Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Honda Integra NC700DC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #61
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Alıntı mertaydogdu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites atışlar süper, eğer hızlı spor virajlarda yatıcaksınız mutlaka S modda kullanın. D genelde zaten az yakıt harcama amaçlı sürüşler içindir.
    Hangi vitesteolduğunuz ekranda yazıyor zaten, ayrıca motor triptornik. D veya S modda iken diyelim motor freni yapmak istediniz veya vites küçültmek istediniz, triptoniğe almasanızda motor freni yapmanıza izin veriyor. Yani D veya S de iken bir vites aşağı veya yukarı atmanıza sistem izin veriyor ve otomatik devam ediyor sonra.
    Ben 250RR larla kalkmıyorum kayboluyor zaten, bw 1200GS ile kalktım virajdada kalkıştada geçtim, ama tabi son sürat 140-150 ye kadar kapıştık. CBR600F leri falan kalkışta yiyor, forumlarda yazıyor 0-100 metrelerine bakabilirsin (yurtdışı). Daha geçende CBR 600 di sanırım tam bilmiyorum motor modelini yamaha sanırım belkide bu egzosu koltuğun altında olan tek olan, arka teker benimkinin 1,5 katı idi, onun ile kaltım 100 e kadar arkada kaldı, 100 yaklaştı, o civarda vites atıyor sanırım 120 gibi 120 gibi yaklaştı vites atınca geri kaldı, sonra 130-140 geldi yanıma, zaten ondan sonra o geçicek haliyle bende frene bastım yarış bitti ayağıyla

    Yani 1200 de olsa RR da olsa 0-130 kalk onların vites derdi var, s de fırlıyor bizimkisi.
    Geçilsende fark yemezsin. İyi integra süren yer erak etme.
    Deviri 2000 yap arka frene asıl, arka feeni bırak gaza tam yapıştır tabi s modda
    Merak edip baktım Yamaha R1 miş o kalkan, BMW de K 1200 yada 1600 Gt olabilir, radyolu falandı, ark ayan çantalı.
    Yamaha yalnız 130 oldu ben bıraktım adamın motor hala aynı ivme ile devam ediyordu
    BMW boş 160 kadar kapa aynı gidiyordu gerçi 130 sonrası virajdı ben yattım, oda yattı ama bizimkisi scooter gibi yat yere kadar bisiklet gibi kontrolü kolay Asıl gazı sonuna kadar
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Bazı motorların 0-100 km verileri (0-60 mil)
    ninja 250 5.75sec
    v-strom 650 5.6sec
    honda cbf600 4.6sec
    nc700 Bilinmiyor ama CBF600'den daha iyi olduğu biliniyor.

    ex500 3.76sec
    sv650 3.3sec
    zx6r 3.2 sec
    shiver 3.1sec
    http://www.gtamotorcycle.com/vbforum...18-Honda-NC700
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  3. #63
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Motorların 0-100 leri ve kalkışları araba gibi değildir. Yani o değeri tam tutturmayı bırakın, yakında durmaz. Mesela yukarıda Burgman650 4,6 altında kalıdırmış adam motoru.
    Yani motorda sürücü önemlidir.
    Mesela Suzuki Burgman 650 lik motoru ele alalım. Aşağıdaki linkini vericeğim siteyide referans alalım. "I've seen the AN650 0-60 time listed anywhere from 5.8 secs to 7.0 secs in different test reports". Sitede fabrika verisi kalkışı dahi her sitede farklı yapılmış diye açıkça yazılmış. Yani belirli bir veri olmaz. Bazı sitelerde 5,8 saniye bazı sitelerde ise 7 saniye olduğu yazılı. Bunun nedeni az önce söyediğim gibi sürücü farklılığı. Youtubeda videoda izledim sitedeye de yazmışlar Burgman 650 yi adam "The Burgman 650 does 0-100 km-that is 62.14 mph in 4.56 seconds." 4,56 da kaldırdı adam.

    http://www.youtube.com/watch?v=mRg_1v9OnQI
    Mesela aynı sitede birisi hemen işi çözmüş, scooterları kaldırırken önemli noktaları yazmış ve sürücü farklılığından demiş.
    - Fazla ağırlıkları atın.
    - Motor öne ağırlık verip arka tekeri hafifletip devirlendirin, sonra arkaya oturup o devirle tekerin yere gücü aktarmasını sağlayın (genelde ufak cc ler için, ayaktada önce devirlendiren oluyor)
    - Mesela bir başka önemli şey, scootera arka freni basın motoru devirlendirin, sonra feni ani bırak ve aynı anda gazı kökle ama el alışkanlığı lazım.
    - Kiloca hafif bir sürücü (artçısız)
    - ECU remapping, kn hava filtresi, akrapovic egzos v.s. bunlarda artıları.
    Bunları Scooter forumu diye yazıyorum. Herkes biliyodur ama yeni girenler vardır aramızda, ondan dolayı yazmayı uygun gördüm.
    It was just his takeoff method, he was holding the bike on the brakes while revving upto 5000rpm, and then releases the brakes using manual shift.
    Its not being very mechanically sympathetic and not something I would do with my scoot! "
    http://burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?p=87083
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  4. #64
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Honda Integra'ya 2 tarafına amblem yapıştırdım, merak edenler için fotosu. Ebayden 5 dolar civarıydı sanırım fiyatı.




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------

    Arkadaşın integraya ScottOil taktık. Montajı İzmirde Yükselişte yaptırdık. Usta süper yaptıeline sağlık.

















    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

    Givi öncamı ve normal öncam fotosu



    Bu arada biz ordayken biri daha siyah integra aldı. Aynı anda 3 siyah integra olduk.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------

    ECu remappingde ECU (Electronic Control Unit) soruluyor, banada lazım oldu grafiğini paylaşayım sizinle.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------

    Honda integraya yeni koltuk? Jelli ve elektrik ısıtmalı?
    Üstelik internetten online renk ve dizayn seçiyorsunuz...





    http://www.topsellerie.com/en-tr/HON...ter_5_853.html
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  5. #65

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Scottoiler hayırlı olsun. Ancak kılavuzunda saat 5 ila 7 aralığında; yani aşağı doğru montajı öneriliyordu.Yukarı takmanızın bir sebebi var mı?

  6. #66
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Dediğin gibi bende merak ettim scott oilera email attım. Vakumlu sistemlerde direkt aşağı ama vakumlu sistem honda integraya olmuyormuş. Mutlaka esystem (elektronik sistem) olması gerekiyor.
    Montaj için adam süper dedi ama dediğin gene doğru, az aşağıya eğimli olucak ve kısa uç takıcaksın denildi. Uzun uç kirlenme sıçrama yapar dendi. Dediğin gibi hafta sonu yerini değiştircez ve tabi haliyle ucunuda. Scott oil extra fotoda yolladı burada sizinle paylaşıyorum.




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

    Bazı Integra fotoğrafları

















    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  7. #67

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Gecen arka lastigin cantaya kadar camur attigini farkettim. Yagmur camur demeden binen ve her camurlandigida temizleme derdine dusen biri olarak rahatsiz oldum. Bi oneri yada cozum var mi???

  8. #68
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Arka çamurluklar var 1. sayfada. Bir çok firmanın integra için arka çamurluk resmi var.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  9. #69
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Integra'dan süpriz Sürücü dişli çıkınca yol alamayan CBR600RR
    CBR600RR ve Integra
    http://www.youtube.com/watch?v=7UZYwV1GtqQ
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  10. #70

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Alıntı mertaydogdu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka çamurluklar var 1. sayfada. Bir çok firmanın integra için arka çamurluk resmi var.
    1.sayfadakileri incelemistim. Onlar cantaya gelebilecek camuru engelleyecek turden degiller. Gs lerinki gibi bisey olmasi lazim anladigim kadariyla

  11. #71
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Sizin plaka ufak değil demi? Normalde plakanın arkasına gelmesi lazım.
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  12. #72

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Alıntı mertaydogdu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin plaka ufak değil demi? Normalde plakanın arkasına gelmesi lazım.
    Plaka ufak degil. Soforler derneginin verdiklerinden. Bende anlayamadim nasil oluyo. Artik bi care ureticez. Nexusun ve gs nin camurluklari ile calisma yapabilirim

  13. #73
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Gianelli Egzos Integra logolu


    http://www.giannelli.com/eng/news/?openN=610
    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  14. #74

    Üyelik
    28 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda integra nc 700dc
    arkadaslar hepınıze merhaba bende ıntegra kullanıcısıyım ve sureklı uzun yol gıdıyorum integranın farı yetersız gelıyor ve sıs farı taktırmayı dusunuyorum.fıkırlerınız dusuncelerınızı beklıyorum bol resımlerde beklıyorum

  15. #75

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Alıntı gokhan celeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar hepınıze merhaba bende ıntegra kullanıcısıyım ve sureklı uzun yol gıdıyorum integranın farı yetersız gelıyor ve sıs farı taktırmayı dusunuyorum.fıkırlerınız dusuncelerınızı beklıyorum bol resımlerde beklıyorum
    Aydinlatma ile ilgili iyilestirme gerekli dedigin gibi. Bugun bende bi xenon uygulamasini arastirdim. Acaba viraj aydinlantmasina faydasi olur mu? Tabi bide isin garanti kismida var 😉

  16. #76

    Üyelik
    28 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda integra nc 700dc
    far konusuna sakın gırme bence zenon bıraz sıkıntı arastırdım baya bıııı....asıl gereklı olan sıs farı vıraja gırdıgınde yolu gormeyıp vıraja kaptırma olasılıgı cok bence sart...yurt dısında amerıkada buldum ama burda varsa hemen takıp kullanmak daha ıyı olur dıye dusunuyorum.markaların ısımlerı de clearwaterlights ve blingligts.istersen bı bak ıncele

  17. #77

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Alıntı gokhan celeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    far konusuna sakın gırme bence zenon bıraz sıkıntı arastırdım baya bıııı....asıl gereklı olan sıs farı vıraja gırdıgınde yolu gormeyıp vıraja kaptırma olasılıgı cok bence sart...yurt dısında amerıkada buldum ama burda varsa hemen takıp kullanmak daha ıyı olur dıye dusunuyorum.markaların ısımlerı de clearwaterlights ve blingligts.istersen bı bak ıncele
    Tavsiye icin tesekkur ederim. Verdigin markalarida inceledim. Gecen cantami taktirirken givinin sis farlarini gormustum. Guzel gibi duruyodu.

  18. #78

    Üyelik
    28 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda integra nc 700dc
    bende gordum deneme yapdım ama buyuk geldı.bu arada sıs farını on tekerın oldugu dıreklere koymaya dusunuyorum.o yuzdende gıvı olmuyor.dıger arkadaslardanda onerıler sıs farı cesıdı beklıyorum

  19. #79
    mertaydogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Integra NC700D
    Arkadaşlar aydınlatması baya iyi ve yeterrli bence ama değiştircem derseniz xenon taktırmayın.
    Kısalar aşağıda kalıyorsa far ayarı yapabilirsiniz.
    Şimdi ben yeni bir ampül siparişi verdim. Philips H4 Extreme Vision MOTO. Yalnız motosiklet içinbu ve %100 daha fazla aydınlatıyor.
    Ampül almanyadan yarın gelicek ve taktıktan sonra fotoğrafını çekip burada sizinle paylaşacağım.
    Bakın bir video 39.saniyeye kadar Xenon ampül ve 41. saniyeden sonrası philips xtreme power ampül ileçekilmiş.
    Ampül xenondan daha iyi yanıyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=EFZa90236PM
    Ayrıca motosiklet versiyonu daha kuvvetli ve 100% daha fazla aydınlatma sağlıyor ve çevreyide aydınlatıyor.
    Ayrıca uzun olunca beyaz renk daha açık renge dönüp fark edilebilirlik sağlıyor.

    Eski modeli XP vision o 80% daha fazla ışık veriyor bu yenisi 100%.
    Diğer ampül modelleri http://www.philips.co.uk/c/motorbike...bs/283658/cat/
    Bana yarın Xtreme Vision MOTO gelicek takınca fotolarını çekerim.
    Bu arada H4 Xtreme Vision lar onlar olmaz araba için olanlar hemen patlar titreşime dayanıklı değiller. MOTO olucak mutlaka.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:52 ----------

    Bizim motorun en önemli özelliği farları, siz dediniz diye testlere baktım hep superb almış.
    Farın fotolarını çektim bunlar cep le çekilmiş uzun kısa far fotoğraflarıdır.
    Nomal üzerindeki fabrika çıkışı ampüllerle çekilmiştir.












    Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!

  20. #80

    Üyelik
    28 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda integra nc 700dc
    benım farla ılgılı sorunum yok sadece sıs farı gerekıyor.neden dıye sorucak olursan.tek serıt bır yolda gıderken vıraja gırdıgın zaman sag tarafı tam kesemıyorsun mırcıra kaptırmamak ıcın dırenıyorsun motoru.yanı vıraja gırdıgın zaman acı onemlı oluyor.far sadece dırek onunu gosterıyor90 derecelık acıyı gostermıyor....


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler