allah için biri söylesin kafayı yicem gtr250lerin kesicili ve kesicisiz modellerini nasıl ayırt edebiliriz ya hiç mi konu yok
allah için biri söylesin kafayı yicem gtr250lerin kesicili ve kesicisiz modellerini nasıl ayırt edebiliriz ya hiç mi konu yok
hacı v twin şart nasıl alma gitsin full kesici yapıyorum yoğun trafikte korkuyorum o yüzden
Çok aramış gibi bir tavır takınmışsın ama bu bölümde her üç sayfanın biri bu bilgiyi içeriyor.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
Merhabalar. Konuya renk gelsin biraz. Bugün tam 520km yol yaptım. Detaylarla ilgili olarak gezi raporunu hazırlayınca paylaşacağım. Hyosung yorar, yarı yolda şişer, buji ıslatır diyenlere gelsin. Yolun 460'kmsinde 2 uzun yemek molası var. Onun haricinde 1-2 dakikalık fotoğraf molaları verdim. Şuan evdeyim, bileklerde hafif bir ağrı var fakat ağrı denmez yani buna. Çok rahat şekilde gittim-geldim. Ortalama yakıt km'de 18-19 kuruş civarı.
Tadımlık birkaç foto.
Resimler çok güzel gerçekten yollar bomboş ve heryer yem yeşil harika.
bu arada hyosungla niye gittin, pegasusla gitseydin şimdiye denizdeydin
Gittiğim güzergahın yolları 10 numara. Özellikle balıkesir-edremit arası süper olmuş. Tam balıkesir çıkışında gizlenmiş radara 120km ile yakalandım fakat çevirmesi yoktu
Sırf o resmi çekmek için mola verdim. Güzel reklam yapmış adamlar :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------
Gezi raporunu paylaştım.
Hyosung Gt250R ile 520 KM - Çan, Bandırma, Susurluk, Balıkesir, Edremit, Çanakkale
http://www.motosiklet.net/forum/etki...canakkale.html
Yukarıdaki adresten ulaşabilirsiniz.
Darısı benim başıma.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlara çok güzel cevap olmuş. Geçtüğmüz yaz ben de (Ankara-Bursa-Kütahya-Uşak-Denizli-Antalya-Akşehir-Konya-Gaziantep rotasıyla) tam 2000 kilemetre yaptım. Ondan önce de Antalya-Gaziantep(1000 km) Gaziantep-Ankara(900 km) asfaltlarını eskitmiştim. Motor bir kez olsun gimem demedi.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
kolay gelsin arkadaşlar. bende 2011 model GT 250R ın km okuyucusu bozuldu.
serviste 186 tl diyorlar ve şuanda turkıyede yokmuş, ben bu parcayı yurt dışından hangi siteden bulup getirtebilirim acaba?
Aynı şey bende de henüz 2500 kmde iken bozulmuştu. Garantiden değişti.
Sonuçta bu parçayı isteseniz bozamazsınız. Servise falan başvurun, ana üreticiye telefon, mail falan atın. Bana kalırsa bu parçada hatalı üretim mevcut. Bir ihtimal bunu kabul edip değiştirirler.
Genelde millet http://www.hyosungsource.com/ buradan sipariş veriyor.
Ebay'den baktım. 56 dolar fiyatı var.
http://www.ebay.com/itm/Hyosung-Spee...1eca91&vxp=mtr
Tam adı KM Tahrik Mekanizması, Hyosung Speedometer Sensor gt250r olarak geçiyor.
Arkadaşlar merhaba
Uzun uğraşlardan sonra katalog rengi 2014 model bir gt250r aldım ve heyecanla elime ulaşmasını bekliyorum. Bodrumda yaşıyorum. Daha önce hiç motorum olmadı arkadaşlarımın motorlarını kullandım sadece, oldum olası bu motora bir hayranlığım vardı. Sonunda maddi açıdan zamansız bir dönemde'de olsam hayallerimi gerçekleştirmek adına gözümü kararttım...
Ortalama bir haftadır forumlara göz atıyorum motor hakkında çok güzel övgülerde var çok kötüleyen yazılarda. Ama kim ne derse desin motor sınıfında görsel bakımdan en başarılı olanı.. Kullanan arkadaşlarda malzeme kalitesinin fena olmadığı konusunda hemfikir.. Benim bir kaç sorum olacak tabiki farklı bilgiler topladım başka forumları okuyarak ama bura dada merak duyduğum bazı sorulara cevap bulabileceğimi düşünüyorum.
2014 Model Hyosung ların bir takım yenilikleri var bunlar neler ? Motor kullanımı konusunda deneyim sahibi değilim özellikle dikkat etmem gereken konular hangileridir ? Teşekkür ederim...
Ön lastik sökülüp takılırken acemi ustalar bu parçayı illaki bozuyorlar. Özellikle lastikçilere dikkat edin. Daha önce başıma geldi ordan biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------
Çok bir farklılık yok. Motor aksamı enjeksiyonlu modellerle aynı. Beyin yine değiştimi bilmiyorum. Genelde görsel şeyler değişmiş. Lastikler egsoz vs. Rodajına dikkat et tabi bir de kendine. Aramiza hoş heldin.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
Tesekkur ederim rodaj konusunda önerileriniz nedir mesela hangi devirlerde kullanayım ilk 1000 km v.s ?
yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim buarada 2013 ile 2014 arasında sadece egzoz görüntü farkı var diye biliyorum.
Lastikleri değiştirmek gerekiyormu arkadaşlar ?
Islak zeminde lastikler kayabiliyor. (biraz daha dikkatli olmak lazım)
Benimkinde Shinkolar takılı. Islak zeminde de kullandım, kuru zeminde de. Ciddi bir kayma tehlikesi yaşamadım. İş sanıyorum motoru kullanmakta bitiyor. Şahsen sıfır motorun üstüne birde 700-800 lira verip yeni lastik almak çok mantıklı gelmiyor bana.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)