Honda Integra NC700DC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
31 Temmuz 2012, 15:04
#41
uzerındekı lastıkler asfalt lastıgi malum..onden bmw gıdıyosa ıntegra berbat kalır stabılde..bıde bu motorun en kotu tarafı cok ağır..gercı kafa agır olunca guzel drift yapılıyo ama yınede sehır ıcı için agır..
satma sebebim keyfii..tadını aldım yeter..sahıbındende ılanı mevcut.
Reklamlar
-
31 Temmuz 2012, 15:48
#42
Onu bilemicem ama bu motor şasi ve motor bakımından NC700X ve NC700S ile aynı. Egzoslar bile aynı. O gidiyorsa bu uçarak giderek, dişli lastik taksaydınız olay biterdi.Zaten stabil yola fazla girmiorum ama stabil bir çok yola girdim bastımda. Amartisör baya iyi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
Arka çamurluk ve zincir kapayıcı set olarak çıkmış. Fotosu ve fiyatı aşağıdadır.
NC700S ve NC700X e de uyuyormuş.
Good Morning,
Thanks for your kindly reply.
The full kit can be fitted at same time.
Please find attached the photos of the applications.
The price of the full kit is € 160,00 + delivery cost.
The delivery will be by courier.
Please do not hesitate to get back to me should you have any further query.
Thank you
Best Regards
Ing.Massimiliano Petruzzelli
Export Manager
S.P. Pedemontana, Località castel di Sette
66030-Mozzagrogna (CH) - Italia
Phone +39 0872 50155 - Fax +39 0872 508847
Mobile +39 392 0503321
Skype M.Petruzzelli_Rossocromo
mpetruzzelli@rossocromo.com
www.rossocromo.com
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
31 Temmuz 2012, 16:21
#43
tulgen adlı üyeden alıntı
NC serilerine klasik vakumla çalışan sistem monte edilemiyor. Tam elektronik sistem alırsanız o uygulanabiliyor...
evet onu biliyorum ama maliyet 2 katına çıkınca hiç çekici gelmiyor e-system scottoiler kullanmak.
manuel yağlamaya devam
-
31 Temmuz 2012, 18:09
#44
Honda Inegra için CLS var
http://www.cls200.de/front_content.php?idcat=386
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------
Scot oiler E system dijital oda bu oluyor
http://www.scottoiler.com/uk/esystem/how-it-works.html
http://www.youtube.com/watch?v=7sBCh...layer_embedded
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
01 Ağustos 2012, 04:41
#45
-
02 Ağustos 2012, 03:56
#46
-
02 Ağustos 2012, 13:59
#47
Hello Mert,
I’m sorry we don’t yet have an installation guide for the Integra but I’ve attached a few photos of the eSystem on this model.
The colour of the screen on the display unit cannot, unfortunately, be changed!
We have an agent in Turkey (in Istanbul) . Their contact details are as follows : -
Motoplus Tekstil San. Tic.Ltd.Sti. - MOTTEK
Hasanpasa Poyraz Sk. No24
Kadikoy
Istanbul
Overseas
Turkey
Contact: Miss Neslihan Aslantas
Tel: +90 216 3375655
And their website : - http://www.motoplus.com.tr/
I hope this helps, Mert.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
02 Ağustos 2012, 16:08
#48
Ermax ten gelen fotolar ve ön cam fiyatı
Dear Mr. Aydogdu,
We propose 3 sizes of windshields :
• Original and high +15cm sizes, Public prices without VAT are:
o 80.50€ for clear, smoke and grey colors;
o 89€ for light black color;
• SPORT size (shorter than the original one) and prices are:
o 71.50€ for clear, smoke and grey colors,
o 79€ for light and dark black;
o 85.50€ for satin black.
We also propose:
• A rear hugger: 117.50€ for rough model and 166€ for painted parts,
• An undertray with plate lighting, metallic number plate support and a new taillight: 237.50€ for rough parts and 296€ for painted ones,
• A front hugger extension kit: 28.50€.
You’ll find attached some pictures.
If you need further information, please do not hesitate to contact me directly, my contact details are noted below.
Cheers, Cordialement,
Miss Audrey GOJON
Export Department
www.ermax.com
www.ermax-scooter.com
Tél/Phone: (33) 442 737 612
Fax: (33) 442 733 080
audrey@ermax.fr
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
03 Ağustos 2012, 01:20
#49
Rosso Zincir Kapayıcı Yakın fotosu
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
04 Ağustos 2012, 00:11
#50
Arkadaşım merhaba,
Bu orijinal çantaları nereden bulmuşlar? Bir bilginiz var mı?
Altlık ve arka çamurluk ta lazım, TR de satılıyor mu?
Ermax.fr sitesinde satış yok. Nasıl alacağız?
Teşekkürler.
Can
-
04 Ağustos 2012, 00:20
#51
Ermax internetten alıyorsun, onlar kargoluyorlar. Postanede kdvsini ödeyip alıyorsun.
Ermax tan bende ön cam alıyorum şimdi, yazışmamaıda buraya kopyalıyayım.
Dear Mr. Aydogdu,
We propose 3 sizes of windshields :
• Original and high +15cm sizes, Public prices without VAT are:
o 80.50€ for clear, smoke and grey colors;
o 89€ for light black color;
• SPORT size (shorter than the original one) and prices are:
o 71.50€ for clear, smoke and grey colors,
o 79€ for light and dark black;
o 85.50€ for satin black.
We also propose:
• A rear hugger: 117.50€ for rough model and 166€ for painted parts,
• An undertray with plate lighting, metallic number plate support and a new taillight: 237.50€ for rough parts and 296€ for painted ones,
• A front hugger extension kit: 28.50€.
You’ll find attached some pictures.
If you need further information, please do not hesitate to contact me directly, my contact details are noted below.
Cheers, Cordialement,
Miss Audrey GOJON
Export Department
www.ermax.com
www.ermax-scooter.com
Tél/Phone: (33) 442 737 612
Fax: (33) 442 733 080
audrey@ermax.fr
Rossonun yazışmasıda var,
Full kit dediği arka çamurluk + zincir kapayıcı
Good Morning,
Thanks for your kindly reply.
The full kit can be fitted at same time.
Please find attached the photos of the applications.
The price of the full kit is € 160,00 + delivery cost.
The delivery will be by courier.
Please do not hesitate to get back to me should you have any further query.
Thank you
Best Regards
Ing.Massimiliano Petruzzelli
Export Manager
S.P. Pedemontana, Località castel di Sette
66030-Mozzagrogna (CH) - Italia
Phone +39 0872 50155 - Fax +39 0872 508847
Mobile +39 392 0503321
Skype M.Petruzzelli_Rossocromo
mpetruzzelli@rossocromo.com
www.rossocromo.com
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
04 Ağustos 2012, 00:35
#52
DSG şanzımanlı bir Volkswagen araba sürmüş bir NC700DC sahibi, bu motorun şanzımanının otomatik moddaki davranışlarını DSG ile kıyaslayabilir mi acaba ?
-
04 Ağustos 2012, 00:39
#53
Orijinal çantalar her hond abayiide var ama beklemek gerekiyor. Biz dün 2 tane full set sipariş verdik. Honda Yükselişe.
Teslimat süresi enaz 1 ay enfazla 2 ay dendi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
DSG şanzımanlı bir Volkswagen araba sürmüş bir NC700DC sahibi, bu motorun şanzımanının otomatik moddaki davranışlarını DSG ile kıyaslayabilir mi acaba ?
KPSS sınavı sorusumu bu acaba?
Bende Mercedes 2009 C180K Otomatik var, E200 ve B160 otomatikte var, hangisine göre karşılaştırayım? Araba ile karşılaştırmak zor bir şey ama şanzıman yorumu yapabilirim. Tek kelime istersen süper.
Bence önce bu http://www.youtube.com/watch?v=N35c9ksEKUo videyu izlemelisin.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
04 Ağustos 2012, 00:46
#54
mertaydogdu adlı üyeden alıntı
Orijinal çantalar her hond abayiide var ama beklemek gerekiyor. Biz dün 2 tane full set sipariş verdik. Honda Yükselişe.
Teslimat süresi enaz 1 ay enfazla 2 ay dendi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
KPSS sınavı sorusumu bu acaba?
Bende Mercedes 2009 C180K Otomatik var, E200 ve B160 otomatikte var, hangisine göre karşılaştırayım? Araba ile karşılaştırmak zor bir şey ama şanzıman yorumu yapabilirim. Tek kelime istersen süper.
Bence önce bu
http://www.youtube.com/watch?v=N35c9ksEKUo videyu izlemelisin.
Valla örnek verdiğiniz mercedeslerin hepsinde klasik tork konvertörlü otomatik şanzımanlar var. Bu Integra ve Volkswagen DSG ise bilgisayar kontrollü çift debriyajlı manuel şanzıman aslında. İkisi aynı tür şanzıman olduğu için kıyaslanabileceğini düşünmüştüm.
-
04 Ağustos 2012, 00:50
#55
Anladımda videoda şanzıman şekli anlatılıyor, siz peki videoya göz attınızmı?
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
04 Ağustos 2012, 00:55
#56
mertaydogdu adlı üyeden alıntı
Anladımda videoda şanzıman şekli anlatılıyor, siz peki videoya göz attınızmı?
Göz attım ama zaten sular seller gibi bildiğim şeyleri anlatıyor neyse problem değil.
-
04 Ağustos 2012, 00:57
#57
Vites atışlar süper, eğer hızlı spor virajlarda yatıcaksınız mutlaka S modda kullanın. D genelde zaten az yakıt harcama amaçlı sürüşler içindir.
Hangi vitesteolduğunuz ekranda yazıyor zaten, ayrıca motor triptornik. D veya S modda iken diyelim motor freni yapmak istediniz veya vites küçültmek istediniz, triptoniğe almasanızda motor freni yapmanıza izin veriyor. Yani D veya S de iken bir vites aşağı veya yukarı atmanıza sistem izin veriyor ve otomatik devam ediyor sonra.
Ben 250RR larla kalkmıyorum kayboluyor zaten, bw 1200GS ile kalktım virajdada kalkıştada geçtim, ama tabi son sürat 140-150 ye kadar kapıştık. CBR600F leri falan kalkışta yiyor, forumlarda yazıyor 0-100 metrelerine bakabilirsin (yurtdışı). Daha geçende CBR 600 di sanırım tam bilmiyorum motor modelini yamaha sanırım belkide bu egzosu koltuğun altında olan tek olan, arka teker benimkinin 1,5 katı idi, onun ile kaltım 100 e kadar arkada kaldı, 100 yaklaştı, o civarda vites atıyor sanırım 120 gibi 120 gibi yaklaştı vites atınca geri kaldı, sonra 130-140 geldi yanıma, zaten ondan sonra o geçicek haliyle bende frene bastım yarış bitti ayağıyla
Yani 1200 de olsa RR da olsa 0-130 kalk onların vites derdi var, s de fırlıyor bizimkisi.
Geçilsende fark yemezsin. İyi integra süren yer erak etme.
Deviri 2000 yap arka frene asıl, arka feeni bırak gaza tam yapıştır tabi s modda
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
04 Ağustos 2012, 01:00
#58
Ya mesela sıkışık dur kalk trafikte kullanacaksınız öyle durumlarda gereksiz vites büyütüp saçmalıyor mu yada debriyaja basmakta geç kaldığı durumlar oluyor mu ?
-
04 Ağustos 2012, 01:03
#59
Debriyaj yok gibi, çift avramalı olduğundan 3 te iken sanki 4 hazırda bekliyormuş gibi 1 saniye bile sürmeden atıyor. Küçültürkende öyle.
Dur kalkta D'de her 2000 devirde sanırım vites atıyor, zaten 1 kalkınca 20 de hemen 2 yapıyor (D modda). Sıkılırsan tiptroniğe al.
Bana hiç saçmalama gelmedi, bir kere çok sıkışık trafikte öyle lcak gibi geldi habire 0-20 yapıyordum bu sefer S moda aldım. Daha kolay oldu.
Çok sıkılırsan al tiptroniğe 1'e at zaten vites atmıyor 6500 devire kadar 1 de gidersin
Şimdi D modda sıkışık tarfiktede sürüyorum, ok rahat ama alışmaya bağlı çünkü motorun ne zaman vites atçağını sesinden anlıyorsun.
Alıştınmı süper rahat bırakmazsın.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
04 Ağustos 2012, 01:06
#60
Teşekkür ederim, çok teknolojik bir motorunuz var. Kazasız belasız binmek nasip olsun her zaman
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler