Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Kasım 2015, 23:49
#32201
UNdocab adlı üyeden alıntı
Öyle bi fiyat veriyorlar ki önce alanı bağırtıyor sonra motoru :D
Küfür ettirmeyecek güzel susturuculu bi egsoz neden olmasın ki?
Tok ses verip devir arttıkca bu tokluğu bozmayan/ detone olmayan bi egsoz bulunursa alınabilir bence.
Açıkçası Tigerlar pahalı geliyor, hoşlanıp hoşlanmayacağımdan emin olmadığım birşeye de o kadar para bağlamak istemiyorum.
Yüksek devirde tokluğu bozulmayan bir ses görmedim ben hiç Hyo 250de Two-Brothers baya iyi ses veriyor fakat yuva yıkan cinsten fiyatı var.
Şunlar uygun gibi, bir arkadaş çekmiş videoya sesi, silencersız hali hoş gibi.. Fiyatı da 160 TL. Görüntü olarak 2014+ lerin orjinal egzozuna benziyor. Yani Tiger'ın sesi bundan ne kadar üstün olabilir bilmiyorum, ve aradaki 400TL farka değeceğinden şüpheliyim.
Bu arada Hyo-Pulsar konusuna gelirsek, Pulsar parça fiyatı ucuz ekonomik bir bütçe motoru. Hyosung ise biraz daha keyfe kaçıyor. Daha güçlü, hızlı ve gösterişli. Fakat parça fiyatı ne yazık ki göklerde.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Reklamlar
-
14 Kasım 2015, 00:19
#32202
Arkadaşlar benim motora piston silindir yenileme olayına girmem gerekiyor internette yan sanayii pistonlar var 65 TL ile 130 TL arasında bunlardan kullanan varmı varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.
[IMG][/IMG]
-
14 Kasım 2015, 01:15
#32203
Ben de güzel bir egzoz arıyorum. Tiger çok tiz ses veriyor. Ben ciğerden, tok bir ses istiyorum.
Videolara baktığımda Screaming Demon ve SmokeHead hoşuma gitti.
Üstteki video da iyiymiş.
-
14 Kasım 2015, 01:23
#32204
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
14 Kasım 2015, 01:34
#32205
altora adlı üyeden alıntı
daha önce 2 farklı motorumdada kullandım gayet güzel sıkıntı cıkmadı.ama burda sorun tek başına piston sekman değil usta faktörüde cok önemli.ve büyük ihtimal sılındır rektefıyeye girecek sente ayarı tam verilirse sıkıntı olmaz.hyodan yada v motordan anlamayan usta yapar ve ayar veremezse başına iş acarsın.
ama ben bundan cok daha uyguna almıstım senın attıgın o linkdekı ürünü
-
15 Kasım 2015, 00:40
#32206
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
daha önce 2 farklı motorumdada kullandım gayet güzel sıkıntı cıkmadı.ama burda sorun tek başına piston sekman değil usta faktörüde cok önemli.ve büyük ihtimal sılındır rektefıyeye girecek sente ayarı tam verilirse sıkıntı olmaz.hyodan yada v motordan anlamayan usta yapar ve ayar veremezse başına iş acarsın.
ama ben bundan cok daha uyguna almıstım senın attıgın o linkdekı ürünü
Resimdeki pistonlar ın markasını bilmiyorum ben görsel örnek olsun diye koydum ama sen kullandığın pistonun markasını hatırlıyorsan onu alayım birde senin usta nerde istanbuldamı
muhabbeti demleyelim...
-
15 Kasım 2015, 08:37
#32207
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
daha önce 2 farklı motorumdada kullandım gayet güzel sıkıntı cıkmadı.ama burda sorun tek başına piston sekman değil usta faktörüde cok önemli.ve büyük ihtimal sılındır rektefıyeye girecek sente ayarı tam verilirse sıkıntı olmaz.hyodan yada v motordan anlamayan usta yapar ve ayar veremezse başına iş acarsın.
ama ben bundan cok daha uyguna almıstım senın attıgın o linkdekı ürünü
Motoru yaptırdıktan sonra 20-25bin km üzerinde kullandın mı yoksa. Yaptırıp 3-5 bin km sonra sattın mı?
ver gazı... ver çoşkuyu
-
16 Kasım 2015, 22:31
#32208
Merhaba arkadaşlar.
Bugün herzamanki gibi bindim motora işe gittim. Hiçbir sorun yoktu.
Akşam iş çıkışı motora bindim bastım marşa. Yola çıktım ve teklemeye başladı. Silindirin biri ara sıra çalışıyordu çoğunlukla çalışmıyordu. Servise gitmeye karar verdim. Servise götürürken motoru silindiri ara sıra çalışırken komple çalışmamaya başladı. Egzoz kıpkırmızıydı geldiğimde. Servis kapanmadan önce zar zor motoru atabildim servise. Yarın bakılacak. Bu konu üzerine araştırırken baktım ki 2012 ve sonrasında buji piposu çatlaması yüzünden tek silindire düşme olayı kronikmiş. Sorun umarım budur, beyin arızası olma şansı var mı, başına böyle birşey gelen ?
Motor yağmur/su yemedi, gelirken sorun yoktu. Akşam marşa basınca sorun baş gösterdi. Hiçbirşey olmaksızın sorunun ortaya çıkması aklıma beyin arızasını getiriyor ne yazık ki. Sizin fikirleriniz nedir ?
-
16 Kasım 2015, 23:42
#32209
UNdocab adlı üyeden alıntı
Motoru yaptırdıktan sonra 20-25bin km üzerinde kullandın mı yoksa. Yaptırıp 3-5 bin km sonra sattın mı?
20-25 bın yapmadım ama 8 bın km yaptım.hiç bir sorun en ufak yag yakma görmedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
altora adlı üyeden alıntı
Resimdeki pistonlar ın markasını bilmiyorum ben görsel örnek olsun diye koydum ama sen kullandığın pistonun markasını hatırlıyorsan onu alayım birde senin usta nerde istanbuldamı
yok gazıantepdeyım markayı hatırlamıyorum dedımya sanırım 3 sene önceydi ve istanbuldan kargoyla getirtmiştik.
sonra cbr 250r döndüm malum yaş ve cocukla artık gezme olunca hyo biraz şehir içi kullanımda zor oluyordu ama sanırım yeniden hyoya döneceğim arkadaşımda yenı kasa bir hyo var onu alıp naked gidon vs takıcam.
-
17 Kasım 2015, 00:09
#32210
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Bugün herzamanki gibi bindim motora işe gittim. Hiçbir sorun yoktu.
Akşam iş çıkışı motora bindim bastım marşa. Yola çıktım ve teklemeye başladı. Silindirin biri ara sıra çalışıyordu çoğunlukla çalışmıyordu. Servise gitmeye karar verdim. Servise götürürken motoru silindiri ara sıra çalışırken komple çalışmamaya başladı. Egzoz kıpkırmızıydı geldiğimde. Servis kapanmadan önce zar zor motoru atabildim servise. Yarın bakılacak. Bu konu üzerine araştırırken baktım ki 2012 ve sonrasında buji piposu çatlaması yüzünden tek silindire düşme olayı kronikmiş. Sorun umarım budur, beyin arızası olma şansı var mı, başına böyle birşey gelen ?
Motor yağmur/su yemedi, gelirken sorun yoktu. Akşam marşa basınca sorun baş gösterdi. Hiçbirşey olmaksızın sorunun ortaya çıkması aklıma beyin arızasını getiriyor ne yazık ki. Sizin fikirleriniz nedir ?
Geçmiş olsun. %99 pipo problemi. %1 ihtimal ateşleme bobinidir.
Eğer pipo ise SAKIN orjinal pipo alma. NGK nın piposunu al.Birdaha başına böyle birşey gelmesin.
Otu boku beyin diyenlere de inanma. Tesisatta kısa devre yapıp kaçak akımı tesisat yemediği sürece beyine kolay kolay bişe olmaz.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
17 Kasım 2015, 00:20
#32211
UNdocab adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. %99 pipo problemi. %1 ihtimal ateşleme bobinidir.
Eğer pipo ise SAKIN orjinal pipo alma. NGK nın piposunu al.Birdaha başına böyle birşey gelmesin.
Otu boku beyin diyenlere de inanma. Tesisatta kısa devre yapıp kaçak akımı tesisat yemediği sürece beyine kolay kolay bişe olmaz.
Hocam eyvallah, gecenin bu saati içime biraz su serptin. 4.44 motora bıraktım bakalım. Arayıp bilgi verirler yarın, o ara söylerim NGK takmalarını.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
17 Kasım 2015, 00:58
#32212
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
20-25 bın yapmadım ama 8 bın km yaptım.hiç bir sorun en ufak yag yakma görmedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
yok gazıantepdeyım markayı hatırlamıyorum dedımya sanırım 3 sene önceydi ve istanbuldan kargoyla getirtmiştik.
sonra cbr 250r döndüm malum yaş ve cocukla artık gezme olunca hyo biraz şehir içi kullanımda zor oluyordu ama sanırım yeniden hyoya döneceğim arkadaşımda yenı kasa bir hyo var onu alıp naked gidon vs takıcam.
Yani bu demektirki yağ zamanına ve yağın kalitesine dikkat edersek tahminen 30000 km yapar
muhabbeti demleyelim...
-
17 Kasım 2015, 01:12
#32213
UNdocab adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. %99 pipo problemi. %1 ihtimal ateşleme bobinidir.
Eğer pipo ise SAKIN orjinal pipo alma. NGK nın piposunu al.Birdaha başına böyle birşey gelmesin.
Otu boku beyin diyenlere de inanma. Tesisatta kısa devre yapıp kaçak akımı tesisat yemediği sürece beyine kolay kolay bişe olmaz.
ngk nın pipolarını nerden alabliriz? kodu nedir?
-
17 Kasım 2015, 15:01
#32214
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Hocam eyvallah, gecenin bu saati içime biraz su serptin. 4.44 motora bıraktım bakalım. Arayıp bilgi verirler yarın, o ara söylerim NGK takmalarını.
zonta adlı üyeden alıntı
ngk nın pipolarını nerden alabliriz? kodu nedir?
NGK SF05F oluyor fakat piponun ucundaki ve başındaki plastiği orjinalden çıkarıp takacaksın.
Şu plasik
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
altora adlı üyeden alıntı
Yani bu demektirki yağ zamanına ve yağın kalitesine dikkat edersek tahminen 30000 km yapar
Yoo hiç öyle bir anlam çıkmıyor. Sadece arkadaşın 8bin yaptığı anlamı çıkıyor.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
17 Kasım 2015, 23:18
#32215
Dediğiniz gibi buji piposuymuş. Ellerinde olmadığı için tamir ettiklerini ve yeni buji taktıklarını söylediler. Şuanda sorun yok ama tamir dedikleri olay nasıl gerçekleşti bilmiyorum. 50 tl ödedim. Garanti olsun diye ngk pipo alacağım. Yalnız dediğiniz modeli bulamadım. Sd05f ya da sd05fga olmasın ?
Bir de egzoz aldım, şu 160 tl olandan. Bir önceki sayfada örnek bir vidyosunu paylaşmıştım. Müsait bir zamanımda da onu takacağım. Sanırım motorun egzoz borusunun deliklerinin genişletilmesi gerekiyormuş. Elimde de matkap yok, hoş matkap olsa zamanım yok. İşten dönerken hava karanlık oluyor, sanırım sanayide hallettireceğim bir iş dönüşü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
Birkaç yere baktım sd05f miş. Face sayfasında da yazmışlar. Sipariş ettim iki adet bujimarketten. Fiyatı da 9,18 tanesi. Pazar günü takarım egzozla birlikte
-
18 Kasım 2015, 02:17
#32216
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Dediğiniz gibi buji piposuymuş. Ellerinde olmadığı için tamir ettiklerini ve yeni buji taktıklarını söylediler. Şuanda sorun yok ama tamir dedikleri olay nasıl gerçekleşti bilmiyorum. 50 tl ödedim. Garanti olsun diye ngk pipo alacağım. Yalnız dediğiniz modeli bulamadım. Sd05f ya da sd05fga olmasın ?
Bir de egzoz aldım, şu 160 tl olandan. Bir önceki sayfada örnek bir vidyosunu paylaşmıştım. Müsait bir zamanımda da onu takacağım. Sanırım motorun egzoz borusunun deliklerinin genişletilmesi gerekiyormuş. Elimde de matkap yok, hoş matkap olsa zamanım yok. İşten dönerken hava karanlık oluyor, sanırım sanayide hallettireceğim bir iş dönüşü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
Birkaç yere baktım sd05f miş. Face sayfasında da yazmışlar. Sipariş ettim iki adet bujimarketten. Fiyatı da 9,18 tanesi. Pazar günü takarım egzozla birlikte
Kusura bakma yanlış yazmışım evet dediğin gibi model numarası.
Neyi tamir ettiler hiç anlamadım. Acaba idareten kırmızı sıvı conta ile mi kapladılar pipoyu
Birde bujiyi değiştirmeye gerek varmıydı bilemedim açıkcası. Muhtemelen yanmayan benzinler karartmıştır da 20tl lik şey için yolda kalma diye garantiye almışlardır buji işini.
Pipoyu kendin değiştir. İşaretlediğim uçtaki plastik ve tepedeki şapka plastiği de orjinalden tak.
Birde buji kablosunu değiştirdin mi daha önce bilmiyorum. Yeni pipoya kabloyu takmadan önce ucundan 1cm kadar maket bıçağı ile güzelce kes.
Buji kablosunun içinde ince teller var 10-15tane.
Yapacağın iş; kabloyu sabit tutmak. Pipoyu kabloya vidalar gibi çevire çevire birleştirmek. En son pipo artık dönmediğinde tamamdır işlem.
Burada bi arabada yapılmış örnek videosu var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
Rölanti problemi, kendi kendine gaz verme problemi yaşayanlar burayı okusun
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ve-cozumu.html
-
18 Kasım 2015, 15:24
#32217
mrb arkadaşlar aynı şehirde 1 tane gt250naked motor vardı siyah güzel bişey ama aradığımda adam sattığını söyledi takas yapmışlar r6 ile bende hadi ya tüh satmayı düşünürmü falan dedim düşünürse haber veririm dedi aradan 2-3 gün geçti bugün mesaj attım alan kişinin numarasını verdi satmayı düşünüyomuş ama haliyle aldığı fiyattan biraz fazla istiyo, piyasasına göre normal fiyat sayılır ama şimdi içimde kuşku oluştu sonuçta 2007 model 60 bin de, daha önceki sahibi yağ yakmasından motoru sıfırlamış 2500 km falan olmuş motor yeniden yapılalı ama işte bir alıcı daha varmış o almazsa yarın görüşelim falan dedikte sanki elden çıkarmaya çalışıyo izlenimine kapıldım fazladan konuşuyodu şuan motorcudaymış bugün alıcakmış telefon görüşmesi 6dk falan sürdü sizede dinletebilirim isterseniz, ama ondan önce motoru almaya gitceğim yerde motorcum yok ilk oradan bir motorcuyla konuşup 10-20 tl verip bakmasını isticem sadece büyük bir problemi olmasın yeter ufak tefek şeyler olur, ne yapmalıyım acaba
birde edevletten kontrol ettim plaka 35HA3415 tescil bornova yazıyor her neyse ama ruhsat tarihi 04/03/2015 yazıyor adam daha takas yapalı 1 ay olmamış olması lazım devir mi yapmadı acaba yoksa daha sigorta yapıp ruhsatı mı çıkarttırmadı
-
18 Kasım 2015, 15:37
#32218
velizrsln adlı üyeden alıntı
mrb arkadaşlar aynı şehirde 1 tane gt250naked motor vardı siyah güzel bişey ama aradığımda adam sattığını söyledi takas yapmışlar r6 ile bende hadi ya tüh satmayı düşünürmü falan dedim düşünürse haber veririm dedi aradan 2-3 gün geçti bugün mesaj attım alan kişinin numarasını verdi satmayı düşünüyomuş ama haliyle aldığı fiyattan biraz fazla istiyo, piyasasına göre normal fiyat sayılır ama şimdi içimde kuşku oluştu sonuçta 2007 model 60 bin de, daha önceki sahibi yağ yakmasından motoru sıfırlamış 2500 km falan olmuş motor yeniden yapılalı ama işte bir alıcı daha varmış o almazsa yarın görüşelim falan dedikte sanki elden çıkarmaya çalışıyo izlenimine kapıldım fazladan konuşuyodu şuan motorcudaymış bugün alıcakmış telefon görüşmesi 6dk falan sürdü sizede dinletebilirim isterseniz, ama ondan önce motoru almaya gitceğim yerde motorcum yok ilk oradan bir motorcuyla konuşup 10-20 tl verip bakmasını isticem sadece büyük bir problemi olmasın yeter ufak tefek şeyler olur, ne yapmalıyım acaba
birde edevletten kontrol ettim plaka 35HA3415 tescil bornova yazıyor her neyse ama ruhsat tarihi 04/03/2015 yazıyor adam daha takas yapalı 1 ay olmamış olması lazım devir mi yapmadı acaba yoksa daha sigorta yapıp ruhsatı mı çıkarttırmadı
Bence alma.
Düzgün bakımlı bir motor 60binde yağ yakmaz. 3 ihtimal var.
1 - Km düşürülmüş aslında
2 - Bakımsız bırakıp Hayvan gibi kullanılmış.
3 - Zamanında yağ değiştirmeyip özelliğini kaybeden yağ yüzünden motoru yağ yakmaya başlamıştır.
İçlerinde senin için en olumlu ihtimal km düşürülmüş olmasıdır ki şanzıman ve krank motor sıkıntısı ile zorlanmamış demek olur.
Birde yağ yakımından sonra muhtemelen dandik çinli parçalarla topladılar motoru. 15-20binkm içinde yeniden yağ yakacaktır o motor.
Aslında değişmesi gereken tonla parça vardır.
Şanzıman rulmanları, eksantirik mili rulmanları, belki krank rulmanları ve kollarda bi elden geçmeli artık folloş olmaya gidiyordur, yeni yapılan motorun gücüne ayak uydurması lazım.
Sağlıklı bi motor olsa al derdim. 60.000 -100.000 hyosung için km değil aslında.
3 kuruş fazla ver temiz motor al. Yoksa daha pahalıya daha kötü bi motor sahibi olacaksın
-
18 Kasım 2015, 16:17
#32219
velizrsln adlı üyeden alıntı
mrb arkadaşlar aynı şehirde 1 tane gt250naked motor vardı siyah güzel bişey ama aradığımda adam sattığını söyledi takas yapmışlar r6 ile bende hadi ya tüh satmayı düşünürmü falan dedim düşünürse haber veririm dedi aradan 2-3 gün geçti bugün mesaj attım alan kişinin numarasını verdi satmayı düşünüyomuş ama haliyle aldığı fiyattan biraz fazla istiyo, piyasasına göre normal fiyat sayılır ama şimdi içimde kuşku oluştu sonuçta 2007 model 60 bin de, daha önceki sahibi yağ yakmasından motoru sıfırlamış 2500 km falan olmuş motor yeniden yapılalı ama işte bir alıcı daha varmış o almazsa yarın görüşelim falan dedikte sanki elden çıkarmaya çalışıyo izlenimine kapıldım fazladan konuşuyodu şuan motorcudaymış bugün alıcakmış telefon görüşmesi 6dk falan sürdü sizede dinletebilirim isterseniz, ama ondan önce motoru almaya gitceğim yerde motorcum yok ilk oradan bir motorcuyla konuşup 10-20 tl verip bakmasını isticem sadece büyük bir problemi olmasın yeter ufak tefek şeyler olur, ne yapmalıyım acaba
birde edevletten kontrol ettim plaka 35HA3415 tescil bornova yazıyor her neyse ama ruhsat tarihi 04/03/2015 yazıyor adam daha takas yapalı 1 ay olmamış olması lazım devir mi yapmadı acaba yoksa daha sigorta yapıp ruhsatı mı çıkarttırmadı
hırpalanmış hoyratca kullanılmış bir hyo daha seni hyo düşmanı yapmaya calışıyorlar sakın bulaşma. temiz bir hyo al sonra keyfini sür.
-
18 Kasım 2015, 18:02
#32220
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler