Benim motor ısındıkça iyice zıvanadan çıkıyor. Ve gitmiyor motor, yemiyor gazı. Bayram dolayısıyla serviste kapalıydı. İşin yoksa servisin aşağılık kompleksleriyle uğraş dur. Hiç sevmiyorum, keyfe keder çalışıyorlar sanki.
Benim motor ısındıkça iyice zıvanadan çıkıyor. Ve gitmiyor motor, yemiyor gazı. Bayram dolayısıyla serviste kapalıydı. İşin yoksa servisin aşağılık kompleksleriyle uğraş dur. Hiç sevmiyorum, keyfe keder çalışıyorlar sanki.
Hyosung' cular, Hyosung'un yeni 250'liğiyle tanıştırayım sizi.
http://www.youtube.com/watch?v=uxP1ZrVrtc0
Daha önce kimsenin buji kapağı kırıldı mı ?
Exiv önde tek disk tek silindir köşeli hatlarıyla bana yzf125 i animsatti . Hyo 300 cc araliginda daha güçlü ve kalıplı bir motosiklet çıkarsaydı daha güzel olurdu.
Yan yana görmedik ama yeni kasa gt250r daha kalıplı görünüyor.
Türkiyeye geleceğinde meçhul
Hondayda kapışır artık. İkisi de tek silindir. Benzinde de biraz azalma olur. Fakat egsoz olmamış
exiv iyi olmuş tek döküm şase ortadan destekli amortisör sistemi detaylandırmalar çok iyi fardaki mercek falan demek ki bixenon far falanda var.. bu kasa iki tip çıkıcak sanırım bir R versiyonu grenajlı birde Grenajsız N versiyonu..
exiv biraz duke200, pulsar 200ns falan o kategoride o sınıfa rakip çıkmış gibi tasarımıda duke'ü baya bir andırıyor..
http://www.youtube.com/watch?v=nhgvAZuJv7g#t=134
2014 MODEL HYOSUNG KISA MANETLER TAKMAK ISTIYORUM AMA DAHA ONCE TAKAN ARKADASLAR VARSA KULLANIMDA HER HANGI BIR OLUMSUZLUK YASADILAR MI ?
Aynı işlemi geçen gün bir arkadaşın motoruna yaptık. Yağmurda motorun çekişinde artık neredeyse en ufak değişiklik yok dedi.
Arıza Tahmini:
Bobin kablosu ile pipo arasından su alıyor ve bujinin ateşlemesini düşürüyordur.
Çözüm :
Bobin kablosunun ucundan 1cm kesip pipoya bağlandığı yere tekrar takılacak.Birde mümkünse boboin kablosu ile pipo birleşme noktasına su yalıtımı yapacak birşey sür.
Sonuç:
Geçmiş olsun
ver gazı... ver çoşkuyu
merhabalar.gt250 r den herkes memnunmu almamı tavsiye edermisiniz?bulunduğum bölgede 3 adet satılık gt 250 r var.görüşlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.gt 250 r nin karbüratörlüsümü enjeksiyonlusu mu makbuldür mesela?şimdiden vereceğiniz cevaplara teşekkür ederim.
http://www.sahibinden.com/motosiklet-hyosung-gt-250-r/zonguldak/ikinci-el?a269_max=2014&a269_min=1950
Arkadaşlar 100 km de nekadar yakıyorsunuz diye burda çıngar çıkarmıştım ve sonunda net bir ölçüm yaptım.. En performanslı sürüşümde 100 km de 3,8 litre yakıyor =) 2013 model K&N performans hava filtresi var ve 160-60-17 arka lastik ile =) çok mutlu oldum daha bi sevdim motorumu.
''BUNE'' nikli arkadaş, frenler mükemmel değil ama iyi bi lastik ve kaliteli fren balataları ile zımba gibi yaparsın =) benim motorumda ön arka michelin pilot power lastik var, güzelde fren balataları var zımba gibi frenliyor. Eğer ekmeği yenmemiş bi motor alırsan ve yağına dikkat edersen kolay sıkıntı yaşamazsın.
Az yakan yavrucuğumun 2 fotosunu ekleyeyim =)
önümüzdeki ay içerisinde motoru büyütmeyi planlıyorum. aklımda cbr 250 ve gt 250 var. yakıt olarak honda daha az yakar performans olarak gt daha iyi gider kalıp görüntü olarakta gt daha iyi ama aklımın bi köşesinde honda kalitesinden şaşma diyen bişey var. sizce honda değil de hyosung alırsam pişman olur muyum? ve son olarak aralarındaki yakıt farkı ne kadardır 100 km de? siz ne kadar yakıyosunuz tahminen honda ne kadar yakar. şimdiden teşekkür ederim.
eklemeyi unuttum ikisinide alırsam sıfır alıcam arkadaşlar.
Yakıt tüketimim
4+'lar şehir içi
http://i60.tinypic.com/357gadh.png
arkadaşlar muğla merkezde oturuyorum ve muğlada hyosung gt250r kullanıcı varsa bana yardımcı olabilir mi? yetkili bayi, servisi, yedek parçası vs. nerde bulabilirim önereceğiniz yerler neresi?
Herkese merhaba,
Dun istanbul'dan Isparta'ya geldim. Firsatini bulmusken motor ne kadar basiyor bos yolda test edeyim dedim. Duzlukte 175 km/h hiza rahatlikla cikiyor. Cok iyi kapanma ve biraz sabir ile 177 km/h hizi goruyor biraz egimli yolda 181 km/h gordum ve devir kesiciye girdi ( cok tatli bir sesi var duymalisiniz ).
Ilk 300 km 150-175 km/h arasi hizarla geldim. Sonra ki 250 km'yi 140-150 km/h ve kalan son 100-150 km'yi de 100-130 km/h hiz ile gelerek yolculugumu bitirdim.Toplam yolculuk 650-700 km civariydi. Ilk 300 km'de km basi 22 krs, sonra ki 250 km'de 20 krs, son 150 km'de 18 krs yakmisim. Toplamda 125 tl tuttu yakit masrafim. Ve benzin alma molalarini ve cuma namazi arasini cikarirsak 5 saatte istanbul'dan Isparta'ya gelmisim.
Isparta'ya geldigimde yagimin degisme suresi gelmisti. Yagini kontrol ettigimde 300-400 ml yag eksiltmisti. Yuksek devirlerde kullanimda normaldir diye dusunuyorum. Umarim da oyledir...
Dip not olarak virajlarda motorumu ne kadar yatirabildigimi merak ettim. Sola donerken sol elimi asfalta surtecek kadar yatirabiliyormusum. Deneyerek onu ogrendim
Merak eden arkadaslara uzun yol tecrubemi paylasmak istedim. Kalin saglicakla...
Bende kullandım bu egsozdan vida yerlerini genişletmek gerekiyor egzoz borusunun.Matkapla genisletip yaptım ben.Cokta orjinal durdu.Sesi de ön numara
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------
Kaynağa falan gerek yok yani
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Orjinalligi bozmak istemiyorum,baska bi yolu yok mu acaba :/ anladigim kadariyla egzozdaki delikler denk gelmiyor degil mi?
Egzoz tavsiyesi yapabilecek arkadaslar var mi ? Ses performansı yuksek olan egzoz önerisi bekliyoruz
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)