Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Şubat 2014, 18:28
#30501
yesiroğlu adlı üyeden alıntı
bu makinanın fren sorunu olduğu söyleniyor, bu konuda çözüm önerileriniz nelerdir?
Lastik değişimi bir seçenek ama ondan başka neler yapılabilir ya da yaptınız?
lastiği değiştirmek yeterli bence. onun dışında ekstra olarak 600f te kullanılan fren balatalarının gt250r a uygun olduğunu ve o balatalardan takan arkadaşların frenlerinden daha memnun olduklarını duymuştum ama ben öle bişey yapmadım henüz. Psikolojikmidir bilmem ama sanki 2013 lerin üzerindeki shinko lar daha iyi gibime geldi ben iki kasayıda kullanmış biri olarak yeni shinko ların daha iyi yol tutuşu sağladığını düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
zonta adlı üyeden alıntı
@ yesiroğlu
fren hidroliklerini motul dot 4 ile değiştir.EBC,GOLDFREN,BRENTA gibi markalardan fren balatası al.mümkünse carbon kevlar yada porselen olsun.fren merkezini sök fren balatalarını sök kaliperin önüne 3-4 cm kalınlıgında herhangi bişey koy.yavaş yavaş frene bas kaliperlerin ikiside aynı rahatlıkla hareket ediyormu ona bak.yagmurda kış şartlarında kullanılan motorda bunlar paslanıp sıkışabiliyor.bunlara biraz wd40 sıkıp paslarını al sonra balata spreyi ile iyice temizle bezle kurula balatalara bulaşmasın.yani benim yaptıkarım bunlar Allaha şükür frenlerle ilgili hiçbir sorunum yok.
dostum ben standart hidrolikleri kullanıyorum şuan , senin dediğin gibi motul dot4 ile değiştirdiğimde hissedilir bir fark oluşacakmıdır sence ?
birde fren balatalarını değiştirmeyi düşünüyorum denemiş biri olarak sen hangisini tavsiye edersin?
Reklamlar
-
05 Şubat 2014, 19:32
#30502
motul her zaman en iyisidir. servis de konulan hidrolikler bir süre sonra çamur gibi oluyor.genelde hep üstten ekleme yapıyorlar.yani yarısı eski hidrolik yarısı yeni.ben komple boşaltıyorum.bir kutunun yarısı bu işe yetiyor.bunu 10 bin km de bir yaparım.masrafı 25 tl birşey. balata olarak ben goldfren in seramik karbon balatalarını kullanıyorum.bazı arkadaşlarım ne gerek var hayabusa mı bu diye dalga geçerler benle.tavsiye ederim özellikle yagışlı havalarda biniyorsan farkını çok iyi hissedersin.organik balatalar ıslandıkları zaman performansı yarı yarıya düşer ve kurudugu zamanda cayır cayır öter.bunlarda ise balatanın arkası bakır ön yüzüde ceramic karbon.bakır balatanın çok fazla ısınmasına engel oluyor,karbon seramik yüzeyde daha iyi tutuş saglıyor. yanlız normal balatalara göre hayli pahallı dır.ben her gün işe gidip gelirken toplamda 60 km yapıyorum.bu şekilde bile 15 bin km rahat gidiyor. benim aldıgım ebay satıcısı bu: http://www.ebay.co.uk/itm/Hyosung-GT...item4abeb5b66c
-
05 Şubat 2014, 19:59
#30503
dostum teşekkür ederim uzun uzun yazmışsın. Türkiye de bu balatalardan yok sanırım değilmi ? e bayden bende veriyim siparişinide takayım. Bende senin gibi işe motorla gidip geliyorum frenlerden bir şikayetim yok , ama neden daha iyisi olmasın ki ;)
-
05 Şubat 2014, 20:50
#30504
EMREGTR adlı üyeden alıntı
dostum teşekkür ederim uzun uzun yazmışsın. Türkiye de bu balatalardan yok sanırım değilmi ? e bayden bende veriyim siparişinide takayım. Bende senin gibi işe motorla gidip geliyorum frenlerden bir şikayetim yok , ama neden daha iyisi olmasın ki ;)
Türkiye'de burada var fakat fiyatı çok yüksek http://www.motosikletim.com.tr/goldf...-fren-balatasi
-
05 Şubat 2014, 21:58
#30505
bayadaa fark var ya :S ebay daha mantıklı dostum sağolasın
-
05 Şubat 2014, 22:59
#30506
Motor duzgun degilse japonda olsa fark etmez benim arkadaslarim japon ustalarindan ne cekti motora tovbe etti adamlar
Guzel hyo bulursaniz alin hic korkmayin parcasi ekonomik bakimi ekonomik
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------
Binlira ucuza kapattim diye hurda motor aliyorlar sonra hyo kotu
Hyo parasina alinan eski japonlar her an patlamaya hazir bomba
Al sekiz binliraya duzgun hyo bakma bir daha arkana
Ustayla ugrasma paecayla ugrasma
-
05 Şubat 2014, 23:18
#30507
reis senin makine aklımda şuan parayı toparlamaya çalışıyorum 2/3 aya kadar satılmazsa görüşçe bakalım kısmet
-
05 Şubat 2014, 23:53
#30508
arkadaşlar ben gv250 kullanıcısıyım fren çok önemli tabii yanıtlar için teşekkür gt250r da düşünmeye başladım. onu alacak olursam gv mi satmam zaten ama fren candır tabii, bu yenileme işlemi bize kaça mal olur acaba
-
06 Şubat 2014, 00:31
#30509
Son sayfalarda görüyorum, bazı arkadaşlar işte motora kötü diyorlar ama sizde gelip bir açıklama yapmıyorsunuz. Dalga geçiyorsunuz, bize bilgi vermezseniz nasıl bilicez iyimi kötü mü diye ağlıyorlar.
Bunu diyebilmeniz için şu 1500 sayfayı okuyun, hadi onu geçtim son 500 sayfayı bi okuyun. Adım gibi eminim ki sorabileceğiniz tek soru kalmaz kafanızda. İşin kolayına "bu gt250r da kötü diyolar, siz ne diyosunuz yaaa" derseniz kimse size yardım etmez.
-
06 Şubat 2014, 00:43
#30510
gugukk adlı üyeden alıntı
Elinde az kullanılmış shinko lastik olan varsa uygun fiyat verirseniz alabilirim. Bilginize
istersen benden çıkanları sana parasız veririm. 2009 modelin lastikleri, 13000km yaptı. Halkalı Atakent deyim. Selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
tt Adnan adlı üyeden alıntı
istersen benden çıkanları sana parasız veririm. 2009 modelin lastikleri, 13000km yaptı. Halkalı Atakent deyim. Selamlar
Yara bere yok kesinlikle.
-
06 Şubat 2014, 01:30
#30511
Hisvarlar kardeşim sana %100 katılıyorum ben 2 sene bu motoru araştırdım ve 2013 de hyoma kavuştum. 1.sayfadan son sayfaya kadar okudum ve kafamda bir tek bile soru işareti kalmadan motorumu aldım ve çokta memnunum. Kronik hiçbir sorun olmadı...pipo çatlaması bile......burada bilgi paylaşan herkesten Allah razı olsun...emeğinize sağlık
-
06 Şubat 2014, 15:51
#30512
gugukk adlı üyeden alıntı
Elinde az kullanılmış shinko lastik olan varsa uygun fiyat verirseniz alabilirim. Bilginize
Merhaba 2013 model hyosung gt250r dan çıkardığım 2.000 km yapılı lastiklerim var, iyi durumda hala sakalları üzerinde istersen özelden görüşelim.
-
06 Şubat 2014, 17:43
#30513
Private_User kardeş lastiklere ne kadar diyiyon. sadece arka ama ...
-
06 Şubat 2014, 19:33
#30514
tt Adnan adlı üyeden alıntı
istersen benden çıkanları sana parasız veririm. 2009 modelin lastikleri, 13000km yaptı. Halkalı Atakent deyim. Selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
Yara bere yok kesinlikle.
Allah razı olsun düşünmen yeterli yakında muayeneye gidicem lastikler kontrolden geçmeye bilir. Teklifin için sağol şöyle 1000-2000 km kullanılmış arıyorum senden lastikleri alınca tekrar değiştirmem gerekecek ilgine alakana çok teşekkürler sağol
-
06 Şubat 2014, 22:31
#30515
Elimde 3 adet orjinal ayna ( 2 sol 1 sağ ) , birde komple vites mili mevcut. Vites milinin ucundaki demir kırılmış yerine saplama civata takılmış. Önceki sahibinden almıştım. Orjinalden farkı yok ancak adam orjinalini takmıştı motorun ustune buda bana kaldı.
Aynaların tanesi kanunide 105 tl. Bende 50 tl (pazarlık etmeyin lütfen)
Vites mili komple kanunide 145 tl civarı, bende 75 tl.
İhtiyaç değil yer açılsın diye satıyorum, Birde ilgilenen olursa gt250r motoruna naked gidon takmak için komple mesnet+gidon+kelepçeler vs. kit olarak satabilirim.
-
07 Şubat 2014, 14:10
#30516
ERSİN2323 adlı üyeden alıntı
Private_User kardeş lastiklere ne kadar diyiyon. sadece arka ama ...
Kardeş iki lastik birlikte veriyorum.
-
08 Şubat 2014, 02:21
#30517
-
08 Şubat 2014, 02:43
#30518
-
08 Şubat 2014, 04:17
#30519
yesiroğlu adlı üyeden alıntı
esc adlı üyeden alıntı
Bu ne ola ki?
Yeni çıkan Naked 'ın giydirilmiş hali die biliyorum ama global sitesinde fialn yok hyosung'un konsept olabilir şuan için
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:14 ----------
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Son sayfalarda görüyorum, bazı arkadaşlar işte motora kötü diyorlar ama sizde gelip bir açıklama yapmıyorsunuz. Dalga geçiyorsunuz, bize bilgi vermezseniz nasıl bilicez iyimi kötü mü diye ağlıyorlar.
Bunu diyebilmeniz için şu 1500 sayfayı okuyun, hadi onu geçtim son 500 sayfayı bi okuyun. Adım gibi eminim ki sorabileceğiniz tek soru kalmaz kafanızda. İşin kolayına "bu gt250r da kötü diyolar, siz ne diyosunuz yaaa" derseniz kimse size yardım etmez.
Halil bırak ne derlerse desinler google 'a yazsalar direk istedikleri konuya yönlendiriyor zaten içerik olarak bu 1500 sayfada kimler geldi kimler geçti bıkmadan usanmadan soru cevapladık ama hiç bi noktaya varamadık hep eski sayfalarda kaldılar yeni nesil iyice hazıra alışmış 3 sayfa arkaya gitmek kimisine çok zor geliyor
-
08 Şubat 2014, 12:39
#30520
zonta adlı üyeden alıntı
motul her zaman en iyisidir. servis de konulan hidrolikler bir süre sonra çamur gibi oluyor.genelde hep üstten ekleme yapıyorlar.yani yarısı eski hidrolik yarısı yeni.ben komple boşaltıyorum.bir kutunun yarısı bu işe yetiyor.bunu 10 bin km de bir yaparım.masrafı 25 tl birşey. balata olarak ben goldfren in seramik karbon balatalarını kullanıyorum.bazı arkadaşlarım ne gerek var hayabusa mı bu diye dalga geçerler benle.tavsiye ederim özellikle yagışlı havalarda biniyorsan farkını çok iyi hissedersin.organik balatalar ıslandıkları zaman performansı yarı yarıya düşer ve kurudugu zamanda cayır cayır öter.bunlarda ise balatanın arkası bakır ön yüzüde ceramic karbon.bakır balatanın çok fazla ısınmasına engel oluyor,karbon seramik yüzeyde daha iyi tutuş saglıyor. yanlız normal balatalara göre hayli pahallı dır.ben her gün işe gidip gelirken toplamda 60 km yapıyorum.bu şekilde bile 15 bin km rahat gidiyor. benim aldıgım ebay satıcısı bu:
http://www.ebay.co.uk/itm/Hyosung-GT...item4abeb5b66c
hocam EBC sintered serisinede iyi diyorlar kullandın mı hiç fren hidroliği için demotul RBF 660 önerdiler ne dersin
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------
zonta bu balatalar çok sert değildir umarım yani disten de yemesinler
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler