Honda Integra NC700DC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Şubat 2013, 12:59
#201
mertaydogdu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Integranın arka balatası bitti, km ise 9000 de. Fazla kullanıyorum arka freni bekliyordum böyle birşey.
Yükselişe gittim makinadan baktık balata 220 TL +işçilik.
Hondanın bir modelinin balatası aynen bizede uyuyor, onu taktık canavar gibi oldu, 120 TL idi sanırım.
Haberiniz olsun yada İzmirdeyseniz Yükselişe götürün aracınızı.
Evet, Reşit belirtmiş wemoto yu ama belki uğraşmak istemeyen ve acil bulmak isteyen arkadaşlar için, varsa faturadan ürün kodunu veya hangi modelin balatası belirtirseniz herkes yararlanabilir.
mertaydogdu adlı üyeden alıntı
Fark edilmek için gerekli ancak arka stoplarımız akkor ampül olduğu için hızlı tepki veremiyor.
Bunun yerine ben ; 5 li kırmızı power led. 5sn boyunca 10defa çakan modülle yaptım, hepsini istanbul aksaray dan temin ettim. oldukça cuzi bir fiyata.
arkamda tabelalar aydınlanıyor yerden 7-8mt yükseklikte 20-30mt uzağımdaki.
http://img580.imageshack.us/img580/7...vkxoxqozej.mp4
sizin elinizde zaten modül olduğuna göre ,güçlü kırmızı ledler bağlarsanız daha dikkat çekici olacaktır fren anında. millet artık sapak çıkışlarında kolay kolay arkama sokulmuyor yada bazen direkt şerit değiştiriyorlar. kesinlikle kuvvetli led ile tavsiye ederim.
Reklamlar
-
23 Şubat 2013, 17:27
#202
Ön balata için bir araştırma yapmadım ama ebc nin nc700 için arka balata kodunu yazınca google amcaya cbr600f,cbf600 vb. başka motorlara da olduğunu gördüm.
Belki ing. Den söylemeden bile bu modellerden birinin ister honda ister ebc,gold gibi markaların diğer uyumlu modellerin arka balatasini alabiliriz.
-
26 Şubat 2013, 02:25
#203
benimde ön ve arka balatalar azalmıştı,malum 1-2 haftaya devamlı binmeye başlayacağım için değiştirmek istedim...serviste ön-arka 425 lira fiyat çektiler,maslak tan ebc nin distribütöründen ön-arka takımı 113 liraya aldım ve taktım...
-
Ön arka ucuz almışsın. Ben sadece arka 110 civarı TL almıştım
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
-
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
Integraya uygun Rapid Easy çıktı.
Bunu oksijen sensörü ile beyin arasına takılıyor.
Motorun benzin hava oranını değiştiriyor.
Böylece daha az yakmasınıda sağlıyormuş ama bence azda olsa faza yakar gibime geliyor.
Haliyle bg artıyormuş
Atık gazı oranında değiştiriyor.
Orijinal konnettörle sok çıkart hemen montaj oluyormuş.
Deneyen olursa yazsın.
The final result as shown in the dyno graphs is very interesting , especially considering that the EASY module provides the exclusive technology for the modulation of the stock lambda signal, therefore improving the air/fuel ratio and the engine efficiency with consistent gain in the power delivery.
http://www.dimsport.com/admin/images...bike/HONDA.pdf
Rapid Bike EASY: Plug & Play AFR Modulator
Add-on module supplied with microprocessor interfacing with the oxygen sensor – air/fuel ratio – and the sensor of air temperature.
The setting of the module (which adjusts the injection timing, by increasing or decreasing it) is carried out thanks to simple operations on trimmers with graduated scale and does not require any additional software: this is how RapidBike put the idea of "Plug & Play" into reality!
The two status-LED make the check of the correct working of the add-on module easier.
This picture (click to enlarge) displays the signal coming from the oxygen sensor related to the air/fuel ratio: compared to the original carburetion (blue trace), RapidBike EASY (red trace) allows an optimized air/fuel ratio (closer to the green trace, ideal air/fuel ratio for the best performance) that improves the engine efficiency and allows to save on fuel consumption.
The module is supplied already set, in a kit: it interfaces with the wiring of the motorbike through original connectors which are definite for each model.
Its manufacturing standard is specific for the Automotive sector and complies with important criteria such as electromagnetic compatibility, resistance to shock/vibration, temperature excursion and weathering agents (waterproof technology, etc).
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------
Diyagramlarda en alttaki benzin hava karışımı. Normalimavi çizgi bu alet kırmızı çizgide çalıştırıyor motoru. Bunu yaparken oksijen sensörü ayrını verilerini değiştirerek yapıyor.
Üstteki diyagramlarda mavi ve yeşil orijinali ve değişik devirlerde tekerlek gücü. diğerlri bu cihaz takılmış halinde sonuçlar.
Stock yazanlar orijinali oluyor.
Not tekerlek gücü gerçek ölçümdür. Mesela bir araba 150 bg dir ama şanzımanda kayıplar orda burda kayıplar tekere 120 bg iletir. motor gücü 150 tekerlek gücü 120 dir.
Burdaki verileri tekerlek gücü cinsinden almış. Rakamlar pek tam aynı devirde ölçülmemiş ondan grafikte bir devre bakıp karşılaştırmak daha doğru olur.
Mesela 5000 devirde 30,3cv=29,8 bg lastik gücü varmış (beygir gücü değil, şanzıman volan tekerlek zincir tüm kaıplardan sonra lastik gücü, genelde bu kayıp %20-50 bile olur), bu alet takıldıktan sonra 31,3cv=30,8hp lastik gücü olmuş. 1 lastik gücü artışı en fazla orda olmuş. Bu motorda naz 1,5 bg artış demek.
Tabi ölçümü tps 40 la yapmış. 20 de fark daha fazla onlar ağırlık olabilir onu tam bilmiyorum araştırmam gerek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
BMW F800GS ye takmışlar, sonuç
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
Beygir gücünde değişiklik yapmıyormuş. Alt devirleri güçlendiriyor. %40 dan fazla oldumu sistem direkt ecu dan okumaya geçiyor.
Dear Mr. Aydoğdu,
thank you for your interest in our products.
Since the RapidBike Easy (the module we offer for the NC 700 X) is a lambda signal modulator it will not affect so much the max power because. That's because this module changes the O2 sensor signal in order to get an adjustment of the injection by the OEM ECU. Usually the OEM ECU does not do adjustments after 40% of throttle opening so the max power won't be affected.
The best improvements are obtained in the range on rpm and throttle opening which is usually controlled by the OEM ECU in order to respect the limit for the gas emission laws.
The information "TPS 40" and "TPS 5" are indicating the percentage of throttle opening used during the tests. "Ratio +3" is the setting of the module used during the test, it means that it is the 3rd level of enrichment allowed by the RapidBike Easy module.
When you see "TPS 5 stock" as data of the test it means that this test was performed with the throttle opened at 5% and without any adjustments by the RapidBike module (so the bike was "stock").
When you see "TPS 5 ratio +3" it means that the test was performed at 5% of throttle opening and with the 3rd level of enrichment (which is the maximum allowed by the RapidBike Easy module).
King regards
-
ya arkadaşlar garip bişey soracağım...bu integralar maxi scooter midir...honda sitesinde scooter olarak satılıyor..ne olduğunu anlamadım yaw
-
drakyuz adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar garip bişey soracağım...bu integralar maxi scooter midir...honda sitesinde scooter olarak satılıyor..ne olduğunu anlamadım yaw
Scooter ufak hacimli ve ufak motorlar ve lastiğide ufak oluyor. Maxi scooter is yüksek hacimli genelde 250cc ve üzeri daha uzun ve daha fazla hız yapan motorlara deniliyor. Integra ise aslında hibrid motor oluyor. Dünyada bu tarz hibrit motor yok ilk deafa Honda riske girerek çıkardı ve motor tuttu. Hibrit ne demek? Kabaca Adana kebap, Et şiş, Tavuk kanat bunların herbirini Racing, Touring, Scooter diye düşün. Hibrit ise karma yani ortaya karışık söyle istediğin gibi kullan, sıkıldıkça kullanım şeklini değiştir demek.
Dünyada ondan pek bir sınıfa konmasada genelde maxi scooter kategorisinde duruyor. Peki ayıran özellikler ne? Zincirli aktarma, motorun racing gibi virajda yatabilmesi, nc700x ve nc700s ile aynı şasi ve motora (670cc)sahip olması, yani o şasi ve motoru scootera çeviriyorlar. Son teknoloji çift debriyajlı DCT otomatik tiptronik şanzuman, kombine abs, 17 inç ön arka jant v.s. tabi motoru scooter pozisyonundan da çıkırıyor. Yani siz nasıl kullanmak isterseniz öyle bir motor. Sitelerin nereye koyduğuna pek takılmayın. Mesela Hollanda Honda sitesi Scooter sınıfından alarak motoru kataloglarında Touring motorlar sayfasında basıp dağıtmış. Hatta sitelerinde bile http://www.honda.nl/motorfietsen/index.php Modellene bakarsanız Scooterlara bakın bulamazsınız, Touring motorlara bakın orada çıkar. Hollanda Honda kataloglarınada öyle basmışlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------
Integra Special Edition
http://www.honda.co.jp/INTEGRA/specialedition/
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
güzel motor...ve de pahalı..
-
Integra NC700 serileri için Power Commander V geliyor.
http://www.powercommander.com/powerc...0Coming%20Soon
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
Spor Konsept
Touring
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
Vay vay vay, fiyatlara bak :(
-
merhaba integra ile ilgilenmeye başladım...motorun ikinci el fiyatları sahibindende yüksek gözüküyor..piyasası nedir ve bildiğiniz satan kullanıcı varmı?
-
Facebookta FreeRiders Motosiklet Grubu diye gurubum var orada yaklaşık 8 tane Integralı üye var. Bence orada yazıp sorabilirsin. Satmayı düşünürlermi bilmiyorum ama bir deneyebilirsin. Motor 2012 de çıktı yeni olduğundan satmak isteyen az kişi var. Birde ado35 diye kullanıcı var 2 sayfa önce bulabilirsin o sattı integrasını yeni alan satmak istermi diyede onada sorabilirsin.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
bakalım kısmet artık bu motorun normal sayılabilecek ikinci el fiyatı nedir?
-
Herkese merhaba... kısmetse nisan sonu gibi bir integra sahibi olacağım.
Sele altına hangi tip kasklar sığıyor ? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
-
CKY adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba... kısmetse nisan sonu gibi bir integra sahibi olacağım.
Sele altına hangi tip kasklar sığıyor ? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Givi ve sanırım bir marka daha onların jet kaskı diye geçen modeli sığıyor. Fotosu sanırım 3. sayfada oralarda olucak.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
mertaydogdu adlı üyeden alıntı
Givi ve sanırım bir marka daha onların jet kaskı diye geçen modeli sığıyor. Fotosu sanırım 3. sayfada oralarda olucak.
Givi'nin yarım kask modeli sığıyor. Mototal Kızıltoprak'ta Integra bagajı için kask diyorsun direkt gösteriyorlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler