MANETLERİ NERDEN VE KACA ALDINIZ .AMAN DIKKAT DÜŞTÜGÜNÜZDE ALINIZ GİDONLAR MANET ARASINDA SIKISMASIN KOPARIR MAZALLAH BICAK GİBİ DURUYOR : ))
MANETLERİ NERDEN VE KACA ALDINIZ .AMAN DIKKAT DÜŞTÜGÜNÜZDE ALINIZ GİDONLAR MANET ARASINDA SIKISMASIN KOPARIR MAZALLAH BICAK GİBİ DURUYOR : ))
Gold fren balatası kullanan var mı? Memnun musunuz? Bizim motorlarla uyumlu aşağıda linkini verdiğim balatayı buldum ama 2006-2007 ile uyumlu yazıyor 2007 den sonra bir değişiklik oldu mu acaba alsam uyar mı?
http://www.motosikletim.com.tr/goldf...latasi#Details
EBC balataları tavsiye ederim. 600rr'da çok memnundum...
arkadaşlar aranıza yeni katıldım gt250R yeni aldım sizlere birşey danışmak istiyorum bir kaç sorumvarda
1. motoru ilk çalıştırdığımda takometrede devir 2 binin az birşey altında gösteriyor ve az inip az çıkıyor sanki istop etmek istiyormuşta etmemiş gibi.
2. motor ilk çalıştığı zamanlarda ve duraksadığımda az benzin kokusu alıyorum bu normalmidir
3. motor boştayken N harfindeyken debriyajdan elimi çekiyorum bianda öne atıyor vitesde gibi ama viteste değil bunu herzaman yapmıyor ara ara yapıyor bu gibi durumla karşılaşan varmı acaba kronik birşeymidir bu ?
4. motorun zincirini ne şekillede yağlamam gerekiyor ve hangi marka ile düzgün birşey almak istiyorum yağlamak için ?
5. benden önce kullanan arkadaş zincir yağlıcam derken tekerin demirlerinide yağlamış bu yağları ney ile geçirebilirim tam olarak.
6. grenajlar filan depo ne ile parlatabilirim cila ilemi yoksa parlatıcı ilemi önere bileceğiniz markada varsa çok sevinirim.
yardımlarınızı bekliyorum çok teşekkürler bu arada manetleri çoook beğendim nekdara aldınız acaba ve nereden ?
Hayırlı olsun.
1-Devir soğuk motorda 2 üstü olur ve sonra 1.5 civarlarına düşer. Sizde tam tersi ve bu sıkıntıdır.
TPS sensörü(sürekli dalgalanma yok ise tps değildir) veya buji pipolarından kaynaklanıyor sorun. Buna bir an önce baktırmaız gerekli. Önemli bir konu... Bir an önce baktırın. Tek silindir çalışmama durumu olup motora zarar verirsiniz. (NGK pipo alın)
2-Bir çok araba ve motor ustası derki; Araç yeni çalıştığında, uygun sıcaklığa gelene kadar benzin kokusu almanız doğaldır-korkulacak bir şey yoktur... Uzun kullanım ardından benzin kokusu geliyor ise bu sıkıntıdır.
3-Debriyaj kavramasında sıkıntı var- kavrıyor ve bırakmıyor gibi anladığım kadarıyla. Debriyaj ayarı yapılması gerekli. Vites geçişleri nasıl ?
4-300-500-700 kilometrelerde bir yağlayın. Bu size kalmış bir şey. Ben ortalama her 500km civarı temizlik ve yağlama yapıyordum. Bu konuyla ilgili; ZİNCİR TEMİZLİĞİ... Konu altında link paylaştım. Onada ayriyetten bakınız.
5-Gaz yağı-mazot-benzin. Bunlarda birisiyle temizleyebilirsiniz bez ile. Ne sürerseniz sürün, temizlik ardından muhakkak yıkayın.
6-600RR konusunda sondan 2. sayfada jel cila temizliğini anlatmıştı worlath(barış) oraya bakıp okursanız motorunuzu ayna gibi yaparsınız...
Rica ederim.
çok teşekkürler gerçekten çok yardımcı oldunuz
ilk çalıştığında takometre 2 nin dediğim gibi altında az birşey ve oynuyor aşağı az yukarı az ama genelde 2 binin az birşey altında ve sabit şekilde kalmıyor.
boşa aldığımda debriyajdan çektiğimde elimi, öne atıp istop ediyor dediğim gibi onuda baktırmak gerek :S 1.5 haftadır 2 kez yaptı bu istop olayını baktırdığım halde alırken sıkıntı yok demişlerdi :S vites geçişleri rahat sıkıntı yaratmadı hiç çok seri hızlanıyor ve kaçıyor hemen. benzin kokusu olayını hatırlamıyorum ilk ısınırken var eminimde sonradan varmı birdaha dikkat edicem.
bu ara çok teşekkürler epeyi bilinçlendim ve bilgi sahibi oldum sayenizde.
Motoru yeni aldığımda bende de boşta gösterip çalıştırdığım zaman debriyajı bırakınca viteste olduğunu farkediyordum. İyi ki düşmedi o şekilde kendi kendine... Yağ değişiminden sonra 1 kere yaptı aynı şeyi, şimdi geçti. Motosikletinizi vitesteyken, durduğu yerde (çalışmazken) vitese alıyorsanız;
Vitesi kararlı bir şekilde geçirin. Klik sesi gelsin Vites ''salak'' bi şekilde hissiz boşa girdiyse ya debriyajı temkinli bırakın ya da motoru biraz hareket ettirip vitesi tekrar boşa alın.
Dalgalanma buji piposu yüzünden. 15TL gibi fiyatlara satılıyor. İkisinide değiştirin, kafanız rahat olur en azından. Son 30 sayfayı okumanızı öneririm. Bir çok bilgi paylaşıldı motor ile ilgili...
Boş olayı için debriyaj ayarı yapılması gerekli. Debriyajında kontrol edilmesi daha sağlıklı olur. Durumunu öğrenirsiniz en azından.
Benzin kokusu için uzun sürüşün ardından tekrar kontrol edin. İlk çalıştırmada normaldir
Bilgi paylaşınca çoğalır... Rica ederim.
arkadaşlar statör degistirmek basit bisimıdır yoksa ılla ustayamı götürüp degistirmek gerekir bide arkadaşlar bende2007 model 250 gt war statör sargıları sayısı kaç olmalıdır yardımcı olursanız ınanın mutlu olurum herkese ıyı sürüsler
Merhaba benim adım Uğur. İstanbulda yaşıyorum yaşım 18. Uzun zamandır forumu ve özellikle hyosung gt250r konusunu takip etmekteyim. Uzun yıllar babamın arkasında yolcu olduktan sonra ilk motorumu alacağım. Daha önce ybr 125, cbf 600 abs ve nc700x deneyimlerim oldu. Tabi sadece trafik içinde bikaç kere ybr kullandım o da çok kısa mesafelerde büyük olanlara teklif bile etmedim kullanmayı. Kuralcı olmasa da bu tür şeylerde kurallara uyan bir aileden geliyorum o yüzden bu yaşıma kadar bekledim ve artık mart ayında ygs den sonra ehliyet kursuna yazılacağım. Bu arada o zamana kadar hondanın eğitimine gitmeyi düşünüyorum hatta önümüzdeki haftalara tarih olsa katılacaktım. şubat-mart ayında ki fuara gidip gt250r ı son bir kere daha göreceğim ne kadar araştırsam da bir de orada göreyim hem fuar indirimi olabilir diye oraya gideceğim. Babam hyosung istemiyo aslında güvenemiyo özellikle 50hp altı motor risklidir trafikte bir anda kaçman gereken noktalar olabilir kazadan desede ben daha güçlü bir şey bulamadım. Farklı türler önerdi nc500 bunlardan biri ancak ben tür bakımından hoşlanmıyorum onlardan. Bir ara hyosung mu yoksa bumoto mu diye düşünüyordum onunda konusunu baştan sona okudum tabi bu düşüncem konunun ilk baş kısımlarındaydı ondan sonradan pek de güvenilir marka olmadığını anladım. Hyosung daha sesini duyamadım en azında yeni modellerin görüntüsü zaten inanılmaz kırmızı-titanyum-beyaz modelinin eğer sesini beğenmezsem şayet bir egzoz düşünüyorum ama şimdilik araştırmadım belki de tatmin eder normal sesi diye. Yazlık montum ve kask var ancak yine de bir kask bakacağım kendime malum babamda da motor olunca zor durumda kalmayalım şayet annemde arkaya binerse üç kişiye kaskımız yok o yüzden. Fullface bir kask alacağım bu konuda hatta mont kısmında da önerilere açığım. Öneriler çok abartı olmadan toplam set olacak 2.5-3 milyara çıkarım birazda küsürat ekelenbilir hatta. Kusura bakmayın tanışma kısmına yazmak istemedim asıl bu konuyu takip ettiğim için bu konuda ki kişileri yani sizleri kendime daha yakın gördüm. Yolunuz açık olsun, güvenli sürüşler.
çok zor degil.önce yagı boşalt sol taraftaki kapagı açacaksın.statör volanın içinde.3 vida ile tutturuluyor.sonra kablo soketlerini çıkardıgın yere takıcaksın bukadar.ama motor 2007 ise ona conta lazım sıvı conta olmaz kesinlikle. öyle statörüde sardırmaya falan ugraşma sanayide çok denediler ama ömrü en fazla 2 ay.zaten statörün yandıysa büyük ihtimal konjektör ve akü de can çekişiyordur.
merhaba arkadaşllar gt250r aldım 2013 model en son bakımı 7200 de yapılmış bakım kağıdında bi sonraki bakımı 11000_11500 arası olacagı yazıyo avcılardai servisi 2000 kmde bi yag degişmesi lazım diyo dogrumudr su anda motorum 9700 km de
ben kullanıyorum ve gayet memnunum, tavsiye ederim fakat ülke şartlarına göre baya pahallıdır. ben e-bay dan alıyorum. http://www.ebay.com/itm/Brake-Disc-P...item4aae7e18ad gerçi kur çok yükseldi ama yapcak bişey yok.2006 uyumlu dedigine bakma fren merkezleri hep aynı.ön arka diye yazmalarınada bakma hiç bir fark yok. gold fren hyosung için AD-011 kodlu olanıdır. ıslak -kuru performansı çok iyidir .çayur cuyur ötmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
motor garantisi devam ettigine göre servis kagıdına göre hareket etmelisin.her periyodik bakımdan sonra servis belgesini kaşelettirmeyi unutma. ben 2 binde yag degiştiriyorum.bazı arkadaşlar gereksiz buluyor ama motorun canı yağdır. avcılardaki servis tavsiye niteliginde söylemiştir.
2000 km cok az deilmi sonucha hyosung da bu motorun özeigine gore bu bakım aralıgını cıkarıyo demi hyosuung 4 bin diyo servis 2 bin diyo sence bi terslik yoku
hepsi 4 bin degildir onların.belli bir km den sonra bakım aralıgı sıklaşır. dedigim gibi tavsiye niteliginde.şart degil yani.
kardesim yardımların ıcın tsk birseydaha sormama ızın wer bu conta yı alırken ne contsı demem lagzım kardesım startör alıken onuda sorayım konjektör le aküyü aldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
kardesim yardımların ıcın tsk birseydaha sormama ızın wer bu conta yı alırken ne contsı demem lagzım kardesım startör alıken onuda sorayım konjektör le aküyü aldım
conta bu http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=869 sanırım bizdeki adı şanzıman kapak contası. buda kanuni nin sayfasındaki 10 numaralı parça.motor bölümünden şanzumanı seç.http://satis.kanuni.com.tr/ypproduct.aspx
arkadaşlar yarın riva şile polenez köy taraflarında dolaşacağız katılmak isteyen olursa 11:00,da çekmeköy beşiktaş nevzat demir tesisleri yanındaki shel benzinlikde buluşuyoruz..
Bende yarın araba ile şile-kandıra taraflarında dalıp biraz av yapıcağım... Şile yolunda beyaz toyota crz görürseniz selam verin yanımdan geçerken
Bu arada şile tarafından kandıra tarafına sakın geçmeyin, yollar berbat. + arkadaşlarını mutlaka uyar. Şile yolunu ortaladığınızda... Sağa keskin virajın en sol şeridine kamyondan kum dökülmüş. Sol şeritten viraja hızlı girerseniz kesinlikle kaydırırsınız... Allah korusun, dikkatli gidin. Yer yer yollara kum dökülmüş.
Kumu geç farkedip hızlı girdim ve ortalama 15 metre kaydım virajda araç ile. Frene bassaydım panik yapıp sanırım burada yazıyor olmazdım Geç saate kadar kalmayın, sis oluyor tepelerde.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)