Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Hyosung GT250R , Test - Fotoğraf - Teknik Özellikler



    Test Sonuçları ve Düşünceler

    Hot Chilli Red GT250R ile istanbul yolları!

    Şimdiye kadar görülen en kaslı ve en yakışıklı 250 ‘lik, altımızda istanbul asfaltı.

    Kırmızı GT250R Ducati 999 dan farkı yok. Görünüş 10 puan . Motosikletin boyutlar diger buyuk ccli racingler ile birebir aynı. 250cc ufak motordur(boyut olarak) falan sanmayın. Sürüş pozisyonu klasik racingler gibi(yorucu). Başlangıc seviyesinde bir motor olduğu için bu posizyon ilk kez motora binenleri alışana kadar zorlayabilir. Motoru aldıktan sonra nazar boncuğu şart caddede çok dikkat çekiyor bütün gözler sizde.

    249 cc lik 8 valfli DOHC V-Twin motorun 29 bg ‘lik gücü boyutlarına göre oldukça iyi bir teknolojinin ürünü, test sırasındaki hesaplamalarımız sonucu motor ilk kullanımda yaklaşık 100 kilometrede 4.5 litre kadar bir yakıt tüketimi sağladı.

    1. ve 2. vites arası geçişi biraz uzun, ancak bu ayarlanabiliyor, vitesler kullanımı kolay şekilde yerleştirilmiş. Motorda çok hafif titreşim var ama normal düzeyde. Titreşim ducati monsteri andırıyor. Sanırım bu titreşim V tip motorların yapısında var. 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var. Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmaması oldu. Gaz verip kalkış yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kalıyor sonra hareketlenmeye baslıyor. Bu ozellik motorun devirlenmesi cok hızlı oldugu icin pek fazla problem oluşturmuyor yuksek devirlere cabuk ulasıyor. İki kişi yokuslarda dur kalklarda motoru kaldırmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz.
    Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor. Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici.

    Yan sehpa pek çok motor tipinde alışıldığının aksine sol ayak dayamanın arkasından doğru açılmakta motor üstündeyken yerini bulması ilk başlarda zor oluyor, aşılmak gerekiyor.

    Yan Sehpa

    Süspansiyonlar tatmin edici, özellikle virajlarda kıvraklığı ile bunu bize gösteriyor.


    Çift 300 mm diskler ön frenlerin performansını oldukça iyi kılması gerekir, diğer kullanıcılardan da bunu duyduk ancak bizim kullandığımız motorun ön frenlerinde hava olduğunu düşünüyoruz, ön fren kavraması geç alıyor. GT250R ile fren yapıp durmak istediğimde tam bir şok yaşadım frenleri çok yumuşak motoru durdurmak için freni çok sert sıkmam gerekti. Bu olay bana pek mantıklı gelmedi önde çift diski olan bir motor daha rahat durabilmeliydi.

    Bu konuyu motorun yetkisi servisi ile görüştük servis açıklaması çok ilgiçti.

    Ön frenler daha yeni olduğu için üzerinde balmumu varmış bu yüzden frenler ilk kullanımda tam tutmayabiliyormuş!!!

    Yapılması gereken balataları sıcak su ile iyice yıkayıp balmumunu temizlemek ya da servisin dediğine göre 100km gibi bir sürüş sonucunda balmumu kendiliğinden temizlenecekmiş tabii bu sürede iyi fren yapamayıp kaza yapmamanız gerekli!!!



    Ön Çift Disk Fren


    Arka Tek Disk Fren

    Ayaklıklar 3 yönlü ayarlanabiliyor, bu da sürüş pozisyonunuzu biraz daha rahat kılıyor.

    Gösterge paneli lüks otomobillerin panel görüntülerinden farksız bir tasarıma sahip ve ışıl ışıl, iki ayrı ayarlanabilir yolculuk zaman hesaplayıcıda dijital gösterge panelinde mevcut.

    Dijital gösterge paneli

    Motor Shinko marka lastiklerle donatılmış, 17 inçlik 6 kollu alüminyum jantlar ile lastiklerin görüntüsü tamamlanmış. Spor ya da race olarak tanımladığımız büyük cc li motorlara geçiş için ideal bir seçim, en yüksek süratini soruyarsanız eğer yasal sınırları geçecek kadar sürat yapmakta.

    Shinko Marka Lastikler

    Hyosung V-twin 250cc motor Japonya Hamamatsu ‘da bazı büyük Japon motor firmalarına motor tasarlayan R&D ekibinin eski mühendislerindne oluşan bir ekip tarafından geliştirildi. Bundan dolayı bu yeni motor rakiplerine göre daha yeni bir teknolojiye sahip, yeni teknoloji performans özellikleri yeterli düzeyde.

    DOHC (üstten çift egzantrik) 8 valf motor çift mikuni karbüratör, hava soğutma destekli yağ soğutma sistemi motorun performansını arttıran en büyük etkenlerden.

    Arka sele gayet rahat, çift kademeli olması bir avantaj sele nubuk parlak olmayan deriden yapılmış kolay çizilebilir. Binerken ve inerken dikkatli olunmasıdna fayda var.

    İki Kademeli Sele

    Olumlu özellikleri görünümü, performansı ve fiyatı olurken arka fren ve debriyaj daha iyi olabilirdi. Bu motorun racing motor fanatiklerine yani motosiklete yeni başlangıç yapacaklar için güzel bir seçim olacağını düşünüyorum. Yeni izlenimlerini kullandıkça sizlerle paylaşırım.

    RENK ŞEÇENEKLERİ



    1. Sarı
    2. Mavi
    3. Kırmızı
    4. Siyah

    Global motorun renk şeçeneklerinde mavi renk olmasına karşın henüz Türkiye'ye getirlmedi.
    Hyosung GT250R Ayrıntılı Teknik Özellikler

    MOTOR TİPİ DOHC - 8 Sübap Yağ Soğutmalı
    MARŞ - Elektrikli
    HACİM - 249c
    BEYGİR GÜCÜ - 29 hp
    SİLİNDİR ADEDİ - 2 Adet
    UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
    TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm
    AĞIRLIK - 150 kg
    VİTES YAPISI - 5 VİTES
    FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk
    LASTİKLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka
    YAKIT TANKI - 17 Litre
    Distirbütör Firma Bilgileri
    Hyosung Türkiye Distribütörü: Global Motor Motorlu Araçlar Sanayi ve Ticaret A.Ş.
    E-Mail: info@globalmotor.com.tr
    Web: http://www.globalmotor.com.tr
    Adres : Büyükdere Cad. Nurol Plaza No: 71 A Blok / Kat 8
    Maslak - İstanbul Türkiye
    Telefon : +90 212 276 99 00 (pbx)
    Faks : +90 212 276 98 18


    Hyosung Gt 250 R Kullanım Kılavuzu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TrueWolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Motorla Gezinti Uzun-Kısa
    Bence çok güzelmiş.Fakat hyosung nie ısrarla pahalı motor satmaya çalışıyo anlamıyorum. Derby 125 cc race de tuhaf bi fiyatla çıktı 7-8 bin ytlye bu cc lerde motor zor satarlar.
    :pr: TrueWolf :pr:

  3. #3
    Dogin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    bu motor kaç basar önemli olan o 180'i gördürürmü acaba

  4. #4
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    komtan ya biz senden yorum bekliyoz vibrasyon nasıl ilk çalışma nasıl frenaj nası yakıt tüketimi ne rodaj nasıl gidiyo ????

    Bu arada hayırlı olsun ....Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  5. #5
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    komtan ya biz senden yorum bekliyoz vibrasyon nasıl ilk çalışma nasıl frenaj nası yakıt tüketimi ne rodaj nasıl gidiyo ????

    Bu arada hayırlı olsun ....Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
    abi skull hazırlıyor verileri şimdi, o kullandı dün motoru rodaj süresi iyi gidiyor alışıcaz birbirimize, o alışacak kendine, daha 10 kmde, ellerinizden öper

  6. #6
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı crato adlı üyeden alıntı
    evet komtan lütfen vibrasyon, çalışma, yakıt tüketimi gibi konularda bilgi verirsen çok mutlu oluruz.
    bak ellerimiz titriyor, tamam sen görmüyor olabilirsin ama seni temin ederim titriyor (:
    demiştim,senin msjı görmemişim(:
    neyse o zaman skull'dan bekliyoruz.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  7. #7
    yamahaybr125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006
    Forumda okuduğuma göre Hyosung Suzuki'ye motor tedariği de yapan bir Kore firması. O nedenle kalite konusunda bir problem yok. Yedek parça problemlerini de Türkiye'deki yeni distribütörleri ile yavaş yavaş kotarmaya başladıklarını duyuyorum. Bence marka Türkiye'de henüz konumlanamadığı için fiyat seviyesi olması gerekenin altında. Yeni motor alacakların Hyosung markasına dikkat etmesini öneririm...

    Not: Yalnız eklemeden geçemeyeceğim sitesinden indirdiğim tanıtım filmi çok acemice. Bu konuda birz daha çalışmaları gerekiyor...

    Herşeye rağmen önümüzdeki bir kaç yıla damgasını vuracak bir motosiklet gibi görünüyor.

  8. #8
    hacker_2834 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Opel Astra Hb & cbr 125r
    Komtan öncelikle hayırlı olsun ve kazasız belasız inşallah bende araştırıyorum ve almayı düşünüyorum ama 7.850 verecek nakit param yok öğrenciyim ben acaba taksitli satış varmı ben o motora ilk görüşte vuruldum başkalarıda vurulmasın nazar boncuğu şart!!!

  9. #9
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    skull verdiğin bilgiler için teşekkürler. ebat konusunda tereddütlerim vardı, söylediklerine bakılırsa gayet yeterli. mutlu oldum
    bugün dayanamayıp taksimdeki bayiye gittim ama ne göreyim taksimdeki bayi uçmuş! yerinde yeller esiyor ilk incelemeyi yapamadım yani. neyse, siz nereden aldınız motoru? hangi bayiden?
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  10. #10
    slayer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    peugeot satelis
    motorun tasarımı süper olmuş ama farlar bana biraz hayabusa tarzı gibi geldi arka jant da honda vfr'yi andırıyo tabi benimki bi benzetme ama farların xenon olması çok hoşuma gitti.

  11. #11
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Sanırım ileride alacağım aleti seçtim abi teknik değerlendirmelerinizi merakla bekliyorum olunurda bu kadarmı güzel olunur ya yapın birşeyler değerlendirin anlatın aşkın gururu olmazmış bunu almayı çok isterdim ileride inşallah...

  12. #12
    bach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    slayer dostum sana kötü bir haberim var..GT250R 'ın farları maalesef xenon değil Pleoptonik yani mercek yönlerdirmeli...

  13. #13
    melbur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki GSX R 1000
    bende gidip bu motoru bayisinde gördüm oldukça kaslı bi motor görünüşü hiçte 250lik bi motor gibi gözükmüyor oldukça güzel ama bence çok pahalı.
    [B][CENTER]MoToRiZe 07 Antalya[/CENTER][/B]
    [CENTER]HIZLI YAŞA GENÇ ÖL Kİ CESEDİN YAKIŞIKLI OLSUN[/CENTER]

  14. #14
    hacker_2834 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Opel Astra Hb & cbr 125r
    arkadaşlar global motor çoklu alımlarda indirimler ve 18-24-36 vadelerle kredi imkanı sağlayacaklarmış ilgilenenlere duyrulur.ayrıca bir motosiklet forum sitesinde üye olan arkadaşa test sürüşü için global motor tarafından gt250r ve 250 comet modelini vermişler gt250r için detaylı bilgilere sahip olacağız yakındaaa!!!

  15. #15
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı
    Hyosung GT250R İlk İzlenimler

    Görüntü Konfor
    Kırmızı GTR250r Ducati 999 dan farkı yok Görünüş 10 puan
    Motosikletin boyutlar diger buyuk ccli racingler ile birebir aynı. 250cc ufak motordur(boyut olarak) falan sanmayın
    Sürüş pozisyonu klasik racingler gibi.(yorucu) Başlangıc seviyesinde bir motor olduğu için bu posizyon ilk kez motora binenleri alışana kadar zorlayabilir.
    Motoru aldıktan sonra nazar boncuğu şart caddede çok dikkat çekiyor bütün gözler sizde

    Teknik Özellikler
    Motorda çok hafif titreşim var ama normal düzeyde. Titreşim ducati monsteri andırıyor. Sanırım bu titreşim Vmotorların yapısında var. 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var.
    Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmaması oldu. Gaz verip kalkış yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kalıyor sonra hareketlenmeye baslıyor. Bu ozellik motorun devirlenmesi cok hızlı oldugu icin pek fazla problem oluşturmuyor yuksek devirlere cabuk ulasıyor. İki kişi yokuslarda dur kalklarda motoru kaldırmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz.
    Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor. Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici.

    Motoru fren yapıp durmak istediğimde tam bir şok yaşadım frenleri çok yumuşak motoru durdurmak için freni çok sert sıkmam gerekti. Bu olay bana pek mantıklı gelmedi önde çift diski olan bir motor daha rahat durabilmeli. Bu konuyu servisi ile görüşüp sizleri bilgilendireceğim. Büyük ihtimalle fren hidroliğinde hava olmalı eğer motorun orjinal frenleri böyle ise frenlerin guclendirilmesi gerekli.

    Bu motorun racing motor fanatiklerine yani motosiklete yeni başlangıç yapacaklar için güzel bir seçim olacağını düşünüyorum.
    Yeni izlenimlerini kullandıkça sizlerle paylaşırım. Tabii komtan arkadaşım motoru test için yine bana verirse

    Not: Gtr250 frenlerine alısıp fz6nın frenine durmak icin asılırsanız ön tekeri kızaklayabilirsiniz
    Tabii komtan arkadaşım motoru test için yine bana verirseymiş, ilk 10 kilometreyi sen yaptın sıfır kaskım montum ve eldivenimi giydin, daha ne yapayım istersen bide nüfusuma geçireyim seni =)

    Arkadaşlar şaka bi yana motora pazar asacam nazar boncuğunu ondan pazara kadar motora binmeyi düşünmüyorum, her bakan dönüp bir daha bakıyor, gözü kalıyor, maşallah diyin

  16. #16
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı hacker_2834 adlı üyeden alıntı
    ayrıca bir motosiklet forum sitesinde üye olan arkadaşa test sürüşü için global motor tarafından gt250r ve 250 comet modelini vermişler gt250r için detaylı bilgilere sahip olacağız yakındaaa!!!
    yalan oldu o. motor bir haftadır tst sürüşünde,elimizde bi tane video var.başk hiç bişi yok.ben yavaş yavaş ümidimi kesiyorum.test sürüşü yazılırsa ben br veririm size
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  17. #17
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    sevgili skullhunter kanka günaydınlar olsun...geç olsun ama güç olmasın dimi abi...güzel yarınlar bizi bekler...
    crato taksimdeki bayi 10-15 gün içinde sadece motor showroomu olacak...taksim meydan mcdonaldsın tam karşısındaki otobüs durağının arkasındaki dükkan...ismi free zone...az kaldı diyor eleman...günde 25 kişi hyosung soruyormuş adamcağıza....
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #18
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    eheh, orada eskiden hyosung bayisi vardı işte(: bu arada adamlar tekstil işindeler yahu (:

    dün birara gidip sorsam mı diye düşündüm, belki çok soran olduysa satmaya başlarlar diye


    bu arada GT250 (naked olan) de 75 derecelik twin motor varmış, bunda 90 derece olduğuna eminiz mi?
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  19. #19
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Başlangıç seviyesini uygun tipi en fazla racinge benzeyen motoru bu.
    Diğer 250lilik raceler Türkiyede satılmıyor malesef ama onlarında satış fiyatları bu motora yakın olacaktır.

  20. #20
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı kocaday adlı üyeden alıntı
    bence motor çok şık ama bu fiyat ona fazla değil mi sencede?
    Motorun fiyatını neye göre değerlendirip pahalı bulduğunu merak ettim Türkiye 'ye gelen ilk parti GT250R ların çoğu satıldı, hatta ben aldığımda bile İstanbul 'da kalmamıştı ondan gecikmeli aldım, ikinci partiye ki mart sonu gelecek kapora ile sıra almaya başladılar.

    Almanya 'da GT125R ve GT650R var ondan 125 ile kıyaslayacağım, GT125R Avrupa / Almanya Satış Fiyatı 4295€ + 175€, 4470€
    TCMB der ki 1€ - 1.5688 YTL

    7.012 YTL yapar GT125R 'ın fiyatı, Türkiye 'de GT250R toplam 8.050 YTL 'ye geliyor,
    Kaynak: http://www.hyosung-motors.de/gesamtp...t_125_r_33.htm

    Avustralya 'dan satışı $7500, Avustralya dolarının TCMB den YTL karşılığı 0.97332, bununda oluru 7.300 YTL civarıdır ki vergileri içinde değildir.
    Kaynak: http://toowoombabikesandbits.com.au/...&iProductID=74

    Amerika 'da satışına rastlamadım, yakında diyor firmalar ancak aşşağı yukarı fiyat Avrupa ve Avustralya ile aynı oranlarda olur.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler