Honda Integra NC700DC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Aralık 2012, 04:39
#141
modoxy adlı üyeden alıntı
Ahmet Abi çanta ve boyalı jantlar süper olmuş. Bu fren levyelerini statiğe verelim siyahmı yapsak? Yada yeni delikli spor siyah alıp değiştirsekmi diyorum?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------
Buda Integraya uyuyor... Plaka ve Sinyaller, alt çamurluğuda boyamış...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------
Koltukta şu alternatilerede bir bakalım?
http://www.youtube.com/watch?v=6xjbYXwump4
http://www.airhawk.net/it-works.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------
Veee yeni Honda Integra'lar....
Honda Integra R 700 version by Firenze Srl Motor
front suspension kit FG Gubellini competition
FG Gubellini monoshock
hydrogen kit (central cell)
Lightech mirror
Lightech handlebar risers
jump smoked wind Superauto
competition adjustable brake levers Extreme Components
front fender carbon NCS
carbon protection on the sides of the front face and on the crankcase NCS
chain kit + red crown PBR
LED dash light kit blue + H4 Xenon Firenze Motor
LED taillight integrated Firenze Motor
Honda Integra Honda Off Road Version Point Srl:
complete paint CRF Replica HRC
number plate lighting to LEDs
LED turn signals in
wheel Ermax
upper triple clamp and handlebar cross
hand guards
sidelight to LED
Pirelli Off-Road
chain and gold crown
buffers engine guard
beak under flagship NC 700 X
retro and racing brake levers
Akrapovic muffler
sport windshield black satin Ermax
Honda Integra Type R by 700 version Tresoldi Srl
side vents specific
fork pressurized cartridge and adjusting the preload of the spring
Handlebar CB 1000 R color Gold
master cylinder front and rear Honda VTR 1000 SP2
Protection brake levers left and right Barracuda
Öhlins rear shock absorber adjustable
Arrow titanium muffler. Model for the Hornet 600, modified tilt protection and carbon
Pirelli Diablo Rosso Corsa super soft
DPM mirrors
wheel arches, fire and turn signals integrated Ermax
lick wheel Ermax
specific imitation carbon saddle, red and white frosted trim Granucci Seats
Givi smoked bubble
Honda HRC colors Suzuka 8 Hours, interior black and gold brake system, directed by Micky Motors
movie imitation carbon crankcase seat holder ...
Honda Type R logo
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:04 ----------
Rosso Cromo
Zincir kapayıcı ve arka çamurluk...
http://www.rossocromo.com/?q=moto/nc700-integra
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:08 ----------
Honda NC700leri servise çağırdı, genelde NC700Xlermiş. Ama mutlaka servise gidin ve zincir kontrolü yaptırın.
Sadece 400 motorda bu sorun varmış. Kontrol yapılması gerekiyor, gerekirse zinciri değiştirecekler.
Models Involved: 2012 Honda NC700X
Number of Vehicles: 440
Problem: Some motorcycles may be equipped with drive chains that contain improperly heat-treated outer drive plates that may break during use.
Correction: Dealers will inspect and, if necessary, replace the drive chain
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:11 ----------
Sanırım Top Selerie koltuk koymuşlar...
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Reklamlar
-
12 Aralık 2012, 02:02
#142
-
13 Aralık 2012, 21:11
#143
direkt skidmarx ın sitesinden aldım www.skidmarx.co.uk 300 liraya geldi fakat normal postayı kullanmalarını yada düşük fiyatla göndermelerini söyleyin yoksa gümrük masrafıyla uğraşabilirsiniz
-
17 Aralık 2012, 04:17
#144
-
17 Aralık 2012, 19:09
#145
Mert kardeşim böyle şeyler yükleyip aklımızı karıştırma başımıza masraf çıkarma lütfen
-
18 Aralık 2012, 00:43
#146
Integraya kış diye binemeyip özleyenlere gelsin bu video...
http://www.youtube.com/watch?v=g8ppiqwcSyg
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
18 Aralık 2012, 04:54
#147
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
18 Aralık 2012, 23:35
#148
ado355 adlı üyeden alıntı
Mert kardeşim böyle şeyler yükleyip aklımızı karıştırma başımıza masraf çıkarma lütfen
Katılıyorum. Ama bi yandan çok iyi oluyor
-
19 Aralık 2012, 13:20
#149
motoruma sis farı taktırmak istiyorum ama nereye takacağız , sitede beyaz bir Integraya takılmış gördüm ( mert eklemiş ) nasıl takıldı acaba nerden tutturdular , sağlıklı oldumu bilelen varsa bilgiverirse veya detay fotograf gönderirse sevinirim.
-
19 Aralık 2012, 17:15
#150
Koltuk biraz sert yada amartisör biraz sert, tümsekten geçerken poponuza pat pat vuruyorsa, bu genelde 60 kg ve altındaki binicilerde oluyormuş.
O zaman amortisör ayarından saatin tersi yönünde 2-3 çember çevirin yumuşar. Aksini yaparsanızda sertleşir.
Motorlarda Kaster açısı var. Eğer arka amartisörü sıkar veya gevşetirseniz bu açı değişir. Bu açı fabrika verisinde olmalıdır. Fabrika değeri 27 derece.
Bunu ölçmek için abdroid ve iphone yeterli. Programın adı xclinometer Ön çatala yapıştırın ve ölçün. Mesela bu fotodaki 29 ayarı kaçmış, 27 olması gerekirdi.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
19 Aralık 2012, 17:38
#151
Bu kaster açısı motorun üzerine oturana/oturanlara ve oturdukları yere göre de değişir ama.
-
19 Aralık 2012, 19:35
#152
Integra'nın hava filtre kutusu, hava çıkışıda iki gözdür. Japanyada beygir gücü kısıtlamsı var diye bu ikigözden biri kapalıdır.
Sizin iki gözde açık alması gerekir. Ki açıktırmuhtemelen. Hava girişinin önemine bakın. Japoya beygir gücü azalsın diye hava giriş kanalının birini kapatıyor ve motor daha z beygir üreterek japonadaki vergiye girmiyor. K&N veya başka takarsak ECU remapping ile beygir gücü artışı kesin olur.
Buda filtresi
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
Integra'nın beyni buda ECU Remappingde lazım olucak bir foto... Çünkü tipini soracaklar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu kaster açısı motorun üzerine oturana/oturanlara ve oturdukları yere göre de değişir ama.
Doğru zaten 60 kg üzeri ise amartisörden sorunun olmaması gerek. 65 kg altı sürücüler amortisörü yumuşatma gereği duyuyor, o zaman caster açı ayarı yaptırması gerekiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Arkadaşlar bende ERMAX touring ön cam var (bu arada ermax GIVI'den de büyük yanları geniş, yelken gibi) ayrıca 3 lü çanta seti var. Geçen gün otobanda bastık rüzgarda vardı heme parça parça vuran rüzgardan ama çok kuvvetli değildi bazen artıyordu. 95 oktan benzinle Sürat 172-174, yokuş aşağı 181-182 yaptı. Yani K&N ve chip tuning düşünüyorum. Yazın arkada üçlü çanta yok ve önde ufak orijinal cam ile ve 97 oktan benzinle 195 civarı kesiciye girmiştim. Yokuş aşağı rüzgarsız otobanda 198 gördüm. Çok ilginç 194-195 civarı kesici ile dıdıdıdı giderken yokuş aşağıda birden kesicinin sesi kesildi ve motorunda seside kesildi, sadece rüzgar sesi ile 198e kadar tek tek atarak çıktı. Sanırım yokuş aşağı diye koparak geldik diye oldu.
Neyse K&N, Chip tuning, Akropovic düşünüyorum.
BEYGİR GÜCÜ, TORK DEVİR İLİŞKİSİ
Bizde düzgün bir ECU remapping ile güzel beygir kazancı olur. Neden dersiniz bizim devrimiz az, 6200 de sanırım kesici var. Beygir gücü hesaplanırken TORK ve DEVİR çarpılır. Tabi diğer katsayı v.s. de var ama formüldeki ana dğişken TORK ve DEVİR dir. Mühendisliksel değil basit hesap yapalım.
Tork = Kuvvet x yarıçap
Beygir gücü = Devir x Tork /5252
Yalnız basit kaba formül bu, esasen hesaplanış daha detaylı ve farklı formül, bu kaba hesapla yaklaşalım değerlere diye yazdım.
Bir motor test edilirken dinomometreye bağlanır ve 1000 den yapabildiği devire kadar TORK hesaplanır. Tork: Kabaca burulma momentidir.
Sonra herbir devirdeki tork o devirle çarpılıp 5252ye bölünür ve her devrin begir gücü bulunur.
Max tork ve beygir gücü bulunur. Tuningte ise bu tork grafiğine biraz sağa kaydırmaya çalışılınır. Nedenmi? Torkla devir çarpılıyor yai tork 6000 de 30 sa 6200 de 28 yaptırsanda beygir gücü çaprımdan dolayı artmaktadır.
Şimdi hesap yapalım, Inegraya uyarlayalım,
Formulü kw çevrilmiş olarak yapalım.
M [Nm] * n [d/d] / 9550 = Hp [kW]
6250 devirde 38,1 kw mış. M=38,1*9550/6250=58,2 Tork var 6250 devirde
4750 devirde tork 62 imiş. hp=62*4750/9550=30,8kw * 1,341 = 41,3 beygir 4750 devirdeymiş.
Şimdir CBR 600 RR allım,
88,1kw 13500 devirde, M=88,1*9550/13500=62,3tork var Nm olarak 13500 devirde
66 tork 11250 devirde, hp=66*11250/9550=77,7kw*1,341=104,2 beygir 11250 devirde.
Şimdi bunlar racing torku 62 olsada teknoloji ile o devire taşıdığından beygir gücü fırlıyor. Tabi çokta yakıyor
Integrayı 6700 devir çevirtelim, 58,2 torkumuzuda 56e düşürsün.
hp=56*6700/9550=39,2kwx1,341=52,6 beygir.
Yani tork düşsede devir çevirdiğinden beygir arttı hemde devirlide kullanma şansı doğdu.
Eğer torku düşürmeden 6700 yaptırabilseydik dahada beygir artıcaktı, buda ecu tuningçilerin işi...
Yani bizde devir düşük olduğundan tork düşsede kazanç kesin olur.
7250 her motor çevirir,
58 tork 54 oldu diyelim torkta 4 kayıp olsun.
54*7250/9550=41kw*1,341=55 beygir (hatta ps 56 olması gerek) olur. %10 beygir artışı neredeyse..
Tabi bunlar kağıt üstü hesaplar.
Ama mühendisliksel hesapla böyledir. Deviri çevirmek içinde K&N, Egzos ve ECU da ateşleme programıyla oynanır. Yoksa alt devir bg düşüşünden üst devire çıkamaz
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
20 Aralık 2012, 01:27
#153
-
20 Aralık 2012, 04:17
#154
Hoda Integra için ön çatal ön yükleme ayarlama kiti...
http://www.ebay.com/itm/NEW-HONDA-NC...-/290781217618
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
20 Aralık 2012, 11:31
#155
Belgesel gibi valla. Bilgiler için teşekkürler....
-
21 Aralık 2012, 03:51
#156
Motorda son sürat hesaplamak için jant çapı + lastiğin iki yanağı toplamı çarpı pi sayısı ile bir dönüşte ne kadar mesafe alır o hesaplanır.
Sonra maksmum çevirdiği devir ile dişli ve ayna dişlileri çarpılır vs. ama sizi hiç uğraştırmadan otomatik yapan programlar var.
http://www.cosportbikeclub.org/misc/SpeedCalc.html
Şimdi sizlere integranın verilerinide vereyim, yalnız virgül yerine nokta koyun.
Kitapçık verileri şu şekilde vermiş,
Primary Reduction 1.921
Gear Ratios 1- 2.666; 2 - 1.904; 3 - 1.454; 4 - 1.2; 5 - 1.033; 6 - 0.837
Final Reduction 2.437
Rear Tire 160/60-17
Bakın ben denedim 6500 devirde 6. viteste 195 yapıyor bizim makina.
6000 devirde 6. vites 180 yapıyor.
Eğerki biz makinaya bg arttırıp 7200 devir çevirtebilrisek hız 216 olur.
Tabi 6500 de kesicide kaldırmak gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------
Bu arada ingilizce kullanma kılavuzu http://www.hondampe.com.au/docs/owni...C700D-2012.pdf
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
22 Aralık 2012, 21:45
#157
-
23 Aralık 2012, 02:04
#158
-
23 Aralık 2012, 20:23
#159
Bugün İzmir Ahmetbeyli virajlarında kamera ile hem çekim yapayım hem viraj yapayım dedim,bir ara 8 10 kişilik bir gruba rastladım aynı istikamette gidiyorduk eh tecrübe ile hepsini geçtim tabiki daha sonra kayıttan bakarken ne göreyim siyah İntegra 3.sırada gidiyor panın arkasında aa oda ne benim sattığım pan,integraya dikkatli bakınca kayıttan sürücüsünü de tanıdım meğerse bizim Mert miş.
Mert bir ara uğrada çekimleri göstereyim,Fakat kamerayı motosikletin 2 farklı yerine monte ettim denemek için ikisinde de çok titreşim oluyor en iyisi kaskın üzerine takmak olacak galiba.
-
23 Aralık 2012, 22:07
#160
Ahmet Abi,
İZMOK Motosiklet Kulubü ile anlaşmalı ART akedeminin zorunlu eğitimindeydim. Seni gördüm korna çaldım, senin eski panda bizim motor kulubü başkanında oda gördü Ahmet D. geçti dedi. Süper geçtin wallahi. Integraa dedim bende kopucaktım ama sıradan ayırlmak gurup kuralına aykırıydı, serbest sürüş yoktu. Art akedemi hocası Aybars hoca Ahmet D. geçti dedi oda tanıyormuş.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler