Mert hayırlısı olsun , motor ile çantalarınıda isteseydin , benimkiler daha gelmedi
Mert hayırlısı olsun , motor ile çantalarınıda isteseydin , benimkiler daha gelmedi
Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)
Çantaları ben bir önceki siyah honda istedim, üçlü set siyah, motoru sattım bir daha yeni siyah integra aldım. Çantalar hala gelicek, gelirse buna takıcam çantaları.
Hondada çanta alcaksan 1 sene önceden çanta siparişi vericeksin
Honda bugün aradı 6 parça idi 5i geldi 1 parçayı bekliyoruz haftaya gelir dedi. Yahu ben motoru sattım haftaya yeni motor geliyor hala çanta gelicek, yenisine takarım bari dedim.
Bu arada iyikide gelmemiş her işte hayır var yoksa kazada çantalarda dağılcaktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------
Spreyi sıkıp motoru sürme hemen ondan olur. Spreyide zincirin dişli temas yerine yanlamasına sıkçan o zaman etrafa sıçramaz ayrıca yarım saat bekledikten sonra gress oluyor ondan bekliceksin sıkıp sürmiceksin.
Molykotu buradan aldım, herkes alıcam diye soruyor adamda saklamış yukarda tozlu bir yerden çıkardı verdi. Genede sorun.
MENEMENLİOĞLU MADENİ YAĞ TİC. ve SAN. Ltd.Şti.
402 SOKAK NO:17 3. SANAYİ SİTESİ BORNOVA-İZMİR
Tel : 0 232 486 70 80 | Fax : 0 232 435 40 51
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------
Dediğim gibi vtechten geliyormuş.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Dual Clutch hakkında bir video
http://www.youtube.com/watch?v=ESZq268XztU
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
2013 te amerika için özellikle yeni integra daha büyük
http://www.scooter-station.com/Honda...pour-2013.html
http://blog.motorcycle.com/2012/09/2...north-america/
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
Arkadaşlar yeni motorumu almaya gittim. Bu arada Ermax öncam da geldi. Cam daha uzun ve haifi siyah renkli. Ermax öncamlı motorun fotoğralarını ekliyorum.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Arkadaşlar yan ve arka çantalar geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------
Ermax ön camım daha net halde. Öndeki grilik siyah ile kapandı, camda hafif gri
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:11 ----------
Shark 250W Audioyuda bağladım. Ebayden gooddeals18 den aldım. Hazır set geliyor, anfide ayrıca 100Wı woofer woofer ayrıca gelicek, hem infra red uzaktan kumanda var hemde tuşlu uzaktan kumanda var. Aynı zamandaanfinin ekranı lcd. sd kart ve usb den mp3 de okuyor. Hemde Fm'ide var ve başarılı. Antenide içinde geli. Anteni arka çantanın yanına taktım. Woofer sonra gelicek. Anfinin mp3 okurken dijital equlazirıda var, rock v.s. seçeiğide var. Üstelik anfi olduğu halde ufak kask hala girip kapatılabiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------
Daha önce ampülden bahsetmiştim. Philips 100% faza olan motorsiklet ampülü ile değiştirdik. Ayrıca parklarıda osram halojen w5w beyaz yaptım. Ampülüalırsanız mtlaka bunu takın, ben almanyadan getirttim. Normal ampüllü ile yanyana karanlıkta uzun yolda gittik. Dışardan anlaşılmıyor ama yan yana durunca aşırı fark var. Orijinali el feneri gibi az ve sarı kalıyor. Uzunsa erken bitiyor. Bu ampülü taktık kısalar az daha beyaza yaklaştı ve aydınlatması süper oldu. Dediğim gibi prijinal integra ile yanyana karanlıkta uzun yolda giderken test ettik harbiden 100% fark var. Ayrıca kısalar biraz beyazımsı uzun ise gündüz görülsün diye sarı yanıyor.
Eski hali tabi burda fazla anlaşılmıyor, esas fark gece yanyana uzun yolda geldik ozaman bariz fark orataya çıkıyor.
Eskisi
Yenisi
Eskisi
Yenisi
Yeniden bir foto daha
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Motorun amblemide geldi, syah diye vfr ninkilerden getirttim. Ebayden aldım. Dışı siyah içi koltuk renginde oldu uyum sağladı.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Selamlar, bende İntegra kullanıcıları arasına yeni Katıldım.
Daha önce uzun seneler Transalp daha sonra yine 100 bin km.kadar ST1300 Pan Europan daha sonra kısa bir süre VFR800 kullandım ve tüm bu motorlardan sonra uzun arayışlar neticesinde İntegra almaya karar verdim,İntegrayı almaktaki sebebim yılda 20.000 km.yapmam ve bunun neticesi olarak az benzin yakması uzun yolda touring gibi kullanabileceğim şehir içinde ise beni yormıyacak scooter gibi hahif ve kıvrak olacak bir motor olmasıydı tüm bunları integra'da bulduğum için aldım,alalı 20 gün kadar oldu ve 2600 km.yol yapmışım.
Sonuç itibarı ile kullanıcı olarak fikrimi sorarsanız, İntegra'da dezavantaj olarak sayabileceğim tek unsur var,oturma koltuğu diğer motorlarda alışık olduğum sistemin
tamamen dışında,ayaklarınızı koyduğunuz zaman dizleriniz ve bacaklarınız havada kalıyor, boyum 1.80 cm.bununda etkisi var tabiki, bu yüzden yoldaki tüm girinti
çıkıntı ve kasisleri kalçanızdan belinize oradanda sırt omurlarınıza alıyolrsunuz ilk aldığımda İstanbul yaptım vardığımda sırt ve bel ağrısından yatacak yer bulamadım bu konuda epey araştırdım ve en sonunda bugün oturma selesine modifiye yaptırdım ve airhawk siparişi verdim bugün bindiğimde büyük oranda zıplamaların titreşimlerin ve vibrasyonun absorbe olduğunu gördüm.
Bu konudan muzdarip olanlar varsa Kahramanlarda Karatay deri döşemeci Mehmet ustayı tavsiye ederim bana 150 Tl.ye maloldu ama değdi doğrusu
fikir edinebilmeniz için.resimlerini yüklüyorum
Merhaba aramıza hoşgeldin.
Sele olayı dediğin gibi ama ben scooterla çok yol yaptığımdan çabuk alıştım ama dediğin gibi çok rahat değil. Ama scooterlarda diğer motorlar gibi oturulmuyor. Mesela scooterda caterpullar botla oturabiliyorsun, çünkü motor otomatik vites, rahat rahat koy botlarını. Bir diğer unsur dizler tam kokpite geldiğinden motorda dizlerine soğuk hava vurmuyor ve çok soğukta içeri kapadınmı rahat ediyorsun. Yalnız öncamı touring al. Yoksa hız yapınca öncama eğilmek zorunda kalıyorsun ve buda aynaları remen yok ediyor. Ben eğilmeden 130 yapamazdım, yatarak 197 yaptım ama touring camı taktım 180 190 hiç eğilmeden sürebiliyorum. Ayanalarda görüş açımda oluyor. Bir diğer unsur scooterlarda özellikle honda integrada ayağını ortaya koyma, genelde çoğu scooterda olur bu, öndeki çıkıntıya koyuyorsun, orayı pedel gibi kullan ve bastır. Ayak kasılınca motor senle bütünleşir. Mesela 160 la viraja girerken sağ ayağını pedal olarak kullan ve oraya bastır, solu gevşet. Sola dönerken tersi. Biraz antreman yapınca kaparsın mesela ben bu pedal yönetmi ile hiç direksiyonu iki elimlede tutmadan, pedal varmış gibi motoru yönlendirip sağ sol yaptırıyorum. Biraz dene antrman sonrası sadece bu pedal sistemi yeterli olucak, böylece motoru hissediceksin ayağın gergin olduğundan dışarda olmıyacak. Bu arada benim boyda 1,82
Forumda sayfa 4 te sanırım vardı. Jelli koltuk. Jelli koltuk süper oluyor. Yumuşacık ayrıca elektrik ısıtmalı. Bunada bir bakıver.
Linkide http://www.topsellerie.com/en-tr/HON...ter_5_853.html
Bu arada bilgin ve yazın için teşekkürler. Zaten motorcusun haddimize değil nelere binmişin ama scooter diye yazayım dedim. Bende sırt dayamağı yaptırmaya düşünüyorum, bu ustayı bir arayacağım.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Mert Kardeşim teşekkürler,sizinle yükseliş Honda'da karşılaşmıştım gerçi hatırlamazsınız ama görseniz kesin hatırlarsınız bu arada naçizane OMM ileri sürüş teknikleri üst seviye
sertifikalı ve eğitimcisiyim,yanlış anlamayın ancak bir konuya dikkat çekmek isterim, tüm racing motorlarda ayak pegi vücudun gerisinde, touring motorlarda,ayak peg'i vücudun tam altında kroslarda bile vücudun yani oturma yerinin altındadır,tüm bunların sebebi yol ve viraj hakimiyetinin mükemmel olması ve motosikletle bütünleşebilmek ağırlık merkezini daha
iyi kontrol edebilmek içindir.
Tüm bunları niçin yazdım derseniz ? scooter da sizin dediğiniz oturuş biçimi ile Allah korusun 160 gibi süratlerle viraja girerseniz o virajdan çıkamazsınız.Ayrıca integrada 160 km.
sürat yapabilmeniz için 5.veya 6.vites aralığında olmanız gerekir hiçbir motosikletle o vites aralıklarında viraja girilmez eğer girerseniz çıkamazsınız.Ellerinizi kullanmadan ayak peglerine basarak motor sadece hangi yöne basarsanız sadece o yöne doğru hafifçe yatar ama bu şekilde sağa dönüşe veya sola dönüşe doğru yönlendiremezsiniz.
Tüm bunları sizi eleştirmek için yazmadım beni yanlış anlamayın,sadece yapılan işin teknik açıdan imkansızlığını vurgulamak ve bu yazıyı okuyan daha tecrübesiz arkadaşların tatbik etmeye çalışmasının önüne geçmek için yazdım.
Ado kardeşim yazın için teşekkürler. Seni hatırladım, zaten yazından anladığını anlamıştım ondan haddime de değil yazmıştım. Bu arada anlatmak istediğim, uzun ayak sorununa çare idi. 160 la viraja girerken derken eksik yazmışım, otobandaki geniş yoldaki virajı kastetmiştim. İzmir Çeşme arası otobanda zaten az viraj var ve az keskin onu kastetmiştim. Bu arada ayak pedi + touring ön cam ikilemesini denemelisin yazdığım gibi rahat sürülüyor. Uzun yolda, hızlı giderken dahi ayak pedi usulü geldim, geçen hafta daha istanbuldan geldim. Tabi ayağı geriye atıp motora sarılırsan daha iyi yatarsın ama dediğimi bir deneyin konfor öne çıkıyor. Ön ayak pedi + touring cam ile zaten yatmana gerek yok, rahat sürüşten araba gibi gidiyorsun, birde müzik seti tıngır mıngır yol alıyorsun Yani araba gibi rahat gidiyorsun. Virajlı yerlerde ve yollarda zaten D de kullanırsanız, virajın tam ortasında ya vites küçültüyor yada çıkarken vites artırıyor oda motorun ağırlık dengesini bozuyor. S'de kullanırsanız hiç sorun yok, düz viteste atacağınız viraj giriş çıkışındaki vites atışlarında tam zamanında atıyor hatta vitesle uğraşmanıza gerek kalmıyor yola konsantre oluyorsunuz.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Anlaştık şimdi oldu )
Motosikleti teslim almadan önce givi marka touring cam siparişi vermiştim,haklısınız rüzgar hiç almıyor ancak hızda biraz eksilme oluyor kalanıda benim için yeterli artık )
bu arada devamlı S modunda kullanıyorum bu yüzdenmidir bilmem yakıt sarfiyatı 4 lt.ye yakın oluyor, sadece geçen pazar denemek için fulledim ve 300 km.yol yaptım, genelde
D modunda çok gerekirse S modunda kullandım, dönüşte tekrar fulledim 50 tl yakmış buda 0.1667 krş yapıyor bence çok iyi ama tamamı şehir dışı kullanım.
Selam Ado arkadaşım,
Bugün Ado arkadaşımızla beraber Kordonda çay içme fırsatı buldum. İki integracı integradan konuştuk. Bu arada sırt dayamağı baya güzel olmuş ve oturunca baya farkediyor. En kısa zamanda aynı renk kumaş bulursam bende yaptıracağım. Bu arada cep telefonu ile bazı fotoğraflarını çektim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
Bu arada benim arkadaşım Mustafa'dada honda Integra var oda ebayda ledli Goldwing arması getirtip takmış. Gerçektende motorun havası değişti. Bende taktırmayı düşünüyorum. Sinyale geçincede yanıp sönüyor.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Honda ıntegra 2012, Yamaha Tmax 2009, Bmw C650GT 2012, Hysong GT250R 2009
0-100 kapışması
http://www.youtube.com/watch?v=zClp29u-V68
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Honda CBR 600RR ve Integra
http://www.youtube.com/watch?v=7UZYwV1GtqQ
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------
Urla'da meşhur motosiklet egzoscusu Tayyim Usta var, motorcuların çoğu bilir. Ona integraya egzos yaptırdım süper oldu. Ayrıca egzos db killer'lı. 3 civata söküp parçayı taktınmı normaldende daha sessiz oluyor. Egzosun fotolarını ekliyorum. Tayyimoviç egzos.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------
Buda videosu, sesi daha iyi normalde ama kameranın mikrofonu ufak diye ses böyle kaydediyor, genede bilgi verir.
http://youtu.be/4BN7TJOQ3LA
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Bu motordan gözüm korktu bi arkadan çarpmayla perte çıkıyor
mert merhaba
yeni motorun hayırlı olsun ,kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)