2011 model piaggio Beverly 500 ile takas yapmak isteyen olurmu ?
2011 model piaggio Beverly 500 ile takas yapmak isteyen olurmu ?
Herkese saygı ve sevgilerimi sunuyorum ....
İsmim Erhan bugün itibarıyle aranıza katılmış bulunuyorum.
Hepinizi gıyaben tanımakla beraber , geçen c.tesi Karşıyaka çarşıda karşilaştığımız Mert Bey ve muhteşem donanımlı motoruyla şahsen , ayrıca telefon aracılığıyla Denizli deki arkadaşımız Sayın Cezayirli yle (lütfen kusura bakmayın isminizi unuttum .) tanışma fırsatı buldum ...
İnşallah İzmir ve yakın çevredeki diğer arkadaşlarla da en yakın zaman da tanışma imkanı buluruz ...
Bugün Yükseliş Honda dan (Başta Mesut Bey olmak üzere herbirine çok teşekkür ediyorum.) Motosikletimi teslim aldım ve çok şanslı bir şekilde sırılsıklam olmadan Alsancak , Sasalı , Bornova ve Karşıyaka yollarında tecrübe etme fırsatı bulabildim ( yaklaşık 80 km . )
Telefondan Becerebilirsem resimleride yüklemeye çalışacağım.
Şimdilik bu kadar daha detaylı bir şekilde ilk fırsatta izlenimlerimi paylaşacağım .
Hepinize saygı ve sevgilerimi sunuyorum ....
herkese merhaba,
geçen hafta motorumu 450 km kadar kullandım. 60 - 70 km lerde dahi rüzgar oldukça etkiliyor. Daha büyük bir siperlik takan arkadaşlardan yorumlarını rica ediyorum. Fark yaratıyor mu ?
hepinize keyifli sürüşler,
cem
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=honda+nc+700+integr a&rt=nc
e bay sitesinden aksesuarlarla ilgili bazı örnekler
---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 22:58 ----------
http://www.ebay.com/bhp/honda-integra-700?_trksid=p2045573.m2388
---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 23:03 ----------
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=honda%20integra%20700
herkeze slm.Tecrübeli integra kullanıcılarından yardım lütfen.Sağa sola sinyal verdiğim zaman sesli uyarı çıkmadığı için genellikle unutuyorum sinyali kapatmayı.Eski motorumda sesli ikaz olduğu için alıştım bu duruma sanırım.Sormak istediğim,2. el olarak aldım integramı sesli ikaz varda bozukmu yoksa sesli ikaz yok mu bilemiyorum.
Hakan Bey ; ben sıfır aldım yakın zamanda ,ama öyle bişey farketmedim sanırım yok eve döner dönmez tekrar bakacağım , şehir dışındayım da ... ama olsa iyi olurmuş gerçekten ...
Buarada herkes gezmekten sanırım burda yazmaya fırsat bulamıyor , hayırlı olsun bence çok iyi bir tercih yapmışsınız ....yeri gelmişken bana da bi hayırlı olsun diyen çıkmadı ama alınmadım herkes işinde gücünde tabii ...
Hemen ilk harcadığım depo bilgilerini yazayım ... 300 km yol yapmışım nerdeyse tamamı şehir içi ve bol yokuş olmak üzere depoyu fullediğimde 10 lt benzin aldı yani 3.333333 lt / 100 km'de .... bence başlangıç için çok iyi bir değer ... hafta sonu da eşimle Ada ya gittik geldik insanın basası geliyor cidden 100 ün altına hiç düşmedim bir ara 150 lere kadar çıktım rodajda olduğu için pek zorlamak istemedim tabii ... Ama bu sefer biraz fazla yaktı gibi sanırım uzun yol olmasına rağmen biraz performanslı kullandım ...
En çok viraj daki rahatlığını sevdim ... Daha önce burda yazan bir arkadaş bahsetmişti uzun yolda sakrum ( kuyruk sokumu ) biraz ağrı yapıyor gerçekten ... biraz da amortisörler sert ... Şimdilik aklıma gelen olumlu olumsuz yönleri bunlar ...
İlginiz için teşekkür ederim.Size de hayırlı olsun.Sağlıkla kazasız belasız kullanın.Evet yakıt konusunda çok iyi diyebilirim.D mod kullanımı çok ekeonomik.Ama trafik yoğun olunca s moda göre çok vites küçültüp büyütüyor.Tabii s daha iyi bir kullanım sağlıyor ancak daha fazla yakıyor.Sinyal bilgisini sizden bekliyorum.Bu arada devir göstergesinin olmaması bir eksiklik sanırım.
Sesli ikaz yok diye hatırlıyorum. Yani normal.
---------- Post added at 08:27 ---------- Previous post was at 08:12 ----------
uzun yola gideceksem şişme yastık kullanıyorum. Carrefour'dan 3 TL'ye aldım. Bayağı etkiliyor, rahat ettiriyor. Artçı için de kullanıyorum. Tabii daha profesyonel yastıklara da yönelebilirsiniz.
Şişme yastığı nasıl stabilize ediyorsunuz ? Kayma yapmıyor mu ? Ya da sele altindan geçirip bir şekilde stabilize edilebilir mi acaba ve son olarak da ne cins bir malzeme bu yastık ?
Cevabınız için şimdiden teşekkürler ...
Ayrıca motoruma korktuğum gibi kedi dadandı malesef ... internette araştırdığım kadarıyla naftalin narenciye kabuğu deodorant gibi öneriler var ... sizlerin başında böyle bir sorun olup da uyguladığınız bir yöntem var mı acaba?
Saygılar ...
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
Stabilize etmedim. O biraz sıkıntı. Sürüşte kayma yapmıyor. Sadece indi bindi yapınca tekrar ayarlamak gerekiyor.
Kancalı lastikle falan ayarlama yapılabilir. Artçı için de lazım. Gerçekten de ucuz ve etkili çözüm.
---------- Post added at 10:48 ---------- Previous post was at 10:45 ----------
Aşağıdaki ürün:
http://urun.gittigidiyor.com/spor/si...ideal-84612801
Çok az şişirip kaba etinize göre ayarlamanız lazım. Çok şişirirseniz rahat edilmiyor. Zıplama tehlikesi var.
herkese merhaba
06.06.2013 günü itibariyle piaggio x8 250 motoruma 6 yıl bindikten sonra satıp honda integra ile aranıza katılmış bulunuyorum. deneyimleri ve tecrübelerimi gelecek günlerde paylaşacağım.
gün itibariyle 600 km şehir içinde yol yaptım. Doğru bir secim yaptığımı düşünmeye başladım. vites geçişleri başlangıcda yadırgadığım bir durumdu hemen alıştım yol tutuşu frenleri gayet başaralı, bagaj sorununu gıvı v 46 top case bağlıyarak cözdüm. canta kapak ustu motor boya kodu ile bostancı standox gidilerek temin edilip göztepe san. boyatıldı. motorun daha uzun ve iri gorunmesini sağladı. yakıt sarfiyatı 100/ 3.5 lt civarı gerçekten müthiş ilk izlenimler şimdilik bu kadar
evet integra kullanıcıları deneyimlerimizi paylaşsak ne durumdayız ??
Herkese merhaba demek isterdim ama kimse yok ortalarda malesef ... Sanırım kimse motor üstünden inmiyor ...
Herneyse 5000 km ye yaklaşan değerlendirmelerimi paylaşmak istedim ...
1) Çok hoş olmamakla birlikte tokatlamadığım araç kalmadı diyebilirim ..(Kendime hiç yakıştıramamakla birlikte bu motor insanı gaza getiriyor n'apayım ) bunların arasında A6 , bmw gs advanture , marka ve modelini göremediğim bir race , hatta çeşme de kısa mesafede bir Maserati KSK plakalıydı kendilerinden özür diliyorum bir Karşıyakalı olarak ...
2) 150 km/h e kadar hızlanması gerçekten müthiş ancak bu hızdan sonra malesef çok zorlanıyor özellikle 2 kişiyken ... Aydın otobanında 2 kişi şiddetli rüzgar ve hafif yokuşa rağmen 180 km/h i gördüm ( tam gaz ) Tabi buarada full orjinal çanta takımının da bu duruma etkisi mutlaka oluyordur ...
3) Sürekli performanslı kullanımda yakıt 4 lt/100km ye çıkıyor ... Bu bile hiç bişey değil aslında ... Normal kullanımda 3.5 lt ama hiç çok sakin kullanıyım da en az ne yaktırır diyemedim çünkü illa birileri size gaza getiriyor ...
4) Daha önceki motorum Hyosung Gt 250 R yani race oturum pozisyonuna sahipti ... açıkçası 130 ve üstü süratlerde rüzgardan etkilenmesi daha azdı ... Gerçi motor ağır olması sebebiyle bunu kompanse ediyor ama yine de rüzgara maruz kalma pozisyon itibarıyle ve wind screen e rağmen race oturma pozisyonundan daha fazla ... ( Bu arada Mert bey den bu hızlardaki Ermax deneyimini rica ediyorum ... Kendisiyle karşılaştığımızda tesadüfen wind screen e dokunduğumda oldukça gevşek olduğunu fark etmiştim olumlu olumsuz yorumlarını bizimle paylaşabilirse sevinirim ... )
5) Genelde motosikletin orjinali dışına çıkmayı sevmemekle birlikte uzun yolda selenin sertliğine ve yaslanabilmek amacıyla sisy bar değil belki ama onun benzeri bir formül geliştirmek gerek diye düşünüyorum ...
6) Yine aynı şekilde artçı için de orjinal topcase deki sırt dayama oldukça sert kalıyor hatta şehir içinde ani hızlanmalar sebebiyle acı verecek kadar rahatsızlık verebiliyor ...
7) Tüm bunların dışında hiç bir işe yaramayan sele altı bölmeye lpg dönüşümü yapmak üzere lpg tankı konulabilir mi diye uçuk fikirler geçiyor aklımdan ... Ancak bu bölgenin motora yakın ve ısınan bir bölge olması bir problem çıkartabilir diye de düşünüyorum ... Eski aracım olan Opel Meriva da lpg deneyimim olmuştu ve çok da memnun kalmıştım ... Aslında uygulanabilse zaten çok ekonomik olan yakıt sarfiyatını inanılmaz seviyelere düşürebiliriz ...
Bu arada sitem etmeden de geçemiyeceğim bu forum çok ihmal ediliyor ve hiçbir dayanışma ya da organizasyon olmaması beni üzüyor açıkçası ... İzmir de kaç arkadaşımız var bilemiyorum ama herhalde yakın şehirlerle beraber bir organizasyon yapılsa en az 10 motorluk bir grupla yol yapar tanışıp tüm bunları yüzyüze konuşma imkanımız olurdu diye düşünüyorum ...
Hepinize saygı ve sevgilerimi sunuyorum ...
başlangıç motoru için almak isityordum ama
bu motorun eksileri çok fazla
1.bagaj kullanışsız
2.yedek parçaları uçuk
3.gücü düşük
4.vergiden kaybediyor
5.artçı için konforsuz.
6.ağırlığı fazla
kedi-ciğer muhabbeti yapmayalım.anti tezini ileri sürün.
size goldwing önersem..
Yazdıklarının tamamı doğru tespit otomatik istediğini varsayarsak sana önerebileceğim tek motor burgman 650 excutive
1-bagaj çok geniştir
2-yedek parçaları uçuktur
3-55 bg dir aktarma sistemi türünün tek örneği ve harikadır
4-integradan bir alt sınıf olması lazım 637 cc yanlış bilmiyosam
5-artcı arkanızda varmı yokmu anlamazsın mesafe çok fazla orj sırt dayama var
6-ağırlık bundada çok fazla 280 kg
Son olarak bana göre en kötü yanı sonrasında alacak başka scooter bulamıyosun benim sonuç ortada)
@Refree78
Hocam motor tecrübeniz ve yaşınız nedir bilmiyorum ama anladığım kadarıyla başlangıc motoru dediğinize göre hiçbir tecrübeniz yok ... Gelelim saydığınız maddelere ,
1) Bagajın kullanışsız olduğu doğru ancak bu motoru zaten kimse çanta seti takmadan çıplak haliyle kullanmak istemez tahmin ederim .. zaten honda bu motoru bence çanta setli halini düşünerek tasarlamış ve bu haliyle tam bir touring görünümü kazanıyor ... ayrıca çıplak haline göre en az 2 kat büyük görünüyor ....
2) Yedek parça fiyatlarından bi haber olduğunuz kesin .... kymco ya da sym nin yedek parça fiyatlarına internetten bir göz atarsanız ne demek istediğimi anlarsınız ... ki bu motorlar japon bile değil taiwan malıdır .... belki bilmiyorsunuzdur diye belirtmek istedim ....
3) Allahtan gücü düşük tutmuşlar 0-100 km hızlanması 5.80 sn bakınız youtube ... şayet bu motoru 70-80 beygire çıkartmış olsalardı ( ki tekrar söylüyorum bence tamamen bilinçli yapılmış yoksa honda bu hacimde bir motordan 70-80 hp üretmesini de bilirdi emin olun .) bu süre belki de 4.50 sn lerin altına bile inerdi ... Ayrıca bişey daha iddia ediyorum gerçi NC 700 X ci arkadaşlar itiraz edecek ama integra NC 700 X den daha hızlı ivmelenir ... ( şanzıman avantajı sebebiyle )
4) İşte bu konuda haklısınız sadece ama hiç mi hiç umursamıyorum ayrıca yakıt avantajını düşünerek bazı arkadaşlar hesap yapmışlardı ve bu farkın telafi edildiği hesaplarda görülüyordu ... Ama yine de haklısınız 10-20 cc ile malesef bir üst vergi dilimine giriyoruz.Ayrıca bu motoru tercih eden hiçbir arkadaşın bunu farketmeyecek kadar aptal olduğunu zannetmiyorum . Hepimiz uzun araştırmalar sonucu bu vergi dezavantajını bilmemize rağmen bu motoru aldık ... Yeni öğrenmiş değiliz yani ...
5) Sadece artçı değil sürücü icinde selenin sünger seçimi biraz sert yapılmış ama bu haliyle bile ancak 200 km yol yapıldıktan sonra rahatsızlık vermeye başlıyor ki ben bir araba kullanıcısı da olarak zaten uzun yolda yaklaşık 200 kmde bir mola verme ihtiyacı duyarım .... sanırım çoğu insan da bu şekildedir tahmin ediyorum ... ayrıca zaten 300 km de bir benzin almanız gerekiyor ...
6) Bu hacimde bu cc de ağırlığı daha düşük race dışında touring tarzı başka motor ben bilmiyorum takriben bu tarz motorların ağırlığı hep bu civardadır. Ayrıca bu ağırlığı yolda asla hissetmiyorsunuz ... Yine iddia ederim ki ağırlık merkezi bu kadar aşağıda hesaplanmış bu sınıf başka bir touring motor yoktur ...
Kısacası İntegra bu sınıftaki en iyi seçim bence ...
Ama asla bir başlangıç motoru değildir scooter hiç değildir ...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)