ve dediğim gibi rölanti düzeldi, orta devir spor egzos gibi oldu, üst devir güzel canlandı, deviri hızlı çevirmeye başladı.
Bir ara egzosuda takıp deniyeceğim.
Bu arada bizim motorda bu kadar filtre etkilemesinin nedeni %60 hava girişinin artması imiş. DNA kitapçığında en fazla verimli olanda bir motorda %55 lerde. Bizimkisi neredeyse DNA'nın rekor artışında. Merak ettim nedenine baktım, yahu orijinalde kağıt filtre+ yarım delikli tel saç + üzerine ağ şeklinde tel saç koymuş. Yahu havanın yarısı girmez zaten. Honda Japonya ve bazı ülkelerde 50 bg üzerine vergi var diye, filtreye giren ikili hava girişinin birini kapatıp 48 bg'e düşürmüş. Tabi bizimkilerin iki gözüde açık geliyor (kontrolde ettim). Ama bu kadar delikli saç, ince saç v.s. falan bunlar hava filtrelemez. Ya kağıt filtre parçalanmasını önlemek amacı ile yapmış ( ki bence öyle direnç için) hemde kağıt filtre yırtılırsa diye emniyet olsun demiş, ama hava girişi bu nedenden baya kısılmış. Tabi DNA tam filtre ve alimunyum kafesli olduğundan kısıtlamalarda kalkınca birden %60 hava girişi artıyor. Bizdeki artış nedeni bu. Tabi takıp 70 bg oldu gibide düşünmeyin. Ama fark oluyor.
Bu arada orijinal filtreyi sökünce ne gördüm, motor rölantide çalışırken orta konsula Turtle Wax F1 Mat torpida parlatıcısı sürmüştüm. Mutlaka yapın resmen rengi yerine geliyor ve mat olduğundan güzel duruyor. Fosforlu yeşil bir kutusu var. Yalnız motor rölantide çalışırken yaptığımdan motor emmiş ve filtreye azıcığı yapışmıştı. Yani motor çalışırken motora birşey sürmeyin.
Gelelim asıl konumuza orijinalde harbiden bu kadar hava girişi engellenmezki? Orijinalin fotolarını çektim bakın sizde görün. Şaşırcaksınız
[/COLOR]Fotolarıda daha net tekrar ekliyorum...
Orijinali, Gelelim asıl konumuza orijinalde harbiden bu kadar hava girişi engellenmezki? Orijinalin fotolarını çektim bakın sizde görün. Şaşırcaksınız
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Bence yüzeyi geniş tutarak dengelemeye çalışmışlar.
cevabınız için teşekkür ederim bir sorum daha olucak bende yzf 125r var onda herhangi bir performansta artış görür müyüz küçükte olsa h
Evet doğru ama bu bizim için iyi birşey. Çok alanlı yapıp alanı kısmak ile full alanlı performans yaptınmı motora hava girişi baya bir rahatlıyor. Neden geniş tutup kafesle kısmışlar çünkü motorun yağ değişimi 12.000 de bir. Yani 12.000 km bu hava filtresi kullanılcak. Ondan geniş tutup hava girişini kısmış ki, hem basınca çok yakmasın hemde tüm alanı hava girişi ile kullanıp doldurmasınki 12.000 de bir servise dayansın. Ayrıca 12.000 uzun bir süre kağıt parçalanmasın diyede destek koymuş. Tabi performansta full contourlu koydukmu bize avantaja dönüşüyor. Zaten DNA de 12.000 de bir temizleyin diyor.
Bak ikisininde arkasının fotosu burada var.
Hava girişindeki artış
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
Denicen. Orijinalinde integra gibi yüzey engelleyen bir kafes v.s. varmı? Emme alanı büyükmü?
Bak senin filtren bu http://www.e-dnafilters.com/Product.asp?ID=1000
Orijinalinin arkasına bak karşılaştır.
Hava girişinde %40 artış olmuş sendede. Üst devirler canlanır ama 125 cc ne kadar etkiler farkedilirmi hepsi üstünde deneme ile olur.
http://www.dnafilters.com/en/product...:YZF-125-08-09
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
çok saol ilgilendiğin için haklısın denemeden olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-yamaha-yzf-r125-hava-filtresi-orjinal-70090472/detay?source=promotion_spva
sanırım benim filtrenin önünde de şu demirden var
Servisin hatta motorla birlikte gelen Honda kitapçığı aşağıdaki gibi.
Her 12.000 de bir yağını ve motor ve şanzuman yağ filtresini değiştirin, her 24.000 de birde hava filtresini değiştirin yazmış.
Yani filtre ondan büyük ve peteklerle kısıtlanmış. Nedeni yukarıda yazdığımdan dolayı. Ben filtre 12.000 de bir sanıyordum, 24.000 de bir değişiyorumuş.
http://img837.imageshack.us/img837/2...ervicechar.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
Arkadaşlar bu arada filtre hafif yağlı hatta kutuyada sızmış bunun Turtle Wax F1 torpido mat parlatıcısını motor çalışırken sıktım diye oldu sanıyordum. Ondan değilmiş, nasıl filtreye kadar girmiş diye merak edip biraz araştırdım, orijinal filtresi viskoz filtre imiş. Kağıt filtre ve viskos filtre tamamen aynı. Sadece viskosta kağıt filtre üzerine yağ sıkıyorlar. Oda onun yağıymış çözüldü. Ayrıca DNA K&N yağlı filtre kullanmada da sakınca kalmadı zaten kendi orijinalide yağlı kağıt filtre imiş. Neden yağ dökmüşler gene 24.000 km dayansın diye yapmışlardır. DNA ve K&N de kağıt yerine özel geçirken pamuk örme ve alimunyum kafes v.s. kullanıyorlar ondan hava geçirgenliği artıyor.
Günümüzde sıkça kullanılan hava filtresi kağıt elemanlı ve viskoz tiptir. Viskoz elemanlı tip hava filtresi yapısal olarak kağıt elemanlı tip ile aynıdır. Ancak filtre elemanının yüzeyi emme havasındaki tozu toplayan özel bir viskoz yağ ile kaplanmıştır. Emme havası içindeki toz özel yağın yapışkanlık özelliği ile toplanır. Bu tip filtre elemanının temizlenmeye ihtiyacı yoktur. Ancak periyodik olarak değiştirilmesi gerekir.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)