Peki 20.000 liraya kadar büyük tekerlekli başka bir scooter önerebilir misiniz rica etsem?
Ön arka 17 inç, DCT şanzuman tiptronik, kombine abs, zincirli aktarma v.s. bırak 20'yi 50'ye böyle bir scooter yok. Ayrıca Hollandada scooter olarak değil touring motosiklet olarak satılıyor.
Madem merak eden oluyor, bu motorun avatanjlarını yazayım bari...
1. Fiyat/Ürün dengesi iyi, Ön arka 17 jant, zincirli aktarma, kombine abs bu fiyata güzel.
2. Otomatik ile şehir içinde scooter gibi dolaşıyorsun, sıkıldınmı tiprtoniğe alıp vites atıyorsun, dct olmasından çift debriyaj yani 2 ile giderken 1 ve 3 hazır oluyor vitesi otomatik şanzuman gibi değil o kadar hızlı atıyorki anlamıyorsun ayrıca vitesler ekranda gösteriyor.
3. NC700X şasisi ve motoruolduğundan virajlarda race gibi yatabiliyorsun.
4. Yaz kış işe motorla giden biriyim, takım elbise ile hiçbir motora binemezsin. Lux scooter dizaynı olduğundan takım elbiseyi bile kaldırıyor.
5. Kışın herkesin ayakkabılar ıslanır, scooter dizaynı olduğundan ayaklar hep kuru oluyor, iş ayakkabısı ile yağmurda bile biniyorum.
6. Dizler ve bacaklar scooter dizaynı olduğundan üşümüyor.
7. Touring cam aldım Ermax artık üzerimede rüzgar gelmiyor.
8. Çantalar scootera uygun olduğundan (genişliği motorun kafası genişliğinde, fazla büyük değil) çantalarla şehir içi araba aralarından geçebiliyorsun.
9. Kombine ABS anlatmaya gerek yok zaten.
10. Zincirli olduğundan hemen kavrıyor ve bozuk yollarda dik taşta kalkma gibi konumda torku asıltabiliyorsun. 17 jantında etkisi var.
11. Zırtpırt yağ değiştirmene gerek yok servisi 12000de bir.
12. Torku çok iyi 140'a kadar racing gibi kalkarsın. 2 kişi bin, tek kişi bin, 2 kişi üçlü çanta touring camla bin hız ve performans değişmez torku güzel.
Dezavantajları
1. Diğer motorlara göre değilde scooterlara göre dezavantajdemek daha doğru zinciri yağlaman gerek.
2. Koltuğu daha rahat olabilirdi
3. Son sürat düşük otobanda insan 200le gitmek istiyor çantalarla maximum 185 yapabilirsin. Rüzgar ağırsa 175.
4. Çantalara 2 kask girmez, scooter çantası olduğundan fazla büyük değil.
Extra yapılırsa iyi olur.
1. Koltuk Shad veya topselerie ile değiştirilebilir.
2. Farlar güzel ama GE 120% motor ampülü takarsan gündüz gibi gidersin.
3. Stopa flash led (yanıp sönen) taksan iyi olur, tek stop yandımı bazen farkedilmiyebilir.
4. DNA hava filtresi takarsan motor rahatlıyor, benzinede katkı koyarsan iyice canlanıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------
Koltuğu güzel yapmış...
Integra ve NC700 serileri için Fuel Commander
http://www.bazzaz.net/index.php/fuel...uel-controller
http://www.bazzaz.net/index.php/honda/nc700x-13
NC700 serileri 50cc artarak bu sene NC750 olarak geliyor... Ayrıca 2014 sonunda 800cc 16 süpap v4 vtech naked bir motor geliyor, muhetmelen VFR800ün naked versiyonu diyorlar...NC700 ü yapan adama Keisuke Kishikawa dizayn yaptırıyorlarmış...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
Integra için öncamı değşştirmek istemeyenler için pratik ayarlama kiti, yükseltip alçaltmak çok kolay.....
http://www.bruudtcnc.de/shop/product...tegra-700.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
Yeni 2014 sonu VFR800 V4 motoru
Honda's naked VF800 designs
By MCN -
New bikes
22 July 2013 08:30
New patents show that Honda is developing a new low-cost, high-spec naked bike around its venerable – but legendary – VFR800 V4 engine.
The bike’s overall design is hinted at in an innocuous-sounding patent titled “Hollow-welded assembled frame structure”, which refers to a fairly technical aspect of how a steel trellis frame can be made.
What’s interesting about the patent isn’t so much the technology it describes but the chassis that’s illustrated in its accompanying drawings. Looking Ducati-esque, it’s wrapped around a motor that appears to be the VFR’s 800cc VTEC V4.
Although the engine is shown only as a simplified outline, since the patent is mainly concerned with the frame, the shape closely matches that of the VFR’s engine and importantly the engine mounts, which define the shape of the chassis, are in exactly the same places.
The frame design is the work of Keisuke Kishikawa, who was the man behind the steel tubular frame of the NC700 series, and Masashi Hagimoto, who’s had a hand in various Honda frames, including the still-born, alloy-framed Moto2 racer.
The idea of slotting the VFR engine into a naked street bike makes a huge amount of sense in the current market.
Such machines have been doing relatively well in sales terms, at least compared to the slump in the sports bike market, with the Triumph Street Triple in particular – along with the ever-popular Ducati Monster – showing that there’s a desire for stylish, relatively inexpensive naked bikes, especially if they steer clear of conventional inline-four engines.
Yamaha’s recently-announced three-cylinder, 850cc MT-09 is the first Japanese bike to be targeted at that Street Triple market.
Outright performance isn’t the key in the naked bike market – most of the protagonists hover a little above the 100bhp mark. That’s largely because the country where this style of machine is most popular is France, where the law still restricts all bikes to 106bhp.
Honda’s 800cc V4 is on the money, power-wise, making 108bhp in the VFR and 101bhp in the Crossrunner. It’s also ideal because it’s not a conventional
inline-four, offering more midrange and character than the more common design.
While a complex engine when compared to inline motors – even ignoring the VTEC system that disables eight of the valves at low revs, there are two sets of cylinder heads and all their associated gubbins where an inline motor has just one – Honda has been making it for so long that it amortised its development costs years ago, allowing it to be financially competitive with newer, simpler engines.
Despite the fact it’s been 12 years since the VTEC VFR was launched, the engine is still a modern design, and it’s particularly useful in this instance because it was always intended to be used as a structural component.
The VFR dates from a period when Honda had a philosophy of separating the swingarm pivot from the main chassis – as on the 929cc and 954cc Fireblades of the early ’00s.
That means the newly-designed steel tube frame for the naked machine, which will presumably be called the VF800, can follow the latest trend for minimalist frames and structural engines. In fact, the frame looks very similar to the trellis on the recently-spied 2014 Ducati Monster 1198.
Although the illustrations here show an oversimplified swingarm design – as with the engine, the swingarm isn’t part of the patent, so it’s only a rough representation – the VFR800 motor has always been used with a single-sided arm in the past.
That would again suit this sort of bike, adding an element of style, and, if it were to share the arm with the VFR and Crossrunner, reduce the cost associated with such a design.
While it’s possible the VF800 will appear as a 2014 model, it could still be more than a year away. Honda’s NC700 was revealed in patent form some two years before it reached showrooms.
Integraya çakar
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
Arkadaşlar emniyet yeni bir çalışma başlattı, yeni ehliyetlerle yurtdışına çıkabileceğiz!....
Yeni tip sürücüleri, uluslararası geçerliliği, geçerlilik süreleri ve sağlık durumundaki değişiklikler nedeniyle sürücülerin belirli aralıklarla sağlık kontrolünden geçirilmesi yönündeki çalışmalar devam etmektedir. 6495 sayılı "Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun" ile 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu'nun bazı maddelerinde değişiklik yapılmıştır. Söz konusu değişiklik ile mevcut sürücü belgelerinin Avrupa Birliği normlarına uygun olarak basılacak olan sürücü belgesiyle değiştirilmesi işlemi için geçerli olmak üzere sürücü belgesi yenileme ücreti indirimli 15.00 TL. olarak belirlenmiştir.
Ayrıca, yeni tip sürücü belgelerinin düzenlenmesine 2014 yılı yaz aylarında başlanması planlanmakta olup, sürücü belgesi değişikliği için herhangi bir trafik tescil kuruluşuna müracaat edilebilecektir. Yapılacak olan değişiklikle sürücü belgeleri ile yurt dışında da araç kullanılması hedeflenmektedir.
İyi günler dileriz.
Trafik Uygulama ve Denetleme Dairesi Başkanlığı
çakarlar harika olmuş maşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------
Integra 700 Sport Edition çıktı, İspanyada Sport Edition olarak satışa çıktı
http://www.honda-montesa.es/motos/mo...=sport_edition
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
Orijinal hava filtresi ve DNA bu arada bendede DNA var...
DNA
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
Honda Integra 700 Valf temizliği
Eksantrik miline bakın Vtec olduğu görülüyor.
Bu seneki Dark Dog 2013 yarışları yapıldı, Yamaha R6 birinci oldu. Bu seneki yarışlara Scooter larda katıldı.
Parkur 3280km idi. Scooter katılım listesi.
169 400 TEAM 202 JEAN Martial YAMAHA Tmax Scooters
170 401 TEAM FAB MOTOS DONOT Sebastien HONDA Integra Scooters
171 402 TMAX MANIA BOULILA Nadir YAMAHA Tmax Scooters
172 403 T-MAX MANIA DE LEPERVANCHE Guy YAMAHA T-Max Scooters
173 404 T-MAX MANIA KESSLER Thierry YAMAHA Tmax Scooters
174 405 YAMAHA MOTOR FRANCE DELETANG COLLET Barbara YAMAHA TMax Scooters
175 406 TEAM 202 BER Frederic YAMAHA Tmax Scooters
176 407 MOTO PASSION BMW PERIGUEUX VAUBAL Antoine BMW C600 Scooters
177 477 TEAM PATRICK PONS GENIES Yves YAMAHA Tmax Scooters
178 478 ESPACE MOTO PMV BRUNEAU Mathieu HONDA Scooters
Scooterlarda 1. Integra (478) 2. Tamaha Tmax 3. Bir başka Integra (401) oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:51 ----------
Tam Listeyi merak edenler...
Pos No Rider Bike Cat Pos SS Cumul SS20 SS21 SS22 Penal. Time D. First
Pos N° Cumul Pilote Moto Cat Pos ES ES20 ES21 ES22 Penal. Temps D. Prem.
1 1 BOUAN Denis YAMAHA R6 Multicylindre 1 17 34:21.26 3:02.78 (1) 37:24.04
2 3 TONIUTTI Julien KTM Superduke Multicylindre 2 17 35:48.68 3:10.43 (3) 38:59.11 1:35.07
3 229 LAGUT Sébastien QUADDY YZF Sports 1 17 36:21.46 3:08.39 (2) 39:29.85 2:05.81
4 8 SCHILTZ Bruno TRIUMPH Street Triple Multicylindre 3 17 36:53.01 3:13.82 (7) 40:06.83 2:42.79
5 230 DERRIEN Florent KTM Duke Sports 2 17 36:51.43 3:18.20 (19) 40:09.63 2:45.59
6 12 BRAUT Michel TRIUMPH Daytona Multicylindre 4 17 37:15.43 3:16.33 (10) 40:31.76 3:07.72
7 14 METTRA Maxime MV AGUSTA Brutale Multicylindre 5 17 37:21.51 3:17.25 (15) 40:38.76 3:14.72
8 80 P FILLETON Laurent APRILIA Tuono Multicylindre 6 17 37:21.93 3:17.82 (17) 0:46.00 40:39.75 3:15.71
9 15 LOUVEL Cédric TRIUMPH Street Triple Multicylindre 7 17 37:38.21 3:17.45 (16) 40:55.66 3:31.62
10 10 PONCET Jérémy KTM Super Duke Multicylindre 8 17 37:46.20 3:12.80 (5) 40:59.00 3:34.96
11 128 Vet PLATET Dominique KTM DUKE Multicylindre 9 17 37:50.18 3:18.01 (18) 41:08.19 3:44.15
12 212 P PISCIONE Eric KTM SMC Sports 3 17 37:56.78 3:15.98 (9) 41:12.76 3:48.72
13 9 VEZZUTI Julien MV AGUSTA Brutale Multicylindre 10 17 38:11.81 3:16.50 (11) 41:28.31 4:04.27
14 120 FASSOULI Sébastien APRILIA Tuono Multicylindre 11 17 38:37.42 3:13.94 (8) 0:20.00 41:51.36 4:27.32
15 216 MOUNEU Pierre GAS GAS EC Sports 4 17 38:36.76 3:16.67 (13) 0:10.00 41:53.43 4:29.39
16 202 HEINTZ Benoît KTM SLCR Sports 5 17 38:30.65 3:26.32 (38) 41:56.97 4:32.93
17 302 FANON Renaud HONDA XL Classique 1 17 38:33.53 3:23.99 (34) 41:57.52 4:33.48
18 16 PARRET Florent YAMAHA R1 Multicylindre 12 17 38:39.89 3:19.31 (20) 41:59.20 4:35.16
19 99 DELETANG Jean-Marc YAMAHA Multicylindre 13 17 38:59.46 3:23.37 (30) 42:22.83 4:58.79
20 226 ROUX Julien KTM Duke Sports 6 17 39:02.63 3:21.44 (21) 42:24.07 5:00.03
21 114 TROUSSARD Marc YAMAHA Supertéléré Multicylindre 14 17 39:06.69 3:22.44 (27) 42:29.13 5:05.09
22 240 LEMOS Pierre KTM DUKE Sports 7 17 39:08.96 3:21.99 (25) 0:05.00 42:30.95 5:06.91
23 19 Vet FRATTINI Alain APRILIA Mana Multicylindre 15 17 39:09.40 3:21.59 (23) 42:30.99 5:06.95
24 29 Vet VEZZUTI Bruno MV AGUSTA Brutale Multicylindre 16 17 39:30.02 3:23.82 (32) 42:53.84 5:29.80
25 126 TOMASINO Thierry TRIUMPH Street Triple Multicylindre 17 17 39:38.60 3:23.98 (33) 43:02.58 5:38.54
26 501 LAUR/FERRIEU Hervé/Marie-Laure KTM RC8R Side Cars 1 17 39:30.46 3:35.00 (76) 43:05.46 5:41.42
27 62 LAVOISIERE Sylvain SUZUKI TL Multicylindre 18 17 39:59.87 3:26.42 (39) 43:26.29 6:02.25
28 503 BOUDIER/MARTY Christophe/Vincent VOXAN VX10 Side Cars 2 17 39:55.51 3:33.22 (68) 43:28.73 6:04.69
29 478 BRUNEAU Mathieu HONDA Scooters 1 17 40:07.82 3:28.75 (47) 43:36.57 6:12.53
30 79 VERMOREL Sylvain BUELL XB12STT Multicylindre 19 17 40:14.23 3:24.39 (35) 43:38.62 6:14.58
31 44 ARINO Gwenael MV AGUSTA Brutale Multicylindre 20 17 40:22.45 3:22.06 (26) 0:05.00 43:44.51 6:20.47
DARK DOG MOTO TOUR
[DDMT] - Classement Général
Après Dimanche 6 : TOULON
Races Information Services - http://www.ris-timing.be Page 1 sur 3 Imprimé le dimanche 6 octobre 2013 à 12:36
32 218 BONNEAU Michel KTM 390 Duke Sports 8 17 40:12.25 3:32.91 (67) 0:48.00 43:45.16 6:21.12
33 33 QUILLY Frédéric HONDA CBR Multicylindre 21 17 40:17.62 3:30.13 (55) 43:47.75 6:23.71
34 27 HAUTREUX Mickaël MV AGUSTA B3 Multicylindre 22 17 40:19.93 3:28.41 (46) 43:48.34 6:24.30
35 72 JAILLIARD Patrick BMW HP2 Multicylindre 23 17 40:30.64 3:28.39 (45) 0:05.00 43:59.03 6:34.99
36 24 SALZARD Benoît YAMAHA FZ8 Multicylindre 24 17 40:39.56 3:22.79 (29) 44:02.35 6:38.31
37 84 BOYER Thierry TRIUMPH Explorer Multicylindre 25 17 40:38.00 3:30.06 (54) 44:08.06 6:44.02
38 316 AYRTON Nicolas SUZUKI GSXR Classique 2 17 40:39.38 3:31.59 (61) 44:10.97 6:46.93
39 35 P\S REARD David DUCATI Multistrada Multicylindre 26 17 40:33.40 3:37.73 (91) 44:11.13 6:47.09
40 45 P ARINO Erwan KTM Superduke Multicylindre 27 17 40:44.11 3:28.91 (49) 44:13.02 6:48.98
41 234 \S JULLIARD Sébastien KTM Duke Sports 9 17 40:48.25 3:26.83 (41) 44:15.08 6:51.04
42 228 P VAN MULLEM Jérôme HONDA CB Sports 10 17 40:40.95 3:34.80 (75) 44:15.75 6:51.71
43 300 FORTIN Eric BMW R8DGS Classique 3 17 40:46.68 3:33.23 (69) 44:19.91 6:55.87
44 94 \S BERGUERAND Arnaud YAMAHA R6 Multicylindre 28 17 41:01.77 3:22.72 (28) 1:30.00 44:24.49 7:00.45
45 87 DEVISE Olivier YAMAHA FZ6 Multicylindre 29 17 40:52.71 3:35.01 (77) 44:27.72 7:03.68
46 406 BER Frederic YAMAHA Tmax Scooters 2 17 41:05.37 3:30.19 (56) 44:35.56 7:11.52
47 200 Vet\S CLEMENT Jean-Pierre KTM Duke R Sports 11 17 41:05.98 3:31.10 (58) 44:37.08 7:13.04
48 231 COLLET Sébastien SUZUKI SVN Sports 12 17 41:13.56 3:27.33 (43) 0:48.00 44:40.89 7:16.85
49 311 WILS Dominique HONDA XL 600 R Classique 4 17 41:12.46 3:30.03 (52) 44:42.49 7:18.45
50 314 \S LANGELOTTI Eric HONDA VFR Classique 5 17 41:18.17 3:25.58 (36) 0:15.00 44:43.75 7:19.71
51 225 P GODIN Geoffroy KTM Duke Sports 13 17 41:25.39 3:26.18 (37) 44:51.57 7:27.53
52 89 KLIMCZAK Arnaud KTM Super Duke Multicylindre 30 17 41:22.39 3:31.98 (65) 44:54.37 7:30.33
53 91 P\S THEVENON Gerald APRILIA Multicylindre 31 17 41:24.05 3:31.84 (63) 44:55.89 7:31.85
54 401 DONOT Sebastien HONDA Integra Scooters 3 17 41:29.79 3:26.67 (40) 44:56.46 7:32.42
55 123 Vet DEBURCK Philippe KTM Adventure Multicylindre 32 17 41:29.15 3:28.76 (48) 1:00.00 44:57.91 7:33.87
56 77 Vet DUCLAUD Bruno YAMAHA R1 Multicylindre 33 17 41:20.97 3:37.73 (90) 44:58.70 7:34.66
57 88 \S GONZALEZ Jean-Philippe YAMAHA MT09 Multicylindre 34 17 41:34.87 3:31.82 (62) 45:06.69 7:42.65
58 301 MARTINEZ Florian BMW R100 Classique 6 17 41:30.52 3:36.35 (84) 45:06.87 7:42.83
59 53 P DUMAS DELAGE Anthony YAMAHA XT Sports 14 17 41:39.99 3:33.43 (71) 45:13.42 7:49.38
60 203 \S VIGNAL Franck KTM Duke Sports 15 17 41:39.66 3:34.36 (74) 45:14.02 7:49.98
61 90 Vet\S CZEPYGA Eric BMW GS Multicylindre 35 17 41:53.16 3:27.03 (42) 45:20.19 7:56.15
62 404 \S KESSLER Thierry YAMAHA Tmax Scooters 4 17 41:57.51 3:29.94 (50) 45:27.45 8:03.41
63 215 THEILLAC Thierry KTM Duke Sports 16 17 41:56.41 3:33.49 (72) 45:29.90 8:05.86
64 69 SLIZ Karine KTM Duke Sports 17 17 41:50.60 3:40.27 (100) 45:30.87 8:06.83
65 59 P CARDINE Richard YAMAHA FZ8 Multicylindre 36 17 41:58.02 3:44.19 (115) 45:42.21 8:18.17
66 64 P RENARD Vincent KTM Multicylindre 37 17 42:10.09 3:39.38 (96) 45:49.47 8:25.43
67 57 P PERROT Germain Multicylindre 38 17 42:15.41 3:35.59 (80) 45:51.00 8:26.96
Pos No Rider Bike Cat Pos SS Cumul SS20 SS21 SS22 Penal. Time D. First
Pos N° Cumul Pilote Moto Cat Pos ES ES20 ES21 ES22 Penal. Temps D. Prem.
68 477 Vet GENIES Yves YAMAHA Tmax Scooters 5 17 42:19.59 3:33.42 (70) 0:05.00 45:53.01 8:28.97
69 217 P LECOURT Anthony KTM Duke Sports 18 17 42:19.29 3:36.99 (86) 45:56.28 8:32.24
70 213 P DAVID Maxime KAWASAKI ER6N Sports 19 17 42:28.63 3:31.38 (59) 46:00.01 8:35.97
71 76 LEGUAY Pierrick YAMAHA FZ1 Multicylindre 39 17 42:33.58 3:31.53 (60) 46:05.11 8:41.07
72 211 LUCE Sébastien KTM SMCR Sports 20 17 42:33.34 3:36.45 (85) 46:09.79 8:45.75
73 113 ROGER Alain YAMAHA FZ8 Multicylindre 40 17 42:47.67 3:30.04 (53) 46:17.71 8:53.67
74 60 P DUGUE Michaël HONDA CBR Multicylindre 41 17 42:41.08 3:38.82 (94) 46:19.90 8:55.86
75 71 FORGES Cyril KTM Duke Multicylindre 42 17 42:34.00 3:52.77 (141) 1:05.00 46:26.77 9:02.73
76 224 CUVILLIER Marie KTM Duke Sports 21 17 42:51.35 3:37.96 (92) 46:29.31 9:05.27
77 505 Vet MAGAIN/BULOT Bruno/Eric SUZUKI GSXR Side Cars 3 17 42:58.03 3:51.00 (136) 46:49.03 9:24.99
78 42 Vet ENGELHARD Eric HONDA CBF Multicylindre 43 17 43:09.85 3:39.23 (95) 1:00.00 46:49.08 9:25.04
79 700 Vet BERRABAH Jean CANAM Spider 3 Roues 1 17 43:05.87 3:50.02 (133) 46:55.89 9:31.85
80 31 \S SARIS Anthony KAWASAKI ZX1000 Multicylindre 44 17 43:14.72 3:43.48 (111) 0:21.00 46:58.20 9:34.16
81 95 P\S BRUA Franck HUSQVARNA Nuda Multicylindre 45 17 43:32.97 3:28.13 (44) 1:57.00 47:01.10 9:37.06
82 49 P ROUSSEAUX Christophe KTM Superduke Multicylindre 46 17 43:30.44 3:31.91 (64) 0:50.00 47:02.35 9:38.31
83 244 LEMONNIER Nicolas KTM SMCR Sports 22 17 43:23.83 3:40.19 (98) 0:16.00 47:04.02 9:39.98
84 25 DELAUNEY Julien MV AGUSTA Brutale Multicylindre 47 17 43:06.08 3:58.06 (150) 47:04.14 9:40.10
85 112 Vet HENRION Remi TRIUMPH Street Triple Multicylindre 48 17 43:31.72 3:35.35 (78) 0:45.00 47:07.07 9:43.03
86 403 Vet\S DE LEPERVANCHE Guy YAMAHA T-Max Scooters 6 17 43:46.36 3:35.79 (81) 47:22.15 9:58.11
87 210 Vet DEGAUDEZ Robert KTM LC4 Sports 23 17 43:45.28 3:47.69 (125) 0:30.00 47:32.97 10:08.93
88 207 WILLERY Frédéric YAMAHA XTZ Multicylindre 49 17 43:55.10 3:41.81 (106) 47:36.91 10:12.87
89 52 P SUBERVILLE Grégory YAMAHA XT 660 Sports 24 17 44:15.32 3:45.34 (118) 48:00.66 10:36.62
90 500 DAHAN/LHOMME Olivier/Eurydice HONDA CBR Side Cars 4 17 44:15.89 3:48.11 (127) 48:04.00 10:39.96
91 86 P BECKER Franck DUCATI M Multicylindre 50 17 44:33.79 3:37.71 (89) 48:11.50 10:47.46
92 221 P COLLET Maxime HONDA CB Sports 25 17 44:38.91 3:32.60 (66) 0:05.00 48:11.51 10:47.47
93 41 Vet CORNET Henri KTM Adventure A1 Multicylindre 51 17 44:33.28 3:43.42 (109) 1:35.00 48:16.70 10:52.66
94 105 P\S ROUQUETTE Aurélien TRIUMPH Street Triple Multicylindre 52 17 44:33.23 3:47.69 (126) 0:20.00 48:20.92 10:56.88
95 58 Vet HENON Marc MV AGUSTA Brutale Multicylindre 53 17 44:43.48 3:40.97 (104) 0:10.00 48:24.45 11:00.41
96 238 P DE REKENEIRE Adrien KAWASAKI ER6N Sports 26 17 44:53.31 3:37.68 (88) 1:40.00 48:30.99 11:06.95
97 56 P GROLEAU Olivier YAMAHA FZ 8 Multicylindre 54 17 44:56.56 3:40.62 (102) 0:50.00 48:37.18 11:13.14
98 407 VAUBAL Antoine BMW C600 Scooters 7 17 44:56.41 3:41.77 (105) 48:38.18 11:14.14
99 307 TOURNIER Philippe YAMAHA XT Classique 7 17 44:48.94 3:51.37 (138) 48:40.31 11:16.27
100 96 P\S CANTALAPIEDRA Jorge KTM SM Multicylindre 55 17 44:59.49 3:42.27 (107) 48:41.76 11:17.72
101 305 P PETIT Philippe BMW K75 Classique 8 17 45:00.50 3:49.62 (131) 0:20.00 48:50.12 11:26.08
102 130 P\S JUNG Thierry HONDA HORNET Sports 27 17 44:48.88 4:01.63 (154) 1:48.00 48:50.51 11:26.47
[DDMT] - Classement Général
Après Dimanche 6 : TOULON
Races Information Services - http://www.ris-timing.be Page 2 sur 3 Imprimé le dimanche 6 octobre 2013 à 12:36
103 122 Vet MCKINNEY Paul TRIUMPH Tiger Multicylindre 56 17 45:07.34 3:43.50 (112) 48:50.84 11:26.80
104 220 P BOUCHET Claude HONDA CB Sports 28 17 45:21.18 3:39.94 (97) 1:15.00 49:01.12 11:37.08
105 117 Vet MARTIN Serge YAMAHA MT09 Multicylindre 57 17 45:25.14 3:47.67 (124) 0:16.00 49:12.81 11:48.77
106 103 P\S GURDEBEKE Alain BMW GS Multicylindre 58 17 45:43.04 3:30.64 (57) 2:50.00 49:13.68 11:49.64
107 34 P\S MARIOTTI Ludovic TRIUMPH Street Triple Multicylindre 59 17 45:54.53 3:35.37 (79) 1:36.00 49:29.90 12:05.86
108 400 JEAN Martial YAMAHA Tmax Scooters 8 17 45:49.27 3:44.27 (116) 49:33.54 12:09.50
109 55 P GESBERT Sébastien YAMAHA FZ6 Multicylindre 60 17 45:45.59 3:49.12 (130) 0:50.00 49:34.71 12:10.67
110 46 P\S KHECHINE Sami HONDA CBR Multicylindre 61 17 45:58.72 3:47.12 (121) 1:35.00 49:45.84 12:21.80
111 115 P RENARD Bruno YAMAHA FZ8 Multicylindre 62 17 46:07.67 3:47.67 (123) 49:55.34 12:31.30
112 214 LACHAIZE Philippe KTM DUKE Sports 29 17 46:07.80 3:47.54 (122) 49:55.34 12:31.30
113 83 RADOJEWSKI Stéphane HONDA CBR Multicylindre 63 17 46:07.66 3:48.94 (129) 4:45.00 49:56.60 12:32.56
114 40 CHAMPION Olivier Multicylindre 64 17 46:12.39 3:50.69 (134) 0:40.00 50:03.08 12:39.04
115 82 BARBANCHON Frédéric BMW F800R Multicylindre 65 17 46:12.08 3:51.28 (137) 0:10.00 50:03.36 12:39.32
116 78 Vet VAISSAIRE Michel SUZUKI GSR Multicylindre 66 17 46:28.96 3:35.97 (83) 3:05.00 50:04.93 12:40.89
117 50 Vet TRONQUOY Jean-Paul APRILIA Tuono Multicylindre 67 17 46:42.23 3:34.28 (73) 2:20.00 50:16.51 12:52.47
118 304 Vet RAVENEL Lionel SUZUKI GSXR Classique 9 17 46:24.70 4:04.42 (162) 0:40.00 50:29.12 13:05.08
119 236 \S GRANDPRE Christophe SUZUKI SV Multicylindre 68 17 46:49.16 3:40.26 (99) 3:06.00 50:29.42 13:05.38
120 504 P\S LEMONNIER/CARDONNEL Pascal/ThierrySUZUKI Side Cars 5 17 47:09.12 3:51.61 (140) 3:26.00 51:00.73 13:36.69
121 315 P FLORES Guillem HONDA CBR Classique 10 17 47:14.05 3:55.14 (145) 1:10.00 51:09.19 13:45.15
122 131 P\S GAROT Christian TRIUMPH Street Triple Multicylindre 69 17 47:26.29 3:55.26 (146) 0:55.00 51:21.55 13:57.51
123 208 Vet\S MESSEGHEM Christian HONDA CB Sports 30 17 48:09.31 3:43.74 (113) 2:35.00 51:53.05 14:29.01
124 121 GROLAND Raphaël KTM Superduke Multicylindre 70 17 48:58.14 3:23.62 (31) 2:45.00 52:21.76 14:57.72
125 602 CHAMBOST Didier YAMAHA WRX 125cc 1 17 48:24.78 4:06.93 (165) 52:31.71 15:07.67
126 108 BEAUREGARD Stéphane DUCATI Hypermotard Multicylindre 71 17 48:38.90 3:54.11 (144) 2:42.00 52:33.01 15:08.97
127 106 P\S SZULEK Aurélien DUCATI 1100S Multicylindre 72 17 48:56.13 3:45.46 (119) 2:10.00 52:41.59 15:17.55
128 206 P\S LAMY Alan SUZUKI SV Sports 31 17 48:57.42 3:51.43 (139) 1:01.00 52:48.85 15:24.81
129 209 P\S MULLER Jonathan KTM SMC Sports 32 17 49:07.08 3:49.78 (132) 3:55.00 52:56.86 15:32.82
130 61 P GENART José YAMAHA R1 Multicylindre 73 17 49:04.50 3:56.99 (149) 1:05.00 53:01.49 15:37.45
131 67 P\S BURCKEL François DUCATI Monster Multicylindre 74 17 50:04.93 3:37.37 (87) 5:50.00 53:42.30 16:18.26
132 98 P\S DE KEUKELAERE David TRIUMPH Street Triple Multicylindre 75 17 50:04.75 3:40.32 (101) 0:35.00 53:45.07 16:21.03
133 242 P PARSSEGNY Guillaume KAWASAKI ER6N Sports 33 17 50:41.99 3:53.66 (143) 2:20.00 54:35.65 17:11.61
134 101 P\S GOUNAUD Florian BMW R1150R Multicylindre 76 17 50:48.82 3:52.85 (142) 4:40.00 54:41.67 17:17.63
Pos No Rider Bike Cat Pos SS Cumul SS20 SS21 SS22 Penal. Time D. First
Pos N° Cumul Pilote Moto Cat Pos ES ES20 ES21 ES22 Penal. Temps D. Prem.
135 241 Vet GIRARD Olivier KAWASAKI ER6 Sports 34 17 51:28.83 4:02.81 (158) 2:10.00 55:31.64 18:07.60
136 303 P PECHAIRE Clause HONDA RC 38 Classique 11 17 51:40.74 4:05.38 (163) 2:10.00 55:46.12 18:22.08
137 235 P CHARRON Yann SUZUKI SV Sports 35 17 52:18.51 3:58.63 (152) 4:58.00 56:17.14 18:53.10
138 93 \S PIERRE Stéphane BMW F800R Multicylindre 77 17 55:30.28 4:04.09 (161) 7:00.00 59:34.37 22:10.33
139 104 \S KOUBBI Didier SUZUKI GSXR Multicylindre 78 17 55:43.37 4:00.18 (153) 5:35.00 59:43.55 22:19.51
140 312 P\S GAUTHIER Michel HONDA Africa Twin Classique 12 17 55:59.07 4:10.58 (170) 2:55.00 1:00:09.65 22:45.61
141 243 Vet QUINTIN Dominique HONDA CB500 Sports 36 17 58:41.94 4:29.78 (173) 8:30.00 1:03:11.72 25:47.68
142 233 \S CANET Jean-François KTM SMC Sports 37 17 1:01:29.05 4:03.83 (160) 12:35.00 1:05:32.88 28:08.84
143 23 Vet ARIZTIA Marc TRIUMPH Street Triple Multicylindre 79 17 1:01:47.16 4:19.07 (172) 6:00.00 1:06:06.23 28:42.19
144 100 P\S GABARDO Bernard HONDA CBF Multicylindre 80 17 1:09:33.06 4:31.10 (174) 17:00.00 1:14:04.16 36:40.12
145 405 COLLET Barbara YAMAHA TMax Scooters 9 17 1:33:15.82 3:21.77 (24) 2:20.00 1:36:37.59 59:13.55
146 127 Vet CURTAT Patrick BMW HP2 Multicylindre 81 17 37:50.21 4:51.84 (178) 5:00:00.00 5:42:42.05 5:05:18.01
147 107 P\S TEYSSOT Gabriel TRIUMPH Street Triple Multicylindre 82 17 40:05.01 4:51.84 (177) 5:00:00.00 5:44:56.85 5:07:32.81
148 66 P\S FASSEL Dominique BMW F800GS Multicylindre 83 17 43:13.27 4:51.84 (179) 5:01:35.00 5:48:05.11 5:10:41.07
149 54 P FELBACQ Bruno YAMAHA FZ Multicylindre 84 17 5:49:04.57 3:46.18 (120) 5:00:25.00 5:52:50.75 5:15:26.71
150 313 P KERAUDY Alain HONDA XLR Classique 13 17 5:55:28.27 4:07.26 (167) 5:00:25.00 5:59:35.53 5:22:11.49
151 701 Vet DORON Robert CANAM Spyder 3 Roues 2 17 5:57:50.99 3:58.20 (151) 5:10:30.00 6:01:49.19 5:24:25.15
152 245 \S TECHINI Bessem YAMAHA XTX660 Sports 38 17 5:57:49.53 4:03.70 (159) 5:07:50.00 6:01:53.23 5:24:29.19
153 600 Vet BOILLOT Bernard MZ 125cc 2 17 5:58:19.90 4:37.95 (175) 5:03:30.00 6:02:57.85 5:25:33.81
154 119 FALCONNIER Frédéric SUZUKI SMT Multicylindre 85 17 6:01:12.69 3:38.02 (93) 5:16:50.00 6:04:50.71 5:27:26.67
155 702 Vet VENDRAMINI Sergio CANAM SPIDER 3 Roues 3 17 6:02:23.94 4:05.71 (164) 5:14:50.00 6:06:29.65 5:29:05.61
156 232 DECROCQ Bruno KAWASAKI versys Sports 39 17 6:04:18.33 4:06.96 (166) 5:11:15.00 6:08:25.29 5:31:01.25
157 129 Vet TARAVELLIER François APRILIA Multicylindre 86 17 6:09:57.78 3:44.74 (117) 5:23:40.00 6:13:42.52 5:36:18.48
158 306 Vet GANOOTE Didier YAMAHA XS Classique 14 17 6:11:42.16 4:10.46 (169) 5:18:38.00 6:15:52.62 5:38:28.58
159 223 FAURE Sébastien YAMAHA YZF Sports 40 17 6:15:26.20 3:10.91 (4) 5:32:55.00 6:18:37.11 5:41:13.07
160 85 Vet DELSAUX Laurent TRIUMPH Street Triple Multicylindre 87 17 6:24:39.71 3:44.04 (114) 5:33:20.00 6:28:23.75 5:50:59.71
161 237 P CLOUET Benoit KAWASAKI ER6N Sports 41 17 6:38:14.52 4:02.54 (157) 5:41:30.00 6:42:17.06 6:04:53.02
162 92 Vet\S GILBERT Frederick DUCATI Hypermotard Multicylindre 88 17 9:08:03.86 4:01.81 (155) 5:33:36.00 9:12:05.67 8:34:41.63
163 816 PEDRALI Franck KTM SMT Multicylindre 89 2 13:43.08 13:43.08
[DDMT] - Classement Général
Après Dimanche 6 : TOULON
Races Information Services - http://www.ris-timing.be Page 3 sur 3 Imprimé le dimanche 6 octobre 2013 à 12:36
Skidmarx Extenda Fenda
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
Integrada mıcıra girip düşen birisi
Merhabalar
Ben de artık Honda İntegra kullanıcısıyım.
Motorumu aldığım 2 ay oldu. Şu anda aktif kullanmıyorum
Ancak bu sabah motoru çalıştırdıktan sonra N modundan D moduna geçiremedim.
Servis ustasını aradım Sistem elektronik olduğu için akü de zayıflıktan dolayı geçmiyordur dedi. Motorun bir süre çalıştırmamı istedi.
Yoksa aküyü makinayla şarj etmek gerekeceğini belirtti
Forumdaki arkadaşların böyle bir tecrübesi varsa paylaşabilirlerse sevinirim.
Problem çözüldü. Basit birşeymiş.
Yan ayak açıkken geçmez. Usta da amma atmış yani ) Demek hiç 1 şey bilmiyor. O ustaya 1 daha sorma da gitme de
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
Bu arada benim bordo integram var 2012. 2650 km de. Orijinal yan - arka çantalı. Ön camda 180 derece açılı ayna var. Vakitsizlikten binemiyorum ve satışta. İlgilenenler PM den mesaj atsın.
Arkadaşlar
İntegra için,motorsiklet motoru değil araba motoru var gibi eleştiriler okuyorum.Bu konuda aydınlatırmısınız ?
ikinci integramı almış bulunuyorum daha oncekını bı kaza sebebıyle kaybetmıstım sımdı foruma uye oldu baya degısıklıkler ogrendım cok guzel paylasımlar var ozellıkle cam uzamasını saglayan aparat cok hosuma gıttı boy 1.75 ten uzun olanları cok savuruyo yuksek hızlarda camdan kurtulan butun ruzgar kaskta patlıyo buda baya yoruyodu benı sımdı cok guzel oldu hemen bulup almam lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
birde böyle toplanıp geziler falan düzenleniyor mu aceba burada ?
cahilce yorumlar kulak asmayınız..
Arkadaşlar
Bu gün havanında güzel ve güneşli olamasını fırsat bilerek, ne zamandır aklımda olan zincir temizleme ve yağlama işini nihayet gerçekleştirdim.
malzemeler
1 adet diş fırçası
1 adet gazyagı ( fısfıs içine aktardım.)
2 adet temizlik bezi
1 adet Iphone zincir yağı
1 adet karton parçası ( fıslama esnasında motorun üzerine sıçrama kalkanı)
1 çift eldiven
gazyağını zincire fıslatarak döndürme işleminden sonra yumuşayan yağ ve kiri diş fırçasıyla ortaya çıkarıyoruz
çıkan kiri bezimizle güzelce siliyoruz.baktık gözümüze takılan yer var bir tur daha aynı işlem .
sonra zincir yağını döndürme işlemi ile birlikte fıslatıyoruz.
sonuç: harkulade ::::: ama hemen binmiyoruz yağın biraz yapışıp zincire nufuz etmesini bekliyoruz. ( yoksa jant leş oluyor)
not: gaz yağı süper temizliyor bu arada ( kadosanda buldum tesadüfen üçel lpg dönüşüm dükkanını sırasında )
merhaba arkadaslar orjınal ıntegra egzozuna ıhtıyacı olan olursa ırtıbat kursun hıc kullanılmamıstır.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hic-kullanilmamis-honda-integra-egzoz-139423835/detay/
burdanda ınceleyebılırsınız
Fuarda Integra 750'yi inceledim. Çok fark göremedim. Koltuk biraz değişmiş sanırım. Arka çanta tasarımı daha başarılı olmuş. Yan çantalar da iyi....
Merhaba . aranıza yeni katıldım . Sele altına sığacak kapalı kışlık kask modeli varmı acaba ? Mert bey ?
Bir Givi kasktan bahsediliyor model veya numarasını bilen varmı ? Tessekurler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)