öncelikle merhaba emre ben antalyadan .arkadaşlar 1 ay sonra hyosung gt250r almayı planlıyorum 2011 veya 2012 model bütcem ona yetiyor. kullanan arkadaşlar fikirlerini düşüncelerini paylaşırsa çok sevinirim teşekkürler.
vites geçişleri çok kötü boşa falan almak için sinir ediyor bazen ne yapmak gerekiyor bakım falan?, yanii tek başımızayız servisler falan tuttugunu ikiyor bizde kendi başımıza sadece yağ değiştiriyoruz başka neler yapmak gerekiyor
vitesi boşa alırken bir miktar ara gazı ver rahat edersin :D
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Arkadaşlar Kıbrısta olupta gt 250r modelini süren birisi var mı?
Ben gt 250r almayı planlıyorum ancak boyum 175 olduğu için şüphelerim var.
Üstüne oturup da boyum yeter mi yetmez mi bakmak istiyorum.
Eğer satmayı düşünürse gerekli değerlendirmeyi motor başında yaparız sıkıntı yok
İyi forumlar.
Selamlar.
Satın alabileceğim arka seleye ihtiyacım var. elinde olan varsa iletişime geçerse sevinirim. 05423527376
ya da nereden bulabilirim?
Hocam bugün 2 tane farklı yıllara ait biri 2007 biri 2008 model iki tane gt 250r denedim ve şunu anladım bu makina bana göre değil.
Vulture gibi touring-commuter bi motordan inip ona bindiğim için bana öyle gelmiş olabilir belki bilemiyorum ama rahatsız oturuşu bir yana gidon o kadar uzak kalıyor ki neredeyse kolumu hiç kırmadan ancak uzanabiliyorum ki sizde aynı boydaysanız ne dediğimi anlamışsınızdır.
Fakat motor performansı olarak çok beğendiğimden İnşallah racing i değilde naked olan comet modelini almaya karar verdim fakat comet in de TÜrkiye'de kullanıcısı racing modeli kadar çok olmadığından 2.el de sıkıntı yaşatıcak gibi duruyor.
Neyse hayırlısı o olsun.
Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...
www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA
Falcon freedom 250 takaslı, Gt 250r aranıyor. Motorum 2015 model 5 binde, ss geçmek istediğim için takas yapmak istiyorum. Düşünen olursa özel mesaj yoluyla irtibat kuralım. Para olarak altı üstü konuşulur.
merhaba arkadaşlar bende 2010 model 250r var mart 2015 de aldım aldıgımda hiçbir sorunu yoktu cok temiz bi motosiklet ama bi sorun ortaya cıktı motosiklete binme hevesim bile kalmadı 1,500 lira harcadım ama yinede sorunu çözemedi ustalar. motosiklet rölentide çalışmıyor sürekli stop edıyor marşa basmaktan kırmızı ısıkta gaza basılı tutmaktan bıktım. enjeksiyon dedıler sensörleri degişti bakımları yapıldı ama ne fayda arıza aynı devam. bana yardımcı olabilecek arkadaslar varmı? teşekkür ederim.
merhaba arkadaşlar,
muayeneden kaldım hız göstergem bozuk olduğu yanlış gösterdiği 20 ile giderken 400 gösteriyor bu nedenle muayenden kaldım. bunu nasıl yaptırabilirim bana maliyeti ne olur? Birde istanbul tuzla taraflarında hyosung servisi bulamadım güzel servis öneriniz var mıdır?
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Km okuyucusu - km redüktörü diye de geçer- değişecek. Yanlış hatırlamıyorsam 170 tl civarıydı en son fiyatı
Kardesim öncelikle sorunun büyük ihtimalle ya rölanti sensörü yada beyinde ama sorununu çözmene yardımcı olayım problemin nerden olduğunu anlayana kadar motorun sağ tarafında tam deponun köşede hava filtresinin hemen altında depoyla şase arasından görebilirsin siemens diye bi parça var hava filtresine bağlı onu söküyosun ucunda bi çubuk var ileri geri yapar sen onu ileri geri yaparak deneye deneye yerine tak rölantiyi ayarlayan o soketini çek onun ileri geri yapa yapa deneye deneye rölantini 1500 e ayarla sonra vidalarını sık bırak. Sorunun beyindenmi ordanmı olduğunu anlayana kadar öyle kullan stop etmez ama hep o devirde çalışır rölanti yaz kış çok kirliyse temizle soketini tak yerine tak eğer olmazsa dediğim gibi yap elinle ayarla fişi çek öyle tak yuvaya böyle konularda facedeki grubumuzu kullan bunlar basit sorunlar para yedirme işi bilmeyen adamlara
Allahım nedir şu cahil insanlardan çektiği bu motor sahiplerinin.
Şu motorda asla arıza yapmayacak parça diye sorsalar sana enjeksiyon derim. Hangi beyinsiz o enjeksiyonu değiştirten ?
Senin motorda gaz kolu konum sensörü olmaması lazım o sebeple o ihtimaller dışında.
Muhtemelen Hava akış selonoidi veya sıcaklık sensörüdür sorunlu olan şey. Bu parçaları test edebilir elektronikten anlayan bir servis.
Tavsiyem bu parçaları motorcuya söktürt ve bi elektronikçiye ölçtürt. Çünkü motor servisleri elektronikten anlamıyorlar.
Facebook da Hyosung Türkiye GT 250 grubuna üye ol orada dökümanlar kısmında ingilizce olarak sensörlerin kılavuzu var. Onu indir elektronikçiye göster o çözer gerisini. Sağlam veya değil söyler.
ver gazı... ver çoşkuyu
(1)rolanti hiç coğalmıyor düşmüyor motorun bazen gaza basılı haldeyken bile stop ettiği oluyor mesela gazı 3 bin devire sabitledigim zamanlarda. (2)yokuşta kaldığım zaman gazı ne kadar açarsam açıyım elimi debriyajdan çekerken kavrama noktasına gelesiye stop edıyor.(3) bide ıkı defa basıma geldi kontagı actıgında enjeksıyon sesı hiç durmaksızın calısıyor ne yaparsan yap calısmıyor, marj basıyo ama calısmıyo ve enjeksiyon sesı hıc durmadan gelıyor kutup basını cıkarıp taktıgımda duzeliyor. ben havalar ısınınca motorumu ankaraya servise getirmeyi düşünuyorum baska çarem kalmadı.
Istanbul Avrupa yakasında başakşehirdeyim 2008 model karbüratörlü hyosungumu komple bakım düşünüyorum marş basıyor motor çalışmıyor tanıdığınız ustaları önerir misiniz whatsapp beş üç sekiz yedi sıfır bir dört bir dört sıfır numaradan ulaşırsanız sevinirim
bir hyosungun daha canını almışlar. problemin kaynagı undocab ın dedigi gibi muhtemelen selenoid yada sıcaklık sensörüydü lakin cok bilmiş kasaplar bızdıklamışlarsa nelerle karşılaşılır şimdi kimse bilemez.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)