Vites atışlar süper, eğer hızlı spor virajlarda yatıcaksınız mutlaka S modda kullanın. D genelde zaten az yakıt harcama amaçlı sürüşler içindir.
Hangi vitesteolduğunuz ekranda yazıyor zaten, ayrıca motor triptornik. D veya S modda iken diyelim motor freni yapmak istediniz veya vites küçültmek istediniz, triptoniğe almasanızda motor freni yapmanıza izin veriyor. Yani D veya S de iken bir vites aşağı veya yukarı atmanıza sistem izin veriyor ve otomatik devam ediyor sonra.
Ben 250RR larla kalkmıyorum kayboluyor zaten, bw 1200GS ile kalktım virajdada kalkıştada geçtim, ama tabi son sürat 140-150 ye kadar kapıştık. CBR600F leri falan kalkışta yiyor, forumlarda yazıyor 0-100 metrelerine bakabilirsin (yurtdışı). Daha geçende CBR 600 di sanırım tam bilmiyorum motor modelini yamaha sanırım belkide bu egzosu koltuğun altında olan tek olan, arka teker benimkinin 1,5 katı idi, onun ile kaltım 100 e kadar arkada kaldı, 100 yaklaştı, o civarda vites atıyor sanırım 120 gibi 120 gibi yaklaştı vites atınca geri kaldı, sonra 130-140 geldi yanıma, zaten ondan sonra o geçicek haliyle bende frene bastım yarış bitti ayağıyla
Yani 1200 de olsa RR da olsa 0-130 kalk onların vites derdi var, s de fırlıyor bizimkisi.
Geçilsende fark yemezsin. İyi integra süren yer erak etme.
Deviri 2000 yap arka frene asıl, arka feeni bırak gaza tam yapıştır tabi s modda