Arkadaşlar İstanbul'da kontak kalıbı için çok garip fiyatlar istiyor anahtarcılar... Kıçı kırık çin malı bir motor için soruşturduğumuzda aldığımız fiyatlar tüyler ürperticiydi.
Sonunda kontağı komple değiştirdik, 3/1 oranında kar ettik. Sıfır üründe cabası oldu tabi...
Sizin aldığınız fiyatlar neydi ? . .
.......................................
Notre hayırlı olsun
teşekkürler pazartesi inşallah bi sorun çıkmazsa gidip getireceğim ozaman resimleri yayınlarım
Gerek kalmadı arkadaşlar anahtarı apartmanın içinde doğalgaz için eşilen bi kenarına girmiş vaziyette buldum...
Teşekkürler türkiye
Yağmurla ve çamurla geçen 100km'lik bir yolun ardından motor bu hale gelmişti. Kuyruk iptalinin dezavantajını görüyorsunuz şekil a'da
Güzel bir temizlikle artık bu halde :D
hayırlı olsun. allah kaza dert vermesin. selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
eyvallah kardeşim teşekkürler ankaradan satın aldım ama daha tam anlamıyla kavuşamadım plaka ruhsat işlerini bugün hallettim hava yağışlı olmasaydı sabaha kavuşacaktım ama pazartesiye kaldı inşallah bi sorun çıkmazsa pazartesi alıp geleceğim şahane motor ben çok beğendim internetteki resmini paylaşıyorum resimdekini aldım )
Allah kaza bela göstermesin. Güle güle binmeyi nasip etsin. Hayırlı olsun tekrardan
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
Aslın sibop göbeğinde problem olmaya bilir aynı olay bir kere benimde başıma geldi. Bunun sebebi lastik tamamen inince ne alakaysa hava basmıyor o zımbırtı. Hava tankının üzerinde bir lastik işareti var ona basınca hava üflüyor aralıklarla 2 ya da 3 kere olması lazım o şekilde lastiğe bir miktar hava basınca daha sonra normal şekilde hava basılıyor. Benimde başıma geldi lastiğim patlaktı benzinliğe gittim bas bas şişmedi. Yani hava gelmiyordu, adam lastik işareti var ona bas sonra hemen lastiğe bas dedi. Bu işlem tek kişi biraz zor oluyor. Motoru hava tankına yakın park edip, daha sonra bir eliniz ile hava tankının iğnesini lastik sibobuna takın ardından hava tankı üzerinde bulunan lastik işaretine basın sanıyorum ki probleminiz hallolucaktır.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
arfkadaslar ılgılenen olursa elımde komple set set var mont kask dizlik eldıven bel koruma ve depo üstu canta
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-mont-mont-kask-dizlik-bel-koruma-ve-eldiven-depo-ustu-canta-159040410/detay/
Twin hocam teşekkür ederim sorunumu hallettim bir lastikçiye gittim o hava bastı sonra gittim benzinlikte tekrar bastım olmuştu nedenini sordum bişey yoktu bilmiyorum dedi 1 tl karşılığında bu küçük sorunu halletmiş oldum bu arada yeni ayna ve sinyal takımı düşünüyorum hiçbiri uygun gelmezse en azından ön iki sinyali değiştirmem lazım zaten ön sağ sinyalim yok :D ne önerirsiniz acaba?
Şu saatten sonra ve cbr250'nin zam üzerine zam yemesinden dolayı tamamen gt250r'a yönelmiş bulunuyorum. GT250r'ı asla kötülemedim etmedim ki sağ olsun "Zonta" , enxdesign ve Ahmet abi nick'ini unuttum onunda çok yardımcı oldular bu konularda hyosung hakkında beni bilgilendirerek. Hyosung değil de cbr istememe tek sebeb motoru babayla beraber kullanıyoruz, yeri geliyor artçı oluyor yeri geliyor o kullanıyor motoru. Baba da 43 yaşında haliyle zor gelicek gt250r onun için İkna etmeye çalışacağım ama bakalım. Zaten cbr alsam da sıfır almıyacaktım gt250r'ıda sıfır almayacağım. Ama cbr piyasası uçtu gitti. Bakalım baba ikna olursa iyi, olmazsa nasip kısmet xmax
Cbr250'nin kesin ve kesin o paraları hak ettiğini düşünmüyorum.
Bu arada hala buji piposu çatlama sorunu devam ediyor mu?
Ve Aleyküm Selamın abi Ama sen alışıksın yani alışmışsın. Babamda 1200gs vardı beni ilk motor hevesi sardığı zaman sattı mecburiyetten. Yani adam rahat motorlar kullanmış hep. Şimdi racing tarzı olunca alışması baya bir zaman alıcak. Bu sefer bana kızıcak seni kırmamak için aldım şöyle böyle. Keyfile binemedikten sonra o motora dünyanın en iyi motoru olsa gözümde kıymeti yok aslında. Bakalım konuşucaz. Hele bir tam olarak niyetine girelim de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------
Bizim ülkemizde olan gt250r'ların göstergeleri baya baya bol keseden mi sallıyor yoksa bunların göstergelerinde de mi anormallik var. Bizim insanımız düz yolda 160-165 yapıp eğimli yolda 180-184 yapan var. Bu video'da neden böyle anlamadım. Adamlar 165'i geçemiyor. Bir video'da gördüm 172'de kesiciye giriyor motor.
http://www.youtube.com/watch?v=19p49ADsC0s#t=249
Buda bizim ülkemizde olan
http://www.youtube.com/watch?feature...qoj1H6XfM#t=22
__
184 km'de bu yapıyor
http://www.youtube.com/watch?v=GzdwOdqjYao#t=197
Bugün benzinciye 100metre kala benzinim bitti. Toplamda kaç litre alacak diye bitirmeye çalışıyordum zaten.
Motor ayaklıktayken 16.28 lt benzin aldı. Işık yandığında gittiğimde 14 litre alıyordu. Bilgi olarak yazayım.
Arkadaşlar motorumu aldim sonunda 2011beyaz GTR. Fakat alirken üzerinde el yapimi abart bir egsoz vardi. Kendime sovdurmek istemedigim icin, Bu egsozu söktürüp orijinalini taktik ama ses 0 oldu aklimda susturuculu tiger egzoz var, acaba motorun sesini bastirip yeteri toklukla ses alabilirmiyim, tecrübeli arkadaşlar yardimci olabilirmi acaba? Çünkü fiyatlari bayagi pahali doğru bir yatirim yapmak istiyorum.
eyvallah üstad teşekkürler hayırlısı olsun
amin üstad teşekkürler
üstadlar bi sorunum var plakayı ve ruhsatı cuma günü halletmiştim ruhsatı aldığım gibi cebime attım fakat ruhsata bugün baktığımda motor rengine siyah-titanyum yazacaklarına sarı-titanyum yazmışlar hayret ettim acayip sinirim bozuldu başına böyle bişey gelen varmı ne yapmam gerek herhangi bi sorun oluştururmu Allah korusun sigortalık bi durumla karşılaşırsam durum ne olur yardım ederseniz memnun olurum
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)