Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Honda Integra NC700DC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #141
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D

    Ahmet Abi çanta ve boyalı jantlar süper olmuş. Bu fren levyelerini statiğe verelim siyahmı yapsak? Yada yeni delikli spor siyah alıp değiştirsekmi diyorum?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------

    Buda Integraya uyuyor... Plaka ve Sinyaller, alt çamurluğuda boyamış...


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------

    Koltukta şu alternatilerede bir bakalım?
    http://www.youtube.com/watch?v=6xjbYXwump4
    http://www.airhawk.net/it-works.aspx


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------

    Veee yeni Honda Integra'lar....


    Honda Integra R 700 version by Firenze Srl Motor

    front suspension kit FG Gubellini competition
    FG Gubellini monoshock
    hydrogen kit (central cell)
    Lightech mirror
    Lightech handlebar risers
    jump smoked wind Superauto
    competition adjustable brake levers Extreme Components
    front fender carbon NCS
    carbon protection on the sides of the front face and on the crankcase NCS
    chain kit + red crown PBR
    LED dash light kit blue + H4 Xenon Firenze Motor
    LED taillight integrated Firenze Motor


    Honda Integra Honda Off Road Version Point Srl:

    complete paint CRF Replica HRC
    number plate lighting to LEDs
    LED turn signals in
    wheel Ermax
    upper triple clamp and handlebar cross
    hand guards
    sidelight to LED
    Pirelli Off-Road
    chain and gold crown
    buffers engine guard
    beak under flagship NC 700 X
    retro and racing brake levers
    Akrapovic muffler
    sport windshield black satin Ermax


    Honda Integra Type R by 700 version Tresoldi Srl

    side vents specific
    fork pressurized cartridge and adjusting the preload of the spring
    Handlebar CB 1000 R color Gold
    master cylinder front and rear Honda VTR 1000 SP2
    Protection brake levers left and right Barracuda
    Öhlins rear shock absorber adjustable
    Arrow titanium muffler. Model for the Hornet 600, modified tilt protection and carbon
    Pirelli Diablo Rosso Corsa super soft
    DPM mirrors
    wheel arches, fire and turn signals integrated Ermax
    lick wheel Ermax
    specific imitation carbon saddle, red and white frosted trim Granucci Seats
    Givi smoked bubble
    Honda HRC colors Suzuka 8 Hours, interior black and gold brake system, directed by Micky Motors
    movie imitation carbon crankcase seat holder ...
    Honda Type R logo


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:04 ----------

    Rosso Cromo
    Zincir kapayıcı ve arka çamurluk...

    http://www.rossocromo.com/?q=moto/nc700-integra

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:08 ----------

    Honda NC700leri servise çağırdı, genelde NC700Xlermiş. Ama mutlaka servise gidin ve zincir kontrolü yaptırın.
    Sadece 400 motorda bu sorun varmış. Kontrol yapılması gerekiyor, gerekirse zinciri değiştirecekler.
    Models Involved: 2012 Honda NC700X
    Number of Vehicles: 440
    Problem: Some motorcycles may be equipped with drive chains that contain improperly heat-treated outer drive plates that may break during use.
    Correction: Dealers will inspect and, if necessary, replace the drive chain

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:11 ----------

    Sanırım Top Selerie koltuk koymuşlar...




    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Honda NC700leri servise çağırdı, genelde NC700Xlermiş. Ama mutlaka servise gidin ve zincir kontrolü yaptırın.
    Sadece 440 motorda bu sorun varmış. Kontrol yapılması gerekiyor, gerekirse zinciri değiştirecekler.
    Models Involved: 2012 Honda NC700X
    Number of Vehicles: 440
    Problem: Some motorcycles may be equipped with drive chains that contain improperly heat-treated outer drive plates that may break during use.
    Correction: Dealers will inspect and, if necessary, replace the drive chain

    NC700 serilerinde 3 tip zincir bulunuyormuş. Zincirin bir baklasının üzerinde bir yazı var, o yazıya bakıcaksınız. DIT JAPAN, RTK JAPAN ise sorun yok. Sadece RTK (JAPANSsız) yazıyorsa acil servise gidin zinciri kontrol etmeleri gerekiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

    Ahmet Abi,

    Bak senin gibi jantları beyaz yapmış ama ön granaja kırmızı çigi ile honda yazmış çok yakışmış...



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

    Baracuda Integraya uygun ürünler...



    Ayrıca listenin aşağısında fren koruma demiri, aynalar var. UNIVERSAL olanlarda Integra'ya uyuyor...
    http://www.barracudamoto.it/en/shop/...honda-integra/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

    Integra için ledli el koruması. Kataloğun sağına bakın Honda Integraya uygundur yazıyor.


    http://www.acerbis.com/
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  3. #143

    Üyelik
    26 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HONDA FORZA 250
    direkt skidmarx ın sitesinden aldım www.skidmarx.co.uk 300 liraya geldi fakat normal postayı kullanmalarını yada düşük fiyatla göndermelerini söyleyin yoksa gümrük masrafıyla uğraşabilirsiniz

  4. #144
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Integra'ya KORUMA DEMİRİ



    Integra'ya arka sepet



    Integra'ya KAPPA ve GIVI çanta taşıyıcı



    Integra'ya üçü uygulanmış halde



    http://www.bike-connection-warehouse...egra/index.php

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:40 ----------

    Integra'ya başka tip bir el koruma...


    http://www.motup.com/venditaonlinepr...ri+opachi.html

    Alu



    Pla



    Touring cam



    Diğer ürünleri için adres
    http://www.puigusa.com/tuning-bikes/.../c171en/m3262/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:59 ----------

    Integraya cam üstü camlar...

    [IMG]https://www.mrashop.de/erp/bilder/motorrad-typen/honda/Integra_700_XCM1-E.jpgIMG]



    Adres
    https://www.mrashop.de/erp/catalog/n...N_KEY.offset=0

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:02 ----------

    Integralar...







    ado355, modoxy ve ferhatugur bunu beğendiler.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  5. #145

    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Motosikleti
    Honda st1300 Paneuropan-Yamaha Xmax 250
    Mert kardeşim böyle şeyler yükleyip aklımızı karıştırma başımıza masraf çıkarma lütfen

  6. #146
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Integraya kış diye binemeyip özleyenlere gelsin bu video...
    http://www.youtube.com/watch?v=g8ppiqwcSyg
    http://www.youtube.com/watch?v=g8ppiqwcSyg" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  7. #147
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    modoxy ve Thesinner83 bunu beğendiler.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  8. #148
    modoxy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2011
    Şehir
    Muğla Menteşe
    Motosikleti
    SYM Fiddle 2
    Alıntı ado355 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mert kardeşim böyle şeyler yükleyip aklımızı karıştırma başımıza masraf çıkarma lütfen
    Katılıyorum. Ama bi yandan çok iyi oluyor

  9. #149

    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    Honda Integra NC700DC
    motoruma sis farı taktırmak istiyorum ama nereye takacağız , sitede beyaz bir Integraya takılmış gördüm ( mert eklemiş ) nasıl takıldı acaba nerden tutturdular , sağlıklı oldumu bilelen varsa bilgiverirse veya detay fotograf gönderirse sevinirim.

  10. #150
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Koltuk biraz sert yada amartisör biraz sert, tümsekten geçerken poponuza pat pat vuruyorsa, bu genelde 60 kg ve altındaki binicilerde oluyormuş.
    O zaman amortisör ayarından saatin tersi yönünde 2-3 çember çevirin yumuşar. Aksini yaparsanızda sertleşir.


    Motorlarda Kaster açısı var. Eğer arka amartisörü sıkar veya gevşetirseniz bu açı değişir. Bu açı fabrika verisinde olmalıdır. Fabrika değeri 27 derece.
    Bunu ölçmek için abdroid ve iphone yeterli. Programın adı xclinometer Ön çatala yapıştırın ve ölçün. Mesela bu fotodaki 29 ayarı kaçmış, 27 olması gerekirdi.
    modoxy bunu beğendi.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  11. #151
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu kaster açısı motorun üzerine oturana/oturanlara ve oturdukları yere göre de değişir ama.

  12. #152
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Integra'nın hava filtre kutusu, hava çıkışıda iki gözdür. Japanyada beygir gücü kısıtlamsı var diye bu ikigözden biri kapalıdır.
    Sizin iki gözde açık alması gerekir. Ki açıktırmuhtemelen. Hava girişinin önemine bakın. Japoya beygir gücü azalsın diye hava giriş kanalının birini kapatıyor ve motor daha z beygir üreterek japonadaki vergiye girmiyor. K&N veya başka takarsak ECU remapping ile beygir gücü artışı kesin olur.


    Buda filtresi


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------

    Integra'nın beyni buda ECU Remappingde lazım olucak bir foto... Çünkü tipini soracaklar...


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kaster açısı motorun üzerine oturana/oturanlara ve oturdukları yere göre de değişir ama.
    Doğru zaten 60 kg üzeri ise amartisörden sorunun olmaması gerek. 65 kg altı sürücüler amortisörü yumuşatma gereği duyuyor, o zaman caster açı ayarı yaptırması gerekiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

    Arkadaşlar bende ERMAX touring ön cam var (bu arada ermax GIVI'den de büyük yanları geniş, yelken gibi) ayrıca 3 lü çanta seti var. Geçen gün otobanda bastık rüzgarda vardı heme parça parça vuran rüzgardan ama çok kuvvetli değildi bazen artıyordu. 95 oktan benzinle Sürat 172-174, yokuş aşağı 181-182 yaptı. Yani K&N ve chip tuning düşünüyorum. Yazın arkada üçlü çanta yok ve önde ufak orijinal cam ile ve 97 oktan benzinle 195 civarı kesiciye girmiştim. Yokuş aşağı rüzgarsız otobanda 198 gördüm. Çok ilginç 194-195 civarı kesici ile dıdıdıdı giderken yokuş aşağıda birden kesicinin sesi kesildi ve motorunda seside kesildi, sadece rüzgar sesi ile 198e kadar tek tek atarak çıktı. Sanırım yokuş aşağı diye koparak geldik diye oldu.
    Neyse K&N, Chip tuning, Akropovic düşünüyorum.
    BEYGİR GÜCÜ, TORK DEVİR İLİŞKİSİ
    Bizde düzgün bir ECU remapping ile güzel beygir kazancı olur. Neden dersiniz bizim devrimiz az, 6200 de sanırım kesici var. Beygir gücü hesaplanırken TORK ve DEVİR çarpılır. Tabi diğer katsayı v.s. de var ama formüldeki ana dğişken TORK ve DEVİR dir. Mühendisliksel değil basit hesap yapalım.
    Tork = Kuvvet x yarıçap
    Beygir gücü = Devir x Tork /5252
    Yalnız basit kaba formül bu, esasen hesaplanış daha detaylı ve farklı formül, bu kaba hesapla yaklaşalım değerlere diye yazdım.

    Bir motor test edilirken dinomometreye bağlanır ve 1000 den yapabildiği devire kadar TORK hesaplanır. Tork: Kabaca burulma momentidir.
    Sonra herbir devirdeki tork o devirle çarpılıp 5252ye bölünür ve her devrin begir gücü bulunur.
    Max tork ve beygir gücü bulunur. Tuningte ise bu tork grafiğine biraz sağa kaydırmaya çalışılınır. Nedenmi? Torkla devir çarpılıyor yai tork 6000 de 30 sa 6200 de 28 yaptırsanda beygir gücü çaprımdan dolayı artmaktadır.
    Şimdi hesap yapalım, Inegraya uyarlayalım,
    Formulü kw çevrilmiş olarak yapalım.
    M [Nm] * n [d/d] / 9550 = Hp [kW]
    6250 devirde 38,1 kw mış. M=38,1*9550/6250=58,2 Tork var 6250 devirde
    4750 devirde tork 62 imiş. hp=62*4750/9550=30,8kw * 1,341 = 41,3 beygir 4750 devirdeymiş.

    Şimdir CBR 600 RR allım,
    88,1kw 13500 devirde, M=88,1*9550/13500=62,3tork var Nm olarak 13500 devirde
    66 tork 11250 devirde, hp=66*11250/9550=77,7kw*1,341=104,2 beygir 11250 devirde.

    Şimdi bunlar racing torku 62 olsada teknoloji ile o devire taşıdığından beygir gücü fırlıyor. Tabi çokta yakıyor
    Integrayı 6700 devir çevirtelim, 58,2 torkumuzuda 56e düşürsün.
    hp=56*6700/9550=39,2kwx1,341=52,6 beygir.
    Yani tork düşsede devir çevirdiğinden beygir arttı hemde devirlide kullanma şansı doğdu.
    Eğer torku düşürmeden 6700 yaptırabilseydik dahada beygir artıcaktı, buda ecu tuningçilerin işi...
    Yani bizde devir düşük olduğundan tork düşsede kazanç kesin olur.
    7250 her motor çevirir,
    58 tork 54 oldu diyelim torkta 4 kayıp olsun.
    54*7250/9550=41kw*1,341=55 beygir (hatta ps 56 olması gerek) olur. %10 beygir artışı neredeyse..
    Tabi bunlar kağıt üstü hesaplar.
    Ama mühendisliksel hesapla böyledir. Deviri çevirmek içinde K&N, Egzos ve ECU da ateşleme programıyla oynanır. Yoksa alt devir bg düşüşünden üst devire çıkamaz
    modoxy bunu beğendi.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  13. #153
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Bir motoru diğer bir motordan daha iyi dönüş yapabilen bir motor yapan sebep nedir?

    Kafa açısı(Rake Angle) resimde de görüldüğü gibi kafa takımının tüplerinin aks merkezinden geçen yere dikey doğruyla yaptığı açıdır. Kafa açısı büyüdükçe ön tekerlek motordan uzaklaşacaktır.

    Lastiğin yere basma mesafesi(Trail) kafa açısı büyüdükçe yada sürücü ağırlığını öne kaydırdıkça artacaktır. Aks merkezinden yere dik doğrultuda geçen çizginin yerdeki temas noktası ile kafa takımı tüplerinin yerdeki temas noktası arasında kalan mesafedir.

    Kafa açısı büyüdükçe lastik yere temas mesafesi büyür ve motorun düz yol dengesi artar, viraj dönüş kabiliyeti düşer. Tersi durumda; kafa açısı küçüldükçe ön teker motora yaklaşır, lastik yerle temas mesafesi azalır ve motorun viraj dönüş kabiliyeti artar ama düz yolda ki dengesi azalır.


    Gezi Tipi Motorlarda:

    Kafa açısı(Rake-Kaster): 32 derece
    Yer temas mesafesi(Trail): 15.2cm
    Aks açıklığı.: 171cm
    Sonuç: Bu motor düz yolda daha dengeli ama dar açılı dönüşlerde nispeten daha dengesiz olacaktır. Uzun aks mesafesi de düz yol sürüş dengesi için artı katkı yapacaktır. Turing, cruiser tipi motorlar böyledir.



    Spor Motorlarda:

    Kafa açısı: 24 derece
    Lastik yere temas mesafesi.: 9.5cm
    Aks açıklığı(Wheelbase): 139cm
    Sonuç: Bu motor bir turing den yada cruiser den çok daha çabuk ve keskin açıyla dönüş yapabilecektir. Ama bir cruiser yada turing kadar düz yolda dengeli olmayacaktır. Kısa aks açıklığı da bu yönde etki yapacaktır. İyi dönüş ama buna karşın nispeten kötü düz yol dengesi.



    Honda Integra

    Kafa açısı: 27 derece
    Lastik yere temas mesafesi.: 11cm
    Aks açıklığı(Wheelbase): 152,5cm
    Sonuç: İki türlüde kullanılabilir, iki özellikte olur ama limitlere dikkat etmek gerekir.
    modoxy ve Thesinner83 bunu beğendiler.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  14. #154
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Hoda Integra için ön çatal ön yükleme ayarlama kiti...


    http://www.ebay.com/itm/NEW-HONDA-NC...-/290781217618
    modoxy bunu beğendi.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  15. #155
    modoxy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2011
    Şehir
    Muğla Menteşe
    Motosikleti
    SYM Fiddle 2
    Belgesel gibi valla. Bilgiler için teşekkürler....

  16. #156
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Motorda son sürat hesaplamak için jant çapı + lastiğin iki yanağı toplamı çarpı pi sayısı ile bir dönüşte ne kadar mesafe alır o hesaplanır.
    Sonra maksmum çevirdiği devir ile dişli ve ayna dişlileri çarpılır vs. ama sizi hiç uğraştırmadan otomatik yapan programlar var.
    http://www.cosportbikeclub.org/misc/SpeedCalc.html
    Şimdi sizlere integranın verilerinide vereyim, yalnız virgül yerine nokta koyun.
    Kitapçık verileri şu şekilde vermiş,
    Primary Reduction 1.921
    Gear Ratios 1- 2.666; 2 - 1.904; 3 - 1.454; 4 - 1.2; 5 - 1.033; 6 - 0.837
    Final Reduction 2.437
    Rear Tire 160/60-17

    Bakın ben denedim 6500 devirde 6. viteste 195 yapıyor bizim makina.
    6000 devirde 6. vites 180 yapıyor.
    Eğerki biz makinaya bg arttırıp 7200 devir çevirtebilrisek hız 216 olur.
    Tabi 6500 de kesicide kaldırmak gerekiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------

    Bu arada ingilizce kullanma kılavuzu http://www.hondampe.com.au/docs/owni...C700D-2012.pdf
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  17. #157

    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Motosikleti
    Honda st1300 Paneuropan-Yamaha Xmax 250
    Bu sarı renk olanı fazladan 2 renk daha yaptım kırmızı ve siyah sıkıldıkça değiştiririm artık
    Bu arada giderken kayıt yapmak için Gopro Hero2 kamera taktım motora virajlarda süper çekim yapıyor.


    mertaydogdu bunu beğendi.

  18. #158
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    İntegra virajda...


    Millet karda gidiyor...




    Gidon değişmiş






    Dizayn..


    Derece


    Integra yarışta




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------

    Acerbis Elcik Koruma







    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

    Acerbis Elcik Koruma





    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  19. #159

    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Motosikleti
    Honda st1300 Paneuropan-Yamaha Xmax 250
    Bugün İzmir Ahmetbeyli virajlarında kamera ile hem çekim yapayım hem viraj yapayım dedim,bir ara 8 10 kişilik bir gruba rastladım aynı istikamette gidiyorduk eh tecrübe ile hepsini geçtim tabiki daha sonra kayıttan bakarken ne göreyim siyah İntegra 3.sırada gidiyor panın arkasında aa oda ne benim sattığım pan,integraya dikkatli bakınca kayıttan sürücüsünü de tanıdım meğerse bizim Mert miş.
    Mert bir ara uğrada çekimleri göstereyim,Fakat kamerayı motosikletin 2 farklı yerine monte ettim denemek için ikisinde de çok titreşim oluyor en iyisi kaskın üzerine takmak olacak galiba.

  20. #160
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Ahmet Abi,
    İZMOK Motosiklet Kulubü ile anlaşmalı ART akedeminin zorunlu eğitimindeydim. Seni gördüm korna çaldım, senin eski panda bizim motor kulubü başkanında oda gördü Ahmet D. geçti dedi. Süper geçtin wallahi. Integraa dedim bende kopucaktım ama sıradan ayırlmak gurup kuralına aykırıydı, serbest sürüş yoktu. Art akedemi hocası Aybars hoca Ahmet D. geçti dedi oda tanıyormuş.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!


8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler