Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ağustos 2014, 14:52
#31561
Var mı satan İstanbul çevresi
Reklamlar
-
06 Ağustos 2014, 16:42
#31562
Merhaba..
İyi forumlar.. motosikletim satılıktır arkadaşlar..hayırlısıyla yeni sahibini beklior
2012 model 5000 Km de Beyaz renk
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...73481514/detay[/QUOTE]
-
07 Ağustos 2014, 01:42
#31563
The_Ercan_X adlı üyeden alıntı
[/QUOTE]
Ercan merhaba. Seninle facebooktan baglanti kuran bendim selim boztarla. Burada da karsilastigimiza sevindim. Mondiali koydum cuma arayacagini soyleyen bir arkadas var olursa hemen sana donecegim. Gorusmek uzere.
-
07 Ağustos 2014, 03:55
#31564
Arkadaşalar bıktım bu şarj sistemi sorunundan. Alternatör, konjektör, akü hepsini yenileyeceğim ama çok farklı akü seçenekleri var. Karar vermedim. Akü konusunda tavsiyede bulunacak biri var mı?
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
-
07 Ağustos 2014, 09:39
#31565
Bosch'u öneririm hocam ben bayadır kullanıyorum memnunum.
-
07 Ağustos 2014, 10:11
#31566
Ercan merhaba. Seninle facebooktan baglanti kuran bendim selim boztarla. Burada da karsilastigimiza sevindim. Mondiali koydum cuma arayacagini soyleyen bir arkadas var olursa hemen sana donecegim. Gorusmek uzere.[/QUOTE]
Hatırladım kardeşim merhaba..eyw beklerim inşll anlaşırsınız
-
08 Ağustos 2014, 12:04
#31567
Herkese merhaba. Karşılaştığım bir sorun hakkında sizden bilgi almak istiyorum. 2 gün önce İstanbul'dan Ankara'ya gittim ve 2011 model hyosung gt250r aldım. Aldığımda motorun arka zincirinin gevşemesi dışında bir sorunu yoktu. Motorun satışını gerçekleştirdikten sonra eve geçtim. 30 dk kadar dinlendikten sonra hevesimi alamadım deyip motorla bir tur daha atmaya karar verdim. Motoru çalıştırdım rölantinin altına düştü stop etti. Tekrar çalıştırdım ve stop etmesine müsade etmeden gaza basıp hareket geçtim. 50-100 metre anca gitmiştim ki ışıklarda durduğumda tekrar stop etti ve bir daha çalışmadı. Marş motoru dönüyor fakat çalışmıyordu ve ekranda che uyarısı çıkıyordu. Neyse eve kadar ite ite götürdüm bir usta çağırdım sağolsun geldi baktı. Bujileri değiştirdi motor çalıştı ama düzensiz çalışıyordu,motoru çalıştırmak için çok zorladın mı dedi boğulmuş dedi. Neyse o gün motoru kendisiyle beraber götürdü yağını zincirini değiştirdi. Ertesi gün motoru aldıktan sonra İstanbul'a doğru yola çıktım. 300 km gittim 150 km kalmıştı ki motor kasmaya başladı. Sanki 1 buji ateşlemiyormuş da tek buji ile zar zor gidiyormuş gibi oldu. Ara sıra motor kendisine geliyor çekişi artıyor sonra tekrar zorlanıyordu. Allah'a şükür yolda bırakmadan bu halde eve kadar getirdi beni. Yolculuğu yaptığım gün hava bayağı yağışlıydı bujiler ıslanmıştır belki dedim. Sabaha kadar motor dinlensin bir daha bir bakarım dedim. Sabah işe gitmek için motorun başına indim marşa bastım Ankara'da yaptığı sorunun aynısını yaptı. che uyarısı verdi ve çalışmadı.
Bunun sebebi nedir neden yapar ? Daha önce başına gelen oldu mu ? Umarım çok ciddi bir arızası yoktur. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
-
08 Ağustos 2014, 13:41
#31568
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. Karşılaştığım bir sorun hakkında sizden bilgi almak istiyorum. 2 gün önce İstanbul'dan Ankara'ya gittim ve 2011 model hyosung gt250r aldım. Aldığımda motorun arka zincirinin gevşemesi dışında bir sorunu yoktu. Motorun satışını gerçekleştirdikten sonra eve geçtim. 30 dk kadar dinlendikten sonra hevesimi alamadım deyip motorla bir tur daha atmaya karar verdim. Motoru çalıştırdım rölantinin altına düştü stop etti. Tekrar çalıştırdım ve stop etmesine müsade etmeden gaza basıp hareket geçtim. 50-100 metre anca gitmiştim ki ışıklarda durduğumda tekrar stop etti ve bir daha çalışmadı. Marş motoru dönüyor fakat çalışmıyordu ve ekranda che uyarısı çıkıyordu. Neyse eve kadar ite ite götürdüm bir usta çağırdım sağolsun geldi baktı. Bujileri değiştirdi motor çalıştı ama düzensiz çalışıyordu,motoru çalıştırmak için çok zorladın mı dedi boğulmuş dedi. Neyse o gün motoru kendisiyle beraber götürdü yağını zincirini değiştirdi. Ertesi gün motoru aldıktan sonra İstanbul'a doğru yola çıktım. 300 km gittim 150 km kalmıştı ki motor kasmaya başladı. Sanki 1 buji ateşlemiyormuş da tek buji ile zar zor gidiyormuş gibi oldu. Ara sıra motor kendisine geliyor çekişi artıyor sonra tekrar zorlanıyordu. Allah'a şükür yolda bırakmadan bu halde eve kadar getirdi beni. Yolculuğu yaptığım gün hava bayağı yağışlıydı bujiler ıslanmıştır belki dedim. Sabaha kadar motor dinlensin bir daha bir bakarım dedim. Sabah işe gitmek için motorun başına indim marşa bastım Ankara'da yaptığı sorunun aynısını yaptı. che uyarısı verdi ve çalışmadı.
Bunun sebebi nedir neden yapar ? Daha önce başına gelen oldu mu ? Umarım çok ciddi bir arızası yoktur. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
Muhtemelen buji piposu arızası. Buji piposunu değiştirmeniz lazım. 25-30 lira civarı bir ücreti var. Tabi hangisinin arızalı olduğunu deneyerek anlarsınız.
-
08 Ağustos 2014, 13:55
#31569
Selam arkadaşlar. Newfren debriyaj balatası kullanan var mı ? Almayı düşünüyorum eksileri artıları nelerdir ? Kullanan arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum. Saygılar.
-
08 Ağustos 2014, 14:46
#31570
enxdesign adlı üyeden alıntı
Muhtemelen buji piposu arızası. Buji piposunu değiştirmeniz lazım. 25-30 lira civarı bir ücreti var. Tabi hangisinin arızalı olduğunu deneyerek anlarsınız.
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Sizin mesajınızı görmeden önce Kadıköy'deki hyosung servisini aradım o da sizinle aynı cevabı verdi. Peki bu değişimi ben yapabilir miyim yoksa çok zorlar mı ? Bir de arızalı olan buji piposunu nasıl bulabilirim ?
Edit: arızalı olanı deneyerek anlayabilirsiniz derken aldığım pipoyu önce bujinin birisine takıp sorunun çözülüp çözülmediğine bakacağım, çözülmemişse diğer bujiye takıp mı bakacağım demek istediniz?
-
08 Ağustos 2014, 16:48
#31571
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Sizin mesajınızı görmeden önce Kadıköy'deki hyosung servisini aradım o da sizinle aynı cevabı verdi. Peki bu değişimi ben yapabilir miyim yoksa çok zorlar mı ? Bir de arızalı olan buji piposunu nasıl bulabilirim ?
Edit: arızalı olanı deneyerek anlayabilirsiniz derken aldığım pipoyu önce bujinin birisine takıp sorunun çözülüp çözülmediğine bakacağım, çözülmemişse diğer bujiye takıp mı bakacağım demek istediniz?
zaten kronik bi pipo sorunu var bir çok kişinin bahsettiği, bence sen ikisini de değiştir kafan rahat etsin. 25-30 tl için yarım yamalak tarzanca iş yapma.. biri bozulduysa öbürüde elbet bozulacak risk alıp yollarda rezil perişan olma.
-
08 Ağustos 2014, 16:55
#31572
Tavsiyenizi uygulayacağım, umarım sorunum çözülür. Her şey için teşekkür ederim...
-
09 Ağustos 2014, 23:28
#31573
Merhabalar tekrardan motorlarınızda kullandığınız ampuller nelerdir? Aydınlatmıyor gibi geliyor artık değiştirme vakti geldi. Beyaz mı önerirsiniz, zenon mu yapalım ne yapalım? Ayrıca en önemlisi nasıl değiştireceğim hakkında kısa bilgi verseniz yeterli. 2011 model kullanıyorum ama sanırım tüm kafayı çıkarmam gerekiyormuş. Çıkarırım sorun değil de çıkarınca direk ampule ulaşabilecek miyim?
Tekeriniz düz bassın
Bu arada motorumun stop etme sorununu NGK CR9E buji taktırarak çözdüm. Cevaplarınız için teşekkür ederim.
-
11 Ağustos 2014, 11:57
#31574
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. Karşılaştığım bir sorun hakkında sizden bilgi almak istiyorum. 2 gün önce İstanbul'dan Ankara'ya gittim ve 2011 model hyosung gt250r aldım. Aldığımda motorun arka zincirinin gevşemesi dışında bir sorunu yoktu. Motorun satışını gerçekleştirdikten sonra eve geçtim. 30 dk kadar dinlendikten sonra hevesimi alamadım deyip motorla bir tur daha atmaya karar verdim. Motoru çalıştırdım rölantinin altına düştü stop etti. Tekrar çalıştırdım ve stop etmesine müsade etmeden gaza basıp hareket geçtim. 50-100 metre anca gitmiştim ki ışıklarda durduğumda tekrar stop etti ve bir daha çalışmadı. Marş motoru dönüyor fakat çalışmıyordu ve ekranda che uyarısı çıkıyordu. Neyse eve kadar ite ite götürdüm bir usta çağırdım sağolsun geldi baktı. Bujileri değiştirdi motor çalıştı ama düzensiz çalışıyordu,motoru çalıştırmak için çok zorladın mı dedi boğulmuş dedi. Neyse o gün motoru kendisiyle beraber götürdü yağını zincirini değiştirdi. Ertesi gün motoru aldıktan sonra İstanbul'a doğru yola çıktım. 300 km gittim 150 km kalmıştı ki motor kasmaya başladı. Sanki 1 buji ateşlemiyormuş da tek buji ile zar zor gidiyormuş gibi oldu. Ara sıra motor kendisine geliyor çekişi artıyor sonra tekrar zorlanıyordu. Allah'a şükür yolda bırakmadan bu halde eve kadar getirdi beni. Yolculuğu yaptığım gün hava bayağı yağışlıydı bujiler ıslanmıştır belki dedim. Sabaha kadar motor dinlensin bir daha bir bakarım dedim. Sabah işe gitmek için motorun başına indim marşa bastım Ankara'da yaptığı sorunun aynısını yaptı. che uyarısı verdi ve çalışmadı.
Bunun sebebi nedir neden yapar ? Daha önce başına gelen oldu mu ? Umarım çok ciddi bir arızası yoktur. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
Motosikletimin tamirini yaptırdım. Size de bilgi vermesi açısından paylaşıyorum. Motorun konjektöründe arıza varmış. Aküyü şarj edemiyor ve hata veriyormuş. Konjektörünü değiştirince sorun çözüldü.
Motorumu tamir ettirme aşamasını az biraz açtığım bir konuda paylaştım. Arzu eden okusun kazık atmaya çalışan ustalar hakkında bilgi sahibi olsun.
BKZ: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/134926-istanbul-kazik-atmayan-motosiklet-ustasi.html
-
11 Ağustos 2014, 12:23
#31575
MhmtcnKoral adlı üyeden alıntı
Merhabalar tekrardan motorlarınızda kullandığınız ampuller nelerdir? Aydınlatmıyor gibi geliyor artık değiştirme vakti geldi. Beyaz mı önerirsiniz, zenon mu yapalım ne yapalım? Ayrıca en önemlisi nasıl değiştireceğim hakkında kısa bilgi verseniz yeterli. 2011 model kullanıyorum ama sanırım tüm kafayı çıkarmam gerekiyormuş. Çıkarırım sorun değil de çıkarınca direk ampule ulaşabilecek miyim?
Tekeriniz düz bassın
Bu arada motorumun stop etme sorununu NGK CR9E buji taktırarak çözdüm. Cevaplarınız için teşekkür ederim.
Philips Xtreme Vision % 100 kullanıyorum. Arada hayvani bir fark var.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
11 Ağustos 2014, 12:58
#31576
UNdocab adlı üyeden alıntı
Bu komple kit şeklinde mi? Yoksa sadece ampül mü?
-
11 Ağustos 2014, 14:20
#31577
enxdesign adlı üyeden alıntı
Bu komple kit şeklinde mi? Yoksa sadece ampül mü?
Ampül... Fakat orsamın en son çıkardığı ürünüde incelemenizi tavsiye ederim.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
12 Ağustos 2014, 00:01
#31578
tr_select adlı üyeden alıntı
Ampül... Fakat orsamın en son çıkardığı ürünüde incelemenizi tavsiye ederim.
Hangisi night racer serisi mi? Bizim motora uygunu var mı onların?
-
12 Ağustos 2014, 15:00
#31579
Merhaba arkadaşlar ben motosiklet konusunu çok araştırdım ve hyosung gt250r'da karar kıldım. 2013 model katalog rengi hor kullanılmamış hyo satan varsa bana ulaşabilir mi? Konunun takipçisiyim.
-
12 Ağustos 2014, 15:30
#31580
onuroz adlı üyeden alıntı
Hangisi night racer serisi mi? Bizim motora uygunu var mı onların?
Onur inan hatırlamıyorum Serinin adı aklımda değil ama uyumlu olduğundan eminim. Night braker plus modelinden sonra çıkan model çok çok iyi.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler