EMREGTR KARDEŞ BENCEDE ZENON FARLA HİÇ UĞRAŞMA ZATEN MEMLEKETTE DOĞRU DÜRÜST BİR ELEKTİRİKÇİ YOK BAŞINI AĞRITABİLİRSİN MOTOR DA MEKANİK SIKINTISININ TAMİRİNİ YAPTIRABİLİRSİNDE ELEKTİRİK TESİSATINI HİÇ ELLETME BUGÜN BİR ENJEKTÖR BEYNİ 1 MİLYAR BİLMEM ANLATA BİLİYORMUYUM YAPILMAYACAK BİRYERDEN ELEKTİRİK HATTI ALIR TÜM ELEKTİRİK TESİSATININ İÇİNE SIÇAR ATAR ORAYA ZATEN PİYASADAKİ USTALARIN ÇOĞUDA BÖYLE YAPIYOR BENDEN ÖNCEKİ SAHİBİDE ZENON FAR TAKMIŞTI SÖKÜLÜ OLARAK BANA GERİ WERDİ İYİKİDE SÖKMÜŞ BEN HİÇ SICAK BAKMIYORUM ... BİDE BENİM ŞU KONTAĞI AÇINCA BEYAZ BİR PARK LAMBASI YANIYORYA ÖNDE O YANMIYOR KORKUMDAN ONU BİLE YAPTIRMIYORUM..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------
arkadaşlar bir konu hakkında acil yardım ! bugün motorcudan iphone rs400r 4t 10w30 yağ aldım 10w40 veya 10w50 yağ bulamadığım için 10w30 aldım dedim ben hyosung da kullanacam motorcuda dedi bu daha iyi gelir şimdi aklıma takılan bunu ben hyosung gt 250 r ye kullansam bir sıkıntı olurmu şuan içinde castrol 10w50 yağ war kışın zor çalışıyor bide motor hertarafından yağ kaçırıyor ..bu yağı korsam motor için artısı ne olur eksisi ne olur bu yağ 10w50 den dahamı kalındır dahamı imcedir.. bide önümüz yaz olduğu için bu yağ hem kışın hemde yazın iyi gelirmi lütfen yardımcı olursanız sewinirim dostlar...
tamamdır dostlar eyvallah bilgilendirdiğiniz için beyaz far takayım ozaman osram night plus bulayım netten ;) peki son bişey soruyorum kısa ve uzun için bizim ampullerin türleri neydi h1 - h4 müydü yanlışmı hatırlıyorum? alayım hemen şunu netteyken :S
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
dostum bence 10w 40 al. okuduğum yazılarda herkes ipone 10w40 tan memnundu. 10w50 daha kalın bir yağ yanlış bilmiyorsam. Yani 10w30 gereğinden ince olur diye düşünüyorum.
sağ ol kardeş bu elazığ da da adam akıllı bir motorcu bulmak zor motor çok ama adamlar istediğini neden se wermiyor bir bok yedik aldık bir sefer bunuda denemiş oluruz kullanım klawuzunda koyuluyor yazılıyor ama bende teredütteyim...
evet şimdi sen sorunca bende hemen kitapcıgına baktım kullanılabilir gösteriyor fakat biliyorsunki bizim makinaların vites geçisleri çat çut bunu iyileştirmek adına denenen yağlar arasında en çok memnun kalınanın 10w40 olduğunu okudum hep. Biseferlik denemiş ol bizlede paylaş belki seninkine daha çok yarar ;)
inşallah kardeşim zaten şimdi onu koyacam sıcaklar bastırınca da haziran ayı dedimi 10w40 koyacam bu yağ bu sezonu çıkarmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
ha birde racing tipi tüm makinaların vites geçişi takaraktır bende bu sese bayılıyorum tabi fazlada abartmaksızın
aynen bende seviyorum bu tak tuk u ama millet şikayetçi genel olarak vitese attımmı o ses gelince sanki makina bana onay veriyormuş gibi hissediyorum
Benim 2013 lansman rengi yakisklim satlik ama askerdeyim suan bilen bikir nekadar titiz oldgmu bayyadr gremiyordm foruma son 88 gün sonra hyoyu satp kawa z750 z800 naket yada 600rr dusnuyorm hayrlisi
merhaba arkadaşlar gt250r için arka çamurluk varmı yada kullanan varm ?
Ne kadara hocam bana iletişim bilgilerinizi verebilir misiniz?
arkadaşlar 2007 karburötorlu hyosung um war kısa uzun zenon kullanıyordum kısa zenon un ampulu patladı degistirdim ondan sonra yolda giderken zenon bazen yanıyor bazen yanmıyordu yandıgızaman korna nın sesi kısık cıkmaya basladı enson yolda gıderken 10 000 dewir wardı sanırım elektrik kesti elektrik tamamen gitti debriyaja basıp durdurdum tekrar calıstırdım elektrikciye gittim akünün amperini olctürdüm rorantide sıkıntı yok gaz werdikce amperi düşüyordu konjektör dediler degiştirdim ama degişen bişi olmadı şimdi statör diyorlar bana yardımcı olursanız cok sewinirim statördeyse sıkıntı statör we contasını nereden alabilirim saygılar simdiden teşekkür ederim Bursa gemlige yolu düseni herzaman beklerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
arkadaşlar 2007 karburötorlu hyosung um war kısa uzun zenon kullanıyordum kısa zenon un ampulu patladı degistirdim ondan sonra yolda giderken zenon bazen yanıyor bazen yanmıyordu yandıgızaman korna nın sesi kısık cıkmaya basladı enson yolda gıderken 10 000 dewir wardı sanırım elektrik kesti elektrik tamamen gitti debriyaja basıp durdurdum tekrar calıstırdım elektrikciye gittim akünün amperini olctürdüm rorantide sıkıntı yok gaz werdikce amperi düşüyordu konjektör dediler degiştirdim ama degişen bişi olmadı şimdi statör diyorlar bana yardımcı olursanız cok sewinirim statördeyse sıkıntı statör we contasını nereden alabilirim saygılar simdiden teşekkür ederim Bursa gemlige yolu düseni herzaman beklerim
Arkadaşım elin anahtar tutuyorsa bir multimetre al kendin ölç. Yaksa ustalar ölçmeden yeni sargıyı kitlerler adama. Sonra da sorun başka yerdeymiş derler.
Sargı ile konjektör arasında jak var. Jakları birbirinden ayır. Sargıdan gelen gerilim, motor 5000 devirde iken 60 ile 80 volt arası olmalı. Bir de zenonu komple sök aküye gelen değeri ölç. Yine 5000 devirde 13,5-14,5 volt olmalı.
Görmeden birşey diyemem ama bence sorun konjektörde değildir.
Sonucu paylaşırsan sevinirim.
evet onuröz kardeş en çokta motorun altında damla damla damlıyor hafif bılok ta da war. acaba diyiyorumda çontalrmı ölmüş... yağdan yapmaz herhalde 10w50 war şuan içinde şimdide 10w30 kullanacam hele bir bakalım kardeş birde ben geçen mayıs ayında yağını değiştirdim hani diyiyorlarya filitreyi değiştirirsen 1.500 lt re alıyor yalaşık 1.950 litre aldı filitreyle birlikte bende şaşırdım yandaki yağ camına baktığım zaman motor düz bir yerdeyken iiki camın arasında yağ kalıyor en doğrusu böyle olmayacakmı yağ camın neresinde olmalı yağ sızıntısı bundan dolayı yapmış olbilir acaba ...
unducab kardeş yani diyiyorsun filitreyi değiştirirsen sadece1.600 gr yağ koy yağ camına bakma yeterdir. 1.600 dediğin doğru fazla yağ koydunmuda işte bu sefer benim motor gibi kaçırır oradan buradan...
%99.9 yeterlidir ama yine de kontrol etmek iyidir. Fakat kontrol ederken motor düz zeminde olmalı motoru TAM dik pozisyona almak lazım bi tık yamuk olsa yağ az gözükür.
Birde yağı koyduktan sonra biraz karışsın diye marşa basıp 20 30sn çalıştıranlar var. Öyle birşey yapıyorsan da iyice süzülmesini bekle.
Benim motorun eski sahibi normalden 600cc fazla yağ koymuş hava filitresinin içine kadar yağ çıkmıştı ama contadan vermemişti. Bu şans contadan da atar hava filitresine de geri teper.
Birde yağ filitresinin içine biraz yağ dök öyle koy.Direk kuru kuru koyma zaten bu yağ ile beraber 1450gr(filitre değişimsiz) olan değer 1600gr a çıkıyor.
Kitapçığ uy kafan rahat olsun
eywallah gardaşım sağ olasın zewk alıyom ya şu arabalarla uğraşmaktan bizde 4 tane araba war birini bakım için weya öyle ciddi bir arızası yoksa tamire götürmem hep bakımını kendim yaparım bişey ler bilmek iyidir okadar titizimki motora karşı servise götürüp yaptırsaydım inanki bana daha ucuza patlar 2 litre yağ birde yağ filitresi bana 100 tl ye patladı yanlış yapsam bile serwise götürmekten daha iyidir hiçteyilse ne koyduğunu biliyorsun bide şu grananjları söküp sağa sola atmıyorlarmı serwiste deli oluyorum ya ...
ha bide arkadaşlar bizim motora dolduğumuz yağ. yağ radyatörüne de gitmiyor herhalde onunun yağını değiştirmek nasıl olur değiştire bilirmiyim nereden boşalıyor yağı nerden doluyor bilen warmı arkadaşlar...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)